Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 17:05
Verwijderd
lekker boeiend allemaal. nijmegen is gewoon cool
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2005, 15:45
Irmy
Irmy is offline
Zelf zit ik ook in Nijmegen op school en ongeveer de helft van mijn klas zit er op kamers. Ik heb het idee dat ze het allemaal erg naar hun zin hebben daar. Ze gaan regelmatig stappen, uiteten etc. Sommige zitten bij een studentenvereniging maar niet allemaal.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 07-04-2005 @ 15:56 :
Utrecht is volgens mij de grootste universiteit qua studenten-aantal. Dus zullen daar ook de meeste vrouwen rondlopen, maar relatief(%) gezien heeft Nijmegen het grootst aantal vrouwen.
Maar kijk eens naar de kwaliteit van die vrouwen, leg Utrecht eens naast Nijmegen als het gaat om mooie dames. Dan weet ik wel welke stad er wint
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 17:55
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-04-2005 @ 16:53 :
Maar kijk eens naar de kwaliteit van die vrouwen, leg Utrecht eens naast Nijmegen als het gaat om mooie dames. Dan weet ik wel welke stad er wint
Het is mij ook al opgevallen dat er in Utrecht veel mooie dames rondlopen . Alleen over Nijmegen kan ik zo niet oordelen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 18:47
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 07-04-2005 @ 18:05 :
lekker boeiend allemaal. nijmegen is gewoon cool
Inderdaad
Oud 10-04-2005, 17:08
Henkje
Henkje is offline
Ik woon mijn hele leven al in Nijmegen en ik ben ook mijn studie begonnen. Helaas vond ik de studie zelf niet leuk, wat natuurlijk los staat van Nijmegen zelf
Ik ga volgend jaar in Arnhem studeren maar waarschijnlijk in Nijmegen op kamers. Ik vind de sfeer leuk en ook de uitgaansgelegenheden. Ook heb ik hier veel vrienden wonen. Dus niks negatiefs tegeover Nijmegen
Oud 10-04-2005, 18:43
Sasz
Sasz is offline

ik woon in arnhem omdat ik daar ook studeer, maar qua sfeer moet ik toegeven dat nijmegen toch echt leuker is. in arnhem is het helemaal niet leuk om uit te gaan. in nijmegen wel! zeker in de zomer is de sfeer in de stad helemaal top!
Oud 19-04-2005, 11:36
Tox
Tox is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2005 @ 16:27 :
Ja, in Nijmegen is de verhouding burger/student natuurlijk wel aangenaam. Maar dat is logisch, omdat Nijmegen niet zo'n grote stad is. Je ziet inderdaad veel studenten op straat lopen en veel jonge mensen op straat is altijd gezellig.
Ik studeer zelf in nijmegen, ik vind het zeker een leuke stad. Het is inderdaad niet een stad als utrecht of amsterdam, maar het is een rustige stad, leuk uitgaansleven en zoals hier boven wordt gezegd de verhouding burgers/studenten is hier heel prettig.
Oud 20-04-2005, 13:10
nijmegenaar
nijmegenaar is offline
Zelf ben ik geboren en getogen in Nijmegen. Ik blijf het een gezellige stad vinden, maar inderdaad vrij klein in verhouding met Den Haag, Rotterdam, Utrecht, etc. Qua stappen is Nijmegen goed georienteerd op studenten, voor niet-studenten heb je niet zoveel stapgelegenheden. Zo is er wel 'De Matrixx" gekomen, maar daar mag je niet komen als je IQ hoger is dan 80 .

Geintje!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 15:29
Guenevery
Guenevery is offline
Citaat:
nijmegenaar schreef op 20-04-2005 @ 14:10 :
Zelf ben ik geboren en getogen in Nijmegen. Ik blijf het een gezellige stad vinden, maar inderdaad vrij klein in verhouding met Den Haag, Rotterdam, Utrecht, etc. Qua stappen is Nijmegen goed georienteerd op studenten, voor niet-studenten heb je niet zoveel stapgelegenheden. Zo is er wel 'De Matrixx" gekomen, maar daar mag je niet komen als je IQ hoger is dan 80 .

Geintje!
Komt volgens mij toch wel aardig in de richting hoor
Reageren

Regels voor berichten