Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 08:21
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
hey

ik heb sinds een paar dagen een vriendje
als mensen vragen: hebben julie nou al?
en ik jah zeg,
zeggen zij: dat is niet zo verstandig van jou!!!
maar als ik dan doorvraag willen ze het niet zeggen

ik ben bang dat het iets heel ergs is en dat het tussen ons kan komen.

hij zegt dat hij er niets van weet.
hij zegt dat er niets is, en weet ook niet waarom het niet verstandig is

maar wat moet ik doen?

als ik het niet te weten kom, ben ik bang dat dit onze relatie kan kosten
xxx
Oud 26-04-2005, 08:38
miekmuis
miekmuis is offline
Sjah, ik weet niet wie die mensen zijn die zeggen dat het niet verstandig is, maar waarom geloof je hen boven je vriend?
Oud 26-04-2005, 09:02
Sithan
Sithan is offline
Met lekkere mensen ga jij om als ze iets eruit gooien zonder argumenten en jij gelooft het ook nog
Oud 26-04-2005, 09:09
Verwijderd
Pfff.. vreemd..
Ik zou ze een beetje onder druk zetten. Zoek degene uit die waarschijnlijk het makkelijkst over te halen is, zorg dat je alleen met diegene bent (want in de groep zullen ze het waarschijnlijk niet zeggen) en probeer er dan achter te komen.

Willen ze het alsnog niet zeggen, maak ze dan duidelijk dat je er op die manier geen boodschap aan hebt en net zo goed kunt doen alsof je het niet gehoord hebt. Of ze vertellen wat er is, of ze moeten er gewoon over ophouden. Op deze manier heb je er niks aan.

Als je toch twijfelt, doe dan een beetje rustig aan met je nieuwe vriendje. Niet te hard van stapel lopen zeg maar.
Oud 26-04-2005, 09:41
Sade
Sade is offline
Hmmm... het zou kunnen zijn dat die personen een bepaalde (negatieve) ervaring met je vriend(je) hebben gehad. Ik had het namelijk ook, toen ik net wat met mijn huidige vriendje kreeg. Veel mensen, inclusief m'n eigen broer, kwamen naar me toe om te zeggen dat ze het toch maar niet zo'n goed idee vonden dat ik wat met hem kreeg. Omdat hij een bepaald imago had. Ik kende hem zelf ook al een aantal jaren dus ik had ook in eerste instantie een negatief beeld van hem, maar toen ik hem beter leerde kennen merkte ik dat er vrij weinig klopte van dat beeld.
Inmiddels zijn we bijna 7 maanden verder en is iedereen in m'n omgeving ervan overtuigd dat hij wél een goede jongen is.

Zo zie je maar, je kunt wel naar die mensen luisteren, als je maar doet wat je zelf goed vind voelen. En zoals Alicia zegt, niet te hard van stapel lopen
Oud 26-04-2005, 11:18
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
maar dan snap ik het nog niet

want het is dan wel heeel toevallig dat zekers
20 mensen dat ongeveer al gezegt hebben
mensen die bij hem in de buurt wonen, vroeger bij m op school zater of vrienden van hem zijn of waren.

het is gewoon toevallig

maarjah ik ken zijn achtergrond ook niet echt

ik heb net heel erg met hem gesmst daarover
maar hij wil het gewoon niet zeggen
hij zegt steeds dat hij het niet weet

maar hoe kom ik er dan wel achter
ik heb al zoveel gevraagt wat er is , maar niemand zegt wat

hoe moet ik er nu achter komen dan??
Oud 26-04-2005, 11:20
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
nu ik dit weet denk ik gewoon erg veel dingen over hem wat eigenlijk verkeerd is

bv. heeft ie ander meisje
is hij een of andere moordenaar
schaamd hij zich voor mij of voor zichzelf
heeft ie te klein lulletje

weet ik het
vind het gewon heel stom van me dat ik dit denk
maar ik vind het gewoon vreselijk dat je meteen weer iets hebt waardoor het uit kan gaan,

ik ken um wel lang maar nog niet zo heel goed
Oud 26-04-2005, 11:26
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Ik erger me mateloos aan jouw manier van tikken. Enters midden in de zin, geen leestekens of na een komma een enter gooien maakt het niet begrijperlijker om een touw aan je verhaal vast te knopen

