![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu heb ik wel een vriendin die havo doet -en VWO kan- en dat praat toch wel makkelijker zo af en toe..maar mn ex nu dus woont ook niet bepaald in het sociaalste gezin. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken genoeg gymnasiasten aangezien ik het ook 3 jaar deed en daar is gewoon wel duidelijk een verschil tussen het type karakter dan die op het vmbo ofzo. Er zaten wel wat mensen tussen die geen tick hadden of iets aparts..maar die gingen na 3 gymnasium ook vwo doen. Ik vind dat er wel een duidelijk verschil is tussen gymnasium en vmbo..tussen gym en vwo zie ik zelfs al een verschil, misschien wel het grootste verschil. ![]() ![]() Trouwens, mensen ZIJN nou eenmaal wezens die snel conclusies trekken en soms kortzichtig zijn, je kunt jezelf niet altijd in de gaten houden of je wel niet te kortzichtig bent, niet te kortaf, niet te aardig, niet te onaardig bladiebla. ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 13:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze lezen boeken voor hun plezier? Wat is er mis met mensen die zich non-conformistisch opstellen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zaten wel mensen tussen die niet apart waren, maar die gingen dan ook vwo doen? Kom op zeg.. ![]() Bovendien heeft alles wat je zegt betrekking op opleidingsniveau, en ik zie daar sowieso het nut al niet van in, dat staat niet gelijk aan intelligentie en/of apart zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om die rede, die dus wel erg verschillend kan zijn, denk ik dat het gewoon bijna nooit echt werkt. Natuurlijk wel voor een tijd, maar ik denk dat je uiteindelijk toch tegen problemen aanloopt. Problemen die ook kunnen voortkomen uit een relatie van 2 mensen die beide vwo hebben gedaan, maar toch minder snel ontstaan. Verder doet mijn zusje gym, en heeft zij een vriend die vmbo gedaan heeft, en nu mbo doet, maar toch er zijn ZOVEEL verschillen tussen hun. Ik denk dan ook dat zij nu opzich wel gelukkig met hem kan zijn (heb vaak mijn vraagtekens bij hun relatie, of zij er wel echt gelukkig van wordt, maar goed), maar ik denk toch dat het later echt totaal NIET zou werken! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk je dan niet dat dat ook van de personen op zich afhangt heel erg...waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat een wo-er die iets heft met een mbo-er meteen een laks persoon of iets dergelijks is die erg makkelijk in elkaar zit ofzo... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je hebt gelijk, de uitzondering, bevestigt de regel. Maar toch blijf ik bij mijn mening, dat ik het ergens wel belangrijk vind. Daarnaast gaat het vaker fout dan goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij hebt die mening waarschijnlijk gevormd omdat je het veel om je heen hebt gezien en zelf hebt ervaren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geef jullie gelijk, maar blijf IK blijf het op een bepaalde manier toch belangrijk vinden, als je zo nog niet tevreden bent, ben ik uitgepraat... ( ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zo krijgt iedereen een andere mening zoals hier uit dit topic maar blijkt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede: Ik zeg dat ik intelligentie heel belangrijk vind en dat ik wil dat mijn vriendje (o.a.) sociaal ontwikkeld is. Ik heb nooit gezegd dat dat verbonden is met een hoog iq, ik weet ook dat niet alle slimme mensen sociaal ontwikkeld zijn, daarom vertelde ik het erbij als een voorwaarde. Ten derde: Ik zeg helemaal niet dat er iets mis is met een timmerman, maar het is niet mijn voorkeur, en daar ging dit topic om. Ten vierde: Je hoeft je niet zo persoonlijk aangevallen te voelen door mijn post, ik zei alleen wat mijn voorkeur was en wat ik in een vriendje zoek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wat is daar nou zo belachelijk aan? open deur? of vind je mij dom ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() punt 2, dat heb ik dus verkeerd opgemaakt uit je eerdere reactie punt 3, ok dan weet ik dat. ![]() punt 4, waar staat dat ik me persoonlijk aangevallen voel door jouw post? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Krantenartikel/onderzoek; vrouw is nogsteeds het zwak en onderdanig geslacht. Automatisme. Ik zou bijna willen wedden dat de 'zeer dominante' vrouwen ook het liefst een iets dommere man willen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je als vrouw dominant én zeer intelligent bent is dat rampzalig voor je relatieperspectieven: de meest zieke mind games ontstaan zo. En uiteindelijk heb je (totaal niet bewust) je voorheen dominante man eronder gekregen en heb je een relatie met een kerel die dus niet meer gelijkwaardig is. Ik heb het zelf meegemaakt en ook méér dan een paar keer in mijn directe omgeving meegemaakt.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat zal best, en dat lijkt me in dat geval ook moeilijk, maar dat is nogsteeds geen excuus voor bepaald gedrag. Ik baseer dit ook op persoonlijke ervaringen hoor, door niet van. Vandaar 'meestal'. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Op mijn school was atheneum 1 klassieke taal(grieks of latijn dus) gymnasium was 2 klassieke talen en gewoon VWO was geen enkele klassieke taal. Zal wel per school verschillen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||