Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2005, 22:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
M'n kameraad moet wel met z'n fikken van m'n ex afblijven, natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2005, 06:13
Optima
Optima is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 23-04-2005 @ 23:02 :
OFF-TOPIC

Man?
alles boven de 25, met vaste baan en een bepaald lichaamspostuur vind ik man jah
Oud 24-04-2005, 07:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Optima schreef op 24-04-2005 @ 07:13 :
alles boven de 25, met vaste baan en een bepaald lichaamspostuur vind ik man jah
Heh heh. En Niels was een jongetje
Dat kan je wel zeggen met zijn lichaamspostuur

Offtopic: Ach, mijn vriend is ook een man (als in boven de 25 en een vaste baan), maar zijn lichaamspostuur is gelukkig niet te mannelijk
Oud 24-04-2005, 09:25
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik ging heel goed met hem om..waren best maatjes, ookal was het nog maar 3 weken uit. mja ik hoorde gister dattiej me erg vaak heeft bedonderd van een collega van em. en iemand anders had dit al een keer beweerd...dus ja..je kan je wel voorstellen hoe ik nu met hem omga....helemaal niet
Oud 24-04-2005, 09:46
Optima
Optima is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-04-2005 @ 08:39 :
Heh heh. En Niels was een jongetje
Dat kan je wel zeggen met zijn lichaamspostuur

hij heeft weer andere mannelijke kwaliteiten: haargroei
Oud 24-04-2005, 10:17
zeep007
zeep007 is offline
niet.

Eentje heb ik nooit meer gezien. De ander kwam ik nog weleens tegen, maar dat is zo'n sukkel geworden, ik KAN er niets eens meer een normaal gesprek meevoeren.... DUs die spreek ik ook noooit meer.
En dan nog 1 ex die ik nog weleens spreek als ik terug ga naar mijn ouderlijke woonplaats, maar nu eigenlijk ook nooit meer.
( wel moet ik even opmerken dat die ex nog wel een jaar mijn beste vriend is geweest nadat het uitging)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 11:55
Qimm
Qimm is offline
Niet. Hij wou wel vrienden blijven en ik wou dat ook wel. Maar daar is het dus nooit van gekomen. Ach ja, kan er toch niet echt rouwig om zijn. Het is jammer maar helaas.
Oud 24-04-2005, 11:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-04-2005 @ 22:29 :
M'n kameraad moet wel met z'n fikken van m'n ex afblijven, natuurlijk.
Waarom? Het is je ex, en dus niet meer van jou.

Tis wel lullig, maar het mag best.
Oud 24-04-2005, 12:56
Verwijderd
Wel goed opzich, de ene woont verder weg en spreek ik alleen op msn. Eigenlijk alleen als hij begint met praten, want ik heb geen behoefte om hem te zien/spreken en dergelijke. :0

Andere ex, hm... daar ben ik nog niet helemaal over uit, die relatie ging voor m'n gevoel heel snel en eindigde ineens. Ik ben nog steeds heeel erg verliefd op hem en zie hem bijna elke zaterdag (bij het uitgaan.. )
Ik spreek soms bij hem af en 2 weken geleden heeft hij me weer naar huis gebracht.
Als ik hem zie maak ik altijd praatje
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 13:11
Verwijderd
Citaat:
yapo schreef op 23-04-2005 @ 14:26 :
Hoe gaan jullie nu met je ex om?
niet, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 13:13
Mennuz
Mennuz is offline
Verdomt goed voor mijn doen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 13:49
Zarya
Zarya is offline
Ik spreek er eigenlijk nog maar 1, en daar ben ik dan ook erg goed bevriend mee.
Oud 24-04-2005, 14:35
Boas
Boas is offline
Als we elkaar tegen komen doen we eerst alsof we elkaar niet zien, dan zeggen we heel quasi nonchalant 'hoi!' en lopen verder
Oud 24-04-2005, 14:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-04-2005 @ 12:56 :
Waarom? Het is je ex, en dus niet meer van jou.

Tis wel lullig, maar het mag best.
Omdat het mijn vriend is en mijn exc. Daarom.

En van mij mag het niet, nee.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 15:06
bindmiddel
bindmiddel is offline
Ze negeert me, en zo is het ook beter denk ik, ze zegt dat ik er niet mee om kan gaan, maar heb er geen last van, denk eerder dat zij mij niet meer kan zien om bepaalde redenen.

