Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik word liever versierd ... kan ik rustig verder dansen, terwijl iemand anders de moeite mag doen
![]() ![]() Maar ik ben zo een vreëe ik laat de jongens liefst de eerste stap zetten .. ik zal hem wel op weg helpen, maar de rest moet hij zelf doen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Versieren is idd té cliché. Als ik ergens sta en er komt een meisje op me af wat duidelijk op dát uit is, heb ik liever dat ze me gewoon vraagt 'neuken?'. Dan krijgt ze ook wel een serieus antwoord (wat dus echt niet inhoudt dat ik overal maar op inga, viespeuken!
![]() Ik zie versieren niet als afzonderlijk proces. Als ik met een meisje praat wat ik net ken en misschien wel leuk zou kunnen vinden, dan gaat het gesprek meestal gewoon heel makkelijk en als het dan later meer blijkt te worden zie ik dat t.z.t. wel weer. Ik ben niet echt een voorstander van versieren ofzo, dan ligt het er zo dik bovenop. Ik kan niet tegen dat huichelachtige. |
![]() |
|
Noem me ouderwets, maar ik heb liever dat ik versierd word en dat de jongen dus het initiatief neemt. Daar voel ik me beter bij, en al helemaal omdat ik er zelf niets van bak en een schijtluis ben.
![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
De Kantine |
dit of dat? Verwijderd | 500 | 16-07-2007 22:35 | |
De Kantine |
Wat heb je liever? III Verwijderd | 500 | 23-04-2006 00:33 | |
Liefde & Relatie |
In de war... blurred | 21 | 15-07-2004 17:54 | |
Liefde & Relatie |
truth or dare pudding met vel | 20 | 23-02-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Jullie beste versiertruc Verwijderd | 118 | 09-10-2003 00:59 |