Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat kan je wel zeggen met zijn lichaamspostuur ![]() Offtopic: Ach, mijn vriend is ook een man (als in boven de 25 en een vaste baan), maar zijn lichaamspostuur is gelukkig niet te mannelijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tis wel lullig, maar het mag best.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En van mij mag het niet, nee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet je echt eens minder druk gaan maken om de mensen om je heen en je eens met jezelf bezig houden. Je levensgeluk wordt bepaald door andere mensen en je best steeds ongelukkig, wordt het niet eens tijd daar iets aan te doen of blijf je liever zo?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf probeer erachter te komen wat het mij waard is om vrienden te zijn, er zit toch een vervelende emotionele kant aan waar ik niet zo makkelijk om heen kan ![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed dat je dat doet, want dan verdien je duidelijk zijn en haar vriendschap niet. Vergeet niet dat jij haar dan ook kwijt bent.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vermaak me nu bijna een jaar prima met de ex van mijn beste vriendin. Ik kan bijna wel zeggen dat ik mijn levensgezel heb gevonden in de ex van mijn beste vriendin. Helaas was mijn zogenaamde beste vriendin net zo bekrompen als jij en heeft ze ook de vriendschap afgebroken. Waar ik eerlijk gezegd alleen maar blij om ben, want ik vind het heel erg van mensen als ze andermans geluk niet gunnen. En zo iemand wil ik dan ook echt niet als vriendin, want dan hoor je elkaar al het geluk van de wereld te gunnen. Wat ik wil zeggen is, is dat jij erger bent dan de vriend die met jouw ex gaat, door alleen maar jezelf geluk toe te gunnen en niet de ander. Het is je ex, het lukte dus niet, het werkte niet. Accepteer het maar en laat een evt. vriend en haar gelukkig zijn, als zij dat WEL met elkaar kunnen. Je zegt dus min of meer dat mensen die jouw geluk in de weg staan, dat je ervoor kiest dan niet me om te gaan, maar jouw geluk met je ec i sgeen geluk anders waren julie bij elkaar en zo te lezen brengt ze je vaker leed dan geluk, wees blij dat een vriend dat van je overneemt. Jij moet gewoon die drol doorslikken en verder gaan met je leven. En ga vooral door met je voorwaardelijke vriendschappen, zo kom je ooit nog weleens alleen in het leven te staan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als ze op elkaar verliefd zijn kan je er toch niets aan doen, vraag gewoon of ze een beetje rekening met je willen houden, als ze je nog een beetje waard zijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Jongen, blijf toch niet steeds hangen bij die ex, en move on. Als jij met je vrienden praat over hoe ver ze al zijn gegaan, blijf dan niet hangen over je ex en zorg dat je met een ander wel zo "ver" bent gegaan en dat je niet eens meer bij je ex stil staat. En ja, ik vind je bekrompen. |
![]() |
||
Citaat:
En ja het voelt klote, maar daarom mag je het nog niet gaan verbieden. Dusch, get over yourself.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een hele vriendengroep zal idd niet leuk vinden, maar mocht ze eventueel gewoon verliefd zijn geworden op een goede vriend van jouw, moet je je maar beseffen dat het je ex is en dat je daar maar overheen moet zien te komen. En anders zegt Qimm het ook wel behoorlijk goed, want die heeft kennelijk ook in die positie gezeten. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog bevriend met zijn ex... ~Lin | 6 | 20-08-2015 06:25 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden met je ex? YellowLight | 71 | 01-01-2006 15:18 | |
Seksualiteit |
seks met je ex blote bosmens | 10 | 20-07-2004 11:37 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe relatie met je ex ironflower | 25 | 20-02-2004 17:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je met je ex om als het net uit is? ¤Aylin¤ | 29 | 08-02-2003 12:23 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |