Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2005, 17:46
Fietsertje
Fietsertje is offline
Sinds een paar maanden hebben we bij ons op school weer een nieuwe klas gekregen. Vanaf het begin af aan vond ik een bepaalde meid er al met kop en schouders bovenuit steken en zag ik haar wel zitten. Ze voegde me toe op msn, we praatten vaker op school en wisselden nummers uit. Sinds kort zijn we ook aan het sms-en geslagen en voor iemand die bijna nooit smst ben ik een echte fanaat geworden. Na een hoop smsjes werd het duidelijk dat we elkaar wel leuk, lief etc etc vonden. Vandaag hadden we dan afgesproken en we hebben het ontzettend gezellig gehad. Maar ik weet dus echt niet of zij mij zo ziet zitten dat ze misschien een relatie wil. Van mijn kant zit dat wel goed.. maar nu is mijn vraag.. hoe kom ik daar bij haar achter zonder te hard van stapel te lopen. Want dat laatste wil ik dus echt voorkomen. Heeft iemand goeie ideeen?
Advertentie
Oud 22-04-2005, 17:50
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou zeggen: spreek nog meer leuke dingen met elkaar af, net zulke afspraakjes als die je net hebt gehad. Dan zal het uiteindelijk tot zoenen komen (of niet...).
Zo loop je niet te hard van stapel en zo kom je er na enkele afspraakjes misschien wel achter of het nu wel wat wordt of niet...
Oud 22-04-2005, 17:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
Gewoon, haar vragen wat zij hier verder van gaat verwachten, hoe zij denkt dat dit verder gaat. Je zegt dat het voor jullie beiden duidelijk is dat jullie elkaar wel zien zitten, dus wat dat betreft heb je niets te vrezen. Zeker niet als jullie afspraak van laatst ook zo goed liep. Vertel haar hoe jij over de situatie denkt en vraag dan hetzelfde aan haar
Oud 22-04-2005, 18:28
juno
juno is offline
Doe niet zo stom! Zij vindt jou leuk, en jij haar, wat wil je nog meer? Nu gaan wachten omdat je bang bent te hard van stapel te open is een kans weggooien. Ik ben zelf erg ongeduldig, ik zou het juist niet trekken als een jongen die ik leuk vond het even rustiger aan wilde doen.

Soms moet je risico's nemen in je leven. Dit is zo'n moment.

Een relatie beginnen is niet als het aloude verkering vragen, trouwens. Ga wat leuks doen, samen, en pak haar hand en zoen haar dan. Laat het gewoon maart gebeuren, doe wat je voelt. Dat is meestal wel een goed startpunt. Spreek dan nog een keer af, stuur een leuk kaartje, geef een kadootje of bloemen, och, je voelt donders goed of het goed zit.
Oud 22-04-2005, 18:41
Fietsertje
Fietsertje is offline
Ja ik zie wat je bedoelt.. en ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt. Maar goed. Net weer sms gehad dat ze het echt leuk vond vandaag en dat we dit soort dingen vaker gaan doen. Ik denk volgende week keertje ergens anders terrasje pakken.. komt goed. Enne Juno..bedankt voor je tip, die ga ik onthouden!
Oud 22-04-2005, 19:14
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 22-04-2005 @ 18:50 :
Ik zou zeggen: spreek nog meer leuke dingen met elkaar af, net zulke afspraakjes als die je net hebt gehad. Dan zal het uiteindelijk tot zoenen komen (of niet...).
Zo loop je niet te hard van stapel en zo kom je er na enkele afspraakjes misschien wel achter of het nu wel wat wordt of niet...
Neem haar (heel cliché) mee naar de bios, hopen op een goede plaats (achterin natuurlijk) en dan maar kijken ofdat er nog iets spannends kan gebeuren. Of het écht klikt voel je zelf wel aan lijkt me. Niet meteen met die hand overal aan zitten, want dan krijg je misschien wel een pets voor je kop, en loopt ze de zaal uit
Oud 22-04-2005, 19:16
Verwijderd
Op d'r bek pakken.
Oud 22-04-2005, 19:57
Susanne
Susanne is offline
je wilt voorkomen te hard van stapel te lopen
oplossing: loop niet te hard van stapel

simpel toch

geniet van haar aanwezigheid (hoe truttig dat ook klinkt) en dan merk je/jij/jullie vanzelf wel of het goed zit tussen jullie!
Oud 22-04-2005, 20:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat Juno zei.

