Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet gewoon een hobbie zoeken en je dan bij een club aanmelden of zo. Ik garandeer je dat je vast wel iemand aardig tegenkomt. Verder kan het door allerlei factoren komen dat (het lijkt of) je geen vrienden hebt. Misschien durfde iemand je niet aan te spreken, omdat je zo zwijgzaam of op jezelf gesteld ben. Of dat er iets met je houding mis is.
Als jij jezelf niet eens ziet zitten, dan kan je toch niet verw88ten dat mensen achter je aan gaan rennen. Stel jezelf wat meer open en als het een keertje misgaat, dan ga je gewoon naar de volgende vriend. Zelf zit ik deze vakantie ook te vaak achter de pc, maar dat komt omdat ik te lui/ en te verslaafd ben om te vertrekken. Je bent heus niet de enige. Ik hoop dat het je lukt om je zelfvertrouwen wat op te krikken en jezelf dus NIET te haten. Veel suc6. ![]()
|
![]() |
Als je zelf vertrouwe uitstraalt, dan ga je je zelf beter voelen denk ik, en mensen zien dat ook!
Zoek ook een job, in een supermarkt, dan leer je je collega's beter kennen, en als et klikt, kun je misschien samen is iets gaan doen! volgens mij ga je je vele beter voelen eh... nog veel succes en hopelijk gaat et snel beter met je xxxx..
||
Citaat:
ik heb ongeveer hetzelfde mischien iets anders maar er komt wel veel overeen. dus ik weet hoe je je ongeveer voelt ik heb zelf ook een misvormde kutkop en paar daar vaak over gepest . het level is kut nee het is zwaarkut |
![]() |
||
Citaat:
jaja als je er een beetje normaal uitzag ja |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Kweenie dit stukje raakt me :\
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Psychologie |
ik haat mezelf ik,,mij,,mezelf | 33 | 06-05-2012 14:33 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Psychologie |
*ik haat mezelf* en me liefie gaat op vakantie vandaag :( mysteriouslady | 5 | 31-05-2002 14:51 | |
Psychologie |
ik snap mezelf niet! sicilion | 2 | 21-04-2002 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
ik snap mezelf niet... iig niet meer... Soullar | 1 | 18-10-2001 06:55 |