![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 13:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
De eet-om-het-uur regel dus. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 17:12. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind spierbundels er meestal echt afgrijselijk uitzien ![]()
||
Citaat:
![]() @ duck Ik ben al bezig met constant te eten, groot nadeel nu in het begin is wel dat je vaak naar de wc moet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je begint niet elke week opnieuw, om 1 hele week ongedaan te maken moet je heel wat naar binnen schrokken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik wil gewoon graag naar de 60. Ik pas veel kleren niet meer en voel me daar beter bij... Ik blijf steeds bij de 62 hangen en dan krijg ik weer een "terugval" waarbij ik dus ontzettend veel eet en vervolgens echt weer 63/64 kg kan wegen (ik eet dan ook vaak wel 2 of 3 dagen slecht hoor) |
![]() |
||
Citaat:
Als je lijnt terwijl het niet nodig is, is het niet gek dat je lichaam op een gegeven moment gewoon snakt naar meer en suiker en koolhydraten...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en hierboven staat 1100... Daarnaast vind ik gewoon de hoeveelheid broodachtige dingen aan de weinige kant. Je mag dan wel warm gegetgen hebben in de middag, maar vergeleken met wat je dan 's avonds eet waar je avond + nacht mee door moet... ik vond het er weinig uitzien, maar laat de berekening maar eens zien dan, misschien heb ik geen gelijk dan.
||
Citaat:
Trouwens, voor de mensen die op een gezond gewicht zitten en die denken dat ze voor de zomer nog ff 3 kilo kunnen afvallen... dat kan dus niet, dan moet je echt onder de 1000 cal per dag gaan zitten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis nog April mensen, tis nog niet eens zo lang officieel lente!!! ![]() ![]() Maar jah, khoor van veel mensen dat het daar nu echt lente is en ff snel 3 kilo afvallen omdat je denk dat je je anders niet vertonen kunt is een slecht idee, en al helemaal of van die rare zo-weinig-mogelijk calorien dieten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ dreamzy: om een kilo vet te verbranden moet je 7000 kcal tekort komen (om er 1 aan te zetten 9000 overbodige kcal eten), als je elke dag 500 kcal onder je behoefte zit val je dus 1 kilo per 2 weken af, als het goed is. Je behoefte kan je uitreken met MD's formule maar je kunt 'm ook schatten aan de hand van deze tabel
Ik vind zelf dat je er minstens 12 weken over moet doen om je streefgewicht te bereiken, dus als je er maar 3 kg af wil dan kun je beter 2 dan 5 ons per week afvallen. Maar dat ben ik ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 08:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die formule van MD kan ik ook eens gaan doen idd maar ik heb mijn vetpercentage nooit laten meten. Kan ik dat dan misschien gokken of is het dan te onnauwkeurig?
Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 10:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het beste is dus om het even op te laten meten bij de sportschool =) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo te zien klopt het totaal wel. In die poeders en marinades (olie!) zitten vaak veel cal, zéker als het kant en klaar is. Wat dacht je van toegevoegde geharde vetten? Die zijn niet gezond en tikken behoorlijk aan in de calorieën. Die saus is gebonden en gebonden sauzen zijn doorgaans bereid (als je ze zelf maakt, in dit geval gooi je er creme fraiche doorheen...) met bloem en boter en dat is allebij behoorlijk calorierijk. Ik denk dat je het de volgende keer beter zelf kan maken, met zilvervliesrijst (dat is beter). Je kan ook gewoon een groentencurry maken met rijst, da's ook exotisch en bevat vrij weinig calorieën (de curry niet, de rijst wel...) Als je een recept wil hebben roep je maar ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 12:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder heb ik me vanmorgen gewogen; 68kg. Er gaat niks af, maar er komt ook niks bij, dus ik ben tevreden over deze week, zeker als je ziet wat ik allemaal naar binnen heb gewerkt. Gisteravond zijn we wezen stappen, heb me bij een vriendin thuis al voorbeeldig gedragen (al zeg ik het zelf ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|