![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ja ik weet dat dat heel moeilijk is |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik snap er echt niets meer van ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anorexia zit niet alleen in je eetgedrag. Het heeft een psychische oorzaak en die gaat niet vanzelf over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ten tweede: ik los het zelf wel op en vandaag was een enorme stap in de goede richting. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je schreeuwt duidelijk om hulp, anders zou je hier niet gaan posten. Onbewust wil je echt wel met een professionel praten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Snap je dan niet dat je écht hulp nodig hebt? Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor. Maar ik heb zelf ook eetproblemen gehad die minder ernstiger waren dan die van jou. ík verpestte mn lichaam al, laat staan waar jij mee bezig bent. En ik weet echt wel dat die problemen niet zomaar weggaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel, als ze op ikkeleerlinge al aan het zeiken waren... Jij bent nog 10 keer erger en een stuk eigenwijzer (je durft tenslotte te zeggen dat je geen anorexia hebt). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En NIKS is een excuus om geen hulp te zoeken. En nu hou ik op want je luistert toch niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik overigens niet snap is dat ze eerder heeft aangegeven hulp te hebben gezocht (via een dietiste) en nu dus doet voorkomen het helemaal zelf te doen... Ik las net dat mensen die geen hulp willen zoeken eigenlijk gewoon bang zijn om veel te moeten eten. Als je het zelf doet, heb je er nog controle over. Als in, je kcal opbouwen tot bijv. 1000 kcal en daar weer stoppen met opbouwen. Gothic: Hoe weinig at jij dan? En heb je het helemaal zelf gedaan, het weer op een gezonde manier eten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het ging mij eigenlijk nooit zoveer om af te vallen, ik was wel gewoon dun enz, maar ik hoefde niet af te vallen, zolang ik maar niet aankwam. Ook lette ik totaal niet op cal. Maar ik heb ongeveer 3 jaar 1 boterham gegeten. Het begon toen m'n ouders gingen scheiden (en er speelde nog hoop meer, maar dat was de druppel, werd depressief ed en zat midden in de puberteit). In de 3e ging ik dus meer eten, toen ging het met mij al wat beter, ik sprak met een lerares op school en werd gewoon wat ouder. En ik denk dat ik sinds de 4e echt zoveel/normaal eet. Sindsdien ben ik niet echt aangekomen, ik merk wel dat ik wat breder ben geworden op m'n heupen en op m'n buik, maar ik paste vorig jaar een broek uit de brugklas nog (was weliswaar toen een/zo'n wijde, maar toch ![]() Hoe dan ook, je kunt niet gezond eten, als er een psychische reden is waarom je dat niet doet. Pas als die naar de achtergrond gaat of weg is, kun je met het eten beginnen. Iedereen uit problemen op een andere manier, de ene snijdt zich, de ander eet niet en weer een ander eet heel veel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat er maar zo 'weinig' calorieën in die friet zitten joh! Maar is 1 zo'n bakje wel een beetje een normale portie voor één persoon?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar het kwam wel mooi uit dat het maar 125 gram was. Heb je toch nog iets lekkers, maar niet teveel zodat je niet te vet eet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ging steeds minder eten en viel toen opeens veel af... Daar schrok ik toen zó van en omdat mn moeder zo wanhopig werd en ik dat best erg vond ben ik in 1 keer ontzettend veel gaan eten. Tenminste, ik kreeg vreetbuien. Maar die zorgden er wel voor dat ik dus weer meer honger kreeg inderdaad en dus weer meer ging eten. Maar ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het gekomen is dat ik zo weinig ben gaan eten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, vlees is zo lekker, en ik weet nooit wat mager vlees is ![]() Kan iemand mij daaraan helpen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
gemiddeld: kip met vel, haaskarbonade, ribkarbonade vet: rundergehakt, schouderkarbonade, krabbetjes, schouderlappen, doorregen runderlappen, gehakt half-om-half, saucijs,slavink, spek, hamburger, lamsvlees, rookworst |
![]() |
||
Citaat:
moeten we niet bij volgende gezondheidstopics ook die tekst weer kopiëren? dan hoeft niemand terug te zoeken oid.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij kost normaal €39,95 bij Blokker, maar met 4 dukaten (die krijg je bij vijf euro besteding, heeft je moeder vast nog wel liggen ![]() Niet supergoedkoop dus, maar daarom misschien wel betrouwbaarder. Mijn broertje heeft trouwens een vetpercentage van 8,5% ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 17:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Is het een glazen plaat waar je met je blote voeten op moet staan? En moet je je lengte, je geslacht en je leeftijd invullen? (Dat ie daarmee dus met je gewicht je vetpercentage berekent) Ik kwam op een veel te hoog vetpercentage ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is geen glasplaat nee...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien kan je het proberen met je 5 jaar oude dukaat, ghehe wel goed bewaard dan ![]()
|
|