Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
titanic, das denk ik de eerste film waarbij ik heb zitten huilen
en philadelphia, the green mile en nog wel veel meer, de ware-woensdagavond-film (of hoe dat ook mag heten, elke woensdagavond op rtl4 zo'n waargebeurt verhaal) bij sommige ook wel dusse Sookie, je bent niet de enige die zo emotioneel is ![]() |
![]() |
|
Schindlers list en The Green mile daar was ik erg bij betrokken, maar huilen kan ik niet meer door een film.
Vroeger wel, ik vond het altijd zo erg als Zwelgje erachter komt dat Olivier B Bommel weg is, daar in de bergen ![]() Dan moest ik wel huilen ![]()
|
![]() |
de eerste keer dat ik echt moest janken was bij Titanic, dat vink echt een mooie film (komt wel een btjuh me neus uit nu!!)
Bij The Lord Of The Rings kon ik me ook nie goed houden, vonk zo zielig!! Pearl Harbor moes k ook bij huilen en verder bij o.a: Romeo & Juliet, Starwars ep 2, the Man in the Iron Mask en nnog heel wat andere films. ik jank nogal snel!! Gister moes k ook wel ff huilen bij Heart Break High vonk ook heel zielig, maar k heb ook wel es gehuild bij 7ht heaven, buffy, charmed en andere (zielige) series ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
ARTistiek |