Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2005, 17:25
cerys
cerys is offline
Citaat:
cerys schreef op 18-04-2005 @ 18:17 :
klinkt pijnlijk
ik ga het proberen :/
ok het lukt dus niet balen.
Oud 18-04-2005, 17:35
Hagel
Hagel is offline
ik zette er altijd een schaartje tussen en dan open trekken, dan valt het balletje er zo tussenuit.
Oud 18-04-2005, 17:36
cerys
cerys is offline
Citaat:
Hagel schreef op 18-04-2005 @ 18:35 :
ik zette er altijd een schaartje tussen en dan open trekken, dan valt het balletje er zo tussenuit.
hoe bedoel je een schaartje ertussen? schaartje aan de ene kant vh balletje zetten en dan aan de andere kant met je hand open trekken?
ik ben echt een kluns daarin
Oud 18-04-2005, 17:41
Hagel
Hagel is offline
het is gewoon zo'n ringetje met een balletje als sluiting toch? die ertussen geklemd is?

nou dan het schaartje dicht door het ringetje steken en dan opentrekken zodat de ene kant v\d schaar het ringetje de ene kant op duwt, de andere de andere kant. Dan komt er speling langs het balletje en floept die eruit. Zo deed ik het bij mijn tepel/navelpierc. in je mond is het denk ik moeilijker maar je kunt het altijd proberen toch
Oud 18-04-2005, 17:45
cerys
cerys is offline
Citaat:
Hagel schreef op 18-04-2005 @ 18:41 :
het is gewoon zo'n ringetje met een balletje als sluiting toch? die ertussen geklemd is?

nou dan het schaartje dicht door het ringetje steken en dan opentrekken zodat de ene kant v\d schaar het ringetje de ene kant op duwt, de andere de andere kant. Dan komt er speling langs het balletje en floept die eruit. Zo deed ik het bij mijn tepel/navelpierc. in je mond is het denk ik moeilijker maar je kunt het altijd proberen toch
ah ik vat hem! thanks ik ga het proberen..
ieuw lijkt me pijnlijk btw, die smiley deed met prikken totaal geen pijn maar met eruit halen wel helaas
Oud 18-04-2005, 17:48
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
cerys schreef op 18-04-2005 @ 18:45 :
ah ik vat hem! thanks ik ga het proberen..
ieuw lijkt me pijnlijk btw, die smiley deed met prikken totaal geen pijn maar met eruit halen wel helaas
heb ik misschien otch geluk dat ik hem er niet inkreeg Succes ermee

Oh, piercings in aantocht: Ik krijg voor mijn verjaardag mijn madonna terug van mijn vriend (die was dichtgregroeit) en hij wilt hem nog liever terug dan ikzelf volgens mij en ik wil ook graag een lippiercing, en dan waarschijnlijk schuin. (niet aan dezelfde kant als de madonna) en dan gewoon een staafje, geen ringetje.
Oud 18-04-2005, 18:07
cerys
cerys is offline
Citaat:
Hagel schreef op 18-04-2005 @ 18:48 :
heb ik misschien otch geluk dat ik hem er niet inkreeg Succes ermee

Oh, piercings in aantocht: Ik krijg voor mijn verjaardag mijn madonna terug van mijn vriend (die was dichtgregroeit) en hij wilt hem nog liever terug dan ikzelf volgens mij en ik wil ook graag een lippiercing, en dan waarschijnlijk schuin. (niet aan dezelfde kant als de madonna) en dan gewoon een staafje, geen ringetje.
bedankt voor de tip hee, ik ging het proberen en hij viel er gelijk uit
toen probeerde ik hem in mijn neus maar dat is uglyyy.

waar kan je een leuk dun ringetje voor in je neus kopen? ik heb er nu een die een beetje groot is.. ik wil graag een nauwsluitende en een beetje een dunne..
Oud 18-04-2005, 18:45
llell
llell is offline
Bah, ik ging vandaag naar het waterlooplein (Body Piercing ofzo, echt zo'n mini-zaakje wat van de buitenkant op een sieradenwinkel lijkt), daar ga ik never de nooit laten piercen.

Dat mens wat er vandaag zat (er schijnt normaal een andere te zitten) had er volgens mij geen kaas van gegeten. Ze wist niet wat ik bedoelde met venoms, inner conch orbital begreep ze ook niet, en horizontale navel surface wilde ze alleen met een ring zetten...toen ben ik weg gegaan, en naar Bodycult in de Breestraat gegaan waar ik al twee oorpiercings heb laten zetten.

