![]() |
||
Citaat:
foldertje in de bus gehad? staat best wat nuttigs in ![]() net joan of arcadia gekeken en nu ga ik slapen en morgen maar niet naar school want ik heb een presentatie en het is mij en mijn huisneger niet meer gelukt iets fatsoenlijks in elkaar te draaien.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v4...s/PIC_0021.jpg |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb zelf vorig jaar voor maatschappijleer me in de europese grondwet verdiept.. En het suckt gewoon hoe het er aan toe gaat.. optopic: btje geskateboard heel het weekend en gechilled..
||
Citaat:
Aandacht gegarandeerd. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb heel de avond AaAaAH! It's the mister Hell show gekeken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het gewoon dom dat ze van europa praktisch een heel land willen maken , met een vaste president ![]() ![]() oh en vandaag moet ik naar een saai introcollege en die heet DE MULTICULTURELE STAD |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaag heb ik herkansingen aangevraagd. en zo ga ik werken, interessant leven heb ik toch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben vet geirriteerd wakker geworden want ik droomde steeds dat ik me versliep ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maarja, mijn weekend is net als die van Otis eigenlijk. Zaterdag ging ik met haar en de rest mee naar de plaatselijke discotheek/cafe voor asielzoekers (tegen onze zin) en Oot was ontzettend lam ik moest op haar passen (K). En ze gingen heel veel vechten en in onze puni's en titi's knijpen en we vonden het eng. Toen hebben ik en Oot en nog n vriendinnetje in een tweepersoonsbed moeten slapen en t was zo krap dat we niet konden slapen en toen waren we enorm brak en hebben we bij de burger king gegeten en toen voelde ik me echt vies ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben naar school geweest, in de zon gechild, en zo ga ik huiswerk maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag les gehad en ruzie gemaakt met een projectgenoot en ik kreeg uiteindelijk gelijk ![]() ![]() Ben ook opeens projectleider heeft de rest zomaar besloten ![]() ![]() En ik moet straks werken zzzzzz ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar erg leuk ja daar. ![]() Vandaag naar Rotterdam geweest voor een afspraak met een docent.. het gebouw van InHolland daar is veel mooier. ![]() Maar wel een kutlokatie want ik heb 3 uur over de terugweg gedaan omdat ik verdwaalde. ![]() ![]() ![]() Nu ben ik sjago. ![]() ![]() Maar mijn scriptie is wel 'goedgekeurd' en zoals het er nu naar uitzien ga ik lekker binnenkort afstuderen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en het is ******* frustrerend om niet te kunnen bellen
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken? HelpMePlease | 90 | 08-05-2018 14:57 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #34 Verwijderd | 500 | 06-06-2007 22:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal: Moordzaken Vlooienband | 14 | 31-01-2003 20:15 |