Ja, ik, Mark Almighty, heb dat gezegd, ja!
Oud 23-04-2005, 11:29
nijmegenaar
nijmegenaar is offline
Loop niet te hard van stapel. Het klikt toch leuk met haar! Spreek vaker af en maak haar een beetje maf van je door lief te doen tegen haar en haar soms een complimentje te geven. Zie je haar 'groeien' als je haar een complimentje geeft , dan denk ik dat ze verliefd op je is.

Zorg ervoor dat ze gek op je wordt.
Oud 23-04-2005, 14:33
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Denk gewoon niet meer na over dingen als te hard van stapel lopen, zoenen en haar vertellen dat je haar leuk vindt. Doe veel leuke dingen met haar en geniet er van als je bij haar bent, en dan komt er vanzelf een moment dat jullie gaan zoenen. Ik vind dat je iemand niet perse hoeft te vertellen dat je diegene leuk vind..als je elkaar leuk vindt gaat dat toch helemaal vanzelf?nou jah..zo denk ik er over.
Oud 23-04-2005, 17:58
mara18
mara18 is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 23-04-2005 @ 15:33 :
Denk gewoon niet meer na over dingen als te hard van stapel lopen, zoenen en haar vertellen dat je haar leuk vindt. Doe veel leuke dingen met haar en geniet er van als je bij haar bent, en dan komt er vanzelf een moment dat jullie gaan zoenen. Ik vind dat je iemand niet perse hoeft te vertellen dat je diegene leuk vind..als je elkaar leuk vindt gaat dat toch helemaal vanzelf?nou jah..zo denk ik er over.
Ja, maar er is nog altijd zo iets als onzekerheid. De ene gaat verder in bepaalde uitspraken dan de andere. Signalen geven is soms niet genoeg. De duidelijkheid die je wint door er over te praten is misschien minder romantisch, maar kan je een hoop narigheid besparen wanneer je maanden blijft afspreken en uiteindelijk blijkt dat ze je leuk vindt maar niet op die manier...
Oud 23-04-2005, 22:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*kijkt naar nickname*

Fiets 'm erin!
Oud 23-04-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-04-2005 @ 23:38 :
*kijkt naar nickname*

Fiets 'm erin!
Nou ja dat klinkt dan wel een beetje fout. Oeps, dat is dus duidelijk te hard van stapel lopen .

@ topic: gewoon nog eens gezellig met haar afspreken. Lach naar haar zoals je nog nooit naar iemand gelachen hebt . Maakt het leuk samen met haar. Ik denk dat die zoen dan vanzelf komt. Probeer er wel een beetje de situaite naar te creeeren; ga bijvoorbeeld naast ipv tegen over haar zitten.
Nou ja veel succes ermee, en plezier met haar !!
Oud 23-04-2005, 23:00
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
wat vaker afspreken, zelfs al vind ze je leuk, kan je haar alsnog overvallen, zoiets moet je opbouwen, tenminste dat is mijn ervaring..
Oud 23-04-2005, 23:23
Shitonya
Shitonya is offline
simpel question, simpel answer -_-
Oud 24-04-2005, 19:54
*$tylo*
*$tylo* is offline
risico's nemen is beetje vroeg voor he.
Jullie doen net alsof je al in een ver stadium van het daten bent!!! Ik vind idd dat je dus niet te hard van stapel moet lopen. spreek gewoon nog ns af en je ziet wel. Maak je niet meteen te druk over wat erna komt (nouja, je mag je wel druk maken maar laat het haar niet meteen merken!).
Oud 13-07-2005, 12:32
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 22-04-2005 @ 19:28 :
Ik ben zelf erg ongeduldig, ik zou het juist niet trekken als een jongen die ik leuk vond het even rustiger aan wilde doen.
Nee, dat hebben we gemerkt toen je achter de mijne aankwam

