Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, kijk, bij mij is ook wel wat voorgevallen. Vooral laatste tijd. Maar toch wel met mensen die ik echt leuk vond. OK, met uitzonderingen. Maar scoren om het scoren. No thanks. Paradoxaal: flirten vind ik weer wel leuk. Tenminse, flirten, gewoon contact'en, oogcontact, grapje, dansen,... Maar waarom moet mijn tong perse in haar mond? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Weet ook niet het komt. Als je zo rondfladdert dan groei je wel, vind ik. Dan weet je ook welke betekenis liefde krijgt. Niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat verschilt per persoon he, en het ligt eraan of je goed bij elkaar past.
Ik heb toen ik 16/17 was 14 maanden een relatie gehad met mijn exvriend (duh), en dat was niet saai. Wel was het zo dat we na een jaar allebei zo erg veranderd waren, dat we bijna niets meer gemeen hadden en elkaar niets te zeggen hadden, terwijl we in het begin heel goed bij elkaar pasten. Dat is een risico van een lange relatie op jonge leeftijd. Ik ben nu ruim 2 jaar samen met mijn vriend, we zijn ook allebei veranderd in die 2 jaar maar we zijn niet 'van elkaar af' veranderd maar gewoon 'met elkaar mee'. En saai is het ook niet, nee. Hoe saai het is ligt helemaal aan jezelf; als jij niet houdt van elke week hetzelfde, dan ben je wel gek als je tóch elke week hetzelfde gaat doen. Als je vriend daar wel van houdt, dan passen jullie niet bij elkaar. |
![]() |
|
Tuurlijk kan dat stand houden, alleen bij mij persoonlijk niet. Niet dat ik zo graag wil experimenteren maar mn langste relatie is niet gelukt o.a. omdat ik toch eerst nog een beetje lol wil hebben ipv me te binden. En een relatie wordt na een tijd idd anders, vervelend, teveel ruzie, gezeik, jaloezie etc etc, bij mij dan. Ik zal dus niet zo snel meer aan een serieuze relatie beginnen, ook al ben ik nog zó verliefd. Ik raak toch snel uitgekeken en ga snel vreemd. Maar over een paar jaar denk ik er vast anders over.
|
Verwijderd
|
veel ruzie = meestal gevolg van veel ernstige meningsverschilen = gevolg van het feit dat je niet bij elkaar past
gezeik = hetzelfde jaloeze = dat de een meer doet dan de ander vindt dan je in een relatie kunt doen = gevolg van het feit dat je niet bij elkaar past als je wél bij elkaar past heb je niet veel ruzie, gezeik en jaloezie, ook niet na een tijdje ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
edit: Wil daarom niet zeggen dat het verkeerd is om al jong een langdurige relatie aan te gaan
|
Ik ken een meisje die had op haar 15de een relatie. Ze is nu 17 en het gaat not steeds voort. En aan al die verhalen denk ik niet dat het saai is.
Ik denk dat het kwa persoon schilt.
|
![]() |
Kan prima werken.. Toen ik 14 was kreeg ik iets met een jongen van 19, ruim 9 maanden geduurd, en opzich ging dat toen der tijd goed. Toch, nu ik 1,5jaar verder ben en wat ervaringen rijker, zie ik best in dat er in mijn 1e serieuse relatie verschrikkelijk veel dingen fout zaten, toch was het op dat moment leuk.
Met mijn huidige vriend ben ik nu 4 maandjes samen, gaat prima, en dat zie ik dan voorlopig ook echt niet fout gaan.. ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Het streelt je ego en het is vaak het totaal pakket, contacten met meerder mensen, veel uitgaan, veel vrijheid, leuke dingen doen met vrienden (studentenleven), naar buitenland gaan, enz. Voor mij is dat vrijheid, lol en het goede leven. Het leven even niet zo serieus nemen, voordat je jezelf overgeeft aan een hypotheek en drie kinderen. Geloof me, als dat gebeurt heb je tot je kinderen uit huis zijn nergens meer tijd voor. Als je dat niet doet dan krijg je vroeg of laat toch te maken met de vraag: hoe zou het zijn geweest als ik... en dat voorkom je door te 'leven' men heeft niet voor niets die uitdrukking die betekenis gegeven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
nou het was maar een vraag hoor jettje
![]() maar ff on-topic, ik ben ben op mijn 15de begonnen met een relatie met mijn vriend. ik heb dus bijna 2 jaar met hem (ben bijna 17). en ik vind het totaal niet saai! maar of het de ware is, weet ik niet en dat wil ik eigenlijk niet eens weten. ik heb het nou leuk met hem en dat vind ik het belangrijkste! ![]() ![]() maar ja, het ligt er natuurlijk aan hoe de persoon is, dus dat is bij iedereen verschillend.