Misschien moet je als je hem ziet eens vragen waarom hij zo doet. En als hij eromheendraait en niets kan zeggen, dan is het niet echt lekker in een relatie. Je moet elkaar kunnen vertrouwen en als er wat is wat je niet kunt of wilt zeggen nog, dan moet hij aangeven dat t zo is (mss doet hij dat ook wel op de manier hoe hij nu doet, dat kan ik niet duidelijk opmaken uit je verhaal).
Probeer het dan bespreekbaar te maken en zorg dat hji je vertrouwt. Lukt dit niet, mja, dan wordt het imo lastig
Oud 26-04-2005, 11:32
Rutger
Rutger is offline
hoi! mensen roddelen..!
Oud 26-04-2005, 11:47
Verwijderd
Waarom vertellen die mensen niet gewoon waarom het niet verstandig is? Beetje holle uitspraak, anders.
Oud 26-04-2005, 12:13
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
jah ik ken de mensen aardig goed

en ik snap het ook niet waarom ze niets zeggen

maar dat ze allemaal het zelfde zeggen en niemand wil het vertellen

vind ik het wel super raar

en het valt dus ook extra op

ik wil het wel negeren

maar dan ben ik bang dat er later in de relatie een probleem ontstaat door dat
Oud 26-04-2005, 12:23
Verwijderd
Het moet toch mogelijk zijn om met een van die mensen even een goed gesprek te voeren en te vragen wat er nou precies met die jongen aan de hand is..

Er is toch wel 1 iemand van die 20 mensen met wie je wat beter omgaat? Vraag het als je alleen met diegene bent!
Oud 26-04-2005, 13:33
Balance
Balance is offline
Ik zou toch wat meer vertrouwen in m'n vriendje hebben, tenzij die lui met duidelijke argumenten aankwamen.

Ik vind het ook geen slimme zet om vanalles over zijn achtergrond te weten te willen komen per sms.
Kom op, dat is toch geen manier om fatsoenlijk met elkaar te kunnen praten?
Oud 26-04-2005, 14:02
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-04-2005 @ 14:33 :
Ik zou toch wat meer vertrouwen in m'n vriendje hebben, tenzij die lui met duidelijke argumenten aankwamen.

Ik vind het ook geen slimme zet om vanalles over zijn achtergrond te weten te willen komen per sms.
Kom op, dat is toch geen manier om fatsoenlijk met elkaar te kunnen praten?
Ze heeft nog maar een paar dagen wat met haar vriendje...op die tijd kan ze nog niet weten of hij als vriend te vertrouwen is denk ik...
Oud 26-04-2005, 14:02
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 26-04-2005 @ 12:20 :

bv. heeft ie ander meisje
is hij een of andere moordenaar
schaamd hij zich voor mij of voor zichzelf

Oud 26-04-2005, 15:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
-Diepe zucht- Iets meer vertrouwen hebben..
Oud 26-04-2005, 15:13
JJ13
JJ13 is offline
sorry, ik moest even lachen om dat te kleine lulletje
maar wat als je nou doorvraagt aan die andere mensen of t gewoon aan hem vraagt en zegt dat iedereen dit zegt. ik zou m ook vertrouwen, maar t is idd niet leuk als je dit van anderen te horen krijgt.
Oud 26-04-2005, 15:52
igfy
igfy is offline
Misschien heeft de jongen een reputatie. Ik heb dit zelf ook meerdere keren meegemaakt. De eerste keer deden mensen ook vaag, trok ik me er niets van aan en bleek ik toch nog twee jaar een relatie met die jongen te kunnen hebben (uiteindelijk was het wel vreselijk, maar dat had ik moeten zien aankomen). De tweede keer deden mensen weer vaag. Bleek dat die jongen een ontzettende slet is, is vreemdgegaan en heeft me na een maand voor een ander gedumpt. Heel lullig. De mensen hebben vast een reden om wantrouwend en afkeurend te doen, probeer erachter te komen wat de reden is, en ga na of je gelooft dat hij leuk genoeg is om iets met jou te hebben..
Oud 26-04-2005, 15:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
mara18 schreef op 26-04-2005 @ 15:02 :
Ze heeft nog maar een paar dagen wat met haar vriendje...op die tijd kan ze nog niet weten of hij als vriend te vertrouwen is denk ik...
ik neem aan dat ze hem wel langer kent dan die paar dagen of begint ze gewoon met een wild vreemde jongen een relatie?
In ieder geval: als ze hem nu al niet vertrouwt zou ik er niet aan beginnen en/of zou ik hem eerst eens beter leren kennen.
Oud 26-04-2005, 16:00
snoopy
snoopy is offline
Damn wat schrijf jij vervelend! Heb het 3 keer moeten lezen voor ik het snapte...

Ontopic: neem iemand apart (degene met wie je het beste kunt opschieten) en leg uit dat je er best mee zit en dat je graag wilt weten wat er is.
Oud 26-04-2005, 16:01
Verwijderd
Lekkere figuren dan... Wel zeggen dat het niet zo slim is van je, maar niet waarom
Oud 26-04-2005, 20:13
blupp
blupp is offline
Ze kent die jongens wel..ze weet zn naam. Verder is hij erg lekker dus daarom hebben ze wat..alleen is ze nu bang dat hij een te klein lulletje heeft, want een relatie gaat immers om de seks.
Dat is wat ik kan concluderen uit de berichten die de TS post.
Je heb misschien echte vrienden die hem kennen en dan kan je aan hun vragen wat er mis is aan die gozer.

volgens mij is ze niet de snuggerste thuis maargoed
Oud 26-04-2005, 20:57
Multilot
Multilot is offline
als je hem niet vertrouwt, waarom heb je dan 'een relatie' met hem? Lekkere basis dan.
Jezus, je zet gewoon niks op het spel, als je nou een paar maand of jaar wat had ofzo...
En dan is hij ook nog onbeschoft en gaat buurtkinders wakker schreeuwen...

Het is maar goed dat ik je niet IRL ken, want we hadden niet door een deur gekunt...
Oud 26-04-2005, 21:13
mrhanky
mrhanky is offline
jij grijpt wel heel snel naar de hulp he?

eerst was je in paniek dat je em nooit meer kon zien>>gelijk forum help roepen>>1 a 2 dagen later was et al opgelost vanzelf..

en nu dit.

Ik gok dat je er als je gewoon met em over praat of hem ermee confronteerd dat ie misschien wel moet vertellen en anders zijn die andere mensen gewoon jaloers...
Oud 27-04-2005, 00:22
bamiPoep
bamiPoep is offline
das juist goed, houdt de spanning er een beetje in
Oud 27-04-2005, 03:40
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 26-04-2005 @ 12:20 :
Hij is niet groot geschapen nee.

Sorry meid, eigenlijk heb ik een relatie met hem. Al ruim een jaar.
Oud 27-04-2005, 08:47
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
achjah daar moet ik dan nog maar achter komen he

ik vertrouw hem wel, het is alleen heel irritant dat mensen dat zeggen, zodat ik hem niet meer kan vertrouwen ofzo, of dat ik steeds oppas wat ik doe, omdat mensen mij hebben gewaarschuwd ofzo.

ik ken hem zeker langer dan die paar dagen, maar ook weer niet zo goed, ik ken niets van zijn verleden, achtergrond, wel wat informatie over zijn vorige relaties maarjah,
ik hoop gewoon niet dat hij zich schaamd voor iets ofzo.. dat hij dat dus niet aan mij durft te zeggen.

hebben jullie al zoiets mee gemaakt dan?
en wat was er toen???

durven jongens vaak iets niet te zeggen, omdat ze zich ervoor schamen??
Oud 27-04-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 27-04-2005 @ 09:47 :
durven jongens vaak iets niet te zeggen, omdat ze zich ervoor schamen??
Nee, meestal heeft dat niets met schaamte te maken, maar met eigenbelang.
Oud 27-04-2005, 10:52
pyres
pyres is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-04-2005 @ 04:40 :
Hij is niet groot geschapen nee.

Sorry meid, eigenlijk heb ik een relatie met hem. Al ruim een jaar.
Oud 27-04-2005, 13:14
RoxX
RoxX is offline
gewoon dumpe.. er zijn wel heel veel meer lieve jongens op de wereld die niets te verbergen hebbe
Oud 27-04-2005, 13:26
blupp
blupp is offline
Ja inderdaad, simpele mensen moeten het simpel houden.
Oud 27-04-2005, 15:10
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
godver hoe sommige mensen zo serieus op roddels ingaan
Oud 27-04-2005, 19:07
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 27-04-2005 @ 09:47 :
ik vertrouw hem wel, het is alleen heel irritant dat mensen dat zeggen, zodat ik hem niet meer kan vertrouwen ofzo, of dat ik steeds oppas wat ik doe, omdat mensen mij hebben gewaarschuwd ofzo.
dus je vertrouwt hem niet
Oud 27-04-2005, 19:09
RoxX
RoxX is offline
Citaat:
Multilot schreef op 27-04-2005 @ 20:07 :
dus je vertrouwt hem niet
ghe ghe
Oud 27-04-2005, 19:15
Verwijderd
Niks van aantrekken, je komt er nog wel achter - of niet.
Oud 27-04-2005, 19:17
RoxX
RoxX is offline
haha ik zou m echt allang gedumpt hebbe.. als je je eige vriendje nie kan vertrouwe en je vader m al tuig vind.. nou dan is er toch wel iets mis.. maar ja .. jou leven .. DUMPE DUS!!
Oud 27-04-2005, 19:31
blupp
blupp is offline
ja DUMPEN, dat is de oplossing Als je niet kunt nadenken, gewoon dumpen.

sneu
Oud 27-04-2005, 20:15
SuperSanne
SuperSanne is offline
vertrouw je instinct, en denk verder logisch na: hoe betrouwbaar is je vriendje tot nu toe? en hoe betrouwbar zijn die andere mensen tot nu toe? Zijn die anderen mensen types die je zo je leven zou toevertrouwen of zijn het vage kennissen en/of types waarvan bekent is dat je hun verhalen met een korreltje zout moet nemen? en je vriend? heeft hij wel eens iets gedaan zoals het niet nakomen van beloftes of andere dingen die gewoon niet goed aanvoelen? kortom wie is volgens jou het meest betrouwbaar? je vriend of die anderen? als je het echt niet weet, vertrouw dan je eerste ingeving, 9 van de 10 keer heb je het dan bij het juiste eind.
Oud 27-04-2005, 20:29
snarl
snarl is offline
mmm misschien moet je eens n verband proberen te leggen

hij schreeuwt kindertjes wakker
en mensen vinden het niet verstandig dat je iets met m hebt

-> misschien is ie n luidruchtig typje? drinkt ie vaak te veel en schopt ie rotzooi?

klaar
Oud 29-04-2005, 12:21
Smobbo
Smobbo is offline
Meid toch...

Luister naar je vader, die zei (volgens het andere paniek topicje van je) dat het gewoon tuig was. Dat is het waarschijnlijk ook.
Wat ik tot nu toe van je begrijp is dat het een kansloze player is en jij een breezersletje die er op valt. Dit bedoel ik negatief, ik probeer gewoon een beeld te scheppen.
Je kan dus nu verwachten dat ie:[list=A][*] Niet trouw is.[*] Niet serieus verder met je wil.[*] Al een hele bende andere scharreltjes heeft/gehad heeft.[/list=a]

Dump em gewoon als je em niet vertrouwt en je dat eigenlijk wel bij je vriend wil. Of houd het lekker aan modder een maandje (o.i.d.) aan en wordt dan gedumpt.

Ja ik schets het vrij hard, maar als jij over een maand een paniek topic in de trant van 'M'n vriend gaat vreemd HELP!!!' aanmaakt moet je niet gaan zeuren dat we je niet gewaarschuwt hebben.
Oud 29-04-2005, 12:43
blupp
blupp is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 29-04-2005 @ 13:21 :
Meid toch...

Luister naar je vader, die zei (volgens het andere paniek topicje van je) dat het gewoon tuig was. Dat is het waarschijnlijk ook.
Wat ik tot nu toe van je begrijp is dat het een kansloze player is en jij een breezersletje die er op valt. Dit bedoel ik negatief, ik probeer gewoon een beeld te scheppen.
Je kan dus nu verwachten dat ie:[list=A][*] Niet trouw is.[*] Niet serieus verder met je wil.[*] Al een hele bende andere scharreltjes heeft/gehad heeft.[/list=a]

Dump em gewoon als je em niet vertrouwt en je dat eigenlijk wel bij je vriend wil. Of houd het lekker aan modder een maandje (o.i.d.) aan en wordt dan gedumpt.

Ja ik schets het vrij hard, maar als jij over een maand een paniek topic in de trant van 'M'n vriend gaat vreemd HELP!!!' aanmaakt moet je niet gaan zeuren dat we je niet gewaarschuwt hebben.
*beaamt dat 100%*
Wat heb je btw aan een relatie als je niet fatsoenlijk kunt denken?
Oud 29-04-2005, 15:17
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 29-04-2005 @ 13:21 :

Bij nader inzien kan het ook wel een typfout zijn, maar dan nog is het een geweldige zin
Oud 04-11-2005, 07:37
Verwijderd
Citaat:
RoxX schreef op 27-04-2005 @ 14:14 :
gewoon dumpe.. er zijn wel heel veel meer lieve jongens op de wereld die niets te verbergen hebbe
Zoals hun penis ??? Jou kennende
Oud 04-11-2005, 07:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
svleur schreef op 04-11-2005 @ 08:37 :
Zoals hun penis ??? Jou kennende
Up je altijd een topic dat meer dan een half jaar oud is?
Oud 04-11-2005, 07:45
Verwijderd
Aangezien dit weer een nutteloze up is: slotje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten