Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hij is nogal laks qua afspraken en ik ga dus helemaal flippen alsie op het laatste moment afbelt heb um dus al meerdere keren vertelt dattie dat dus niet moet flikken bij mij (ik ben nogal van de planning dussja) en hij mag geen drugs gebruiken (blowen doettie nog steeds, daarom hebben we nu weer es ruzie ![]() ![]() dus laat ik het een beetje samenvatten; hij moet dus erg veel rekening met mij en mijn gevoelens houden 't is niet echt verbieden, maar meer veel rekening houden met
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mag geloof ik alles wel, ja behalve vreemdgaan, maar hoe raar is je relatie als dat mag ![]() Hij mag ook alles behalve dat, nouja ik ben zo jaloers dat ik hem het liefst alle contact met meisjes zou verbieden als ik er niet bij ben.. wat natuurlijk zwaar overdreven is,, maarja je snapt wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een vriend van me wil de moeite niet eens doen om te stoppen (naar mijn mening, het lijkt niet dat 't 'm veel scheelt), terwijl hij weet dat z'n vriendin een trauma aan roken heeft overgehouden nadat ze haar opa eraan dood heeft zien gaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mannen en hun speeltjes ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jij bent tegen vreemdgaan dus dat verbieden vind je logisch, maar de rest van die dingen verbieden niet. Andere mensen zijn tegen flirten of tegen roken en staan daarop. Inlevingsvermogen? ![]()
Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 15:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor mijn ex was het al versieren als ik naar een meisje glimlachte omdat ze m'n fucking boodschappen inpakte in de supermarkt in Brussel.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit is niet alleen lullig voor de gene waarmee je flirt, je geeft ook een signaal aan je partner af dat je ook met andere wil rotzooien. Zo zou ik het iig wel opvatten ![]() Big No-No ![]()
||
Citaat:
![]() Wat is dat nou voor vent... Pfff... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Werk, Geld & Recht |
aangeklaagd terwijl zij schuldig is. Milouw | 24 | 09-03-2010 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Psychologie |
Geheimen doorvertellen: voor iemands bestwil? Miracle | 45 | 07-10-2004 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij laten voor je vriend/vriendin? lso | 50 | 10-07-2004 14:13 |