Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2005, 09:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-04-2005 @ 10:29 :
Als ontbijt lijkt me wat ze gegeten heeft niet zo vreemd. Ben wel benieuwd wat ze verder nog gaat eten vandaag.
Maar zij was diegene die het avondeten overslaat.
Oud 24-04-2005, 09:37
11568
11568 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-04-2005 @ 10:27 :
Heel fijn voor je, maar zodra jij weer normaal gaat eten, zjul je binnen no-time weer aankomen.
Dit lijkt me vrij normaal. En nogmaals: dat avondeten overslaan doe ik ook als ik NIET wil afvallen dus het zal wel meevallen.
Oud 24-04-2005, 09:58
ikke niet
ikke niet is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-04-2005 @ 03:18 :
Val je nu nog steeds af?
Ik val niet af. En ik tel geen calorieen meer. Als ik die wel tel, raak ik alleen maar in de stress als ik het veel vind lijken. Verder vind ik het een beetje gestoord lijken als je niet af hoef te vallen, om je calorieen te tellen.

@x-spekkie-x:
Ik ben wel echt aangekomen door de pil. Weet wel dat ik in het begin veel meer ging eten, en daardoor ben aangekomen.
Maar eraf gaan lukte niet. Ik heb wat gelijnd; heel gedisciplineert. Samen met mijn moeder; zij viel dan 7 kg af, en ik nog geen ons. Erg frustrerend.
Heb denk ik wel een half jaar nog geen 1000 kcal per dag gegeten, maar afvallen deed ik niet. Ik snoepte niet, alleen als er bijvoorbeeld een verjaardag was; om toch ''normaal'' mee te doen.

Mijn borsten waren trouwens ook groter geworden; van 75 b ging ik naar 75 d. Dit is nu weer terug gegaan naar 70 c.

Mensen die mij niet geloofde dat ik echt zo weinig at; tot we op vakantie waren, en dit gewoon zagen!

Toen ik stopte met de diane-pil, wel afgevallen zonder er moeite voor te doen!

Nu slik ik microgynon 30, en ben daar niet van aangekomen. maar ja de diana pil staat daar toch ook om bekend?!
Oud 24-04-2005, 10:42
D-sire
D-sire is offline
Citaat:

Toen ik stopte met de diane-pil, wel afgevallen zonder er moeite voor te doen!

Nu slik ik microgynon 30, en ben daar niet van aangekomen. maar ja de diana pil staat daar toch ook om bekend?!
Ik heb een aantal jaar geleden ook de diane 35 voorgeschreven gekregen omdat ik last had van acne (ik gebruikte de pil ook als voorbehoedsmiddel maar dit was gewoon een prettige eigenschap aangezien ik toen nogal last had van puistjes). Ik was binnen een aantal maanden 6 kilo aangekomen en schrok daar nogal van. Ik ben toen terug gegaan naar de huisarts en hem gevraagd of ik misschien van pil mocht wisselen. Ik kreeg toen de Microgynon 30 die ik nu alweer een aantal jaar slik. Ik ben in het begin wel weer wat afgevallen maar dat zit er nu allemaal weer aan helaas Maar daarom zit ik hier ook he

Ohja en de dokter zei inderdaad dat het niet de pil is waar je dik van wordt, maar dat die hormonen gewoon sneller een hongergevoel veroorzaken waardoor je simpelweg meer gaat eten.
Oud 24-04-2005, 10:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
11568 schreef op 24-04-2005 @ 10:37 :
Dit lijkt me vrij normaal. En nogmaals: dat avondeten overslaan doe ik ook als ik NIET wil afvallen dus het zal wel meevallen.
Dus je blijft je hele leven zo ongezond eten? OK, nog beter .
Oud 24-04-2005, 11:41
11568
11568 is offline
Verschrikkelijk ongezond ja
Oud 24-04-2005, 11:42
kellytje
kellytje is offline
Citaat:
11568 schreef op 24-04-2005 @ 12:41 :
Verschrikkelijk ongezond ja
Jij denkt dus echt dat je goed bezig bent hee
Oud 24-04-2005, 11:46
Verwijderd
Is het nou juist goed of niet goed om op de nuchtere maag te sporten? De een zegt dat het goed is omdat je dan een optimale vetverbranding hebt, de ander zegt dat het niet goed is omdat je verbranding dan niet goed op gang komt.