Vandaag was er een vet goeie piercer, meneer met dat kale hoofd ik vind je top! En hij heeft mn navel gedaan (m'n tong is helaas niet geschikt voor venoms )
Ik hoop dat ie niet uitgroeit

Oud 18-04-2005, 18:52
cerys
cerys is offline
Citaat:
llell schreef op 18-04-2005 @ 19:45 :
Bah, ik ging vandaag naar het waterlooplein (Body Piercing ofzo, echt zo'n mini-zaakje wat van de buitenkant op een sieradenwinkel lijkt), daar ga ik never de nooit laten piercen.

Dat mens wat er vandaag zat (er schijnt normaal een andere te zitten) had er volgens mij geen kaas van gegeten. Ze wist niet wat ik bedoelde met venoms, inner conch orbital begreep ze ook niet, en horizontale navel surface wilde ze alleen met een ring zetten...toen ben ik weg gegaan, en naar Bodycult in de Breestraat gegaan waar ik al twee oorpiercings heb laten zetten.

Vandaag was er een vet goeie piercer, meneer met dat kale hoofd ik vind je top! En hij heeft mn navel gedaan (m'n tong is helaas niet geschikt voor venoms )

[afbeelding]
bodycult is pas slecht.. echt wat een klotezaak is dat zeg. nog nooit zoiets slechts gezien..
maar goed dat is mijn mening.
Oud 18-04-2005, 18:55
Jules
Jules is offline
Citaat:
[afbeelding]
Dat onderbroekie heb ik ook <3

En @ piercingske: weet ik veel wat dat is, 'je hebt nogal PTFE' klinkt eerder als een geslachtsziekte
Oud 18-04-2005, 19:21
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Hey is dat die beetje dikke vrouw? Daar ging ik namelijk mn tunnels laten doen (de laatste mm) en toen moest ik hem zelf dichtdraaien omdat zij dat niet kon
Ik had ook het idee dat ze er niks vanaf wist idd.

En Bodycult is ook kut, want ze duur en onaardig.
Oud 18-04-2005, 19:47
MissTake
MissTake is offline
Citaat:

Ik hoop het ook voor je...want dat is maar klein velletje....
successs!
Oud 18-04-2005, 19:50
llell
llell is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 18-04-2005 @ 20:21 :
Hey is dat die beetje dikke vrouw? Daar ging ik namelijk mn tunnels laten doen (de laatste mm) en toen moest ik hem zelf dichtdraaien omdat zij dat niet kon
Ik had ook het idee dat ze er niks vanaf wist idd.

En Bodycult is ook kut, want ze duur en onaardig.
Nee er zat een hoogblond meisje, met veel make-up...ze zat lekker aan een sigaretje en de 'Story' toen ik binnen kwam

Ik vond ze de vorige keren wel goed werken (bij Bodycult) (schoon, en nauwkeurig) maar het was wel kut dat die piercers daar geen Nederlands spraken, en die ene gozer vond ik ook niet zo aardig, een beetje kortaf (die man die altijd bij de deur staat)
Vandaag was er een man die normaal in Den Haag in het filiaal stond en die deed het echt goed, en die legde ook alles netjes uit, en die wist er tenminste wat vanaf.

Maargoed, waar kan ik volgende keer het beste heen in Amsterdam, want om nou helemaal naar Den Haag te gaan...
Oud 18-04-2005, 19:54
llell
llell is offline
Citaat:
Jules schreef op 18-04-2005 @ 19:55 :
Wat is ie lekker zacht hè?
Oud 18-04-2005, 22:04
Jules
Jules is offline
Citaat:
llell schreef op 18-04-2005 @ 20:54 :
Wat is ie lekker zacht hè?
echt lovable maar ik heb de trouwtjes van de strikjes eraf geknipt want die hingen steeds raar over mijn broek
Oud 18-04-2005, 22:14
Jules
Jules is offline

omfg
Oud 18-04-2005, 22:24
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
Jules schreef op [pl=16828082]18-04-2005 @ 15:14 afbeelding][/url]
omfg [/B]

Damnzzzz
Oud 19-04-2005, 06:22
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:

[afbeelding]
Ik hoop het ook voor je...

Maar die is altijd heel gevaarlijk voor uitgroeing...
Oud 19-04-2005, 06:24
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
?? Surface piercing met een ring zetten?

