![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben echt een kluns daarin ![]()
||
Citaat:
ieuw lijkt me pijnlijk btw, die smiley deed met prikken totaal geen pijn maar met eruit halen wel helaas ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh, piercings in aantocht: Ik krijg voor mijn verjaardag mijn madonna terug van mijn vriend (die was dichtgregroeit) en hij wilt hem nog liever terug dan ikzelf volgens mij ![]()
||
Citaat:
![]() toen probeerde ik hem in mijn neus maar dat is uglyyy. waar kan je een leuk dun ringetje voor in je neus kopen? ![]()
||
Citaat:
maar goed dat is mijn mening.
||
Citaat:
En @ piercingske: weet ik veel wat dat is, 'je hebt nogal PTFE' klinkt eerder als een geslachtsziekte ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had ook het idee dat ze er niks vanaf wist idd. En Bodycult is ook kut, want ze duur en onaardig.
||
Citaat:
successs! |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond ze de vorige keren wel goed werken (bij Bodycult) (schoon, en nauwkeurig) maar het was wel kut dat die piercers daar geen Nederlands spraken, en die ene gozer vond ik ook niet zo aardig, een beetje kortaf (die man die altijd bij de deur staat) Vandaag was er een man die normaal in Den Haag in het filiaal stond en die deed het echt goed, en die legde ook alles netjes uit, en die wist er tenminste wat vanaf. Maargoed, waar kan ik volgende keer het beste heen in Amsterdam, want om nou helemaal naar Den Haag te gaan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar die is altijd heel gevaarlijk voor uitgroeing... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Venoms wist ze ook al niet? en een innerconch orbital. Dat kan ik dus niet begrijpen... ![]()
||
Citaat:
![]() als dat gewoon kan, en een plastic staafje beschadigt je tandvlees echt veel minder dan een gewone, ga ik denk ik m'n oude litteken weer laten piercen.. kan je dan meteen een plastic staafje in? en geneest het later slechter als je door een litteken prikt?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en da kan je gwoon overal kopen? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Zilver kleurig, maar niet zilver ![]() 2. Natuurlijk. Een labret staafje heeft altijd een plaatje aan de binnenkant.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En natuurlijk kan je een gewoon bolletje opdoen. Door een litteken piercen kan wel meer pijn doen. Genezing blijft ongeveer hetzelfde...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik vind die plastic staafjes en balletjes in mijn tong ook veeel relaxter dan staal eigenlijk.
||
![]() |
Citaat:
Als ze het niet kunnen zien, dan zoek je maar ander werk. Dusja, het is dikwijls de vraag dan of je piercings liever hebt dan je werk. En daar twijfelen vele mensen over... dus de keuze ligt bij je zelf. Maar als je veel opzichtelijke piercings hebt, kan je werk wel degelijk vergeten voor zo'n 90% ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je nu een labret neemt, en je gebruikt PTFE , eigenlijk maakt het niet veel uit. (we houden het op de labret ok? Andere piercings is het je eigen keuze) Ok, de meeste zullen het niet geloven maar ik zal het toch maar plaatsen. Als piercer moet je eigenlijk ook een techniek gebruiken voor een labret te piercen. En als hij/zij die goed gepierct heeft, dan zal je ook bijna totaal geen last hebben van je labret bij je tanden en tandvlees. Het blijft trouwens gelijk of je nu PTFE gebruikt of staal want als hij niet goed gepierct is, dan helpt het toch eigenlijk niet veel. Sommige mensen denken wel van , ohhh, een wonder middel, maar dat is het niet. Het is beide gevaarlijk voor je tanden of het nu PTFE of staal is... Maar PTFE is wel altijd beter natuurlijk... daar ga ik niet over zeuren. PTFE (Teflon) Staal (titanium)
||
Citaat:
De meeste klanten vinden het juist leuk ![]()
||
Citaat:
![]() naja ik zit heel erg te twijfelen: ik wil wel graag stoppen bij de bakker en dan mss een zomerbaantje ofzo. en dan daarna niet meer werken (buiten mijn krantjes die ik al 5 jr loop ofzo), dan krijg ik ook stufi enzo. ik wil eigenlijk nuuuu een piercing in m'n lip! maar ja. ff wachten nog dus.
||
![]() |
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. Klopt. Een vriendin van mij heeft dat ook. Ik geloof een 3mm bolletje met steentje. Mooi en zeker niet echt zichtbaar.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
allemaal goed verlopen verder vandaag?
|
![]() |
|
|
![]() |