Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2002, 09:07
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Wat vinden jullie daar nou van, liedjes zoals die oude van City High waarin ze die beat van Next episode gebruiken? Ik vind het een beetje zielig, net alsof die peeps geen eigen beat kunnen verzinnen.....Wat vinden jullie?
Oud 26-07-2002, 09:08
SOAD_Metal
SOAD_Metal is offline
Hip-Hop, R&B Sucks
Oud 26-07-2002, 09:10
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Citaat:
SOAD_Metal schreef:
Hip-Hop, R&B Sucks
Bemoei je dan niet hier mee en ga iemand anders´ muziek fucken maar niet die van mij!!!!!!!!!!!
Oud 26-07-2002, 09:15
SOAD_Metal
SOAD_Metal is offline
Je ben idd een Bitchy
Oud 26-07-2002, 09:17
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Citaat:
SOAD_Metal schreef:
Je ben idd een Bitchy
Ik maak deze topic voor mensen die van die muziek houden en/of mensen die hier gewoon serieus op willen reageren!!!!!
Oud 26-07-2002, 09:18
SOAD_Metal
SOAD_Metal is offline
psies en daarom regaeer ik, k meen t heel serieus dat k t tering muziek vind.....
Oud 26-07-2002, 09:24
Dying Breed
Dying Breed is offline
wat bedoel je precies met gecoverde?? dat ze heel het nummer na gaan maken zeg maar de puff daddy manier. of dat ze maar een stukje uit een oud nummer nemen en dat dan gaan samplen..
samplen is de basis van hip hop dus als je dat niet leuk vindt dan is er bijna geen hip hop die je leuk kan vinden
maar covers tja die mag ik ook nie zo..
Oud 26-07-2002, 09:25
SOAD_Metal
SOAD_Metal is offline
Puff Daddy t moe tog nie erger worduh..........
Oud 26-07-2002, 09:25
Dying Breed
Dying Breed is offline
Citaat:
Bitchy16 schreef:

Ik maak deze topic voor mensen die van die muziek houden en/of mensen die hier gewoon serieus op willen reageren!!!!!
neem het hem niet kwalijk, hij is pas 13..
Oud 26-07-2002, 09:27
SOAD_Metal
SOAD_Metal is offline
Wat een leuk opmerking NOT
en je bent ook zo fun
Oud 26-07-2002, 09:34
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Citaat:
SOAD_Metal schreef:
Wat een leuk opmerking NOT
en je bent ook zo fun
Ga met je autootjes of je treintjes spellen jo jezus!!! Je verneukt me hele topic!
Oud 26-07-2002, 09:35
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Citaat:
Dying Breed schreef:
wat bedoel je precies met gecoverde?? dat ze heel het nummer na gaan maken zeg maar de puff daddy manier. of dat ze maar een stukje uit een oud nummer nemen en dat dan gaan samplen..
samplen is de basis van hip hop dus als je dat niet leuk vindt dan is er bijna geen hip hop die je leuk kan vinden
maar covers tja die mag ik ook nie zo..
Ik bedoel liedjes zoals die ene van City High dat je op een gegeven moment zo´n stukje van Next Episode erin krijgt, you know what I mean???
Oud 26-07-2002, 09:36
SOAD_Metal
SOAD_Metal is offline
maak je n nieuwe..........t is gratiz
Oud 26-07-2002, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Bitchy16 schreef:

Ik bedoel liedjes zoals die ene van City High dat je op een gegeven moment zo´n stukje van Next Episode erin krijgt, you know what I mean???
Dr. Dre heeft het ook gesampled..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 10:06
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Je hebt samplen en je hebt samplen. Hele stukken overnemen vind ik zwaar triest. Ik vind R&B even goed al niks, Rap & Bullshit
Oud 26-07-2002, 17:39
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
een complete beat overnemen vind ik goedkoop maar bv een hedendaagse beat met een deuntje van een oud soul nr vind ik wel vaak leuk...en het samplen hoort gewoon bij rap/RnB beats

Rat
Oud 26-07-2002, 17:49
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
SOAD_Metal schreef:
Je ben idd een Bitchy

nee. het is een hersenloze troel...
Oud 26-07-2002, 17:52
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
een complete beat overnemen vind ik goedkoop maar bv een hedendaagse beat met een deuntje van een oud soul nr vind ik wel vaak leuk...en het samplen hoort gewoon bij rap/RnB beats

Rat
Je moet DJ Premier toch verdedigen hè Die kan er wat van, "jatten" van oude soul nummers i mean.
Oud 26-07-2002, 20:34
ESCO
ESCO is offline
Dre g funk gemixte sampels vind ik wel meesterlijk,t zelfde geld voor Prince Paul maakt zelf orginele en sampelt kleine stukjes.
Als t maar bij kleine stukjes is t goed.

