Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb zeker wel eens wat van jou leuk gevonden, Mijn. Je vorige verhaaltje/column vond ik best goed en vermakelijk om te lezen. Weet alleen niet of ik er op heb gereageerd. Maar ik vind je stijl niet prettig. Je schrijft heel erg in spreektaal en het lijkt me op een of andere manier niet te pakken. Er zitten wel wat leuke stukjes in, maar het lijkt teveel op een beschrijving van de dag die je meestal op msn of via mail aan iemand typt. Het komt dus meer over als een belevenis, och, niet erg hoor als je daar over schrijft. Maar het jasje wat je erom doet vind ik niets. Is een kwestie van smaak hoor, niet om je aan te vallen. Maar ik geloof dat ik je als eens eerder zulk soort commentaar heb gegeven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ps. dat heet bevooroordeeld zijn, niet pessimistisch ![]() |
![]() |
|
Op zich wel een leuk stukje, maar (god, hoe ga ik dit uitleggen) meer een stukje dat iemand heeft uitgetypt toen iemand het verhaal zat te vertellen. eh? ik snap het geloof ik niet meer. Nja, wel leuk (best wel heel leuk eigenlijk), maar meer een 'vertelling' dan een verhaal.
of ik mezelf nog snap? eh.. ja toch?
||
Citaat:
![]() Waarom zou, 'duifje' niet zo reageren?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ze houdt niet altijd van Mijns.' 'spreekstijl', da's toch hierboven al te lezen, dacht ik zo. ![]()
|
|