Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2005, 22:08
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-04-2005 @ 22:32 :
pfff ik ben me al de hele avond aan t vervelen dus ik probeer me te verdiepen in de europese grondwet voor school en natuurlijk voor persoonlijk belang en ik denk nu dat ik tegen ga stemmen verdorie want gewoon.

foldertje in de bus gehad? staat best wat nuttigs in

net joan of arcadia gekeken en nu ga ik slapen en morgen maar niet naar school want ik heb een presentatie en het is mij en mijn huisneger niet meer gelukt iets fatsoenlijks in elkaar te draaien.
Oud 24-04-2005, 22:11
Otis
Otis is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-04-2005 @ 23:08 :
foldertje in de bus gehad? staat best wat nuttigs in

jup die heb ik ookal doorgelezen alleen die klote referendumwijzersite doet t niet
Oud 24-04-2005, 22:17
Verwijderd
Ik ging heel vroeg opstaan om villa achterwerk te kijken want ik wilde dat weer es zien, maar het was vroeger toch leuker. Toen ging ik ontbijten met croissants en verse jus d'orange, douchen, naar de boot met mijn ouders. Gevaren, en voor anker gelegen naast vrienden. Met een vriendinnetje in haar valk gezeild, gezond, wijn gedronken, BIJNA gezwommen maar toch maar niet want het water was wel héél erg koud. Thuis even geslapen & daarna naar mn zus gegaan want daar moest ik eten samen met mijn ouders en onze oude buren en ik heb me heel de avond zitten irriteren aan mijn zus en hardnekkig de yes gelezen om me nog enigsinds te vermaken. Nu heb ik een hele zere voet want er blijkt iets van een splinter ofzo in te zitten en ik heb ook nog es die !@#$%^& zwemersexceem en nu vind ik mezelf nogal zielig. Ik ben moe en chat met hele vreemde mensen waarvan ik eigenlijk niet eens meer wist dat ik ze in mijn lijst had en ik zit met mijn voeten in zo'n electrisch voetenbadding en dat is wel een beetje lekker ja. En straks ga ik lekker slapen. En lezen in op zoel naar eileen w.

Guttugut, wat leuk toch allemaal.
Oud 24-04-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 23-04-2005 @ 22:51 :
ohja, en dalijk ga ik drinken met snoodaard en faery. Hoewel ik echt al kkgaar ben.
Dat was een productieve avond.
http://img.photobucket.com/albums/v4...s/PIC_0021.jpg
Oud 24-04-2005, 22:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mentu schreef op 24-04-2005 @ 23:33 :
Dat was een productieve avond.
http://img.photobucket.com/albums/v4...s/PIC_0021.jpg
Ik ben nog steeds niet helemaal hersteld. Volgende keer die slaapbank maar uitklappen vóór het slapen gaan ipv erna.
Oud 24-04-2005, 22:56
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-04-2005 @ 22:32 :
pfff ik ben me al de hele avond aan t vervelen dus ik probeer me te verdiepen in de europese grondwet voor school en natuurlijk voor persoonlijk belang en ik denk nu dat ik tegen ga stemmen verdorie want gewoon.
juist ..
Ik heb zelf vorig jaar voor maatschappijleer me in de europese grondwet verdiept..
En het suckt gewoon hoe het er aan toe gaat..

optopic:
btje geskateboard heel het weekend en gechilled..
Oud 24-04-2005, 22:59
Verwijderd
joehoe
Oud 24-04-2005, 22:59
Verwijderd
Ik kom net terug uit een klooster, en daar heb ik een hele hoop mannen in jurken gezien.
Oud 24-04-2005, 23:22
ZerO
ZerO is offline
ik heb een snotneus en ik wil aandacht maar ik ga zo denk slapen dan maar
Oud 24-04-2005, 23:24
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
ZerO schreef op 25-04-2005 @ 00:22 :
ik heb een snotneus en ik wil aandacht maar ik ga zo denk slapen dan maar
Ga schaars gekleed door de straat rennen op dit tijdstip en brul dat je een snotneus hebt.

Aandacht gegarandeerd.
Oud 24-04-2005, 23:36
Verwijderd
ik ben nog naar de band gaan kijken waar mijn vader in mee moest spelen vanavond, en ik had mijn vlam gebeld om te vragen of hij ook kwam. toen hij er was voelde ik me misselijk en te moe om zelfs nog maar met hem te praten en toen ben ik maar weer naar huis gegaan waar ik een beetje suf voor de tv heb gehangen. daarnet heb ik langer dan een uur tegen een vriend getierd over al mijn frustraties, en nu ga ik zo slapen. not a good day.
Oud 24-04-2005, 23:48
terror koekjes
terror koekjes is offline
mijn moeder belde om te vragen hoe mijn toelating ging en toen zei ik 'ohh ehh ik weet niet.. volgens mij wel okee' ik ben een jokkebrokje hihi
Oud 25-04-2005, 00:15
crook
crook is offline
vondelpark
Oud 25-04-2005, 00:18
Drez
Drez is offline
Eindelijk uitslapen, tags van winampnummers veranderd, heel nerdy, tot mn ouders kwamen. Daarna broodje gezond en rosé van ze gekregen op een terrasje in de zon <3. Om vier uur naar de expositie om te helpen met koken en alles, daarna eten bij de pizzeria en daarna nog gepoold. En nu ben ik weer heel erg moe en morgen weer om half10 college .
oja en ik sta godverdomme op de weblog van marijnissen, behhh. :/
Oud 25-04-2005, 01:03
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 24-04-2005 @ 18:55 :
ooohja
ja

ik heb heel de avond AaAaAH! It's the mister Hell show gekeken How cool is that! En verder TV Nation en de film Pi, die is erg vet trouwens. Nu lekker ff naspacen thuis en straks slapen
Oud 25-04-2005, 08:16
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb fucking klote hoeren spierpijn aan mijn gehele linkerkant ?

en ik moet zo gaan lessen, op de snelweg, terwijl ik niet kan kijken of ik in kan voegen
Oud 25-04-2005, 09:15
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
zaterdag gewerkt,

toen gaan zuipen bij de koopjesmarkt van me baas :@

toen naar huis, omgekleed toen ergens gaan zuipen,

toen iemand naar huis gefietst waardoor ik ineens een vaag persoon in het donker in het bos tegenkwam die ging schreeuwen maar ik gewoon door fietste,

zondag weer gaan werken

toen weer naar die koopjesmarkt wezen zuipen

toen naar een ander kroeg wezen zuipen!

gvd ik ga bij de AA denk ik
Oud 25-04-2005, 09:26
Otis
Otis is offline
Citaat:
Bruce schreef op 24-04-2005 @ 23:56 :
juist ..
Ik heb zelf vorig jaar voor maatschappijleer me in de europese grondwet verdiept..
En het suckt gewoon hoe het er aan toe gaat..

En ik doe ook nog europeanstudies
Maar ik vind het gewoon dom dat ze van europa praktisch een heel land willen maken , met een vaste president samenwerking is goed , fusie is fout hallo

oh en vandaag moet ik naar een saai introcollege en die heet DE MULTICULTURELE STAD
Oud 25-04-2005, 09:29
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Owh oke, interessant ..
Maar college over de multiculturele stad O_o ?, kan je beter heel de dag in steden als R'dam rond lopen, leer je meer dan in een college zaal..

Ik moet gvd gym inhalen vandaag..
Veder denk ik dat ik mss weer spijbel, toch nutteloze lessen,.,.
Oud 25-04-2005, 09:37
Otis
Otis is offline
bruceeeeeeeeeee jij waser toch ook bij prospect want ik was aan t gluren naar je , toen. maar ik kon niet op de juiste forummersnaam komen
Oud 25-04-2005, 09:39
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
jaja toen was ik er ook ..
stiekem heb ik je ook gezien, toen een paar andere forummers zeiden : he dat is otis van s.com..
Oud 25-04-2005, 09:45
Otis
Otis is offline
oh gosh monolo en rogue zeker
Oud 25-04-2005, 10:03
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-04-2005 @ 02:03 :
film Pi, die is erg vet trouwens.
Erg vette film, inderdaad.
Oud 25-04-2005, 10:09
RoxX
RoxX is offline
slaapie doen..
Oud 25-04-2005, 10:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik ben net wakker geworden en dat bevalt me helemaal niet
Oud 25-04-2005, 10:50
Back Door Man
Back Door Man is offline
Oud 25-04-2005, 11:00
Verwijderd
Ik werd wakker en toen dacht ik: 'ik drink nooit meer ' maar daar ben ik nu overheen en moet ik me aan gaan kleden om naar de kapper te gaan waar ik over 10 minuten moet zijn en mijn moeder is jarig en daarom lopen er mensen door mijn kamer heen.
Oud 25-04-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-04-2005 @ 10:45 :
oh gosh monolo en rogue zeker
(A)

