![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@x-spekkie-x: Ik ben wel echt aangekomen door de pil. Weet wel dat ik in het begin veel meer ging eten, en daardoor ben aangekomen. Maar eraf gaan lukte niet. Ik heb wat gelijnd; heel gedisciplineert. Samen met mijn moeder; zij viel dan 7 kg af, en ik nog geen ons. Erg frustrerend. Heb denk ik wel een half jaar nog geen 1000 kcal per dag gegeten, maar afvallen deed ik niet. Ik snoepte niet, alleen als er bijvoorbeeld een verjaardag was; om toch ''normaal'' mee te doen. Mijn borsten waren trouwens ook groter geworden; van 75 b ging ik naar 75 d. Dit is nu weer terug gegaan naar 70 c. Mensen die mij niet geloofde dat ik echt zo weinig at; tot we op vakantie waren, en dit gewoon zagen! Toen ik stopte met de diane-pil, wel afgevallen zonder er moeite voor te doen! Nu slik ik microgynon 30, en ben daar niet van aangekomen. maar ja de diana pil staat daar toch ook om bekend?!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
oh wacht ik zie het al ![]()
|
![]() |
vandaag gegeten tot nu toe
10 uur yoghurt met kwark en aardbeien half volkoren bolletje met ham half volkoren bolletje met pindakaas 1 cracker met kaas 2 glazen optimel half 1 kiwi straks ga ik middageten maar even wachten tot mn ouders thuis zijn. vond dit wel een top ontbijt alleen kreeg ik bijna de neiging door te slaan omdat ik vond dat het bolletje ongezond was... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ja ben bang dat ik weer acne krijg als ik ermee stop :/ (ben met diane35 begonnen omdat ik toen een vriend had + acne)
||
Citaat:
ik wil zo graag stoppen maar ben echt bang dat ze terugkomen ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, ik heb er eigenlijk nooit bij nagedacht of ik aan zou kunnen zijn gekomen door de pil, maar die kans is best groot! Ik ben in een jaar tijd van ong. 60 kg naar ong. 70 kg gegaan en nu ik er over nadenk is dat ook dezelfde periode waarin ik de pil ben gaan slikken. Gelukkig heb ik met afvallen geen problemen gehad met de pil. Ik slik nog steeds dezelfde pil en ben evengoed 13 kg afgevallen.
|
![]() |
|
En ik kan nog steeds niet posten
![]() Net 3.5 !!!! ![]() Nu ga ik echt niets mee eten tot vanavond wat fruit en beetje brood
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb tot nu toe al het hele weekend heeeeeel erg gezondigd
![]() ![]() ![]() ![]() Maar ondertussen ben ik thuis en zal ik me weer een beetje inhouden ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
blue angel = ik heb last van een schrans week
![]() Gister de tweede verjaardag deze week en overdag erg mijn best gedaan - 4 boterhammen rookvlees - appel - banaan (het was nog veel ook want normaal eet ik vrij weinig op een zaterdag ivm werk) maar toen ging het fout - patat met mayo -kipcorn -frikandel -stuk appeltaart -3 gevulde eieren - stuk of 10 stokbroodjes (sneetjes he, toast grootte) met roomkaas ![]() wat ik wel goed van mezelf vind is dat ik geen bier op heb, dat drink ik normaal vrij veel op verjaardagen maar daar zitten ook nog zoveel kcal in ![]() Vandaag ga ik toch maar even afkicken van het vele eten, en woensdag is mijn vriend alweer jarig ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 14:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mag hopen van niet. Waar is je normale ontbijt? Waar is je normale lunch en waar zijn de gezonde tussendoorjtes?
||
Citaat:
Wel goed dat je fruit eet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mijn lunch was:
wortelsoep 1 volkoren broodje met normale kaas 2 knackebrod met jam 1 grapefruit 6 aardbeien stuk komkommer ik ga straks nog brinta eten als tussendoortje en nog een boterham met pindakaas en dan gaan we avondeten. weet nog niet wat het avoneten wordt. dit lijkt mij wel goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dan nog idd.
||
Citaat:
En ja ik heb de soep gezien, dat is groente (= voornamelijk water) + water. Waarom ontbijt je niet wat meer en lunch je niet wat meer? Ben je niet aan het opbouwen? Of ben ik te ongeduldig?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
nu nog een allison boterham met runderrookvlees en dat fruit van daarstraks heb ik nog niet op --> banaan en net nog 3 digestive koekjes ![]() en 3 glazen sinaasappelsap
Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 15:22. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal altijd wel dingen niet goed vinden aan mezelf, zo ben ik, maar ik wil gewoon zo graag me goed voelen in bikini. En ik heb idd nog meer problemen, maar die zijn niet op te lossen, alleen maar te accepteren, dit is iets wat ik wél kan oplossen.
||
![]() |
Citaat:
Lunch: 2 geroosterde boterhammen met halvarine, 2 snack a jacks. Beker halfvolle melk. Nu: bak sinaasappelsap met geprakte banaan |
![]() |
|
FF offtopic
![]() ![]() En ik hield het zomaar de hele dag vol zonder rugpijn én ik vind mijn figuur eigenlijk best heel goed uitkomen in die jas ![]() sorry, ik moest het gewoon even kwijt
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ging gisteren winkelen maar 36 (wat ik normaal heb) was ineens vaak te klein maar 38 juist te groot, heel vreemd. Nouja misschien had ik gewoon een ritsje of knoopje over het hoofd gezien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Vandaag weer ietsje beter gegeten. Ik kom wel weer in mijn oude patroon als ik van de week weer meer les en op normalere tijden les heb denk ik. Vandaag gegeten:
13.00 uur (ontbijt + lunch ineen): vier bruine boterhammen met kaas uit de oven en een glas spuitwater 17.00 uur: vier crackers met boter en een kop koffie Ik ga vanavond (rond half zeven) gebakken aardappeltjes met een slavink en appelmoes en misschien nog iets van groente eten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat is heel goed mogelijk en daar heb ik ook zeker last van!
Ik ben daarom weer gestopt met de pil afgelopen woensdag, want ik ben in 2 maanden tijd 5 kg (!) aangekomen terwijl ik juist erg op mijn eten/beweging lette. Ik werd er zo gefrustreerd van dat ik maar weer met de pil ben gestopt (weer, want 2 jaar geleden slikte ik hem ook een paar maanden en ik kwam er toen in no time ook érg van aan. Ik kan er kennelijk niet goed tegen en als ik weer op gewicht ben ga ik op zoek naar een alternatief). Nu ben ik dus bezig om weer op mijn oude gewicht te komen en eigenlijk nog wel 5 kg eronder. Lees dit topic al heel lang en ben dankzij jullie ook op de site valtaf.nl gekomen, waarvoor mijn dank ![]() |
![]() |
|
|