![]() |
|
Ik zat meer te denken dat dat een soort instinct is. Net zoals 2 honden ook altijd als eerste aan elkaars kont ruiken, om die geur dan in zich op te nemen.
Maar jah, logisch natuurlijk dat "God" het zo heeft gemaakt dat een jongen een meisje lekker vind ruiken en een meisje een jongen, anders zou er natuurlijk totaal geen paring plaatsvinden, daarom is het ook zo lekker, anders had niemand het gedaan... ![]()
|
![]() |
Ik moet zeggen dat ik het niet zo heel bewust waarneem, die geur...
Maar als ik aan mijn vriend snuf (zo dicht tegen zijn huid), zonder dat hij iets op heeft gedaan ofzo, ruikt dat echt lekker... Heel mannelijk, heel robust zeg maar... Ik snuf ook wel eens aan mijn broertje en zusje, en ruik echt wel een verschil... Mijn broertje ruikt wat sterker, niet vies hoor, maar gewoon sterker. Mijn zusje ruikt heel... lieflijk zeg maar... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens gaan veel beesten af op de geur van urine van de ander... dat doen mensen gelukkig niet, maar goed... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind sommige jongens en sommige meisjes lekker ruiken.. tis dus niet zo dat dat verschil maakt bij mij.. maar sommige mensen hebben gewoon zo'n onaangename lichaamsgeur.. mijn vriend vind ik altijd lekker ruiken, tenzij er een bier of zweet geur zwaar overheerst.
Ik doe nooit aan parfummetjes.. ik ruik al lekker genoeg van mezelf.. ![]() Maarja kheb nogal lang haar dus er hangt altijd wel een shampoo geur om me heen ![]()
||
Citaat:
|
Er zijn wetenschappelijke studies geweest met betrekking tot geur en aantrekkingskracht. Zoals ook al in een ander topic werd vermeld, letten mensen onbewust toch op elkaars prettige lichaamsgeur. Als de lichaamsgeur van je partner je niet aanstaat is de relatie gedoemd te mislukken. Denk je maar eens in
![]() Van meisjes als mijn vriendin, mijn beste vriendin en zelfs van mijn ma kan ik het ruiken als ze ergens geweest zijn! Het ruikt vertrouwd en rustgevend op één of andere manier. In lichaamsgeur zitten ook genoeg hormoon-opwekkende stoffen. Zweet is niet voor niets zo sterk gegeurd. Want je kan mij veel vertellen, maar als het alleen water met zout was zou het niet zo ruiken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
geur kattenbak Fleurop | 12 | 03-12-2009 18:43 | |
Liefde & Relatie |
ideale geurtje voor je vriendin jongen16arnhem | 52 | 11-06-2007 18:04 | |