Zoiets van Jay-z I'm wishing on a star is goed maar niet met Janet Jackson die verpest de hele track.
Maar Rose Royce de orginele met Jay-z is geweldig.
Dr Dre "Dre day"
"lil ghetto Boy"
"keep their heads ringin
"Murder was the case[remix is nog beter]
"Nuthin but a g thing"
Ice Cube "It was a good day[remix nog beter
Alles van prince Paul en Lord finesse,OC,Buckwild is goed

Deze klinken wel heel lekker
Oud 27-07-2002, 11:18
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
SOAD_Metal schreef:
Yo kutkleuter

Fuck the shut up!

Waar ik nou een hekel aan heb zijn kleine irritante kutkotertjes die denken dat hun soort muziek weer eens 'supprieur' is aan een andere, en dan word ik al helemaal giftig als ik zie dat het weer eens uit het smoeltje van een of ander kuttig 13jarig etterbakje komt die 'System of a down' heel erg stoer komt omdat ze tegenwoordig zo vaak op TMF komen! Ja! de vriendjes vinden het leuk, dus ik ook maar! o wat ben ik stoer met mijn eigen muziekkeus die me compleet niet is aangepraat! etter!

Up the shut fuck!

Jesus, moet ik er nou ook nog tegenaangooien dat ik al naar SOAD luisterde toen jij nog in je pampertjes lag en niet stoer hoefde te doen met je muziekkeus of kan ik dat achterwege laten?

Ergens heb ik stilletjes nog hoop.... ik hoop dat je maar een kloontje bent.... en dat je eigenlijk gewoon een iets volwassener persoon bent die zich nu helemaal ziek lacht om mensen zoals mij die er ook nog serieus op ingaan..... maar ben je dat niet? GET! A! LIFE!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 15:29
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
nietzman schreef:

Yo kutkleuter

Fuck the shut up!

Waar ik nou een hekel aan heb zijn kleine irritante kutkotertjes die denken dat hun soort muziek weer eens 'supprieur' is aan een andere, en dan word ik al helemaal giftig als ik zie dat het weer eens uit het smoeltje van een of ander kuttig 13jarig etterbakje komt die 'System of a down' heel erg stoer komt omdat ze tegenwoordig zo vaak op TMF komen! Ja! de vriendjes vinden het leuk, dus ik ook maar! o wat ben ik stoer met mijn eigen muziekkeus die me compleet niet is aangepraat! etter!

Up the shut fuck!

Jesus, moet ik er nou ook nog tegenaangooien dat ik al naar SOAD luisterde toen jij nog in je pampertjes lag en niet stoer hoefde te doen met je muziekkeus of kan ik dat achterwege laten?

Ergens heb ik stilletjes nog hoop.... ik hoop dat je maar een kloontje bent.... en dat je eigenlijk gewoon een iets volwassener persoon bent die zich nu helemaal ziek lacht om mensen zoals mij die er ook nog serieus op ingaan..... maar ben je dat niet? GET! A! LIFE!
*applaus*
Oud 28-07-2002, 10:48
Verwijderd
Citaat:
SOAD_Metal schreef:
wat ben jij een randdebiel zeg
dat jij 'hardere' muziek als soad (die ik persoonlijk dieptriest vind) goed vind, hoeft nog niet te betekenen dat er geen andere leuke muziek is
en maak eens iets betere zinnen dan "Hip-hop, R&B Sucks"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:55
morwen
morwen is offline
Citaat:
nietzman schreef:

Yo kutkleuter

Fuck the shut up!

Up the shut fuck!

