Advertentie | |
|
![]() |
|
wat bedoel je precies met gecoverde?? dat ze heel het nummer na gaan maken zeg maar de puff daddy manier. of dat ze maar een stukje uit een oud nummer nemen en dat dan gaan samplen..
samplen is de basis van hip hop dus als je dat niet leuk vindt dan is er bijna geen hip hop die je leuk kan vinden ![]() maar covers tja die mag ik ook nie zo..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Dre g funk gemixte sampels vind ik wel meesterlijk,t zelfde geld voor Prince Paul maakt zelf orginele en sampelt kleine stukjes.
Als t maar bij kleine stukjes is t goed. Zoiets van Jay-z I'm wishing on a star is goed maar niet met Janet Jackson die verpest de hele track. Maar Rose Royce de orginele met Jay-z is geweldig. Dr Dre "Dre day" "lil ghetto Boy" "keep their heads ringin "Murder was the case[remix is nog beter] "Nuthin but a g thing" Ice Cube "It was a good day[remix nog beter Alles van prince Paul en Lord finesse,OC,Buckwild is goed Deze klinken wel heel lekker
||
Citaat:
Fuck the shut up! Waar ik nou een hekel aan heb zijn kleine irritante kutkotertjes die denken dat hun soort muziek weer eens 'supprieur' is aan een andere, en dan word ik al helemaal giftig als ik zie dat het weer eens uit het smoeltje van een of ander kuttig 13jarig etterbakje komt die 'System of a down' heel erg stoer komt omdat ze tegenwoordig zo vaak op TMF komen! Ja! de vriendjes vinden het leuk, dus ik ook maar! o wat ben ik stoer met mijn eigen muziekkeus die me compleet niet is aangepraat! etter! Up the shut fuck! Jesus, moet ik er nou ook nog tegenaangooien dat ik al naar SOAD luisterde toen jij nog in je pampertjes lag en niet stoer hoefde te doen met je muziekkeus of kan ik dat achterwege laten? Ergens heb ik stilletjes nog hoop.... ik hoop dat je maar een kloontje bent.... en dat je eigenlijk gewoon een iets volwassener persoon bent die zich nu helemaal ziek lacht om mensen zoals mij die er ook nog serieus op ingaan..... maar ben je dat niet? GET! A! LIFE! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat jij 'hardere' muziek als soad (die ik persoonlijk dieptriest vind) goed vind, hoeft nog niet te betekenen dat er geen andere leuke muziek is en maak eens iets betere zinnen dan "Hip-hop, R&B Sucks" |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik snap het niet helemaal. Bedoel je dat ze oude nummers gaan samplen. volgens is hoort dat bij de hip hop.
Maar ondat er gecoverde r&b songs staat denk ik eerder aan r&b nummers die gecoverd worden. Bijvoorbeeld dat Kittie een nummer van Da Brat had gecoverd. Ik vind dat persoonlijk voor geen meter klinken, maar volgens mij bedoel je dat niet.
||
Citaat:
Next Episode heeft Dre ook keihard gejat! wel je huiswerk doen. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Dat deuntje is niet van Dre!!! Dre heeft het ook weer ergens anders vandaan!
||
Citaat:
en altijd weer dombo's die zeggen HipHop en RnB Sux (triest gedrag pffffff) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|