Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 15:21
Verwijderd
Ik heb ruzie gezocht met mijn docent via de mail want ik moet Engels van dit jaar volgend jaar overdoen ofzo.
Daarna heb ik een workshop gegeven en die voor vanmiddag voorbereid (met nieuwe vrijwilligers) en ik heb eilanden gemaakt. Verder heb ik achter de balie gezeten en allemaal verkeerde dingen op de kassa ingetoetst en gebeld met de wijkagent.
Nu maak ik een uitgebreide brochure over de inhoud van de tentoonstelling en ik ben nog maar bij de Aboriginals.
Advertentie
Oud 07-04-2005, 15:28
vixen
vixen is offline
Mn vriendje bleef slapen maar eerst hadden we pictionary gedaan met mn zus en mn huisgenoot op de tafel. Toen gingen we slapen en ik droomde over grandmommy met hele grote schoenen en ze huppelde heel raar . Verder is mn dag stom, ik moet nog 1 dag leren.
Oud 07-04-2005, 16:56
Nona Star
Nona Star is offline
Ik heb stagegelopen en ik dacht dat ik een studiedag zou hebben maar het was een gewone schooldag dus nu stink ik tegen alle verwachtingen in alsnog naar kindjes en waterverf iiiiiiiieuw Tussendoor werd ik ook nog gebeld door mn werk, of ik vrijdagavond wat eerder wil beginnen en opeens moet ik zondag ook nog werken dus ik heb straks helemaal geen weekend godverrrrrrrr
Oud 07-04-2005, 17:55
655321
655321 is offline
Ik heb geleerd en ik ben naar het park geweest en dr was zo'n super grappige eend die ging landen maar zn evenwicht verloor en toen met zn snavel in de grond kwam. Dat maakte mn dag weer een beetje goed.
En mn "allerliefste" tweelingzusje aan de telefoon gehad die liever met dr vriendje over achterlijk belangrijke dingen praat dan met mij en dat ook doodleuk laat weten. Maakt het lachen om die stomme eend weer ongedaan.

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 18:14.
Oud 07-04-2005, 18:10
Susanne
Susanne is offline
Vandaag noemde een meisje uit mijn klas mij dik stomme hoer

en nu ga ik zo naar school ik heb SEmuziek
Oud 07-04-2005, 18:17
Freggol
Freggol is offline
Vandaag ging ik na schooltijd tunneltje kopen voor me oor en toen lag er 5 euro op de grond voor de kassa...

Dus had ik me tunnel voor 2,50 inplaats van 7,50

daarna vond ik in de bus nog een portomonee met pasjes erin, geen geld jammer genoeg dus porto netjes afgegeven bij bus chaffeur
Oud 07-04-2005, 18:19
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
het blijft niet feest
Oud 07-04-2005, 18:22
Verwijderd
biotoets gemaakt en ik weet niet of ik 'm verneukt heb want ik bleek heel veel antwoorden hetzelfde als de nurd uit de klas die alles altijd goed heeft te hebben en daarna werd ik door mijn leraar nederlands de hemel in geprezen want mijn fictiedossier vond hij helemaal geweldig , en daarna heb ik helemaal in een deuk gelegen met mijn lerares engels omdat ik haar tijdens mijn mondeling in het engels zei dat ze wel hoge hakken aan kon doen op haar eerste date maar alleen als ze er op kon lopen, maar waarom dat nou zo grappig was weet ik eigenlijk niet meer
Oud 07-04-2005, 18:32
Apomes
Apomes is offline
Ruzie gemaakt met mijn zus en daarna naar Hasselt gereden voor wat inkopen.
In Hasselt belde mijn vroegere lover in spé lol, en dat vond ik wel .
En ik heb een date voor zondag geregeld vandaag met een leuke/knappe jongen .
Toen wou ik een bezoekje brengen aan mijn bomma maar ik had opeens zin om naar de andere kant van limburg te rijden en dat heb ik dan ook maar gedaan. Nu ga ik morgen maar naar mijn oma'tje <3.
Oud 07-04-2005, 18:36
Verwijderd
heerlijk geslapen en toen wezen werken, dat was wel te doen. toen na mijn werk ff bier wezen halen en uitgenodigd voor een kraakfeestje zaterdag door een maat van me. ff bij Vin gezeten alwaar we vanavond gaan chillen EN PROBLEEMWIJKEN KIJKEN!
Oud 07-04-2005, 18:38
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Susanne schreef op 07-04-2005 @ 18:10 :
Vandaag noemde een meisje uit mijn klas mij dik stomme hoer

en nu ga ik zo naar school ik heb SEmuziek
heb je dr geslagen?
Oud 07-04-2005, 18:49
ZerO
ZerO is offline
Tentamen gemaakt zonder echt geleerd te hebben en het ging tja wie weet Toen ging ik winkelen en daarnet heb ik godverdomme heel de tijd moeten staan in de trein tussen stomme mensen met hun klote kut vouwfietsen en zo'n mongool naast mij en ik moest noodgedwongen naar usher luisteren bah bah !!!
en straks ga ik met vrienden wat drinken in de stad !
Oud 07-04-2005, 18:53
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik heb vandaag mijn fiets opgehaald bij de fietsenmaker en toen kreeg ik korting omdat het niet normaal was dat hij nu al stuk was.
Daarna ben ik gaan schilderen in de nieuwe kamer van mijn vriend en het was heel heet, alleen en zonder muziek. Maar ik heb alles af en hij was natuurlijk heel blij toen hij terug kwam van school.
En nu wil ik iets gaan doen maar iedereen is aan het leren.
Oud 07-04-2005, 19:00
Luna
Luna is offline
Citaat:
Apomes schreef op 07-04-2005 @ 18:32 :
mijn bomma
betekend dat oma in belgie

ze gingen in mn huis kijken wat er verbouwd moet gaan worden maar dat gaan ze pas in augustus doen dus tot dan kan ik er blijven wonen
ohja, ik ging naar de fysio en die ging in plaats van masseren iets chinees op mn rug uit proberen en nu lijkt mn hele rug 1 grote bloeduitstorting en dat blijft nog wel minstens 5 dagen
T ziet er vet eng uit maar t schijnt normaal te zijn.
Oud 07-04-2005, 19:02
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Luna schreef op 07-04-2005 @ 19:00 :
betekend dat oma in belgie
Yup

Bomma, mémé, bong ==> oma
Oud 07-04-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 07-04-2005 @ 19:02 :
Yup

Bomma, mémé, bong ==> oma
ik ga me dan vanavond een dikke oma roken jongen
Oud 07-04-2005, 19:16
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-04-2005 @ 19:04 :
Oud 07-04-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 07-04-2005 @ 18:53 :
Ik heb vandaag mijn fiets opgehaald bij de fietsenmaker en toen kreeg ik korting omdat het niet normaal was dat hij nu al stuk was.
Daarna ben ik gaan schilderen in de nieuwe kamer van mijn vriend en het was heel heet, alleen en zonder muziek. Maar ik heb alles af en hij was natuurlijk heel blij toen hij terug kwam van school.
En nu wil ik iets gaan doen maar iedereen is aan het leren.
Heeft Joeri een kamer?!
Ben je meteen lekkah van die moeder af.
Oud 07-04-2005, 20:02
snoodaard
snoodaard is offline
Het was allemaal een onbeduidende waas, tot deze eerste slok.
Oud 07-04-2005, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-04-2005, 20:58
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Oud 07-04-2005, 21:24
Verwijderd
ik ben aan het verhuizen en verder ruzie gemaakt en huizen bezichtigd en de hele dag lopen janken en daarom ga ik poorleno nu niet zien want die is naar de film
Oud 07-04-2005, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 07-04-2005 @ 21:24 :
ik ben aan het verhuizen en verder ruzie gemaakt en huizen bezichtigd en de hele dag lopen janken en daarom ga ik poorleno nu niet zien want die is naar de film
hoi herm hoi kusje kusje (L)(K) op je ster
Oud 08-04-2005, 00:07
Verwijderd
Vandaag naar het hoofdkantoor van Scholieren.com geweest, oh oh wat ben ik toch weer stoer.

Daarna gewerkt en dat was saai maarja. Beter saai dan mensen die voor de trein springen.
Oud 08-04-2005, 00:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 08-04-2005 @ 00:07 :
Vandaag naar het hoofdkantoor van Scholieren.com geweest, oh oh wat ben ik toch weer stoer.

bestaat dat? heeft jon n kantoor? wat moet je daar?
Oud 08-04-2005, 00:15
slipknotjoeri23
slipknotjoeri23 is offline
keiharde sex op het bureau natuurlijk!

Oud 08-04-2005, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 08-04-2005 @ 00:12 :
bestaat dat? heeft jon n kantoor? wat moet je daar?
Uiteraard.

Ik doe mijn afstudeeropdracht bij Scholieren.com.
Who's the nerdie now!
Oud 08-04-2005, 00:33
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
slipknotjoeri23 schreef op 08-04-2005 @ 00:15 :
slipknotjoeri23 Deze persoon staat op jouw negeerlijst.
u zei?
Oud 08-04-2005, 08:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Uhm....vanacht om half 3 uit de kroeg gerold en het voor elkaar gekregen om bij een chick in bed te mogen duiken. En nu ga ik slapen .
Oud 08-04-2005, 08:34
Verwijderd
veeeeeewl te laat gaan slapen, veeeel te laat wakker geworden en ik ga zometeen alsnog op tijd komen om mijn uren in te halen
Oud 08-04-2005, 08:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-04-2005 @ 08:34 :
veeeeeewl te laat gaan slapen, veeeel te laat wakker geworden en ik ga zometeen alsnog op tijd komen om mijn uren in te halen

haha succes gast
Oud 08-04-2005, 12:40
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 08-04-2005 @ 08:34 :
ik zei het toch

Ik heb gister mijn stage gehaald, nu ben ik dus echt klaar met deze opleiding... alleen nog 4 dagen verplicht stage lopen

vanavond de shop in om het weekend te vieren.
Oud 08-04-2005, 13:21
Verwijderd
40 minuten in een tram gezeten die er normaal een kwartier over doet , workshop gegeven aan leuke Belgen, balie gezeten, met loverrr geluncht en nu ga ik weer werrrrken en drop eten.
Oud 08-04-2005, 13:24
Xonzo
Xonzo is offline
ik moest vandaag mee met mn zusje gaan fietsen. Ze heeft fietsexamen en we moesten dat parcours gaan inoefenen. Nu ben ik kapot..
Oud 08-04-2005, 13:29
Ramble On
Ramble On is offline
geslapen, gemaild en gebeld met verhuurder en vanavond een huis bezichtigen in de rivierenbuurt met een vriendin en de vriend van een andere vriendin daarna bij weer een andere vriendin film kijken en drinken en straks nog gitaarles.
Oud 08-04-2005, 13:40
sorry
sorry is offline
uitgeslapen en ik ga zometeen naar de stad en daarna voetballen.
Oud 08-04-2005, 14:45
snoodaard
snoodaard is offline
Wacht al een dag lang vol spanning op een bezorging van bol.com. Ben halverwege met een opdracht belastingrecht. Vraag me echt af waarom dit levenloze forum een verslaving is. Heb 2 movement trays geplakt omdat ik te gierig ben ze te kopen.
Oud 08-04-2005, 14:47
Verwijderd
tosti's gegeten, theorieexamen geoefend en een hoodstuk functieleer geleerd die ik heleaal niet hoef te leren zie ik nu
Oud 08-04-2005, 15:05
ZerO
ZerO is offline
Ik ging naar de stad enzooo en straks ga ik wat drinken & roddelen maar ik heb geen zin om te fietsen godver het regent en ik wil droog blijven
Oud 08-04-2005, 15:39
Maharani
Maharani is offline
SPSS opdrachten gemaakt.
Oud 08-04-2005, 15:39
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Zaara schreef op 08-04-2005 @ 15:39 :
SPSS opdrachten gemaakt.
Stuur 'm eens door want ik moet een spss opdracht voor m'n module statistiek 3 nog inhalen.
Oud 08-04-2005, 15:40
matt trakker
matt trakker is offline
ik werd vandaag gebeld door 3voor12 want ik heb weer de prijsvraag gewonnen \m/
Oud 08-04-2005, 15:41
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 08-04-2005 @ 15:39 :
Stuur 'm eens door want ik moet een spss opdracht voor m'n module statistiek 3 nog inhalen.
Het zijn opdrachten uit een boek. Van Green & Salkind, heb je die ook? Ik begrijp er niks van!
Oud 08-04-2005, 15:52
snoodaard
snoodaard is offline
Nee, wij worden afgescheept met een syllabus waar spss enkel als een invulopdracht is gegeven en "Basiskennis is eigenlijk al teveel" het credo.

Laatst gewijzigd op 08-04-2005 om 15:55.
Oud 08-04-2005, 16:07
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 08-04-2005 @ 15:52 :
Nee, wij worden afgescheept met een syllabus waar spss enkel als een invulopdracht is gegeven en "Basiskennis is eigenlijk al teveel" het credo.
De basiskennis hebben wij overgeslagen.
Oud 08-04-2005, 16:29
grandmommy
grandmommy is offline
vandaag had ik ehhh ' sportdag' en ik heb de hele dag loos gehangen en gegeten en af en toe tien minuutjes gebadmintont/ned/d en ik heb van de zeven partijen drie gewonnen omdat ik en m'n teamgenoten lui en melig waren.
Oud 08-04-2005, 16:32
Gadje
Gadje is offline
ik ben de mediatheek uit gegooid want ik was aan t forummen en daarna stuurde ik een mailtje naar iemand prive, waar ik zei dat je mediatheek nevrouw een trut was, en dat las ze
Oud 08-04-2005, 16:38
grandmommy
grandmommy is offline
ha, dat lijtk sprekend op het mediatheekkreng dat bij mij op school rondloopt
Oud 08-04-2005, 16:39
Gadje
Gadje is offline
daar worden ze op geselecteerd ben ik bang.
deze heet betty
Oud 08-04-2005, 16:41
Drez
Drez is offline
Ik ging gister naar een suf geschiedenisfeestje in amsterdam en olivierrr tuinierrr draaide. maar er was wel een best leuke jongen maar hij deed heel vaag enzo dus dan niet he en bij een vriendinnetje geslapen en dat was heel leuk en nog meegeweest naar een college van haar, dus poepoe. in de trein geslapen en 2 gesprekken gemist en toen dacht ik dat het die jongen was maar het was een vriendinnetje dus dat was weer jammer en nu wil ik weer slapen.

Regels voor berichten