Oud 24-04-2005, 11:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 24-04-2005 @ 12:46 :
Is het nou juist goed of niet goed om op de nuchtere maag te sporten? De een zegt dat het goed is omdat je dan een optimale vetverbranding hebt, de ander zegt dat het niet goed is omdat je verbranding dan niet goed op gang komt.

Het beste is om eerst iets te eten (iets kleins). Je vetverbranding begint namelijk niet al na 1 minuut: dus voor die tijd ervoor heb je wel wat koolhydraten nodig
Oud 24-04-2005, 11:49
11568
11568 is offline
Citaat:
kellytje schreef op 24-04-2005 @ 12:42 :
Jij denkt dus echt dat je goed bezig bent hee
Precies. Ik lijd geen honger, ik heb geen verschijnselen van vitaminentekorten, dus what's the big deal?
Oud 24-04-2005, 11:50
Roos
Roos is offline
Citaat:
11568 schreef op 24-04-2005 @ 12:49 :
Precies. Ik lijd geen honger, ik heb geen verschijnselen van vitaminentekorten, dus what's the big deal?
Ben je nu echt zo dom of doe je alsof? Heb je ooit van "lange-termijn-effecten" gehoord? Nu ben je jong, en kan je het miscshien nog hebben om expres zo verschrikkelijk ongezond te eten (waarom je dat doet is mij een raadsel). Maar hoe zit dat dan later?
Oud 24-04-2005, 11:53
cerys
cerys is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2005 @ 21:35 :
Ik heb vandaag 'eiwitpoeder' gekocht...krijg ik iig wat meer eiwit binnen.

Verder vandaag niet zo 'netjes' gegeten: naar pannenkoekenrestaurant geweest met m'n ouders en oma, daar een pannenkoek en ijs gegeten. Gister ook al niet echt gezond gegeten...CJ moet maar snel weer thuis komen (komt ie morgen ook gelukkig) en ik moet het maar snel weer wat rustiger krijgen.
hee hoe werkt dat eiwitpoeder? is misschien wel een fantastische oplossing voor mij. neem je dat met iets in en wanneer en hoeveel eiwit is dat dan?

oh wacht ik zie het al
Oud 24-04-2005, 11:56
kliwie
kliwie is offline
vandaag gegeten tot nu toe

10 uur
yoghurt met kwark en aardbeien
half volkoren bolletje met ham
half volkoren bolletje met pindakaas
1 cracker met kaas
2 glazen optimel

half 1
kiwi

straks ga ik middageten maar even wachten tot mn ouders thuis zijn. vond dit wel een top ontbijt alleen kreeg ik bijna de neiging door te slaan omdat ik vond dat het bolletje ongezond was... maar ik heb het niet gedaan en daar ben ik trots op. voor mijn doen is het best een groot ontbijt meestal eet ik alleen een kiwi en brinta. is het misschien te veel of dat niet
Oud 24-04-2005, 11:57
cerys
cerys is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-04-2005 @ 08:31 :
Even een vraagje tussendoor: kom je nou echt aan van de pil?
En als je aan de pil bent, gaat het er dan niet af?

Ik ben namelijk twee jaar terug begonnen met de Diana 35 (of Minerva, of een of andere vage naam die ik nu heb, ze veranderen het steeds ). Iedereen zegt dat je van deze pil aan komt.

Nu ben ik wel (heel veel) aangekomen sinds ik die pil slik, maar volgens mij kwam dat gewoon door mijn eetpatroon

Ik ben ondertussen ook al 3 kilo afgevallen, dus ik neem aan dat als je de pil slikt, je nog wel gewoon normaal af kan vallen. (Daarom snapte ik het begin van het verhaal van "ikke niet" niet)

ik ben ook aangekomen van de pil.. iets van 6 kilo. ik vind dat je dat in mijn figuur blijft zien :/
maar ja ben bang dat ik weer acne krijg als ik ermee stop :/ (ben met diane35 begonnen omdat ik toen een vriend had + acne)
Oud 24-04-2005, 11:59
kliwie
kliwie is offline
ow ik heb het net even nagerekend en ik kom opmeer dan 400 kcal uit... dat is best erg veel voor een ontbijt
Oud 24-04-2005, 12:01
cerys
cerys is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 24-04-2005 @ 11:42 :
Ik heb een aantal jaar geleden ook de diane 35 voorgeschreven gekregen omdat ik last had van acne (ik gebruikte de pil ook als voorbehoedsmiddel maar dit was gewoon een prettige eigenschap aangezien ik toen nogal last had van puistjes). Ik was binnen een aantal maanden 6 kilo aangekomen en schrok daar nogal van. Ik ben toen terug gegaan naar de huisarts en hem gevraagd of ik misschien van pil mocht wisselen. Ik kreeg toen de Microgynon 30 die ik nu alweer een aantal jaar slik. Ik ben in het begin wel weer wat afgevallen maar dat zit er nu allemaal weer aan helaas Maar daarom zit ik hier ook he

Ohja en de dokter zei inderdaad dat het niet de pil is waar je dik van wordt, maar dat die hormonen gewoon sneller een hongergevoel veroorzaken waardoor je simpelweg meer gaat eten.
zijn jouw puistjes teruggekomen toen je stopte met de diane35?
ik wil zo graag stoppen maar ben echt bang dat ze terugkomen ofzo.
Oud 24-04-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
kliwie schreef op 24-04-2005 @ 12:59 :
ow ik heb het net even nagerekend en ik kom opmeer dan 400 kcal uit... dat is best erg veel voor een ontbijt
Kliwi, jij hoeft niet meer af te vallen, dus 400 is prima voor een ontbijt. En het waren goede/gezonden dingen, dus maak je geen zorgen!
Oud 24-04-2005, 12:04
Verwijderd
Trouwens, ik heb er eigenlijk nooit bij nagedacht of ik aan zou kunnen zijn gekomen door de pil, maar die kans is best groot! Ik ben in een jaar tijd van ong. 60 kg naar ong. 70 kg gegaan en nu ik er over nadenk is dat ook dezelfde periode waarin ik de pil ben gaan slikken. Gelukkig heb ik met afvallen geen problemen gehad met de pil. Ik slik nog steeds dezelfde pil en ben evengoed 13 kg afgevallen.
Oud 24-04-2005, 12:46
kellytje
kellytje is offline
En ik kan nog steeds niet posten
Net 3.5 !!!! boredn gebakken rijst met kip curry/groenten op
Nu ga ik echt niets mee eten tot vanavond wat fruit en beetje brood
Oud 24-04-2005, 12:52
-(L)-
Bevat curry eigenlijk veel calorieen?
Oud 24-04-2005, 12:57
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
cerys schreef op 24-04-2005 @ 13:01 :
zijn jouw puistjes teruggekomen toen je stopte met de diane35?
ik wil zo graag stoppen maar ben echt bang dat ze terugkomen ofzo.
Nee, niet zo erg als voordat ik begon met de diane35. Het kan ook zijn dat het minder is omdat ik ouder geworden ben, maar ik heb er nu nog maar een heel klein beetje last van soms als ik ongesteld moet worden
Oud 24-04-2005, 12:59
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 24-04-2005 @ 13:52 :
Bevat curry eigenlijk veel calorieen?
Wel wat meer dan bijv ketchup of piccalilly maar niet zo veel als romige (witte) sauzen als mayonaise. Hoeveel cal precies weet ik niet, er is nogal wat variatie tussen de verschillende merken op valtaf.nl
Oud 24-04-2005, 13:07
Verwijderd
Ik heb tot nu toe al het hele weekend heeeeeel erg gezondigd Op weekend geweest met de muziekschool, en ik heb speculaasjes gegeten, een wafel, een sprits-koek, heel veel boterhammen héél erg dik belegd met eiersla, hamsla, kippensla en paschka-choco, een pick-up koekje en een twix en bier en suiker op de (te grote portie) cornflakes en dat dus nààst het eten en we hebben gisterenmiddag niet eens groentjes bij de kip met rijst en champignonsaus gekregen!!

