Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat was t enige dat ik wou wete verder: *knuffel* Laatst gewijzigd op 01-05-2005 om 19:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() It's so easy holding you near. Hmm ja. Ik weet nog steeds niet goed wat ik met die informatie moet, en ik kan het natuurlijk met niemand delen etc ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
die opmerking vond ik trouwens heel terecht, die had ook zeker gemaakt moeten worden, ik weet het zelf ook, maar zelf is anders dan het van iemand anders horen...
||
Citaat:
Het is gewoon een uiting van een gevoel, ik kan het alleen niet plaatsen. Ik weet echt niet wat het nou is en waardoor het komt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus: Zet een vrolijk gezicht op en laat zien dat je er bent. Want je mag gezien worden! Dit jaar krijg jij een leuke zomer! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik moet maar zien hoe deze zomer gaat, het probleem is namelijk dat ik niks durf met mijn lichaam. Ga voor 't eerst met vrienden op vakantie, weekje zeeland. Dat wordt natuurlijk naar 't strand, maar eigenlijk durf ik me helemaal niet in bikini te vertonen. Hell, ik durf me niet eens in een kniebroek te vertonen, ik durf m'n benen absoluut niet te laten zien. Daar komt bij dat in ons groepje (4 jongens, 3 meiden) de andere twee meiden echt heel knap zijn. De een is zo'n slank, natuurlijk blond mooi meisje, de ander is slank, lang en heeft hele mooie benen. Ik voel me dan al snel 'minder' en krijg dan ook minder aandacht natuurlijk, soms lijkt het gewoon alsof mensen niet zien dat ik er ook bij sta. Dat is weer niet erg bevorderlijk voor m'n gevoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zat heel diep. Echt heel diep. Ik wilde mijn leven niet, ik wilde mezelf niet. Ik ben daar uitgekomen. Alleen. Door eraan te werken. Ik ben nog niet zo tevreden met mijn leven hoor. En als ik er objectief naar kijk, heb ik ook niet zo heel veel reden om er blij mee te zijn. Maar ik voel me inmiddels zodanig, dat ik door kan. Ik kan bepaalde dingen niet veranderen, dus accepteer ik het. En ik zie ook de mooie dingen. Daar kan ik van genieten. En dat doe ik dan ook volop. Tuurlijk gaat dat niet altijd even makkelijk en denk ik ook wel eens: waarom zou ik het toch weer blijven proberen? Tuurlijk ben ik af en toe nog steeds verschrikkelijk ontevreden. Maar iedere dag kun je het weer proberen. En dat doe ik ook. Omdat ik dat waard ben. Omdat ik dat aan mezelf verplicht ben. En waarom ben ik dat waard? Omdat ik een mens ben. Omdat ieder mens een gelukkig leven verdient en waard is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: Jaja, ik weet het. Het komt wel goed, ik moet gewoon even wachten, niemand blijft alleen, het maakt niet uit, het is juist goed dat het zo gaat, ik verdien het, ik ben geweldig (jaja ![]() Verandert er allemaal niet zoveel aan. Ik weet niet wat ik van jullie wil horen en het spijt me dat ik er toch over begin. Ik wil gewoon iets horen wat me overtuigt. Maar dat bestaat niet, dat moet ik zelf vinden, dat vind ik niet. @Somebody special: Gefeliciteerd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil nu alleen maar even huilen en een arm om me heen. Het tweede zit er uiteraard niet in en het is nog maar de vraag of ik kán huilen. Ach ja... Voor de mensen die dit nog lezen en tegen wie ik niet al te aardig was eerder deze avond: mijn excuses. Ik meen ze en ik hoop dat ze aanvaard kunnen worden. Ik ga slapen, misschien dat ik er morgen anders over denk. Al hoop ik op dit moment nog steeds dat ik morgen niet meer wakker hoef te worden... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #28 coopergirl | 487 | 22-05-2005 10:00 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Eindexamens 2003 |
Het Grote "Ik heb me dood geërgerd aan...." Topic Lynn | 130 | 02-06-2003 11:34 |