Citaat:
juno schreef op 22-04-2005 @ 19:28 :
Ga wat leuks doen, samen, en pak haar hand en zoen haar dan. Laat het gewoon maar gebeuren, doe wat je voelt. Dat is meestal wel een goed startpunt. Spreek dan nog een keer af,....och, je voelt donders goed of het goed zit.
en zelfs wanneer je wéét dat het niet goed is, omdat je in iemand anders zn relatie zit te wroeten, ga je er dus tóch maar mee door!?
nou, das lekker dan...

je had er ook voor kunnen kiezen om er géén deelname aan te zijn natuurlijk he, maar neeeeh...jij hebt je zwak voor jongere mannen waar je logischerwijs gehoor aan moet schenken
Oud 13-07-2005, 12:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 13-07-2005 @ 13:32 :
Nee, dat hebben we gemerkt toen je achter de mijne aankwam

en zelfs wanneer je wéét dat het niet goed is, omdat je in iemand anders zn relatie zit te wroeten, ga je er dus tóch maar mee door!?
nou, das lekker dan...

je had er ook voor kunnen kiezen om er géén deelname aan te zijn natuurlijk he, maar neeeeh...jij hebt je zwak voor jongere mannen waar je logischerwijs gehoor aan moet schenken
*pakt grote bak popcorn en grote beker cola*

*gaat er eens lekker voor zitten*

Vertel!
Oud 13-07-2005, 12:53
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-07-2005 @ 13:35 :
*pakt grote bak popcorn en grote beker cola*

*gaat er eens lekker voor zitten*

Vertel!

mag jouw humor wel.
laten we het erop houden dat moeder de gans (lees: juno) bij nader inzien toch niet zo wijs is als dat ze zichzelf voordoet
Oud 13-07-2005, 13:15
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 13-07-2005 @ 13:53 :

mag jouw humor wel.
laten we het erop houden dat moeder de gans (lees: juno) bij nader inzien toch niet zo wijs is als dat ze zichzelf voordoet
Het klinkt eerder alsof ze er met jouw vriendje vandoor is gegaan. Zit hij toevallig ook op het forum?
Oud 13-07-2005, 14:26
juno
juno is offline
Hell hath no fury like a woman scorned...Shakespeare had gelijk.

Och, ik heb de toorn van Scatterheart doorstaan omdat ik iets met Chimera heb gehad, dan kan dit er ook nog wel bij. Scatterheart had trouwens echt reden tot jaloezie, terwijl XQseMe2 een beetje spoken ziet.
Oud 13-07-2005, 15:06
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-04-2005 @ 20:16 :
Op d'r bek pakken.
En dan een klap voor zen bek, tja dit vind ik wel een moeilijke situatie hoor...

Maargoed, vragen staat vrij he, dus vraag maar eens wat ze van jullie twee vind.
Oud 13-07-2005, 15:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 13-07-2005 @ 13:53 :

mag jouw humor wel.
Jaja, dat weet ik allang, vertel eens wat nieuws.