Maar ondertussen ben ik thuis en zal ik me weer een beetje inhouden Schrans-weekendje is voorbij, maar ik heb er wel van genoten
Oud 24-04-2005, 13:28
Hagel
Hagel is offline
blue angel = ik heb last van een schrans week

Gister de tweede verjaardag deze week en overdag erg mijn best gedaan
- 4 boterhammen rookvlees
- appel
- banaan
(het was nog veel ook want normaal eet ik vrij weinig op een zaterdag ivm werk)
maar toen ging het fout
- patat met mayo
-kipcorn
-frikandel
-stuk appeltaart
-3 gevulde eieren
- stuk of 10 stokbroodjes (sneetjes he, toast grootte) met roomkaas

wat ik wel goed van mezelf vind is dat ik geen bier op heb, dat drink ik normaal vrij veel op verjaardagen maar daar zitten ook nog zoveel kcal in
Vandaag ga ik toch maar even afkicken van het vele eten, en woensdag is mijn vriend alweer jarig maarja dan hou ik me wel in. waarom moeten er 3 mensen in 1 week jarig zijn

Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 14:58.
Oud 24-04-2005, 13:31
Hagel
Hagel is offline
tot nu toe:

halve allison snee met casslerib (ik vind casslerib niet zo lekker blijkt )
allison snee met ruinder rookvlees
zometeen wat fruit
Oud 24-04-2005, 14:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 24-04-2005 @ 14:31 :
tot nu toe:

zometeen wat fruit
Is dit alles ??????!!! Het is al half 3. Je moet niet gaan compenseren hè.

Ik mag hopen van niet. Waar is je normale ontbijt? Waar is je normale lunch en waar zijn de gezonde tussendoorjtes?
Oud 24-04-2005, 14:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 24-04-2005 @ 12:56 :
vandaag gegeten tot nu toe

10 uur
yoghurt met kwark en aardbeien
half volkoren bolletje met ham
half volkoren bolletje met pindakaas
1 cracker met kaas
2 glazen optimel

half 1
kiwi

straks ga ik middageten maar even wachten tot mn ouders thuis zijn. vond dit wel een top ontbijt alleen kreeg ik bijna de neiging door te slaan omdat ik vond dat het bolletje ongezond was... maar ik heb het niet gedaan en daar ben ik trots op. voor mijn doen is het best een groot ontbijt meestal eet ik alleen een kiwi en brinta. is het misschien te veel of dat niet
Dit komt neer op yoghurt met fruit, 1 broodje en 1 cracker. Dat is echt niet veel voor ontbijt hoor. Ik zou zeggen dat het zelfs aan de weinige kant is. Maar goed. Hopelijk heb je goed gelunched, nog wat gezonde tussendoortjes gegeten of wat brood en ga je straks nog goed avondeten en eet je daarna ook nog wat.

Wel goed dat je fruit eet .
Oud 24-04-2005, 14:21
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Hagel schreef op 24-04-2005 @ 14:31 :
tot nu toe:

zometeen wat fruit
Wat is een allison snee?
Oud 24-04-2005, 14:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 24-04-2005 @ 15:21 :
Wat is een allison snee?
gewoon een soort volkoren boterham.
Oud 24-04-2005, 14:24
kliwie
kliwie is offline
mijn lunch was:

wortelsoep
1 volkoren broodje met normale kaas
2 knackebrod met jam
1 grapefruit
6 aardbeien
stuk komkommer

ik ga straks nog brinta eten als tussendoortje en nog een boterham met pindakaas en dan gaan we avondeten. weet nog niet wat het avoneten wordt. dit lijkt mij wel goed. ben tevreden
Oud 24-04-2005, 14:33
cerys
cerys is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-04-2005 @ 15:19 :

Ik mag hopen van niet. Waar is je normale ontbijt? Waar is je normale lunch en waar zijn de gezonde tussendoorjtes?
ws werd ze om 2 uur wakker

maar dan nog idd.
Oud 24-04-2005, 14:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 24-04-2005 @ 15:24 :
mijn lunch was:

wortelsoep
1 volkoren broodje met normale kaas
2 knackebrod met jam
1 grapefruit
6 aardbeien
stuk komkommer

ik ga straks nog brinta eten als tussendoortje en nog een boterham met pindakaas en dan gaan we avondeten. weet nog niet wat het avoneten wordt. dit lijkt mij wel goed. ben tevreden
1 broodje, 1 boterham, 1 cracker, 2 knackebrod... Wat vind je hier zelf van? Het is misschien 3,5 boterham. Misschien nog 2 boterhammen eten straks?

En ja ik heb de soep gezien, dat is groente (= voornamelijk water) + water.

Waarom ontbijt je niet wat meer en lunch je niet wat meer? Ben je niet aan het opbouwen? Of ben ik te ongeduldig?
Oud 24-04-2005, 14:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cerys schreef op 24-04-2005 @ 15:33 :
ws werd ze om 2 uur wakker

maar dan nog idd.
Dan nog kan ze idd normaal ontbijten en iets later normaal lunchen en daarna gewoon avondeten.
Oud 24-04-2005, 14:45
sheepdog
sheepdog is offline
Een groot bord ijsbergsla met komkommer, wortel en paprika is veel lekkerder dan chips!
Oud 24-04-2005, 14:46
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-04-2005 @ 15:19 :

dat is mijn ontbijt, was net om half 2 wakker

nu nog een allison boterham met runderrookvlees en dat fruit van daarstraks heb ik nog niet op --> banaan en net nog 3 digestive koekjes
en 3 glazen sinaasappelsap

Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 15:22.
Oud 24-04-2005, 14:46
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-04-2005 @ 19:40 :
Dan moet je al helemaal niet gaan afvallen. Als jij zoveel problemen hebt met eten, moet je zorgen dat je eerst die problemen oplost en de achterliggende problemen, want je hebt waarschijnlijk ook totaal geen realistisch zelfbeeld. Waarschijnlijk als jij dat oplost hebt, wil je niet eens meer afvallen, omdat je dan gewoon tevreden bent.
Jawel, ik wil gewoon een paar kilo kwijt en wat strakker worden voor zover dat mogelijk is (doe wel buikspieroefeningen enzo), ik ben niet enorm dik ofzo, vrij slank wel (mn taille is 65 cm), maar ik heb gewoon een laagje vet op mn onderbuik en benen wat eraf moet. Ik ben al keer eerder afgevallen (is er weer bijgekomen door heel veel gezeur afgelopen jaar) en toen voelde ik me veel beter.
Ik zal altijd wel dingen niet goed vinden aan mezelf, zo ben ik, maar ik wil gewoon zo graag me goed voelen in bikini.

En ik heb idd nog meer problemen, maar die zijn niet op te lossen, alleen maar te accepteren, dit is iets wat ik wél kan oplossen.
Oud 24-04-2005, 14:50
11568
11568 is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-04-2005 @ 12:50 :
Ben je nu echt zo dom of doe je alsof? Heb je ooit van "lange-termijn-effecten" gehoord? Nu ben je jong, en kan je het miscshien nog hebben om expres zo verschrikkelijk ongezond te eten (waarom je dat doet is mij een raadsel). Maar hoe zit dat dan later?
Dat zien we dan wel weer.

Lunch: 2 geroosterde boterhammen met halvarine, 2 snack a jacks. Beker halfvolle melk.

Nu: bak sinaasappelsap met geprakte banaan
Oud 24-04-2005, 14:51
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
11568 schreef op 24-04-2005 @ 15:50 :
Dat zien we dan wel weer.

Ben je vaak ziek?
Oud 24-04-2005, 14:55
da leentjuh
da leentjuh is offline
FF offtopic : ben vrijdag naar Leiden geweest (open dag uni) en heb gewinkeld, heb zowaar een bikini én een jas gevonden, die me gewoon goed pasten!! En ze zijn nog mooi ook.. Komt echt heel zelden voor bij mij..
En ik hield het zomaar de hele dag vol zonder rugpijn én ik vind mijn figuur eigenlijk best heel goed uitkomen in die jas

sorry, ik moest het gewoon even kwijt
Oud 24-04-2005, 14:57
11568
11568 is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 24-04-2005 @ 15:51 :

Ben je vaak ziek?
Zelden.
Oud 24-04-2005, 14:58
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 24-04-2005 @ 15:55 :
FF offtopic : ben vrijdag naar Leiden geweest (open dag uni) en heb gewinkeld, heb zowaar een bikini én een jas gevonden, die me gewoon goed pasten!! En ze zijn nog mooi ook.. Komt echt heel zelden voor bij mij..
En ik hield het zomaar de hele dag vol zonder rugpijn én ik vind mijn figuur eigenlijk best heel goed uitkomen in die jas

sorry, ik moest het gewoon even kwijt
Goedzo!