vandaag heb ik herkansingen aangevraagd. en zo ga ik werken, interessant leven heb ik toch.
Oud 25-04-2005, 11:24
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Ik heb vandaag officieel gefaald in dat waar ik de afgelopen 2 jaar aan heb gewerkt. NOW THERE IS NO FUTURE
Oud 25-04-2005, 11:25
Verwijderd
Vanochtend stiekem uit geslapen, werchter kaartje te koop gezet op marktplaats. Met de auto naar het station gereden en vervolgens met de trein naar stage. En nu zit ik illegaal in de pauze te forummen
Oud 25-04-2005, 11:26
the exploding boy
the exploding boy is offline
vandaag ben ik werken en daarna ga ik al mijn verkregen huursubsidie uitgeven aan kleding en dan ga ik weer werken omdat dan al mijn geld op is.
Oud 25-04-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Adam Warlock schreef op 25-04-2005 @ 12:24 :
Ik heb vandaag officieel gefaald in dat waar ik de afgelopen 2 jaar aan heb gewerkt. NOW THERE IS NO FUTURE
Is de zittiong mislukt?

Ik ben vet geirriteerd wakker geworden want ik droomde steeds dat ik me versliep nu werken
Oud 25-04-2005, 12:21
Nona Star
Nona Star is offline
Gisteren met EPD op zn motor door Zwolle gereden, op een terrasje gezeten waar ik met slagroom liep te smeren en gegeten bij een Italiaans restaurantje waar we frans gingen praten. Daarna Ohjajoh?! en Rembo&Rembo en Wanna Come In gekeken.
Vanmorgen kon ik enigzins uitslapen maar het lukte niet en toen ben ik maar gaan douchen en nerden. Tot ik om half 11 op school moest zijn. 3 Uur college waarin oa een stukje van The Farm werd vertoond
Dus ik ben maar eerder naar huis gegaan en ik moest me eerst een weg banen door massa's stinkalto's en goffiks die voor het huis bivakkeren, ze zitten inmiddels allemaal op onze enorme container
Straks naar de stad, ovenschaal kopen en bij mn moesje op dr werk lunchen
Oud 25-04-2005, 13:05
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen, besloten niet naar school te gaan, opgeruimd, wat acceptgiro's betaald en nog wat brieven gepost en nu zit ik te roken wat ik normaal dus nooit doe...volgens mij ben ik gefrustreerd
Oud 25-04-2005, 13:13
RoxX
RoxX is offline
eten
Oud 25-04-2005, 13:27
noa-zut
noa-zut is offline
ik heb vandaag gewinkeld, gewinkeld en nog eens gewinkeld.

oh en mijn kleding van de stomerij gehaald, maar het zwarte was enorm vaal geworden, dus een hoop stennis geschopt, en waarschijnlijk morgen weer terug voor meer stennis, en anders ga ik er achteraan

Stomme goedkope stomerijen
Oud 25-04-2005, 13:39
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 24-04-2005 @ 16:15 :
Gisternacht niet gepartyed in Koog aan de Zaan maar in Ruigoord was erg cool, vaaaaage mensen daar. Mijn ass eraf gedanst woeehh. En lekker met de auto thuisgebracht. <3<3
Leuk he is Ruigoord ik ging er tot voor n jaar geleden ook echt elke week heen die mensen zijn zo raar en relaxed alleen wij hadden idd altijd problemen om weer naar huis te gaan, jij niet blijkbaar

Maarja, mijn weekend is net als die van Otis eigenlijk. Zaterdag ging ik met haar en de rest mee naar de plaatselijke discotheek/cafe voor asielzoekers (tegen onze zin) en Oot was ontzettend lam ik moest op haar passen (K). En ze gingen heel veel vechten en in onze puni's en titi's knijpen en we vonden het eng. Toen hebben ik en Oot en nog n vriendinnetje in een tweepersoonsbed moeten slapen en t was zo krap dat we niet konden slapen en toen waren we enorm brak en hebben we bij de burger king gegeten en toen voelde ik me echt vies .
Oud 25-04-2005, 13:42
Susanne
Susanne is offline
naar school geweest
Oud 25-04-2005, 13:52
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-04-2005 @ 12:32 :
Is de zittiong mislukt?

Ik ben vet geirriteerd wakker geworden want ik droomde steeds dat ik me versliep nu werken
ja
Oud 25-04-2005, 13:53
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
toestrax met me toekomstige chick getalked, want ze was in de war zaterdag aangezien ze gek werd van der vriendje. dit omdat ze niet weet wat ze wil en ze zei dat ze met mij meer lol heeft en alles tegen me kan zeggen.. ze twijfelt aan der gevoelens voor hem

omfg wat ben ik toch slecht
Oud 25-04-2005, 13:53
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Oh ja en ik ga straks naar n kamer kijken
Oud 25-04-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 25-04-2005 @ 14:53 :
toestrax met me toekomstige chick getalked, want ze was in de war zaterdag aangezien ze gek werd van der vriendje. dit omdat ze niet weet wat ze wil en ze zei dat ze met mij meer lol heeft en alles tegen me kan zeggen.. ze twijfelt aan der gevoelens voor hem

omfg wat ben ik toch slecht

ik ben naar school geweest, in de zon gechild, en zo ga ik huiswerk maken.
Oud 25-04-2005, 15:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben er vandaag achter gekomen dat mn telefoon is afgesloten. dat hoorde pas de 27e te gebeuren maar daar hebben ze zich dus niet aan gehouden. en mn vriendje zou rond een uur of 4 komen zei hij dus ik ben nu maar aan het afwachten wanneer hij binnen komt lopen. ik hoop dat ik snel mn nieuwe simkaart in de bus heb want nu ben ik onbereikbaar en kan ik andere mensen niet bereiken en het is raar (en eigenlijk belachelijk) hoe afhankelijk ik echt ben van mn mobieltje.
Oud 25-04-2005, 15:20
Drez
Drez is offline
Ik had vannacht een discussie met mn ex op msn en dat ging maar doooooor dus ik heb weer veel te weinig geslapen en vanmorgen had ik om half10 college en dat ging echt helemaal nergens over. Daarna hebben we (mn scharrel & graffiti-mensen & nog meer mensen & ik) een bord bij de Akerk opgehangen tegen de grondwet enzo en daarna ging ik permanentvloeistof en elastiekjes kopen want ik zou een meisje gaan dreaden maar dat ging niet door want haar trein had vertraging. Dus dat moet vrijdag. En ik ga straks boodschappen doen en heel veel fruit kopen en in de zon zitten want daar heb ik zin in.
Oud 25-04-2005, 15:32
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 25-04-2005 @ 00:24 :
Ga schaars gekleed door de straat rennen op dit tijdstip en brul dat je een snotneus hebt.

Aandacht gegarandeerd.
oh kan ik vanavond wel proberen maar ik heb geen snotneus meer

Vandaag les gehad en ruzie gemaakt met een projectgenoot en ik kreeg uiteindelijk gelijk godver ik had ook gewoon gelijk
Ben ook opeens projectleider heeft de rest zomaar besloten en ze waren gelijk boos op me omdat ik wegliep terwijl ze schijnbaar aan het veragaderen waren
En ik moet straks werken zzzzzz
Oud 25-04-2005, 15:34
woezel
woezel is offline
van 8 tot nu naar school
en dat was heel vet en nu ga ik even computeren, eten en dan dingen voor school doen en dan slapen
en zo gaat het tot vrijdag
Oud 25-04-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 25-04-2005 @ 14:39 :
Leuk he is Ruigoord ik ging er tot voor n jaar geleden ook echt elke week heen die mensen zijn zo raar en relaxed alleen wij hadden idd altijd problemen om weer naar huis te gaan, jij niet blijkbaar
.
Nee idd, die eerste bus gaat echt pas om 8 uur ofzo, dus was wel erg blij met vervoer.
Maar erg leuk ja daar.

Vandaag naar Rotterdam geweest voor een afspraak met een docent.. het gebouw van InHolland daar is veel mooier.
Maar wel een kutlokatie want ik heb 3 uur over de terugweg gedaan omdat ik verdwaalde. Heel Rotterdam gezien geloof ik, en ja dat kan alleen ik.

Nu ben ik sjago. en moe.
Maar mijn scriptie is wel 'goedgekeurd' en zoals het er nu naar uitzien ga ik lekker binnenkort afstuderen.
Oud 25-04-2005, 16:28
655321
655321 is offline
ik heb met Geertje en een jongen die we niet kenden een duif gered. Hij heette Bo en ik hoop dat ie nog niet dood is.
Oud 25-04-2005, 16:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-04-2005 @ 16:13 :
mn vriendje zou rond een uur of 4 komen zei hij dus ik ben nu maar aan het afwachten wanneer hij binnen komt lopen.
ik heb een hekel aan mensen die laat komen want hij is laat
en het is ******* frustrerend om niet te kunnen bellen
Oud 25-04-2005, 17:11
Roos
Roos is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 25-04-2005 @ 16:45 :
Vandaag naar Rotterdam geweest voor een afspraak met een docent.. het gebouw van InHolland daar is veel mooier.
Maar wel een kutlokatie want ik heb 3 uur over de terugweg gedaan omdat ik verdwaalde. Heel Rotterdam gezien geloof ik, en ja dat kan alleen ik.
)
Haha, het zit op de kop van Zuid! Makkelijker kan toch niet Je pakt de metro richting noord en je bent weer op CS

Regels voor berichten