Maarja ik zou nog wel een afscheid willen, we zijn op de verkeerde manier uit elkaar gegaan, hebben 15 mooie maanden gehad, maarja daar ben ik alleen in

Enneuh tellen basischool vriendinnetjes ook waar je handje mee vasthield in de rij en kusjes op de wang gaf want die zuip ik wel eens mee is toffe meid geworden, en kan ik goed mee kwekken als we mekaar eens toevallig tegenkomen.
Oud 24-04-2005, 15:15
monolo
monolo is offline
tegen de ene ex zeg ik hoi als ik hem tegen kom en de andere negeert me
prima zo
Oud 24-04-2005, 16:03
Zarya
Zarya is offline
Wat ben ik toch blij dat bijna al mijn exen in een andere stad wonen
Oud 24-04-2005, 16:06
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Bij een ex ging ik beter met haar nieuwe vriend om dan met haar....

En een jongen die nu met ex heeft is nu ook goede vriend van me!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 16:40
gem
gem is offline
De eerste heb ik 5 maanden wat mee gehad. Is al weer 2 jaar geleden. Eerst gingen we wel goed met elkaar om, daarna kregen we een tijdje ruzie. Daarna ging het weer steeds beter en sprak ik hem regelmatig. Hij zit bij me op school en soms ook bij me in de klas, dus ik spreek hem denk ik wel elke dag. Hij heeft me laatst weer de liefde verklaard, maar ik zei dat het niks kon worden. Nu vind hij me geloof ik niet meer leuk. Soms is het heel gezellig, soms is hij ongelooflijk irritant, maar k ga wel goed met uhm om.

Mijn tweede ex spreek ik nooit meer. Heb ik op een enorm lullige manier gedumpt Die zit ook bij mij op school maar als ik die zie negeer ik hem.

Mijn derde ex, waren we opzich wel goed uit elkaar gegaan alleen kende ik uhm nauwelijks. K heb in totaal een maand wat met hem gehad maar het stelde neit veel voor. Daar ben ik een tijd lang helemaal niet meer mee omgegaan, maar de laatste tijd praat ik wel weer eens met hem. Maar ik zie hem niet echt als mijn ex omdat het en al lang geleden is en omdat het niet veel voorstelde.

Mijn laatste ex had ik eerst 2 maanden wat mee, maar toen kende ik hem nog niet goed genoeg en ging het allemaal wat te snel. Het ging uit omdat we elkaar te weinig zagen. Daarna ging ik eerst een maand niet met hem om, en daarna heel veel, praate ik enorm veel met hem op msn en spraken we ook wel eens af. Na een jaar kreeg ik weer wat met hem. Het ging in het begin heel goed, maar daarna zagen we elkaar weer erg weinig, dus ging het na 3 maanden weer uit. Nu spreek ik uhm nog regelmatig en zie ik hem gemiddeld 1 keer in de twee weken, het is dan altijd erg gezellig. Ik kan echt goed met hem opschieten.

het wisselt dus nog al..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 16:44
filia dei
filia dei is offline
Eerst hadden we dikke ruzie. Nu zien we elkaar nog zelden op verjaardagen van gemeenschappelijke vrienden. Dan is het een beetje gemaakte beleefdheid om de verjaardag niet te verpesten en verder laten we elkaar met rust.

Owh en soms lullen we uit beleefdheid ook wel met elkaar op msn als het echt nodig is. Maar dat is dan ook heel onverschillig, oppervlakkig en afstandelijk. Maar we doen allebij ons best om geen ruzie te maken.
Oud 24-04-2005, 16:55
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Eerste ex, 4 maanden mee gehad, heeft zich gedragen als een klootzak en spreek ik nu nooit meer.

Tweede ex, 2 jaar mee gehad, als vrienden uit elkaar gegaan, spreek ik nu nog redelijk vaak over de telefoon en dan hebben we meteen weer een gesprek van 2 uur. Heb hem wel alweer 3 maanden niet meer gezien. We hebben nu allebei een nieuwe liefde, dus het is maar even afwachten hoe het blijft gaan. Tot nu toe kan ik ons wel vrienden noemen!

Derde ex, 2 maanden mee gehad, spreek ik nog af en toe op MSN, wat meestal vrij oppervlakkig is (dat was de relatie ook). Ik denk dan ook niet dat we over een jaar/half jaar nog vrienden zullen zijn. We komen elkaar dan waarschijnlijk alleen nog maar tegen in de kroeg!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 17:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 15:36 :

Boeiend, je hebt niet met haar, je bent verliefd op iemand anders. Je geeft vast nog om haar en om die vriend, waarom in godsnaam wil je beide ongelukkig zien, alleen maar omdat jij het niet wil? Beetje onredelijk vind je niet...

Je moet je echt eens minder druk gaan maken om de mensen om je heen en je eens met jezelf bezig houden. Je levensgeluk wordt bepaald door andere mensen en je best steeds ongelukkig, wordt het niet eens tijd daar iets aan te doen of blijf je liever zo?
Oud 24-04-2005, 18:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-04-2005 @ 18:38 :
Boeiend, je hebt niet met haar, je bent verliefd op iemand anders. Je geeft vast nog om haar en om die vriend, waarom in godsnaam wil je beide ongelukkig zien, alleen maar omdat jij het niet wil? Beetje onredelijk vind je niet...

Je moet je echt eens minder druk gaan maken om de mensen om je heen en je eens met jezelf bezig houden. Je levensgeluk wordt bepaald door andere mensen en je best steeds ongelukkig, wordt het niet eens tijd daar iets aan te doen of blijf je liever zo?
Het is heel simpel: andere mensen staan mijn geluk in de weg. En aangezien ik die mensen niet kan sturen zoals ik wil en moord onwettig is... is er niets wat ik kan doen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 15:36 :

Mijn god, stel je niet zo ontzettend aan. Het is vast niet voor niets je ex en als je vriend met haar gelukkig is, waarom zou jij het dan in de weg willen staan?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:13
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 19:08 :
Het is heel simpel: andere mensen staan mijn geluk in de weg. En aangezien ik die mensen niet kan sturen zoals ik wil en moord onwettig is... is er niets wat ik kan doen.
je geluk ergens anders zoeken.......................
Oud 24-04-2005, 18:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 24-04-2005 @ 19:12 :
Mijn god, stel je niet zo ontzettend aan. Het is vast niet voor niets je ex en als je vriend met haar gelukkig is, waarom zou jij het dan in de weg willen staan?
Ik ga het ook niet in de weg staan. Ik ga alleen kappen met de vriendschap als het iets wordt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:18
ST*R
ST*R is offline
het is raar (zie 'hoe voel jij je op relationeel gebied )
het is uit omdat we elkaar minder leuk vinden (maar nu vindt hij me weer helemaal geweldig) en ik vrijheid wilde, nu zien we elkaar nog heel vaak en zoenen we bijna elke keer. Weet eigenlijk niet waarom ik dat doe, vind m nog wel leuk maar niet super, zou het niet erg vinden om niet meer met hem te zoenen, volgens mij doe ik het voor hem..
heb me al een paar keer voorgenomen om niet meer met hem te zoenen, omdat het nu toch 'lijkt' alsof we nog 'iets' hebben en ik denk dat ik het dan wel moeilijker ga vinden als hij met een ander meisje zoent/iets krijgt. Maar om de een of andere vage reden zoen ik nog steeds met hem..
kan ook niet echt een goede reden bedenken om het niet te doen, want hij zegt dat hij voorlopig nog niet van plan is iets met een ander meisje te doen
maarja, ik ben raar en ik zeur
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:41
yapo
yapo is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 24-04-2005 @ 19:18 :

*knip*

maarja, ik ben raar en ik zeur
Niemand is raar en niemand zeurt. Ik ben blij met jouw en eigenlijk alle replies (ja, ik lees ze allemaal).

Ikzelf probeer erachter te komen wat het mij waard is om vrienden te zijn, er zit toch een vervelende emotionele kant aan waar ik niet zo makkelijk om heen kan Ik weet dat ze m'n vriendschap wel waard is (dubbel & dwars, vandaar ook 't topic) maar iets in mij weerhoudt mij ervan. Het is ook lastig om een stapje terug te doen want waar leg je de grens in de omgang? Alles was zo intiem en dat zal minder moeten zijn, maar in hoeverre?
Oud 24-04-2005, 18:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 19:18 :
Ik ga het ook niet in de weg staan. Ik ga alleen kappen met de vriendschap als het iets wordt.
Lekkere vriend ben jij, als jij wat met mn ex neemt, kap ik met de vriendschap ...

Maar goed dat je dat doet, want dan verdien je duidelijk zijn en haar vriendschap niet. Vergeet niet dat jij haar dan ook kwijt bent.
Oud 24-04-2005, 19:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 19:08 :
Wat een onzin zeg. Je bepaalt zelf hoe je omgaat met dat soort dingen. Je bepaalt zelf met wie je omgaat en je kunt echt alleen jezelf gelukkig maken...
Oud 24-04-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-04-2005 @ 19:59 :
Lekkere vriend ben jij, als jij wat met mn ex neemt, kap ik met de vriendschap ...

Maar goed dat je dat doet, want dan verdien je duidelijk zijn en haar vriendschap niet. Vergeet niet dat jij haar dan ook kwijt bent.
Ja, ik vind het ook wat triest. Kom op zeg, het is je ex.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-04-2005 @ 20:00 :
Wat een onzin zeg. Je bepaalt zelf hoe je omgaat met dat soort dingen. Je bepaalt zelf met wie je omgaat en je kunt echt alleen jezelf gelukkig maken...
Ik bepaal inderdaad zelf met wie ik omga. Maar die mensen voor wie ik gekozen heb om ermee om te gaan, kunnen mij wel degelijk hinderen in het bereiken van geluk. Of wou je beweren dat niemand invloed heeft (gehad) op jouw leven?

Citaat:
Lisanne schreef op 24-04-2005 @ 20:01 :
Ja, ik vind het ook wat triest. Kom op zeg, het is je ex.
Inderdaad, het is mijn ex, en niet de ex van m'n hele vriendengroep... Tenminste, nog niet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:39
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 20:09 :
Ik bepaal inderdaad zelf met wie ik omga. Maar die mensen voor wie ik gekozen heb om ermee om te gaan, kunnen mij wel degelijk hinderen in het bereiken van geluk. Of wou je beweren dat niemand invloed heeft (gehad) op jouw leven?

Inderdaad, het is mijn ex, en niet de ex van m'n hele vriendengroep... Tenminste, nog niet.
Lang leve voorwaardelijke vriendschap!

Ik vermaak me nu bijna een jaar prima met de ex van mijn beste vriendin. Ik kan bijna wel zeggen dat ik mijn levensgezel heb gevonden in de ex van mijn beste vriendin. Helaas was mijn zogenaamde beste vriendin net zo bekrompen als jij en heeft ze ook de vriendschap afgebroken. Waar ik eerlijk gezegd alleen maar blij om ben, want ik vind het heel erg van mensen als ze andermans geluk niet gunnen. En zo iemand wil ik dan ook echt niet als vriendin, want dan hoor je elkaar al het geluk van de wereld te gunnen.

Wat ik wil zeggen is, is dat jij erger bent dan de vriend die met jouw ex gaat, door alleen maar jezelf geluk toe te gunnen en niet de ander. Het is je ex, het lukte dus niet, het werkte niet. Accepteer het maar en laat een evt. vriend en haar gelukkig zijn, als zij dat WEL met elkaar kunnen.

Je zegt dus min of meer dat mensen die jouw geluk in de weg staan, dat je ervoor kiest dan niet me om te gaan, maar jouw geluk met je ec i sgeen geluk anders waren julie bij elkaar en zo te lezen brengt ze je vaker leed dan geluk, wees blij dat een vriend dat van je overneemt.

Jij moet gewoon die drol doorslikken en verder gaan met je leven. En ga vooral door met je voorwaardelijke vriendschappen, zo kom je ooit nog weleens alleen in het leven te staan.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wél begrijpen dat het niet leuk is als de enige vriendin die je hebt gehad, wordt overgenomen door je vrienden. Mensen die begrijpen dat het wel heel vervelend is, als je op een verjaardag bijv. met de jongens onder elkaar wat zit te praten, en van hen moet horen dat zij al veel verder zijn gegaan met haar dan jijzelf. Dat het een raar idee is dat degene van wie je je eerste zoen hebt gehad, nu zoent met iemand die een half jaar geleden jouw relatie met haar nog aanmoedigde. Maar blijkbaar is dat voor jullie te moeilijk om te begrijpen. Inlevingsvermogen is ook heel lastig, natuurlijk. Daarom kun je het maar beter af doen als 'bekrompen', zeker als je zelf ook in zo'n situatie bent beland en een vriendin pijn hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 20:00
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 20:51 :
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wél begrijpen dat het niet leuk is als de enige vriendin die je hebt gehad, wordt overgenomen door je vrienden. Mensen die begrijpen dat het wel heel vervelend is, als je op een verjaardag bijv. met de jongens onder elkaar wat zit te praten, en van hen moet horen dat zij al veel verder zijn gegaan met haar dan jijzelf. Dat het een raar idee is dat degene van wie je je eerste zoen hebt gehad, nu zoent met iemand die een half jaar geleden jouw relatie met haar nog aanmoedigde. Maar blijkbaar is dat voor jullie te moeilijk om te begrijpen. Inlevingsvermogen is ook heel lastig, natuurlijk. Daarom kun je het maar beter af doen als 'bekrompen', zeker als je zelf ook in zo'n situatie bent beland en een vriendin pijn hebt gedaan.
Ik ben het helemaal met je eens hoor Mijn ex en een van mijn beste vriendinnen vinden elkaar nu leuk, en ze hebben totaal niet door hoe vervelend dat voor mij is. Ik heb het er al zo moeilijk mee dat het uit is. Nu moet ik ook nog elke dag hun kleffe gedoe aanzien. Het is niet dat ik ze niet gun dat ze gelukkig zijn samen, maar voor mij is het heel erg moeilijk. En die vriendin heeft dat totaal niet door...dus hoef ik haar vriendschap ook niet meer.
Oud 24-04-2005, 20:47
yapo
yapo is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 24-04-2005 @ 21:00 :
En die vriendin heeft dat totaal niet door...dus hoef ik haar vriendschap ook niet meer.
is dat niet een hele voorbarige conclusie?
Als ze op elkaar verliefd zijn kan je er toch niets aan doen, vraag gewoon of ze een beetje rekening met je willen houden, als ze je nog een beetje waard zijn
Oud 24-04-2005, 20:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 24-04-2005 @ 21:00 :
Ik ben het helemaal met je eens hoor Mijn ex en een van mijn beste vriendinnen vinden elkaar nu leuk, en ze hebben totaal niet door hoe vervelend dat voor mij is. Ik heb het er al zo moeilijk mee dat het uit is. Nu moet ik ook nog elke dag hun kleffe gedoe aanzien. Het is niet dat ik ze niet gun dat ze gelukkig zijn samen, maar voor mij is het heel erg moeilijk. En die vriendin heeft dat totaal niet door...dus hoef ik haar vriendschap ook niet meer.
Lekker gemakkelijk he. Als ze het niet door heeft, dan kun je het haar toch vertellen?
Oud 24-04-2005, 20:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-04-2005 @ 15:10 :
niet, eigenlijk. Héél soms laten we op msn even merken dat we nog leven.
Dat geldt voor m'n eerste ex. M'n andere heb ik sinds het uit is en hij terug naar noorwegen is gegaan eigenlijk niet meer gesproken.
Oud 24-04-2005, 20:57
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 20:51 :
He kerel, ik kan me heel goed inleven en voor mij is het ook niet leuk geweest, maar je bent verliefd en dan kan je dat moeilijk negeren. Ik begrijp dat jij zogenaamd dat ook bent geweest, dan weet je hoe moielijk dat is, dus laat die twee toch lekker gelukkig zijn man. Ik heb die zogenaamde vriendin van mij ook 3 maanden te tijd gegeven om eraan tw ennen, maar dat lukte haar na 3 maanden nog steeds niet. Nou sorry hoor, maar ik heb toen nog vrij flexibel gehandeld naar haar toe en de tijd gegeven, allemaal vanuit mijn inlvevingsvermogen en dan nog stug volhouden dat je het geluk niet gunt.

Jongen, blijf toch niet steeds hangen bij die ex, en move on. Als jij met je vrienden praat over hoe ver ze al zijn gegaan, blijf dan niet hangen over je ex en zorg dat je met een ander wel zo "ver" bent gegaan en dat je niet eens meer bij je ex stil staat.

En ja, ik vind je bekrompen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 20:58
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Mn eerste vriendinnetje ooit (whoa! 10 jaar trug ) heb ik nog wel leuk contact mee.
De rest van mn relaties zijn niet zoals je dat noemt 'verbroken' maar meer 'geamputeerd'.
Dus neen, niet echt geweldig.
Oud 24-04-2005, 21:15
Verwijderd
Hmm.. Ik vertel hem nog heel veel, en heel af en toe spreken we af. Nog steeds wel een kleine zwak voor hem, maar weet dat ik nooit meer wat met hem zal beginnen/doen. Heel soms komen er nog boze/verdrietige enz. gevoelens naar boven, daarom ga ik niet té vaak met 'm om.
M'n andere ex spreek ik niet meer, hij negeert me volkomen en ik zie hem ook bijna nooit meer behalve als ik hem zie werken..
Z'n moeder heb ik wel pas gesproken Van haar mag ik langs komen om thee te drinken maarja ik denk niet dat haar zoon er blij mee zou zijn aangezien die mij denk ik niet meer in z'n leven wil ofzo

Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 21:17
Susanne
Susanne is offline
Het contact tussen mij en m'n ex is erg miniem en ik vind het
Oud 24-04-2005, 21:19
Toet0r
Toet0r is offline
Mn ex in mn vriendje en het gaat ubergoed
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-04-2005 @ 19:51 :
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wél begrijpen dat het niet leuk is als de enige vriendin die je hebt gehad, wordt
Oh geloof me, ik kén dat gevoel, been there done that. Ik heb me ook gerealiseerd dat het mijn ex was en ik daar nou eenmaal niks over te zeggen had. Uit is uit.
En ja het voelt klote, maar daarom mag je het nog niet gaan verbieden.

Dusch, get over yourself.
Oud 24-04-2005, 22:23
3rd Rock
3rd Rock is offline
2 exen:

nr 1 heeft me snoeihard gedumpt en die heb ik sindsdien nooit meer gesproken. nja, eerst nog een week of 2 ruzie gemaakt, haar zwartgemaakt en nadien niets meer.

nr 2: we groeiden uit elkaar en heb haar eigenlijk een tijdje niet durven aanspreken en nu is het te laat om haar nog aan te spreken zeg maar.

nee, exen en 3rd Rock, dat past niet echt bij elkaar
Oud 24-04-2005, 22:38
Verwijderd
Citaat:
3rd Rock schreef op 24-04-2005 @ 23:23 :
nee, exen en 3rd Rock, dat past niet echt bij elkaar
Exen passen nooit bij elkaar, er zijn alleen mensen die zichzelf graag voor de gek houden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 23:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 24-04-2005 @ 21:57 :
Als jij met je vrienden praat over hoe ver ze al zijn gegaan, blijf dan niet hangen over je ex en zorg dat je met een ander wel zo "ver" bent gegaan
Als ik in die positie was geweest, had ik dat al lang gedaan!

Citaat:
en dat je niet eens meer bij je ex stil staat.
Het gaat mij er niet eens om dat m'n ex iets met een ander krijgt... Ze gaat d'r gang maar! Maar liever niet m'n hele vriendenkring.

Citaat:
En ja, ik vind je bekrompen.
Boo fucking hoo.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 23:13
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-04-2005 @ 00:04 :
Als ik in die positie was geweest, had ik dat al lang gedaan!

Het gaat mij er niet eens om dat m'n ex iets met een ander krijgt... Ze gaat d'r gang maar! Maar liever niet m'n hele vriendenkring.

Boo fucking hoo.
Afijn, het is jouw probleem, niet die van hun. Je gooit er misschien alleen een goede vriendschap mee weg of je staat een (eventuele) mooie liefde in de weg.
Een hele vriendengroep zal idd niet leuk vinden, maar mocht ze eventueel gewoon verliefd zijn geworden op een goede vriend van jouw, moet je je maar beseffen dat het je ex is en dat je daar maar overheen moet zien te komen.

En anders zegt Qimm het ook wel behoorlijk goed, want die heeft kennelijk ook in die positie gezeten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 09:44
horny_devil
horny_devil is offline
de meeste ga ik gewoon nog super goed mee om..
met anderen is t vaak echt stuk gelopen of langzaam verwaterd.. en dan is er natuurlijk nog die ene waarmee ik het telkens steeds opnieuw mee heb geprobeerd.. heb m een maand terug al zn spullen opgestuurd om echt definitief een eind aan dit gebeuren te maken.. ook gewoon omdat ik nu echt een super lieve knul heb en geen zin heb dat dat door iets stukloopt.. dus jah.. ga m wel missen maar tis echt beter nu zo.. Met hem zou ik ook totaal geen normale vrienden kunnen zijn.. zoiezo de afstand en het gevoel.. dat werkt gewoon niet..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 12:23
MissMorena
MissMorena is offline
Ik ga met geen 1 om...
Reageren

Regels voor berichten