Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedankt voor de bemoediging...
maar hoe ga jij dan om met natuurkunde? En wat Just Johan erover zei, zo denk ik ook dat al het KI te verklaren is. - en ut lukt toch niet, ipv dat ga ik wat meer trainen op agressie kunstmatig boosten enzo. Daarmee krijg je ECHT kracht ![]()
||
Citaat:
|
als je erg agressief bent dan gaat de adrenaline stromen en neemt je kracht toe.
normaal gebruik je maar iets van 40% van je spiercapaciteit ofzo met adrenaline ga je een hoger percentage gebruiken... - en agressie controleert adrenalinekraan (in de eerste plaats... paar andere emoties doen het ook een beetje).
|||
![]() |
Citaat:
maar een stoel bewegen vind ik een beetje een extreem voorbeeld... maar als je met gemak een psi wheel kan bewegen moet het niet al te moeilijk zijn om zoiets ook te kunnen ![]() [Off topic] Hoe was trouwens je vakantie ? [/Off topic] Citaat:
![]() /me is looking forward to a next discussion on a normal level (heb ik weer eens email van de berichtnotificaties ![]() Edit : GoT (http://gathering.tweakers.net) smilies toegevoegd omdat die er beter uitzien (vind ik)
Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 21:46. |
![]() |
|
ik besef dat ik er eerst anders over zou moeten denken
maar dat lukt gewoon niet. Ik heb 2 jaar getraind om alles rationeel te bekijken en met natuurkunde... dat deactiveren gaat niet zomaar. Rationeel denk ik, het is zeker het proberen waard. Maar rationeel-checks dringen dan ook natuurkunde op en dan crasht alles weer... - ik weet ook niet of ik wil proberen dit tijdelijk te deativeren...
||
![]() |
Citaat:
Hebben wij het over dezelfde natuurkunde ? (de natuurkunde die je op school krijgt ?) Zo erg 'met de paplepel ingegoten' is dat toch niet ? (vind ik dan)
|
nee, dat is niet met de paplepel ingegoten.
Mijn ouders proberen me te leren niet te rationeel te zijn en meer christelijk te laten denken dan natuurkundig. Ik doe het zelf. Rationeel denken vind ik belangrijkst, het legt een zéér goede basis voor vrijwel al het andere... (rationeel denken = dus ook rationeel verstand heeft meeste macht in kop, emoties zo min mogelijk macht over je handelen MAAR ze niet domweg negeren en onderdrukken).
|