Venoms wist ze ook al niet? en een innerconch orbital.
Dat kan ik dus niet begrijpen...
Oud 19-04-2005, 12:27
Verwijderd
maarre... als je een plastic piercing neemt oid, dan krijg je toch ook zo'n lelijk balletje aan de voorkant?
(pix houdt erg van zilver ed)

hoe zit t eigluk met dat je officieel geen balletje aan de binnenkant van je lip mag hebben, zei me tattooeur iig. je moet daar een plaatje hebben ofzow?
Oud 19-04-2005, 12:32
Jules
Jules is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 19-04-2005 @ 13:27 :
maarre... als je een plastic piercing neemt oid, dan krijg je toch ook zo'n lelijk balletje aan de voorkant?
dat vroeg ik me ook al af maar ik dacht altijd dat je er wel gewoon een zilveren bolletje op kon doen

als dat gewoon kan, en een plastic staafje beschadigt je tandvlees echt veel minder dan een gewone, ga ik denk ik m'n oude litteken weer laten piercen.. kan je dan meteen een plastic staafje in? en geneest het later slechter als je door een litteken prikt?
Oud 19-04-2005, 12:41
Princess Ukkiej
Princess Ukkiej is offline
ja, je kan gewoon een zilvere bolletje, alleen het staafje is dan van plastic. Volgens mij als je het met teflon laat piercen geneest het ook veel sneller omdat je wond zich niet aan het sieraad vast kan hechten...
Oud 19-04-2005, 12:42
cerys
cerys is offline
Citaat:
Jules schreef op 18-04-2005 @ 23:14 :
[afbeelding]
omfg
najaaa Zeg, zo'n ding laat je toch niet tattoeren
Oud 19-04-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Princess Ukkiej schreef op 19-04-2005 @ 13:41 :
ja, je kan gewoon een zilvere bolletje, alleen het staafje is dan van plastic. Volgens mij als je het met teflon laat piercen geneest het ook veel sneller omdat je wond zich niet aan het sieraad vast kan hechten...
okeej (?)

en da kan je gwoon overal kopen?
Oud 19-04-2005, 13:11
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
llell schreef op 18-04-2005 @ 20:50 :
Maargoed, waar kan ik volgende keer het beste heen in Amsterdam, want om nou helemaal naar Den Haag te gaan...
Dare 2 wear!!
Oud 19-04-2005, 13:23
cerys
cerys is offline
maandag komt mijn tat whooot.
& mijn smiley is eruit
& vandaag of morgen pierce ik mijn tongueweb weer, dan een staafje
&mijn tepelpiercing is nog steeds top <3
&half mei krijg ik pas mijn industrialstaaf.. duurt lang man!
Oud 19-04-2005, 14:28
cerys
cerys is offline

hij zit goed man!
en veeel beter dan een ringetje..
Oud 19-04-2005, 14:43
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
*pixie* schreef op 19-04-2005 @ 13:27 :
(pix houdt erg van zilver ed)

hoe zit t eigluk met dat je officieel geen balletje aan de binnenkant van je lip mag hebben, zei me tattooeur iig. je moet daar een plaatje hebben ofzow?
1. Neem hoor, krijg je een gewoon balletje
Zilver kleurig, maar niet zilver

2. Natuurlijk. Een labret staafje heeft altijd een plaatje aan de binnenkant.
Oud 19-04-2005, 14:44
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
cerys schreef op 19-04-2005 @ 15:28 :
[afbeelding]

hij zit goed man!
Nice
Oud 19-04-2005, 14:44
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
cerys schreef op 19-04-2005 @ 15:28 :
[afbeelding]

hij zit goed man!
die ziet er echt mooi uit!!!
Oud 19-04-2005, 14:46
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Jules schreef op 19-04-2005 @ 13:32 :
dat vroeg ik me ook al af maar ik dacht altijd dat je er wel gewoon een zilveren bolletje op kon doen

als dat gewoon kan, en een plastic staafje beschadigt je tandvlees echt veel minder dan een gewone, ga ik denk ik m'n oude litteken weer laten piercen.. kan je dan meteen een plastic staafje in? en geneest het later slechter als je door een litteken prikt?
Plastiek is altijd beter als staal hé
En natuurlijk kan je een gewoon bolletje opdoen.
Door een litteken piercen kan wel meer pijn doen.
Genezing blijft ongeveer hetzelfde...
Oud 19-04-2005, 14:49
cerys
cerys is offline
even een vraagje aan de mensen met een lip/labretpiercing die werken: waar werk je? en krijg je er commentaar op?
want ik wil er graag ook een, maar wil misschien ook wel blijven werken.. nu bij de bakker, denk niet dat ze het op prijs stellen als ik met een lippiercing aankom.. :/
Oud 19-04-2005, 14:52
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
cerys schreef op 19-04-2005 @ 15:49 :
even een vraagje aan de mensen met een lip/labretpiercing die werken: waar werk je? en krijg je er commentaar op?
want ik wil er graag ook een, maar wil misschien ook wel blijven werken.. nu bij de bakker, denk niet dat ze het op prijs stellen als ik met een lippiercing aankom.. :/
ik werk bij de hema (in een kakbuurt) en bij een exotische broodjeszaak en niemand zegt wat over mn piercings en de klanten reageren (meestal) wel leuk erop. en ik zie je tongwebfoto niet
Oud 19-04-2005, 14:59
Verwijderd
ik wordt ontslagen bij de albert heijn als ik een lippiercing neem. maar 3 maanden daarna loopt m'n contract toch of, dus lekker boeiend
Oud 19-04-2005, 15:05
Jules
Jules is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 19-04-2005 @ 15:46 :
Door een litteken piercen kan wel meer pijn doen.
Genezing blijft ongeveer hetzelfde...
Pijn maakt me niet zoveel uit, dat is toch maar eventjes/tijdelijk. Maar waarom gebruiken ze dan niet standaard teflon voor piercings in/rond de mond, als het veel beter is?
Oud 19-04-2005, 15:07
Jules
Jules is offline
Citaat:
Ik werkte eerst in een supermarkt en mocht mijn piercing ook gewoon in houden (althans, ik deed het en kreeg alleen soms nare opmerkingen van mijn baas, maar hij hoefde niet uit). Sommige oude mensen zeiden er wel iets van ("wat is dat nou voor rare speld") maar dat was dan ook in een klein dorpje meestal kreeg ik wel positieve reacties. Ik moet ook maar 's gaan vragen of het mag van m'n baas, want ik weet niet of een labret er wel zo kindvriendelijk uit ziet. Mm
Oud 19-04-2005, 15:09
cerys
cerys is offline
Citaat:
Jules schreef op 19-04-2005 @ 16:05 :
Pijn maakt me niet zoveel uit, dat is toch maar eventjes/tijdelijk. Maar waarom gebruiken ze dan niet standaard teflon voor piercings in/rond de mond, als het veel beter is?
dat vind ik eigenlijk ook raar.
ik vind die plastic staafjes en balletjes in mijn tong ook veeel relaxter dan staal eigenlijk.
Oud 19-04-2005, 15:10
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Moet je je niet aantrekken...
Als ze het niet kunnen zien, dan zoek je maar ander werk.
Dusja, het is dikwijls de vraag dan of je piercings liever hebt dan je werk. En daar twijfelen vele mensen over... dus de keuze ligt bij je zelf. Maar als je veel opzichtelijke piercings hebt, kan je werk wel degelijk vergeten voor zo'n 90%
Oud 19-04-2005, 15:26
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Jules schreef op 19-04-2005 @ 16:05 :
Veel beter is wel een heel groot woord, effe uitleggen:

Als je nu een labret neemt, en je gebruikt PTFE , eigenlijk maakt het niet veel uit. (we houden het op de labret ok? Andere piercings is het je eigen keuze)

Ok, de meeste zullen het niet geloven maar ik zal het toch maar plaatsen. Als piercer moet je eigenlijk ook een techniek gebruiken voor een labret te piercen. En als hij/zij die goed gepierct heeft, dan zal je ook bijna totaal geen last hebben van je labret bij je tanden en tandvlees. Het blijft trouwens gelijk of je nu PTFE gebruikt of staal want als hij niet goed gepierct is, dan helpt het toch eigenlijk niet veel. Sommige mensen denken wel van , ohhh, een wonder middel, maar dat is het niet. Het is beide gevaarlijk voor je tanden of het nu PTFE of staal is... Maar PTFE is wel altijd beter natuurlijk... daar ga ik niet over zeuren.

PTFE (Teflon)
Staal (titanium)
Oud 19-04-2005, 15:26
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Ik werk bij Albert Heijn to go op Amsterdam CS en ben daar aangenomen met die piercing (en toen ook nog een neuspiercing en groen haar!) en heb er dus nooit wat over gehoord. Ik heb hem er gisteren uitgehaald, gewoon voor mezelf.
De meeste klanten vinden het juist leuk ik krijg ook altijd complimenten over mn haar.
Oud 19-04-2005, 15:38
cerys
cerys is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 19-04-2005 @ 16:26 :
Ik werk bij Albert Heijn to go op Amsterdam CS en ben daar aangenomen met die piercing (en toen ook nog een neuspiercing en groen haar!) en heb er dus nooit wat over gehoord. Ik heb hem er gisteren uitgehaald, gewoon voor mezelf.
De meeste klanten vinden het juist leuk ik krijg ook altijd complimenten over mn haar.
hmm is dus echt overal anders

naja ik zit heel erg te twijfelen: ik wil wel graag stoppen bij de bakker en dan mss een zomerbaantje ofzo. en dan daarna niet meer werken (buiten mijn krantjes die ik al 5 jr loop ofzo), dan krijg ik ook stufi enzo. ik wil eigenlijk nuuuu een piercing in m'n lip! maar ja. ff wachten nog dus.
Oud 19-04-2005, 16:23
Verwijderd
ik zit daarom nu ook nog steeds te twijfelen of ik een labret zal nemen.. ik wil het heel graag, maar ik wil ook werk, omdat ik geld nodig heb. ik zal eens vragen op m'n werk, want opzich mag je niet eens ontslagen worden om piercings? neemt niet weg dat ze het wel doen.
Oud 19-04-2005, 16:28
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
uuuf schreef op 19-04-2005 @ 17:23 :
ik zit daarom nu ook nog steeds te twijfelen of ik een labret zal nemen.. ik wil het heel graag, maar ik wil ook werk, omdat ik geld nodig heb. ik zal eens vragen op m'n werk, want opzich mag je niet eens ontslagen worden om piercings? neemt niet weg dat ze het wel doen.
Het mag officieel wel... (geloof ik)
Oud 19-04-2005, 17:04
llell
llell is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 19-04-2005 @ 07:24 :
?? Surface piercing met een ring zetten?

Venoms wist ze ook al niet? en een innerconch orbital.
Dat kan ik dus niet begrijpen...
Ze keek me aan alsof ik gek was, en ik nog helemaal uitleggen

Citaat:
Dare 2 wear!!
Ok, dan ga ik daar eens kijken, bedankt!

Citaat:
Bij mij op de broodafdeling (vd appie) werkt een meisje met een tong en een een labret, en ze krijgt nooit commentaar ofzo...nu moet ik er wel bijzeggen dat het wel een heel klein balletje is.
Oud 19-04-2005, 17:28
cerys
cerys is offline
Citaat:
llell schreef op 19-04-2005 @ 18:04 :

Ok, dan ga ik daar eens kijken, bedankt!

Bij mij op de broodafdeling (vd appie) werkt een meisje met een tong en een een labret, en ze krijgt nooit commentaar ofzo...nu moet ik er wel bijzeggen dat het wel een heel klein balletje is.
ja, een heel klein balletje scheelt natuurlijk wel..
Oud 19-04-2005, 17:42
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
llell schreef op 19-04-2005 @ 18:04 :

1. damn...

2. Klopt. Een vriendin van mij heeft dat ook.
Ik geloof een 3mm bolletje met steentje. Mooi en zeker niet echt zichtbaar.
Oud 19-04-2005, 17:45
Verwijderd
oh mooi, dan ga ik ook bij de albert heijn werken met een labret met een bolletje van 3 mm. en dan draai ik er buiten werktijd een andere op ofzo.
Oud 19-04-2005, 17:49
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 16-04-2005 @ 10:23 :
lekekr naar amersfoooooort tattooconventie morgen!
Ja ik hoorde al dat Jelle het goed deed! en terecht, vette tattoo was het hoor!

Citaat:
Jules schreef op 18-04-2005 @ 19:55 :
Laat zien!
Oud 19-04-2005, 18:17
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
nou, vandaag ben ik dan onder narcose geweest, om mn verstandskiezen eruit te laten halen. en vlak voor de operatie wilde ik mn piercings eruit halen, maar die bolletjes zaten muurvast manne! kreeg ze met geen mogelijkheid los! en toen heb ik ze gewoon in mogen houden
Oud 19-04-2005, 19:10
cerys
cerys is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 19-04-2005 @ 19:17 :
nou, vandaag ben ik dan onder narcose geweest, om mn verstandskiezen eruit te laten halen. en vlak voor de operatie wilde ik mn piercings eruit halen, maar die bolletjes zaten muurvast manne! kreeg ze met geen mogelijkheid los! en toen heb ik ze gewoon in mogen houden
beter!

allemaal goed verlopen verder vandaag?

Regels voor berichten