|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En ideaal, tsja. Níks is ideaal. Hét perfecte dieet bestaat niet. Mík gewoon op die 40-40-20. Haast onhaalbaar, ik red 't alleen als ik extra vlees en vis ga eten. Let er gewoon op dat je niet teveel snelle koolhydraten eet, en dat je genoeg eiwit krijgt. Je hoeft nu toch alleen nog maar gewoon af te vallen? Dan is dat voldoende in principe. Als het die laatste kilootjes zijn die maar niet willen, dán kan je heel strict hier op gaan letten, maar nu is dat eigenlijk niet nodig. Pin je niet vast op die 40-40-20. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dit is geen actieve/bewuste groepsdruk, meer onbewust. Als iedereen om jou heen chips gaat eten, ga jij het dan ook doen? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zet 'm altijd op dezelfde plek. Controleer met een analoge (dit is een digitale neem ik aan) wat je gewicht is, en kijk op welke plek je weegschaal hetzelfde aangeeft. |
||
|
|
||
|
Citaat:
kheb helaas geen analoge, ik had eerst nooit een weegschaal, maar ik wou voor deze afvalpoging een beetje beter bijhouden of er ook echt iets afgaat, eerst ging dat gewoon aan de hand van of ik mezelf er dunner uit vond zien ![]() wel jammer dat ik nu geen 57 meer weeg
|
|
||
|
Citaat:
![]() Overigens was ik vanmorgen ook nog maar net 75, gisteren nog 76, en 4 dagen terug 79 Zelfde plek, zelfde weegschaal... Dus ik snap er ook geen zak van. Ik dacht dat vrouwen over algemeen veel meer vocht vasthielden dan mannen maar blijkbaar kan ik er ook heel wat van, maar 4 kilo is wel heel veel Betekent overigens dat ik toch minder ben aangekomen dan ik dacht
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() bovendien weet ik helemaal niet wat een 'normale/goede' omtrek zou zijn voor mij..
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik vroeg me trouwens ook af; ik eet tegenwoordig ipv chips soms nootjes (een of andere mix, maar wel ongezouten) en kom er net achter dat daar dus bijna net zoveel calorieen in zitten als chips, terwijl ik juist dacht dat noten zo gezond waren? Ik bedoel , ik snap wel dat het "betere" calorieen zijn dan in chips, maar toch.. Ook vroeg ik me af of rozijntjes ook een goed tussendoortje zijn, of dat die ook slechter zijn dan ik altijd al dacht?
|
|
||
|
Citaat:
In chips zit ook veel vet, maar dat is verzadigd. Veel ongezonder dus! Als je toch wat wil snacken kan je zoute chips nemen. Niet te vaak natuurlijk, maar 1x in de week een bakje is niet zo erg ![]() Rozijntjes kan je ook wel nemen, maar gewoon weer met mate ![]() [edit]Als je onder de 80cm zit is gezond. Nou ben jij wat langer dan gemiddeld, dus je zal wat hoger zitten dan gemiddeld. Wat is je taille-omtrek?[/edit] |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nootjes zijn over het algemeen beter dan chips, ook doordat ze andere vetten bevatten en meer eiwitten ed. Rozijnen bevatten minder kcal, maar wel vrij veel koolhydraten.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Of bedoel je gewoon naturel chips? Maakt het dan zoveel uit of je naturel of met een smaakje neemt...?)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Popcorn bedoelde ik. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Moet je even voor de spiegel staan, dan zie je 't zo. |
||
|
|
||
|
Citaat:
)maar dat is dus juist het stuk waar het minste vet zit, bij mij iig, en ook zit het vet bij mij vooral op mn bovenbenen en mn kont, is dit dan wel relevant?
|
|
||
|
Citaat:
[Al ben i k een paar dagen geleden wel wat eerder weggegaan ergens omdat er chips op tafel kwam ]
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je mag best wat meer eten (zowel bij je ontbijt als bij je lunch) en een tussendoortje is ook aan te raden (hoewel je nu best laat ontbeten hebt).
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar over voldoende groenten binnenkrijgen maak ik mij geen zorgen, sommige dagen eet ik wel 600 gram. Misschien dat ik nog wat komkommer met tomaat koop voor vanavond. Zit toch bijna niks in
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |