Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2005, 14:29
Q
Q is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 16-04-2005 @ 14:13 :
hoe kom je aan die computergameskast?
Studentenleven Add-on
Advertentie
Oud 17-04-2005, 12:22
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik ben erg aan het twijfelen om ooit (nu nog niet, veel te duur nu) Studentenleven te kopen. Ik vroeg me af of dat uitbreidingspakket het spel niet veel trager maakt? Want het vraagt toch ook veel geheugen enzo... Is dit bij jullie zo of juist niet?
Oud 17-04-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Sitroentje schreef op 17-04-2005 @ 13:22 :
Ik ben erg aan het twijfelen om ooit (nu nog niet, veel te duur nu) Studentenleven te kopen. Ik vroeg me af of dat uitbreidingspakket het spel niet veel trager maakt? Want het vraagt toch ook veel geheugen enzo... Is dit bij jullie zo of juist niet?
Bij mij is het niet trager geworden. Studentenleven is echt een heel leuke aanvulling op Sims 2... met veel leuke nieuwe dingen erbij
Oud 17-04-2005, 17:13
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 17-04-2005 @ 14:36 :
Bij mij is het niet trager geworden. Studentenleven is echt een heel leuke aanvulling op Sims 2... met veel leuke nieuwe dingen erbij
Inderdaad.

Alleen heb ik er niet zoveel geld voor over. Het is wel hip, maar niet mega anders of geweldiger.
Oud 17-04-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 17-04-2005 @ 18:13 :
Inderdaad.

Alleen heb ik er niet zoveel geld voor over. Het is wel hip, maar niet mega anders of geweldiger.
Het scheelt dat mijn zusje het gekocht heeft hahah Maar ik ben nu wel sims verslaafd zeg..
Oud 17-04-2005, 19:56
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 17-04-2005 @ 13:22 :
Het laden van de stad of van een familie duurt bij mij nu wel echt veel langer. Het gewoon spelen gaat even soepel.
Oud 18-04-2005, 00:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 17-04-2005 @ 20:56 :
Het laden van de stad of van een familie duurt bij mij nu wel echt veel langer. Het gewoon spelen gaat even soepel.
bij mij duurt het laden ook erg lang, maar daarnaast gaat ook het spelen trager. In snelheid 1 spelen gaat goed en 2 meestal ook (alleen in huizen met bijv. 14 bewoners gaat het lastiger). In 3 is bijna niet te doen: alles gaat met schokjes en de tijd gaat helemaal niet zo hard (dus dat is lang wachten als ze naar college gaan... )

Nog een vraag: hoe maak je een studentenhuis? Want een gewoon huis lukt me wel (ook met speciale deuren voor elke bewoner), maar dan moeten ze het hele huis kopen, terwijl je in studentenhuizen enkel voor de kamer betaalt.
Oud 18-04-2005, 06:36
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-04-2005 @ 01:17 :
bij mij duurt het laden ook erg lang, maar daarnaast gaat ook het spelen trager. In snelheid 1 spelen gaat goed en 2 meestal ook (alleen in huizen met bijv. 14 bewoners gaat het lastiger). In 3 is bijna niet te doen: alles gaat met schokjes en de tijd gaat helemaal niet zo hard (dus dat is lang wachten als ze naar college gaan... )
Bij mij is dat gelukkig maar heel soms, vet irritant.
Citaat:
Nog een vraag: hoe maak je een studentenhuis? Want een gewoon huis lukt me wel (ook met speciale deuren voor elke bewoner), maar dan moeten ze het hele huis kopen, terwijl je in studentenhuizen enkel voor de kamer betaalt.
Dat begrijp ik ook nog niet helemaal. Volgens mij kun je alleen een kant en klaar studentenhuis bouwen. Die staan gewoon bij de andere standaart huizen en kavels.
Oud 19-04-2005, 10:00
miekmuis
miekmuis is offline
Hoe krijg je je kindje eigenlijk op een prive school?
Oud 19-04-2005, 10:07
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2005 @ 11:00 :
Hoe krijg je je kindje eigenlijk op een prive school?
Je nodigt de directeur uit via de telefoon. Je moet er wel voor zorgen dat je huis heel netjes is enzo. Dan laat je hem het huis zien (is één van de mogelijkheden als je op de directeur klikt) door zelf naar elke kamer te wandelen, de directeur volgt wel dan. Je krijgt dan ook telkens punten. Je moet ook veel slijmen bij hem, en iets lekkers te eten maken, voor beide krijg je punten. Als je genoeg punten hebt (weet niet juist hoeveel, dacht iets van een 90?), wordt je kind toegelaten op de particuliere school.
Oud 19-04-2005, 12:41
miekmuis
miekmuis is offline
Hoe zorg je dat die man gaat eten? Er stond eten klaar op tafel maar hij deed het niet.
Oud 19-04-2005, 12:49
Sitroentje
Sitroentje is offline
Heb ik ook eens gehad. Later heb ik gezien dat je op hem kunt klikken en dan staat er ergens iets van 'uitnodigen voor het eten' ofzo... Je moet hem in ieder geval uitnodigen om te eten door op hem te klikken.
Oud 19-04-2005, 13:06
Miracle
Miracle is offline
Moeilijkste eten maken, mooiste kamers laten zien en een beetje slijmen en je hebt het al voor elkaar.
Oud 19-04-2005, 13:07
miekmuis
miekmuis is offline
Okay en veel kunst in je huis ofzo?
Oud 19-04-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2005 @ 14:07 :
Okay en veel kunst in je huis ofzo?
Is goed voor de rondleiding
Oud 19-04-2005, 13:28
miekmuis
miekmuis is offline
Ah ik heb het Ik had niet door dat je in elke kamer ook nog apart "show room" moest doen. En inderdaad staat c"all for dinner" onder de optie "entertain"
Oud 19-04-2005, 14:10
M-Leentje
M-Leentje is offline
In het Nederlands dus onder de knop Vermaken..
Kwam ik net achter..
Wat ik nog wou vragen: Is dat studentenleven een heel apart gedeelte, dat het niet in de wijk staat?
Kun je ook de spullen van het studentenleven in de gewone wijk gebruiken??
Oud 19-04-2005, 14:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 19-04-2005 @ 15:10 :
In het Nederlands dus onder de knop Vermaken..
Kwam ik net achter..
Wat ik nog wou vragen: Is dat studentenleven een heel apart gedeelte, dat het niet in de wijk staat?
Kun je ook de spullen van het studentenleven in de gewone wijk gebruiken??
Het zit zo: als je sim een tiener wordt verschijnt er de mededeling dat hij/zij nou oud genoeg is voor de universiteit. Je mag vervolgens kiezen of je hem/haar daar heen stuurt of niet. Klik je op 'ja', dan is het net of diegene verhuist. Vervolgens kan je naar de buurt gaan en klik je op een knop waarmee je naar de studentenbuurt gaat. Daar zie je dan je jongere staan die je in een huis kan plaatsen.
Aan de ene kant is het dus wel een aparte buurt, maar aan de andere kant kan je nog wel gewoon bellen ed. met de personen uit je oude buurt (tenzij je geen oude buurt hebt natuurlijk, omdat je iemand gewoon zelf hebt gecreëerd).

Over die objecten: volgens mij wel, maar dat weet ik niet meer zeker. En zijn trouwens niet heel veel nieuwe objecten hoor. Wel nieuwe opties, zoals 'invloedpunten'.
Oud 19-04-2005, 14:55
Q
Q is offline
Ja de objecten zijn gewoon te gebruiken
Oud 20-04-2005, 14:12
M-Leentje
M-Leentje is offline
Okee thnxs!!
En is het zo leuk dat je de aanschafprijs ervoor over hebt?
Want de uitbreidingen zijn vaak zo ontzettend duur..
Oud 20-04-2005, 19:59
Verwijderd
University is wel oké, ik heb em net. Maar niet zo denderend als ik dacht... beetje saai eigenlijk.
Oud 20-04-2005, 20:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 20-04-2005 @ 15:12 :
Okee thnxs!!
En is het zo leuk dat je de aanschafprijs ervoor over hebt?
Want de uitbreidingen zijn vaak zo ontzettend duur..
ik vind 40 euro wel erg veel voor een uitbreiding die niet zo heel groot is.
Oud 20-04-2005, 20:51
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-04-2005 @ 21:39 :
ik vind 40 euro wel erg veel voor een uitbreiding die niet zo heel groot is.
En je hebt het er toch aan gegeven? Tenzij je het op een minder legale manier hebt gekregen natuurlijk

Ik weiger om er zoveel voor te betalen. Ik wacht wel. Tot nu toe vermaak ik me nog best met de sims 2 alleen
Oud 20-04-2005, 22:12
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 20-04-2005 @ 21:51 :
En je hebt het er toch aan gegeven? Tenzij je het op een minder legale manier hebt gekregen natuurlijk

