Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik hou nog heel veel van Laar en ook van jouw
K heb vannacht alweer een gedicht geschreven van een anderhalf a4 tje maar k had geen tijd om het hier op te zetten want k ga slapen met de within temptation cd! Die jullie nog steeds terug moeten krijgen IN PERFECT HARMONY I FLY WITH DARK WINGS XXXXXXXXX VLAD |
![]() |
|
![]() |
heeej Kel
uhm jah, wat vla zegt klopt wel een beetje... maarjah ik heb zo mijn persontjes waar ik mijn hart bij kan luchten en natuurlijk ook een stuk papier, ik denk dat ik er zo ook weer een nieuw gedicht op zet... ik vin deze echt mooi... en toch aan de ene kant was ik boos... maar aan de andere kant wil ik je bedanken, want hoe kan ik zo stom zijn om alles en iedereen meteen te vertrouwen??? het was een valse start van misschien wel een goede vriendschap....... laten we opnieuw beginnen... bloody kisses from hell.... ~*¤DaRk dEmON¤*~
|
![]() |
Lieve dennis en vla!
Ik snap best wel dat het hard was voor jullie, maar ik denk dat er voor ons niet meer in zit dan vriendschap, ik heb besloten trouw te blijven aan david van nu af aan, en lara heeft haar oog op een andere jongen laten vallen. We kunnen toch gewoon vrienden blijven? Voor laar en mij betekend sex heel weinig het heeft geen diepte, wat het voor jullie wel heeft. Dat is als gevolg van onze relaties met maarten en michiel en het gebeuren daaromheen. Toch bedankt voor jullie reply's Kel en laar ![]() [Dit bericht is aangepast door Dying Bride (30-08-2001).]
|
![]() |
De sex die in het spel was heeft mij aan het denken gezet en heeft mij laten zien dat het voor jullie geen reet voorsteld...
vriendschap heb ik liever en dan bewaar ik de sex voor iemand die het voor mij echt waard is, iemand voor wie het wel wat betekend! Vriendschap is in veel gevallen mooier dan liefde! bloody kisses from hell ~*¤DaRk dEmON¤*~
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Jack and the End of the World SounD | 3 | 28-02-2003 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik plaats het maar hier ;) Verwijderd | 4 | 26-02-2003 01:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een beginseltje... is het wat? Kronkeltje | 6 | 07-10-2002 16:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Die gitarist van Emperor, zit die in de bak? Verwijderd | 67 | 01-03-2002 12:18 |