Ik ging gisteren winkelen maar 36 (wat ik normaal heb) was ineens vaak te klein maar 38 juist te groot, heel vreemd. Nouja misschien had ik gewoon een ritsje of knoopje over het hoofd gezien
Oud 24-04-2005, 14:59
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-04-2005 @ 15:23 :
gewoon een soort volkoren boterham.
jep alleen dan ook vrij zwaar brood, na 2 sneen heb ik echt geen trek meer
Oud 24-04-2005, 15:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 24-04-2005 @ 15:59 :
jep alleen dan ook vrij zwaar brood, na 2 sneen heb ik echt geen trek meer
Dat zit echt tussen je oren en is een prachtig mooi excuus. Maar dat brood is gewoon hetzelfde als gewoon volkorenbrood...
Oud 24-04-2005, 15:43
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-04-2005 @ 16:42 :
Dat zit echt tussen je oren en is een prachtig mooi excuus. Maar dat brood is gewoon hetzelfde als gewoon volkorenbrood...
allison is echt wel zwaarder, dat is een veel compacter brood. Het is ook kleiner dan normale broden maar weegt meer.
Oud 24-04-2005, 15:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 24-04-2005 @ 16:43 :
allison is echt wel zwaarder, dat is een veel compacter brood. Het is ook kleiner dan normale broden maar weegt meer.
dus een kleine alison boterham of een grotere volkoren... dat bedoel ik.
Oud 24-04-2005, 16:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag weer ietsje beter gegeten. Ik kom wel weer in mijn oude patroon als ik van de week weer meer les en op normalere tijden les heb denk ik. Vandaag gegeten:

13.00 uur (ontbijt + lunch ineen): vier bruine boterhammen met kaas uit de oven en een glas spuitwater

17.00 uur: vier crackers met boter en een kop koffie

Ik ga vanavond (rond half zeven) gebakken aardappeltjes met een slavink en appelmoes en misschien nog iets van groente eten.
Oud 24-04-2005, 17:18
cerys
cerys is offline
ik kom vandaag op 1477 kcal..
dat komt niet vaak voor
Oud 24-04-2005, 17:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cerys schreef op 24-04-2005 @ 18:18 :
ik kom vandaag op 1477 kcal..
dat komt niet vaak voor
normaal meer hoop ik?
Oud 24-04-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 24-04-2005 @ 13:04 :
Trouwens, ik heb er eigenlijk nooit bij nagedacht of ik aan zou kunnen zijn gekomen door de pil, maar die kans is best groot! Ik ben in een jaar tijd van ong. 60 kg naar ong. 70 kg gegaan en nu ik er over nadenk is dat ook dezelfde periode waarin ik de pil ben gaan slikken. Gelukkig heb ik met afvallen geen problemen gehad met de pil. Ik slik nog steeds dezelfde pil en ben evengoed 13 kg afgevallen.
Ik heb dat ook. Ik weeg nu iets van 67 kilo (was eerst 71) en ik heb ook het idee dat dat ongeveer samenvalt met het slikken van de pil. Maar goed, ik heb nog geen goed alternatief gevonden en gezond eten is nooit weg, maar het gaat wel een beetje langzaam zo.
Oud 24-04-2005, 17:53
Eevj
Eevj is offline
Dat is heel goed mogelijk en daar heb ik ook zeker last van!
Ik ben daarom weer gestopt met de pil afgelopen woensdag, want ik ben in 2 maanden tijd 5 kg (!) aangekomen terwijl ik juist erg op mijn eten/beweging lette. Ik werd er zo gefrustreerd van dat ik maar weer met de pil ben gestopt (weer, want 2 jaar geleden slikte ik hem ook een paar maanden en ik kwam er toen in no time ook érg van aan. Ik kan er kennelijk niet goed tegen en als ik weer op gewicht ben ga ik op zoek naar een alternatief). Nu ben ik dus bezig om weer op mijn oude gewicht te komen en eigenlijk nog wel 5 kg eronder. Lees dit topic al heel lang en ben dankzij jullie ook op de site valtaf.nl gekomen, waarvoor mijn dank Mijn pagina is trouwens eev.valtaf.nl
Topic gesloten

Regels voor berichten