Ik weiger om er zoveel voor te betalen. Ik wacht wel. Tot nu toe vermaak ik me nog best met de sims 2 alleen
hoelang wou je wachten?
de sims 1 spellen waren ook tot op het laatste moment 32 euro.
Oud 20-04-2005, 22:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 20-04-2005 @ 21:51 :

over de manier waarop ik aan de uitbreiding ben gekomen mag ik het hier niet hebben

maar ik zou inderdaad nog even wachten en kijken of de uitbreiding goedkoper wordt als over een tijdje een nieuwe uitbreiding uitkomt.
Oud 21-04-2005, 22:16
Verwijderd
Ik speel nog steeds de sims 1, is het eigenlijk de moeite waard om sims 2 te nemen?
Oud 22-04-2005, 07:25
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 21-04-2005 @ 23:16 :
Ik speel nog steeds de sims 1, is het eigenlijk de moeite waard om sims 2 te nemen?
Jazeker, vergeleken met de sims 1 is 2 echt honderd keer beter
Oud 22-04-2005, 07:55
namnatulco
namnatulco is offline
sorry hoor maar ik moet toch even zeggen dat ik kots van de sims en ik snap niet hoe iedereen dit leuk kan vinden
Oud 22-04-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:
namnatulco schreef op 22-04-2005 @ 08:55 :
sorry hoor maar ik moet toch even zeggen dat ik kots van de sims en ik snap niet hoe iedereen dit leuk kan vinden
Dat geeft niet, ik snap ook wel eens iets niet.
Oud 22-04-2005, 10:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 22-04-2005 @ 08:55 :
oke

@ Anneka: het is zeker wel de moeite waard ja.
Oud 22-04-2005, 23:04
FreeZzze
FreeZzze is offline
Ik heb een echt heel vaag probleem... Ik heb voor de sims de legale versie gewoon met cd-rom enzow. Sinds ik Studentenleven het loopt het spel soms vast of is hij echt heel sloom. Als ik bijvoorbeeld een kind neem of iemand komt op bezig begint de c'-r om speler echt vreselijk te loeien ... Duurde laatst 10 minuten voor ik (wel weer helemaal soepel) verder kon spelen. De keer daarvoor had het zolang geduurd dat ik de pc maar heb uitgezet.... zolang dta ik maar de pc Echt heel vaag. Weet iemand waardoor dit komt? Beetje onspeelbaar Mijn specs voor de pc zijn geloof iik wel goed (140GB HD, 512MB, 3,2GHzP4, DVD-Rom???)
Oud 23-04-2005, 06:29
Verwijderd
Citaat:
FreeZzze schreef op 23-04-2005 @ 00:04 :
Ik heb een echt heel vaag probleem... Ik heb voor de sims de legale versie gewoon met cd-rom enzow. Sinds ik Studentenleven het loopt het spel soms vast of is hij echt heel sloom. Als ik bijvoorbeeld een kind neem of iemand komt op bezig begint de c'-r om speler echt vreselijk te loeien ... Duurde laatst 10 minuten voor ik (wel weer helemaal soepel) verder kon spelen. De keer daarvoor had het zolang geduurd dat ik de pc maar heb uitgezet.... zolang dta ik maar de pc Echt heel vaag. Weet iemand waardoor dit komt? Beetje onspeelbaar Mijn specs voor de pc zijn geloof iik wel goed (140GB HD, 512MB, 3,2GHzP4, DVD-Rom???)
Volgens mij moet dat met die specs gewoon kunnen, wat voor videokaart heb je, misschien ligt het daaraan. Ik speel het spel ook gewoon met een ongeveer dezelfde specs (ook studentenleven) en dat gaat prima, eigenlijk. Wel iets trager maar niet veel.
Oud 23-04-2005, 08:58
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 23-04-2005 @ 00:04 :
Misschien is je computer zwaar 'vervuild'. Als in dat er veel dingen (misschien zelfs spyware) opgestart worden als je je computer aanzet? Dat kan ook nog wel is zorgen voor dit soort gedrag. Remedie is je computer opschonen.
Oud 23-04-2005, 15:01
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-04-2005 @ 09:58 :
Misschien is je computer zwaar 'vervuild'. Als in dat er veel dingen (misschien zelfs spyware) opgestart worden als je je computer aanzet? Dat kan ook nog wel is zorgen voor dit soort gedrag. Remedie is je computer opschonen.
Ok ik zal alles wel ff opschonen... En hopen dat alles dan weer goed werkt! thanx
Oud 24-04-2005, 08:25
miekmuis
miekmuis is offline
Oeh jippie, mijn dochter ging gister dood en haar moeder had de psychic carriere en was daarin zover gekomen dat ze de telefoon had verdiend waarmee je de grim reaper kunt bellen en toen had ze voor 10.000 simoleons haar kind weer terug. (misschien had ze haar voor minder ook wel terug gekregen, maar ik wilde geen risico nemen )
Oud 24-04-2005, 21:23
Verwijderd
Offtopic: ik dacht even dat ik het lucht-je-hart-topic op psych aan het lezen was, schrok me rot van het begin van die laatste post
Oud 24-04-2005, 21:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-04-2005 @ 22:23 :
Offtopic: ik dacht even dat ik het lucht-je-hart-topic op psych aan het lezen was, schrok me rot van het begin van die laatste post

Je zit wel heel ver van psych af hoor
Oud 24-04-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 24-04-2005 @ 22:27 :

Je zit wel heel ver van psych af hoor
mjah... ik heb sommige topics die ik af en toe bijlees, zoals deze en die, en ik was van plan die andere te openen, maar mijn motorisch geheugen werkte niet mee, ofzo
Oud 25-04-2005, 12:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-04-2005 @ 22:23 :
lol
Oud 26-04-2005, 23:29
miekmuis
miekmuis is offline
Sorry
Oud 28-04-2005, 13:55
Miracle
Miracle is offline
Ik heb alle carrierebeloningen.
Oud 28-04-2005, 13:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-04-2005 @ 14:55 :
Ik heb alle carrierebeloningen.
in één huis?

screenshot!
Oud 28-04-2005, 14:03
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-04-2005 @ 14:57 :
in één huis?

screenshot!
Yep. Ik heb het spel net afgesloten, dus misschien de volgende keer.

Het was btw niet erg moeilijk.
Oud 28-04-2005, 14:07
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-04-2005 @ 15:03 :
Yep. Ik heb het spel net afgesloten, dus misschien de volgende keer.

Het was btw niet erg moeilijk.
Vond ik ook. Niet dat ik nu al alle carrières tot de top heb bereikt, maar toch al 8 ofzo... En ja, in 1 familie Eén keer dat je aan de top bent geraakt van 1 of misschien 2 carrières gaat de rest erg makkelijk.
Oud 28-04-2005, 14:09
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 28-04-2005 @ 15:07 :
Vond ik ook. Niet dat ik nu al alle carrières tot de top heb bereikt, maar toch al 8 ofzo... En ja, in 1 familie Eén keer dat je aan de top bent geraakt van 1 of misschien 2 carrières gaat de rest erg makkelijk.
Inderdaad. Beetje jammer, bij de gewone versie is het veel moeilijker.
Oud 28-04-2005, 14:10
Miracle
Miracle is offline
Ow en je kunt nu ook meerdere beloningen van één carriere hebben. Dus twee dezelfde.
Oud 28-04-2005, 14:12
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-04-2005 @ 15:10 :
Ow en je kunt nu ook meerdere beloningen van één carriere hebben. Dus twee dezelfde.
Wat doe je met twee dezelfde beloningen?

Ik vond de beloningen eigenlijk ook wel vrij nutteloos... Ik deed er nooit veel mee
Oud 28-04-2005, 19:17
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 28-04-2005 @ 15:12 :

Ik vond de beloningen eigenlijk ook wel vrij nutteloos... Ik deed er nooit veel mee
De grimreaper telefoon vond ik anders erg fijn. Gewoon iedereen die dood gaat terug kopen
Oud 28-04-2005, 20:57
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 28-04-2005 @ 20:17 :
De grimreaper telefoon vond ik anders erg fijn. Gewoon iedereen die dood gaat terug kopen
Maar dat is een beloning uit studentenleven dacht ik, en die heb ik niet
Oud 28-04-2005, 22:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 28-04-2005 @ 15:12 :

Ik vind ze juist wel handig. Zo kan je met dat golven op een hele makkelijke manier punten verdienen terwijl ze iets doen wat ze leuk vinden. Dat geldt voor veel meer van die dingen.
Wel handig dat je d'r twee kan krijgen, want dan kun je tenminste ook nog een keer verhuizen als je eindelijk wat meer geld hebt.

Regels voor berichten