Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoiets verontrust mij dan wel lichtelijk, wat doen zulke studenten op zo'n opleiding als ze de gangbare wetenschappelijke uitleg van de evolutietheorie afwijzen? Ga dan een Koran of Bijbel studie doen zou ik zeggen. Let wel: het gaat hier om zowel christelijke studenten als om moslim studenten! Verder zoals Zaina zegt: Een msn groep gaat niet dit land veroveren. De opkomst van de MSN bReEzAh sletten is in mijn ogen verontrustender. Waar zijn de dames met klasse en stijl gebleven? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens is eerder de maatschappij geheel door het lint met het kinderachtige gedoe, ipv donner alleen. Verder heeft donner voor veel zaken ook gewoon een kamer meederheid nodig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(nou ja, op de wapens na, maar de mijne zijn legaal en voor sport.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Samir A. is op 27 juli 1986 in Amsterdam geboren. Hij groeide op in Amsterdam-West, en zat daar op het Mondriaan en Cartesius Lyceum. Hij hing vaak samen met Mohammed B. rond op het August Allebéplein, in Amsterdam-West. Hij is ook degene die Mohammed Bouyeri overhaalde om de radicale Tawheedmoskee te bezoeken.
In januari 2003 probeerde Samir A. met een vriend naar Tsjetsjenië te reizen om daar moslimstrijders te helpen. De Russische politie stuurde hem echter aan de grens weer terug naar Nederland." Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Samir_Azzouz Iemand die naar Tsjetsjenië reist om moslimstrijders te helpen is geen onschuldig pasgeboren lam te noemen denk ik zelf... Als je het leven waardeert, blijf je daar weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Best wel ironisch dat dan de opmerking 'mensen begrijpen niet hoe deze rechtsmaterie doorwerkt' uit jouw mond moet komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even tussendoor: Ik ben een aantal keren geweest naar de El Tawheed moskee en ik heb daar een prachtige lezingen mee mogen maken. Lezingen die elk niet-moslim zou moeten toejuichen. Als jullie eens wisten wat voor goede dingen daar gepreekt wordt, zou men zich schamen voor al die stomme beschuldigingen. Alle andere moskeeen zouden juist een voorbeeld moeten nemen aan de El Tawheed moskee. Zij doen er alles aan om niet-moslims en moslims te verenigen en ook proberen zij zoveel mogelijk extremisten buiten de deur te houden. Natuurlijk kunnen zij niet elk bezoeker controleren en weten waar die bezoeker voor staat. Dat is een onmogelijke taak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: Ik heb ook ooit weleens Jihad filmpjes bekeken. Zo was er oa. te zien dat er door Tsjetsenen een Russische legerhelikopter neergehaald. Verschrikkelijk om te zien. Het werd gebracht als een succesdaad van Allah. Zoiets doet mij totaal niets, ik sta hier niet open voor en keur het af, echter, blijft iemand stelselmatig onthoofdingsfilmpjes, of dit soort filmpjes opzoeken, dan zal dat de persoon zodanig afstompen en mijns inziens meer vatbaarder maken voor radicalisatie. Maar maakt het hebben van zo'n filmpje op mijn pc mij gelijk staatsgevaarlijk? Er is nog altijd vrijheid op Internet om je eigen dingen te vergaren. Het zou een schending van de privacy zijn als ik word opgepakt enkel om het feit dat ik een filmpje op mijn harddisk heb staan. Die kant neigen we wel op te gaan en ik vind dat we daarvoor moeten waken. Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 11:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In een notendop, ons strafrecht is gebaseerd op de gedachte dat iemand pas mag worden veroordeeld als vast staat dat hij het gedaan heeft. Soms staat dat echter nog niet helemaal vast, maar is er wel een vermoeden dat hij iets gedaan heeft of gaat doen. In zo'n geval kan hij al wel opgepakt worden. Het is immers gevaarlijk om iemand die misschien stoute dingen gaat doen, vrij rond te laten lopen. Dat is dus een inbreuk op iemands vrijheid, waarvoor natuurlijk een rechtvaardiging moet zijn. Hoe erger de verdenking, dus hoe sterker het vermoeden dat hij iets gedaan heeft of gaat doen, hoe langer iemand vastgehouden kan worden. Klinkt logisch he? In het geval van Samir A. waren er een geluiddemper, enkele dingen die geschikt waren voor het maken van bommen, plattegronden, MSN- en telefoongesprekken, enkele namaakwapens en filmopnamen van grote openbare gebouwen gevonden. Bovendien had Samir A. al eerder laten zien de daad bij het woord te willen voegen, want hij reisde af naar Tsjetsjenië. Bovendien had hij door zijn betrokkenheid bij een overval op een supermarkt al eens laten zien dat hij het overtreden van de wet niet schuwt. Dat is gewoon ruim voldoende om iemand tenminste vast te houden tot je meer zekerheid hebt óf hij iets heeft gedaan. Welnu, uiteindelijk mag je iemand nooit te lang vasthouden als je alleen nog maar een vermoeden hebt. Daarom moet iemand binnen een redelijke termijn voor de rechter komen. De rechter heeft Samir uiteindelijk dan ook vrijgesproken. Dat wil zeggen dat niet bewezen kan worden dat hij een aanslag voorbereidde, niet dat hij het niet werkelijk van plan was. We kunnen immers niet in zijn hoofd kijken, maar ons slechts baseren op zijn gedrag en zijn gesprekken. Dat hij vóór het vonnis heeft vastgezeten, is dus hartstikke logisch - de rechtvaardiging daarvoor wordt gevonden in het feit dat hij wel degelijk, geobjectiveerd, een vermoeden in het leven riep dat hij iets van plan was. Zo. En nu eens ophouden met zeiken dat het allemaal zo onrechtvaardig is en boehoe en dat het allemaal gedaan wordt om moslims te pesten. Verdiep je eens in dingen voor je erover gaat miepen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha, wat ik nu zeg maakt mij gelijk verdacht. Ik beschik over uitgebreide filmopnames van de Amsterdam Arena en van Schiphol, heb ook nog een alarmpistool liggen, clone-Beretta. Verder nog wat satellietopnames van steden. ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 11:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geen moslima, maar een moslimmol! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niemand vertrouwen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Das niet mijn opmerking. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Straks krijg ik geen opslag meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Populariteit van moslimfundamentalisme exphy | 238 | 01-06-2005 20:46 | |
Hirsi Ali komt met een vervolg op Submission THC1 | 500 | 02-12-2004 21:17 |