Oh, Juno, nu ineens wél met Chimera? Toen er vorig jaar over gepost werd op L&R waren het nog roddels volgens jou, en heb je me een pm gestuurd om te vragen of ik de quotes daarover wilde verwijderen. Toch mooi dat je het nu toegeeft, maar die commotie van destijds was dus nergens voor nodig?
Oud 13-07-2005, 15:19
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Jongen, wat loop je nou te twijfelen?
Ga lekker wat leuks doen, zeg dat tegen haar, of laat haar erachter komen, en dan kan ze evt. mee.
Als je nu juist gaat zeggen dat je helemaal verliefd op der bent, kan het zijn dat ze afschrikt, en je alleen als goede vriend wilt behouden, vandaar dat ik nu met veel echt lekkere meiden af en toe wat leuks doe, en het daar ook bij LAAT. Let echt op dat sommige meiden echt een wereld van verschil tussen *leuk vinden*, en *verliefd* zien!

Zij vindt je overduidelijk leuk, jij haar ook, maar laat het gewoon daarbij, en spreek af en toe wat af, wissel het ook af hè, een keertje wat leuks, en een andere keertje wat doodnormaals. (op die manier kom je ook te weten of ze niet saai is, en wel degelijk hersens heeft, of ben je daar niet naar op zoek..?).
Advertentie
Oud 13-07-2005, 19:14
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 13-07-2005 @ 15:26 :
Hell hath no fury like a woman scorned...Shakespeare had gelijk.

Och, ik heb de toorn van Scatterheart doorstaan omdat ik iets met Chimera heb gehad, dan kan dit er ook nog wel bij. Scatterheart had trouwens echt reden tot jaloezie, terwijl XQseMe2 een beetje spoken ziet.
spoken...really?

leuke vergelijking.
kan me toch echt mailtjes herinneren waarin jij dingen zegt over dat je met m naar bed bent geweest en je zo gek op m bent etc etc etc

spoken?
I think not
Oud 13-07-2005, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-07-2005 @ 16:18 :
Jaja, dat weet ik allang, vertel eens wat nieuws.

Oh, Juno, nu ineens wél met Chimera? Toen er vorig jaar over gepost werd op L&R waren het nog roddels volgens jou, en heb je me een pm gestuurd om te vragen of ik de quotes daarover wilde verwijderen. Toch mooi dat je het nu toegeeft, maar die commotie van destijds was dus nergens voor nodig?
Oh, wel Chimera, dat mocht alleen niemand zeggen. Forumroddels de gexte.
Oud 13-07-2005, 22:56
Antinoniem
Antinoniem is offline
Pak dr op dr bek en zorg dat je t rustig doet want anders wordt het goor en wil ze je niet meer
Oud 14-07-2005, 09:00
poepdrol
poepdrol is offline
Ik vind het tof wat Juno doet, al die mietjes gaan maar lekker vreemd

Terecht
Oud 16-07-2005, 13:48
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 14-07-2005 @ 10:00 :
Ik vind het tof wat Juno doet, al die mietjes gaan maar lekker vreemd

Terecht
ach jochie...ga lekker met je blokkendoos spelen wil je?!
jij komt ook nog maar net kijken, dus denk niet dat je het allemaal al weet.
kom je nog wel achter...
Oud 16-07-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 16-07-2005 @ 14:48 :
ach jochie...ga lekker met je blokkendoos spelen wil je?!
jij komt ook nog maar net kijken, dus denk niet dat je het allemaal al weet.
kom je nog wel achter...
Wiens vriendin ben jij? heb ik iets gemist?
Oud 16-07-2005, 16:37
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 16-07-2005 @ 16:04 :
Wiens vriendin ben jij? heb ik iets gemist?
nee hoor
Oud 16-07-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 16-07-2005 @ 17:37 :
nee hoor
ik ben nu echt nieuwsgierig

maar even hierbij; als je vent vreemdgaat met een andere vrouw zou ik eens proberen om (in plaats van al je woede op die vrouw te richten) je af te vragen waarom hij dat gedaan heeft.
Oud 16-07-2005, 18:55
Verwijderd
Deze persoonlijke vete los je maar op via pm of wat dan ook. Hoe nieuwsgierig ik ook ben, er gaat toch echt een slotje op
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten