Advertentie | |
|
![]() |
||||||||
Long time no see
![]() Tja, even becommentariseren natuurlijk: leuk stukje. Alleen... (ja, er zit natuurlijk altijd een "maar..." of een "Alleen..." aan vast, en deze keer is het een "Alleen...") je doet te moeilijk. Het staat wel heel mooi zo die zinnen, maar er sluipen hier en daar toch foutjes in, of ze zijn gewoon lastig te lezen: Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En dan nu nog even een zinnetje dat ik heeeeeeeeel mooi vond: "Ik kon nergens over nadenken en alles maakte me in de war." en nog eentje; "Ieder woord dat je tegen me zei ontploos ik." "ontploos ik" was echt een anticlimax, omdat ik bij "ieder woord dat je tegen me zei" echt een hele cliché-achtige aanvulling had verwacht. En dan staan er slechts twee woordjes, GEWELDIG! Okay bye.
|
Na 'ontploos ik' moet nog een punt, voor de rest heb ik niets meer aan te merken, omdat mijn voorgangers zo zorgvuldig te werk zijn gegaan.
![]() Ik vond het wel een mooi stukje, beknellende gevoelens worden goed beschreven, mits de eerder gesuggereerde verbeteringen doorgevoerd worden. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een heel klein stukje huid steekt uit de lippen. Lineke96 | 1 | 27-08-2012 15:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stukje steen/schelp in mijn voet! hopipopi | 19 | 02-09-2006 09:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[klein verhaal] Pappa. Soapsie | 46 | 23-02-2005 17:01 | |
Verhalen & Gedichten |
klein stukje neardo | 5 | 15-12-2004 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zonnedroom juliettebinoche | 8 | 24-10-2003 18:42 | |
ARTistiek |
Klein stukje van een verhaal. Flipje het Kipje | 19 | 26-04-2002 21:28 |