Inloggen |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Het algemene Sims 2 topic #3 |
Verwijderd
|
Citaat:
Sitroentje schreef op 17-04-2005 @ 13:22 :
Ik ben erg aan het twijfelen om ooit (nu nog niet, veel te duur nu) Studentenleven te kopen. Ik vroeg me af of dat uitbreidingspakket het spel niet veel trager maakt? Want het vraagt toch ook veel geheugen enzo... Is dit bij jullie zo of juist niet? ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Cassiopeia schreef op 17-04-2005 @ 14:36 :
Bij mij is het niet trager geworden. Studentenleven is echt een heel leuke aanvulling op Sims 2... met veel leuke nieuwe dingen erbij ![]() ![]() Alleen heb ik er niet zoveel geld voor over. Het is wel hip, maar niet mega anders of geweldiger. |
||||
![]() |
Citaat:
Miracle schreef op 17-04-2005 @ 18:13 :
Inderdaad. ![]() Alleen heb ik er niet zoveel geld voor over. Het is wel hip, maar niet mega anders of geweldiger. ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Sitroentje schreef op 17-04-2005 @ 13:22 :
Ik ben erg aan het twijfelen om ooit (nu nog niet, veel te duur nu) Studentenleven te kopen. Ik vroeg me af of dat uitbreidingspakket het spel niet veel trager maakt? Want het vraagt toch ook veel geheugen enzo... Is dit bij jullie zo of juist niet? |
||||
![]() |
miekmuis schreef op 17-04-2005 @ 20:56 :
Het laden van de stad of van een familie duurt bij mij nu wel echt veel langer. Het gewoon spelen gaat even soepel. ![]() Nog een vraag: hoe maak je een studentenhuis? Want een gewoon huis lukt me wel (ook met speciale deuren voor elke bewoner), maar dan moeten ze het hele huis kopen, terwijl je in studentenhuizen enkel voor de kamer betaalt. |
||||
![]() |
Balance schreef op 18-04-2005 @ 01:17 :
bij mij duurt het laden ook erg lang, maar daarnaast gaat ook het spelen trager. In snelheid 1 spelen gaat goed en 2 meestal ook (alleen in huizen met bijv. 14 bewoners gaat het lastiger). In 3 is bijna niet te doen: alles gaat met schokjes en de tijd gaat helemaal niet zo hard (dus dat is lang wachten als ze naar college gaan... ![]() ![]() ![]() Citaat:
Nog een vraag: hoe maak je een studentenhuis? Want een gewoon huis lukt me wel (ook met speciale deuren voor elke bewoner), maar dan moeten ze het hele huis kopen, terwijl je in studentenhuizen enkel voor de kamer betaalt.
|
||||
![]() |
miekmuis schreef op 19-04-2005 @ 11:00 :
Hoe krijg je je kindje eigenlijk op een prive school? |
||||
![]() |
Heb ik ook eens gehad. Later heb ik gezien dat je op hem kunt klikken en dan staat er ergens iets van 'uitnodigen voor het eten' ofzo... Je moet hem in ieder geval uitnodigen om te eten door op hem te klikken.
|
||||
![]() |
Kwam ik net achter.. ![]() Wat ik nog wou vragen: Is dat studentenleven een heel apart gedeelte, dat het niet in de wijk staat? Kun je ook de spullen van het studentenleven in de gewone wijk gebruiken?? |
||||
![]() |
M-Leentje schreef op 19-04-2005 @ 15:10 :
In het Nederlands dus onder de knop Vermaken.. Kwam ik net achter.. ![]() Wat ik nog wou vragen: Is dat studentenleven een heel apart gedeelte, dat het niet in de wijk staat? Kun je ook de spullen van het studentenleven in de gewone wijk gebruiken?? Aan de ene kant is het dus wel een aparte buurt, maar aan de andere kant kan je nog wel gewoon bellen ed. met de personen uit je oude buurt (tenzij je geen oude buurt hebt natuurlijk, omdat je iemand gewoon zelf hebt gecreëerd). Over die objecten: volgens mij wel, maar dat weet ik niet meer zeker. En zijn trouwens niet heel veel nieuwe objecten hoor. Wel nieuwe opties, zoals 'invloedpunten'. |
||||
![]() |
M-Leentje schreef op 20-04-2005 @ 15:12 :
Okee thnxs!! En is het zo leuk dat je de aanschafprijs ervoor over hebt? Want de uitbreidingen zijn vaak zo ontzettend duur.. |
||||
![]() |
Balance schreef op 20-04-2005 @ 21:39 :
ik vind 40 euro wel erg veel voor een uitbreiding die niet zo heel groot is. ![]() Ik weiger om er zoveel voor te betalen. Ik wacht wel. Tot nu toe vermaak ik me nog best met de sims 2 alleen ![]() |
||||
![]() |
Sitroentje schreef op 20-04-2005 @ 21:51 :
En je hebt het er toch aan gegeven? Tenzij je het op een minder legale manier hebt gekregen natuurlijk ![]() Ik weiger om er zoveel voor te betalen. Ik wacht wel. Tot nu toe vermaak ik me nog best met de sims 2 alleen ![]() de sims 1 spellen waren ook tot op het laatste moment 32 euro. |
||||
![]() |
Sitroentje schreef op 20-04-2005 @ 21:51 :
En je hebt het er toch aan gegeven? Tenzij je het op een minder legale manier hebt gekregen natuurlijk ![]() Ik weiger om er zoveel voor te betalen. Ik wacht wel. Tot nu toe vermaak ik me nog best met de sims 2 alleen ![]() ![]() ![]() maar ik zou inderdaad nog even wachten en kijken of de uitbreiding goedkoper wordt als over een tijdje een nieuwe uitbreiding uitkomt. |
||||
![]() |
Citaat:
Anneka schreef op 21-04-2005 @ 23:16 :
Ik speel nog steeds de sims 1 ![]() ![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
namnatulco schreef op 22-04-2005 @ 08:55 :
sorry hoor maar ik moet toch even zeggen dat ik kots van de sims en ik snap niet hoe iedereen dit leuk kan vinden |
||||
|
|
Citaat:
namnatulco schreef op 22-04-2005 @ 08:55 :
sorry hoor maar ik moet toch even zeggen dat ik kots van de sims en ik snap niet hoe iedereen dit leuk kan vinden ![]() @ Anneka: het is zeker wel de moeite waard ja. |
||||
![]() |
Ik heb een echt heel vaag probleem... Ik heb voor de sims de legale versie gewoon met cd-rom enzow. Sinds ik Studentenleven het loopt het spel soms vast of is hij echt heel sloom. Als ik bijvoorbeeld een kind neem of iemand komt op bezig begint de c'-r om speler echt vreselijk te loeien
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
|
Verwijderd
|
Citaat:
FreeZzze schreef op 23-04-2005 @ 00:04 :
Ik heb een echt heel vaag probleem... Ik heb voor de sims de legale versie gewoon met cd-rom enzow. Sinds ik Studentenleven het loopt het spel soms vast of is hij echt heel sloom. Als ik bijvoorbeeld een kind neem of iemand komt op bezig begint de c'-r om speler echt vreselijk te loeien ![]() ![]() ![]() |
||||
|
|
Citaat:
FreeZzze schreef op 23-04-2005 @ 00:04 :
Ik heb een echt heel vaag probleem... Ik heb voor de sims de legale versie gewoon met cd-rom enzow. Sinds ik Studentenleven het loopt het spel soms vast of is hij echt heel sloom. Als ik bijvoorbeeld een kind neem of iemand komt op bezig begint de c'-r om speler echt vreselijk te loeien ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Marcade schreef op 23-04-2005 @ 09:58 :
Misschien is je computer zwaar 'vervuild'. Als in dat er veel dingen (misschien zelfs spyware) opgestart worden als je je computer aanzet? Dat kan ook nog wel is zorgen voor dit soort gedrag. Remedie is je computer opschonen. ![]() ![]() |
||||
![]() |
|
|
Oeh jippie, mijn dochter ging gister dood en haar moeder had de psychic carriere en was daarin zover gekomen dat ze de telefoon had verdiend waarmee je de grim reaper kunt bellen en toen had ze voor 10.000 simoleons haar kind weer terug. (misschien had ze haar voor minder ook wel terug gekregen, maar ik wilde geen risico nemen
![]() |
||||
![]() |
Sarah schreef op 24-04-2005 @ 22:23 :
Offtopic: ik dacht even dat ik het lucht-je-hart-topic op psych aan het lezen was, schrok me rot van het begin van die laatste post ![]() ![]() Je zit wel heel ver van psych af hoor ![]() |
||||
![]() |
Sarah schreef op 24-04-2005 @ 22:23 :
Offtopic: ik dacht even dat ik het lucht-je-hart-topic op psych aan het lezen was, schrok me rot van het begin van die laatste post ![]() ![]() |
||||
![]() |
Miracle schreef op 28-04-2005 @ 15:03 :
Yep. Ik heb het spel net afgesloten, dus misschien de volgende keer. Het was btw niet erg moeilijk. ![]() ![]() |
||||
![]() |
Sitroentje schreef op 28-04-2005 @ 15:07 :
Vond ik ook. Niet dat ik nu al alle carrières tot de top heb bereikt, maar toch al 8 ofzo... En ja, in 1 familie ![]() |
||||
![]() |
Miracle schreef op 28-04-2005 @ 15:10 :
Ow en je kunt nu ook meerdere beloningen van één carriere hebben. Dus twee dezelfde. ![]() Ik vond de beloningen eigenlijk ook wel vrij nutteloos... Ik deed er nooit veel mee ![]() |
||||
![]() |
Sitroentje schreef op 28-04-2005 @ 15:12 :
Wat doe je met twee dezelfde beloningen? ![]() Ik vond de beloningen eigenlijk ook wel vrij nutteloos... Ik deed er nooit veel mee ![]() ![]() |
||||
![]() |
miekmuis schreef op 28-04-2005 @ 20:17 :
De grimreaper telefoon vond ik anders erg fijn. Gewoon iedereen die dood gaat terug kopen ![]() ![]() |
||||
![]() |
Sitroentje schreef op 28-04-2005 @ 15:12 :
Wat doe je met twee dezelfde beloningen? ![]() Ik vond de beloningen eigenlijk ook wel vrij nutteloos... Ik deed er nooit veel mee ![]() Wel handig dat je d'r twee kan krijgen, want dan kun je tenminste ook nog een keer verhuizen als je eindelijk wat meer geld hebt. |
||||
![]() |
|