Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel ik dat toch nog wel ff wat spannender vond.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een club van niks. Mijn best herinnerende herinnering aan AZ is de snackbar achter het stadion met een eigenaar met het geheugen van een olifant; ook het postuur overigens. Die hielp ons ooit eens herinneren aan een niet betaalde maaltijd van drie jaar daarvoor. Dat jaar (toen waren we iets rijker) is die rekening alsnog betaald. Maar ik moet wel toegeven dat ik het AZ wel gun. Niet vanwege de club, maar meer vanwege de voetballers. Voorheen allemaal middelmatige voetballers bij de Graafschap, FC Volendam, Cambuur Leeuwarden en FC Zwolle en nu ineens toppers. Zo zie je maar weer dat het met voetbal alle kanten op kan. Zowel alle spelers die nu Europees spelen als de clubs die afgelopen jaren Europees voetbal hebben gespeeld heb ik allemaal bij wedstrijden in de eerste divisie mogen zien. Vitesse, SC Heerenveen, NAC en ook N.E.C. in de nacompetitie. En nu dus ook AZ. Sterker nog, ik kan me nog herinneren dat wij eredivisie speelden en AZ eerste divisie en wij daar een bekerduel moesten spelen. Verloren we overigens geheel volgens verwachting. Daarna tegen FC Scheringa, met een hoofdrol voor Dick Jol toen je nog eerst een half uur écht kwetsende spreekkoren ten gehore moest brengen voordat een wedstrijd stil gelegd werd. Tja, en een x aantal jaren verder staat de ene club in de onderste regionen van de eerste divisie en de ander in de halve finale van de UEFA-cup. Daarom gun ik het AZ wel, vooral voor de spelers en de supporters die ook al kwamen in de slechtste tijden. Als Real Madrid of Arsenal de halve finale hadden gespeeld hadden ze waarschijnlijk het publiek niet eens bedankt of waren er witte zakdoekjes geweest. Nu was er een uitbundig feest. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mjah, 2 keer geel is ook goed, 1 wedstrijd schorsing... Ga je niet dood van. Ik vond Jaliens goed zat en tegen sporting maken ze best wel een kansje, als ik heel eerlijk ben.
||
Citaat:
En ik denk dat Lindenberg en Jaliens centraal in de verdediging uitstekende opties zijn. Gisteren deden ze het ongelovelijk goed op die posities. En anders kan oud klasgenoot van mij, Ron Vlaar, wel opdraven. Eerlijk gezegt had ik een jaar of 6 geleden niet verwacht dat hij het zo ver zou schoppen, al zat hij toen al bij de jeugd van AZ. Toch leuk voor die jongen...
|
AZ zal het donderdag moeten doen zonder 3 van zijn basis verdedigers. Kromkamp en Mathijsen door een langdurige blessure en Opdam vanwege een schorsing. Hierdoor zal waarschijnlijk Ron Vlaar zijn debuut maken in Europa en met Jaliens de centrale verdediging vormen.
|
Ondanks de vele afwezigen vanavond heb ik toch veel vertrouwen in een goeie afloop vanavond... Ik hoop op een mooie 3-1 overwinning.
![]() Vermoedelijke opstelling AZ vanavond: Code:
Timmer Jaliens Vlaar Opdam De Cler Landzaat Ramzi Sektioui Perez Nelisse Van Galen
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben het wel met hem eens, AZ is toch een verschrikkelijk club man. Ze spelen dit seizoen bij vlagen prachtig voetbal maar ik zal ook nooit fan van ze worden.
||
Citaat:
kutzooi ... pffff ...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Nederland op weg naar EK 2008 Fides | 500 | 22-08-2007 22:55 | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten X Stom Konijn | 500 | 03-02-2007 12:03 | |
Vrije tijd |
Play-offs om verloren terrein goed te maken. EmilioFCG | 205 | 11-05-2006 21:44 | |
Vrije tijd |
Wie word de nieuwe trainer van Ajax? Pikey | 40 | 16-03-2005 18:34 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Vrije tijd |
UEFA Cup wordt veranderd vanaf 2004-2005 Verwijderd | 10 | 21-06-2003 00:43 |