Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-04-2005 om 21:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat komt er in feite op neer dat je gewoon bij dat bedrijf werkt alsof je er echt werknemer zou zijn, alleen je hebt geen ontslagbescherming omdat je formeel uitzendkracht bent. De betaling gaat dan via het uitzendbureau en dat kost het bedrijf wel meer, maar dat hebben ze er graag voor over blijkbaar. Maar inderdaad, vanuit jouw beleving ben je gewoon 'in dienst' bij het bedrijf waar je werkt. Ik heb het zelf ook wel eens gehad, dat ik alleen bij Randstad ingeschreven stond omdat ik toevallig bij een bedrijf werkte dat de betaling via Randstad regelde. Ik wilde mezelf toen ook uitschrijven, maar dat hadden ze liever niet, omdat ze hun pool van uitzendkrachten graag zo groot mogelijk willen houden. Of je nu ja zegt of niet, bellen kan altijd, dus daarom laten ze mensen in principe zichzelf niet uitschrijven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat jij zegt, betaling via het uitzendbureau kost het bedrijf meer; Ik hoorde van een collega dat zij het uitzend bureau ongeveer 10 euro meer moeten betalen dan ik krijg. Klopt dat een beetje ![]() Trouwens, kan ik opslag vragen (mocht dat nieuwe baantje niks worden) ook al werk ik via een uitzendbureau?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|