|||
![]() |
Citaat:
Bovendien ben je ook nog zo jong dat dit nog makkelijk kan veranderen, ik heb van mijn 14e tot mijn 16e ook een lange relatie gehad. Toen dacht ik ook dat ik alleen maar dat wilde, pas later ben ik gaan rond fladderen. Dus dat kan allemaal nog veranderen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() We doen vaak leuke dingen en als daar het geld niet voor is verzinnen we zelf wel iets leuks om te doen. Ik denk (hoop ook natuurlijk) dat onze relatie nog lang mag duren. Natuurlijk hebben ook wij problemen gehad, maar daar is onze relatie alleen maar sterker door geworden en kennen we elkaar nog beter. Ik denk zeker dat een lange relatie op jonge leeftijd mogelijk is. Ik zie het ook steeds vaker dat veel mensen van mijn leeftijd eerder een vaste vriend/vriendin zoeken dan iedere week een andere scharrel. Dus het is best wel mogelijk ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() arm meisje ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het maar niks om rond te gaan flirten en elke maand een ander vriendje..blegh. Mijn huidige vriendin heeft ook echt een stuk of 15-20 exen en ik stoor me er MATELOOS aan, ze heeft t elke week wel over 1 of 2 'nieuwe' exen -waar ik dus nog niet van gehoord had- Drie marks, 2 mikes etc etc. Ik, als jongen die maar 2 andere relaties achter de rug heeft, stoor me daar echt dagelijks over, ze heeft ook een stuk of 6 exen/aanbidders die haar eeuwig bellen of gewoon steeds lopen te slijmen.
![]() ![]() Maargoed, het zal wel duidelijk zijn dat ik daar geen zak van snap..dat rondsletten. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 10:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Mijn ouders spraken op 12 april '82 af dat ze zouden gaan trouwen als 12 april weer op een zondag zou vallen. Dat was 5 jaar later en dinsdag zijn ze dus 17 jaar getrouwed. Mijn mama was 19 en mijn papa was 18 op 12 april '82 en toen hadden ze al wel een tijdje wat met elkaar, dus volgens mij kan het wel
![]()
|
Verwijderd
|
Muchacha, ik had het niet beter kunnen zeggen
![]() toen ik zestien was kreeg ik ook een 'relatie' en ik heb daar eerlijk gezegd serieus spijt van dat dat 2.5 jaar heeft geduurd. dat had na een half jaar gedaan moeten zijn. en der hadden ook een heleboel dingen anders moeten zijn. maar nu is 't te laat. |
![]() |
|
ik heb van mijn 15de tot mijn 18de bijna 2,5 jaar met dezelfde jongen gehad.
Ik heb het nooit saai gevonden, maar het is eigenlijk uit gegaan omdat we allebei volwassener werden en ons eigen leven wilden hebben en onze eigen plannen wilden trekken en zelfstandiger wilden worden. We zijn ook echt eerst qua afstand van elkaar weggegaan omdat we teveel om elkaar gaven om het dichtbij uit te maken. (klinkt waarschijnlijk heel raar, maar het is een soort weglopen) Ik had het niet willen missen maar ik vind het eigenlijk ook wel heerlijk om nu geen vriend te hebben. Ookal geef ik nog steeds heel veel om mijn ex en hoop/denk ik stiekum nog wel eens dat we weer bij elkaar komen ![]()
|
Ik ben het ook wel eens met Muchacha, ik heb meer dan 3 jaar een relatie gehad en ik bleef ook echt aan hem hangen. Het gaat nu veel beter, maar ik moet nog wel echt alles weer ontdekken en leren enzo, maar dat is ook wel weer een beetje grappig.
En Mark, het is logisch dat je soms gaat twijfelen of ´dit het nou is´ als je al heel lang een relatie hebt, tenminste ik hoor erg veel mensen erover en ik heb het zelf ook gehad, en ik vind niet echt dat jij daar over mee kan praten eh.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Mangler | 24 | 08-12-2016 15:57 | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
zwaar in de war incognitus | 34 | 12-10-2005 19:43 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
''Jong'' + vaste relatie Verwijderd | 51 | 18-02-2005 16:42 | |
Liefde & Relatie |
Nice guys finish last? Verwijderd | 72 | 21-09-2003 20:04 |