![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En van het weekend zou ze gaan swingen in Leiden maar dat ging niet door vanwege het vieze weer dus had ze mensen uitgenodigd om haar huis onder te kotsen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind ali b wel vermakelijk als hij dronken is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel met zijn pet op hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind Yesser ook geil ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil ze allebei rrroaar ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zou je nog meer verlangen of is dat verkeerd zou je delen met degene die bij je staan of blijf je egoistisch leven voor je eigen naam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() NU! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vandaag kunstgeschiedenis niet geleerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mja, en toch is het zo ![]() Laten we toegeven zelfs ik ben niet zo dom om zo'n verhaal te verzinnen ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 21:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontipoc: ik heb ruzie met mijn maag, ik heb net een biertje gedronken en sindsdien ben ik vet vet vet misselijk. o ja en we waren the Idiots aan het kijken maar dat trok ik ook niet echt dus kijken we hem een andere keer verder wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik heb vandaag de hele dag in mn pyjama rondgehangen, toen ben ik in bad gegaan met een boek en daarna moest ik werken in het filmhuis. daarnet heb ik kleren gestreken. het was weer een uiterst spannende dag! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik was eerst in amsterdam want ik had een feesteje en toen was ik anar lunteren want ik was eigenlijk een weekendje weg op een boerderij met mn band en tone naar mn ouders en nu ben ik thuis. jeej
||
Citaat:
![]() ja ik ging net heel sneu mensen opzoeken op internet en lame foto´s kijken met een vriendinnetje en het was heel grappig en nu ga ik slapen en ik heb mn stomme referaat nog steeds niet geschreven ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ab in die fabrik geh duschen geh duschen wart ich komm mit Als ik heel dronken word ga ik ook kotsen en dan word ik vervelend ![]()
||
Citaat:
hoe denk jij dat je het hebt gemaakt?! ik heb gisteren heel veel geleerd en die avond heel erg gejankt omdat mn vriendje zei dat hij niet meer zo verliefd was op me en aan het twijfelen was of hij wel bij me wilde blijven. en toen mocht hij op de grond slapen van mij ![]() ![]() en vannochtend wakker geworden en bijna overgegeven van de zenuwen en om 11 uur tentamen gemaakt en nu ben ik een samenvattingen van bijna 70 pag. aan het uitprinten voor mn volgende tentamen...zucht.
|
![]() |
|
|