*staande ovatie*
Oud 28-07-2002, 19:41
Vice
Vice is offline
Ik snap het niet helemaal. Bedoel je dat ze oude nummers gaan samplen. volgens is hoort dat bij de hip hop.
Maar ondat er gecoverde r&b songs staat denk ik eerder aan r&b nummers die gecoverd worden. Bijvoorbeeld dat Kittie een nummer van Da Brat had gecoverd. Ik vind dat persoonlijk voor geen meter klinken, maar volgens mij bedoel je dat niet.
Oud 28-07-2002, 19:44
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
Bitchy16 schreef:
Wat vinden jullie daar nou van, liedjes zoals die oude van City High waarin ze die beat van Next episode gebruiken? Ik vind het een beetje zielig, net alsof die peeps geen eigen beat kunnen verzinnen.....Wat vinden jullie?
Even voor de goede orde:

Next Episode heeft Dre ook keihard gejat!

wel je huiswerk doen.
Oud 29-07-2002, 20:00
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

nee. het is een hersenloze troel...

PARDON ME? Waar the fuck slaat dat op?
Oud 29-07-2002, 20:07
angela123
angela123 is offline
Ik heb er niet zoveel problemen mee ofzo.
Ik vind dat bijv. City High met What would you do? een heel leuk liedje is,en maar een kleinstukje was van Next Episode van Dr Dré.
Als HEEL het liedje nou gecovert was,oke...maar een klein stukje heb ik niet zoveel problemen mee.....
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 20:13
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
angela123 schreef:
Ik heb er niet zoveel problemen mee ofzo.
Ik vind dat bijv. City High met What would you do? een heel leuk liedje is,en maar een kleinstukje was van Next Episode van Dr Dré.
Als HEEL het liedje nou gecovert was,oke...maar een klein stukje heb ik niet zoveel problemen mee.....
Nog maar een keer:

Dat deuntje is niet van Dre!!! Dre heeft het ook weer ergens anders vandaan!
Oud 26-09-2002, 09:42
Dying Breed
Dying Breed is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:
Nog maar een keer:

Dat deuntje is niet van Dre!!! Dre heeft het ook weer ergens anders vandaan!
van missin linx om precies te zijn
Oud 26-09-2002, 10:57
The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
Bitchy16 schreef:
hehehe das de video version op het album zit er geen Next Episode in hehehe das voor de verkoop van de single want ik had het orgineel al 6mnd voor dat hij hier uit was (zonder Next Episode stukje)

en altijd weer dombo's die zeggen HipHop en RnB Sux (triest gedrag pffffff)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 11:10
Verwijderd
ik ben er nog steeds nie over uit wat ik slechter vind, R&B of SoaD...

uh ja.. covers in hiphop heb ik nie zoveel verstand van

eXo recommends:
Beatbusters - Mediamaffia

(geen hiphop geloof ik magoed, het komt in de buurt)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:23
konflict
konflict is offline
Teebee vs Missy Elliot - Vocal mix

misschien niet helemaal wat je bedoelt maar dat was 't eerste waar ik aan dacht bij de topictitel... vet nummer
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:26
konflict
konflict is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:
Je moet DJ Premier toch verdedigen hè Die kan er wat van, "jatten" van oude soul nummers i mean.
die dj's/producers samplen allemaal van oude funk of soulplaten... de meeste breaks die je nu hoort komen daar vandaan.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:29
marla singer
marla singer is offline
als ik nu reageer .. wordt ik dan aangevallen door bitchy-geval ?
Oud 26-09-2002, 16:07
Verwijderd
Sugababes - Freak like me...ongelooflijk slechte kutcover van Adina Howard's versie (geen idee of dat het origineel is, maar dat klonk iig wel beter )
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:25
NERD
NERD is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sugababes - Freak like me...ongelooflijk slechte kutcover van Adina Howard's versie (geen idee of dat het origineel is, maar dat klonk iig wel beter )
Dat nummer is geheel maar dan ook compleet opgehangen aan een sample van de Gary Numan klassieker "Cars". En alleen daarom kan het al geen slecht nummer zijn... Maar dat heeft volgens mij dus niks met hiphop of RnB te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:07
konflict
konflict is offline
NWA - Straight outta Compton (Kid606 remix)

Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Dying Breed schreef:
van missin linx om precies te zijn
En daarvoor moet je een 2 maanden oud topic omhoog halen?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 12:13
Dying Breed
Dying Breed is offline
Citaat:
wouszer schreef:
En daarvoor moet je een 2 maanden oud topic omhoog halen?
ja..
what's your point???
Oud 27-09-2002, 13:28
DarkRaven
DarkRaven is offline
eh..punkertje dat slaat nergens op he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten