Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 16-04-2005 @ 17:42 :
Nee.
Wat zeur je dan?

Citaat:
Okee, een deal. Jij stopt met freaken wanneer Israel genoemd wordt; en ik stop met logisch nadenken. Win-win situatie.
Waar heb je het in vredesnaam over?
Citaat:

*kuchhetmoslimtrioS.Mujahideenjijiszekergeenvormvankuddegedrag
kuch*
Nee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2005, 17:24
Martyr
Martyr is offline
Natuurlijk denkt een gelovige zelf, het heilige boek kan enkel enkele normen en waarden aanrijken die ik belangrijk vind en dus meeneem als ik iets overweeg.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 17:40
Verwijderd
Ik heb geen eigen mening. Dat blijkt wel weer uit een aantal posts hier hé. Ik zal me daar maar bij neer gaan leggen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 17:44
haplo
haplo is offline
Citaat:
Raven schreef op 16-04-2005 @ 17:31 :
hmmja maar de reden dat "het zo vaak gaat" is nujuist dat er alleen over bepaalde religies gesproken wordt..

dit subforum heet immers religie en niet cathechese
Daar heb je een punt, maar dat komt voornamelijk doordat de meeste mensen hier ook enkel kennis hebben van die religies. Ik kan wel een heel verhaal houden over een of andere natuurreligie in de jungle van midden-afrika, maar daar weet ik niets van.

Maar als je het graag over een andere religie wilt hebben, kan je daar natuurlijk ook zelf over beginnen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 21:44
one.
one. is offline
Citaat:
makelville schreef op 16-04-2005 @ 17:46 :
Nee
Gelovigen vormen vaak toch wel net wat meer een kudde dan ongelovigen.
Oud 16-04-2005, 22:35
Raven
Raven is offline
Citaat:
haplo schreef op 16-04-2005 @ 18:44 :
Daar heb je een punt, maar dat komt voornamelijk doordat de meeste mensen hier ook enkel kennis hebben van die religies. Ik kan wel een heel verhaal houden over een of andere natuurreligie in de jungle van midden-afrika, maar daar weet ik niets van.

Maar als je het graag over een andere religie wilt hebben, kan je daar natuurlijk ook zelf over beginnen.
ow dat deed ik al...
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1

en natuur religies komen niet alleen uit afrika hoor ..
bovendien in midden afrika ligt helemaal geen jungle

hu nee meer het zou leuk zijn als andere religies en denkbeelden ook eens aan bod kwamen..dan leer je ook wat van de religie van iemand anders en hoe hun denken

ik vind nl dat het nu weer een afzeik topic aan't worden is inplaats van een opbouwende diskussie ... beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 10:18
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
see it schreef op 16-04-2005 @ 10:16 :
Iedereen handelt naar een levensovertuiging. Christenen handelen naar wat God in de bijbel zegt omdat ze weten dat dat goed voor hen is. Andere mensen zeggen dat alles juist moet kunnen en wat daar tegenin gaat zou niet goed zijn. Zo heeft alles zijn vaste regels. (misschien is darwinisme ook wel een goed voorbeeld )
Ik moet toegeven dat dit een intelligentere post is dan ik verwachtte.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 14:11
haplo
haplo is offline
Citaat:
Raven schreef op 16-04-2005 @ 23:35 :
ow dat deed ik al...
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1

en natuur religies komen niet alleen uit afrika hoor ..
De zin klonk gewoon lekker.

Citaat:
hu nee meer het zou leuk zijn als andere religies en denkbeelden ook eens aan bod kwamen..dan leer je ook wat van de religie van iemand anders en hoe hun denken

ik vind nl dat het nu weer een afzeik topic aan't worden is inplaats van een opbouwende diskussie ... beetje jammer
Het zou inderdaad leuk zijn iets over andere religies te horen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Kongo ligt niet in Midden-Afrika?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 10:16
Verwijderd
Citaat:

Graag dus wat normaler en inhoudelijker op elkaar reageren en dwaal niet te ver af over jungels in afrika he
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 10:58
Raven
Raven is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 18-04-2005 @ 11:16 :
Graag dus wat normaler en inhoudelijker op elkaar reageren en dwaal niet te ver af over jungels in afrika he
is ook intressant.. daar hebben ze weer andere religies
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 18-04-2005 @ 11:58 :
is ook intressant.. daar hebben ze weer andere religies
Intressant misschien wel, maar ik denk niet dat iemand iets zinnigs kan zeggen in hoeverre die mensen daar een eigen mening hebben. Het gaat dus om eigen meningen, die je als gelovige zelf hebt. Om uitspraken te doen over eigen meningen over andersmans religies lijkt me zeer lastig, gezien er dan ernstig gegeneraliseert moet worden. Dus ik denk dat iedereen het makkelijkst voor zichzelf kan spreken. Uiteraard kan je je wel afvragen in hoeverre de Koran ruimte overlaat voor een eigen mening. Maar daarvoor zou je de Koran toch wel inhoudelijk moet kennen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-04-2005 @ 10:26 :
Vrij Nederland echt bestaat, verdomd interessant is en uiterst relevant is voor deze discussie - kortom, erg lezenswaardig. Ik begrijp dat het moeilijk is te accepteren dat er ook literatuur en bronnen zijn die niet stroken met jouw uiterst krappe visie, maar probeer toch even je best doen om dan niet meteen dicht te klappen, okee?
Om nog even hierop terug te komen.En gezien jij niet bij machte was het artikel toe te lichten zal ik het maar even kort samenvatten. Ik heb dat artikel gelezen en het was inderdaad er interessant maar gezien je reactie betwijfel ik of jij het uberhaupt hebt gelezen. Het gaat over grote moslim filosofen die aan de wieg stonden van de moderne wetenschap. En het antwoord op de vraag of moslims kunnen denken luidde ja op een superieur niveau zelfs dat hebben ze in het verleden al ruimschoots aangetoond, op de voorwaarden dat ze de rede boven alles zetten zelfs boven het schrift.

Nare man voordat je voortaan weer zelfvoldaan met bronnen gaat strooien zou het fijn zijn als je zelf eens doornam, want om maar als een kip zonder kop te gaan kakkelen is een beetje min nichtwahr?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 14:44
Verwijderd
Als gelovigen geen eigen mening hadden, dan zouden er niet zo veel stromingen bestaan binnen de godsdiensten.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 09-05-2005 @ 15:44 :
Als gelovigen geen eigen mening hadden, dan zouden er niet zo veel stromingen bestaan binnen de godsdiensten.
Was ik geen soenniet dan wel een soefi

Maar je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 14:47
Weiße Rose
Weiße Rose is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 09-05-2005 @ 15:44 :
Word.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Wild Wizard schreef op 12-04-2005 @ 00:18 :
Wat me opvalt in discussies als over het homohuwelijk (en andere van deze soort) is dat het volgende argument vaak gebruikt wordt: "(ja/nee), want in de bijbel staat dat God dat ook vindt".

(In de Nederlandse taal heet bovenstaande namelijk "beroep op authoriteit" (Argumentum ad verecundiam), en dit valt onder de ongeldige argumenten...)

Mogen gelovigen vanuit de kerk geen eigen mening hebben? Wat doen jullie (gelovigen, ongeacht welk geloof) als jullie eigen mening niet strookt met de mening die jullie opgelegd wordt? Of is jullie mening "automatisch" gelijk aan die van jullie kerk/moskee?
Omdat er vanuit de heilige schriften geleerd wordt dat homosexualiteit verwerpelijk is. In een discussie zal er daarom, bij gebrek aan rationele argumenten, naar de bijbel/torah/koran gegrepen worden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 20:47
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Natuurlijk denk ik zelf na, en slik niet alles voor zoete koek, waar jij het echter over hebt is over de discussie of God homoseksualiteit vind kunnen. Stel dat ik dat vind kunnen, maar ik wil doen wat God wil, en God zegt dat Hij het niet vind kunnen, dan doe ik het dus niet. Dan hoeft het niet persé te zijn dat ik ook vind dat het niet mag, maar God vind het, en ik wil doen wat God zegt, dus doe ik het niet.
Oud 09-05-2005, 21:41
Verwijderd
Het zelf geen probleem vinden, maar het afkeuren omdat je wilt leven volgens God's wil, is iets anders dan het zelf afkeuren OMDAT het in de bijbel staat.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:22
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 09-05-2005 @ 21:47 :
Natuurlijk denk ik zelf na, en slik niet alles voor zoete koek, waar jij het echter over hebt is over de discussie of God homoseksualiteit vind kunnen. Stel dat ik dat vind kunnen, maar ik wil doen wat God wil, en God zegt dat Hij het niet vind kunnen, dan doe ik het dus niet. Dan hoeft het niet persé te zijn dat ik ook vind dat het niet mag, maar God vind het, en ik wil doen wat God zegt, dus doe ik het niet.
Maar je weet niet wat god hiervan vind..

In feite is er dus geen reden voor de homohaat.

(eigenlijk wel, xenofobie, maar ja)
Oud 10-05-2005, 07:19
Weiße Rose
Weiße Rose is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-05-2005 @ 23:22 :
Maar je weet niet wat god hiervan vind..

In feite is er dus geen reden voor de homohaat.

(eigenlijk wel, xenofobie, maar ja)
Zij gelooft dat wel te weten op basis van de bijbel.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Weiße Rose schreef op 10-05-2005 @ 08:19 :
Dus weet ze het niet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 12:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Weiße Rose schreef op 10-05-2005 @ 08:19 :
Mening van een eventuele god =/= bijbel.
Oud 10-05-2005, 12:20
Aishiteru
Aishiteru is offline
Ik vind dat moslims geen eigen mening over geloofszaken mogen hebben, Allah weet het het beste. Als er over bepaalde zaken twijfels zijn, is het het beste gewoon er niet aan te beginnen. Ik ben trouw voorstander van de sharia, misschien wel de enige manier om een utopie te kunnen krijgen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Aishiteru schreef op 10-05-2005 @ 13:20 :
Ik ben trouw voorstander van de sharia, misschien wel de enige manier om een utopie te kunnen krijgen
laff
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 16:50
vichog
vichog is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-05-2005 @ 13:11 :
Mening van een eventuele god =/= bijbel.
Mozes (Exodus) was de vertegenwoordiger/verkondiger van God op aarde.
Oud 10-05-2005, 16:55
Aishiteru
Aishiteru is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-05-2005 @ 17:30 :
laff
Maarruh in de sharia worden handen afgehakt hoowrr!!1!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:26
haplo
haplo is offline
Citaat:
Aishiteru schreef op 10-05-2005 @ 13:20 :
Ik vind dat moslims geen eigen mening over geloofszaken mogen hebben, Allah weet het het beste. Als er over bepaalde zaken twijfels zijn, is het het beste gewoon er niet aan te beginnen.
Nee, straks krijgen mensen nog het idee dat ze zelf kunnen nadenken.

Citaat:
Ik ben trouw voorstander van de sharia, misschien wel de enige manier om een utopie te kunnen krijgen
Jouw utopie misschien, niet de mijne.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:34
Aishiteru
Aishiteru is offline
Citaat:
haplo schreef op 10-05-2005 @ 18:26 :
Nee, straks krijgen mensen nog het idee dat ze zelf kunnen nadenken.
Idd, dat moeten we niet hebben, gaat altijd mis

Citaat:
haplo schreef op 10-05-2005 @ 18:26 :
Jouw utopie misschien, niet de mijne.
o ok
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
vichog schreef op 10-05-2005 @ 17:50 :
Mozes (Exodus) was de vertegenwoordiger/verkondiger van God op aarde.
Die is langer dood dan ik geleefd heb. Hem kunnen we het ook niet vragen.

Citaat:
Aishiteru schreef op 10-05-2005 @ 17:55 :
Maarruh in de sharia worden handen afgehakt hoowrr!!1!!!!!
Je probeert iets belachelijk te maken dat wel zo is?

Of wacht even, je bent er een die gelooft dat er op basis van hetzelfde schrift waaruit de huidige discriminerende en onrechtvaardige sharia zoals hij nu bestaat een soort mythische gerechtigheid kan ontstaan?
Oud 10-05-2005, 21:35
Aishiteru
Aishiteru is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-05-2005 @ 22:20 :

Je probeert iets belachelijk te maken dat wel zo is?

Of wacht even, je bent er een die gelooft dat er op basis van hetzelfde schrift waaruit de huidige discriminerende en onrechtvaardige sharia zoals hij nu bestaat een soort mythische gerechtigheid kan ontstaan?
Net alsof daar het hele systeem om draait.

discriminerend en onrechtvaardig zijn subjectief.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 23:40
Auryn
Auryn is offline
Nou iedereen heeft in elk geval een duidelijke eigen mening in dit toppic. Wat dat betreft is de discussie goed op gang laten we maar zeggen.
Oud 11-05-2005, 00:30
cartman666
cartman666 is offline
Beroepen op autoriteit als drogreden beschouwen. Het moet niet veel gekker worden met die boekjes Nederlands voor het middelbaar onderwijs. Maargoed, Nare heeft dat al even aangestipt.
voorbeeld: Als ik met een mede christen discussieer over een theologisch vraagstuk kan ik de bijbel aanhalen als bron voor mijn standpunt en dan is het een zeer sterk argument, daar wij beide die bron als autoriteit zien.

Over het opleggen van standpunten aan mensen door de kerk heb ik me al vaker uitgelaten. Voor velen is het veel beter dat ze mee gaan met de weloverwogen meningen van anderen dan dat ze zelf tijd en moeite verspillen aan het vormen van een veel minder goed onderbouwde mening. Natuurlijk moet je kritisch kunnen zijn tov je eigen mening, maar elke mens heeft een aantal meningen gewoon klakkeloos overgenomen. Het is ondoenlijk een complete set normen en waarden zelf uit te vinden. Daarom is het niet per definitie fout om de mening van een geloofsbelijdenis over te nemen of na een gesprek met de predikant te besluiten dat het homo-huwelijk verwerpelijk is. Het laatste is alleen twijfelachtig als je kijkt naar de vorming van de mening. Ze berust namelijk alleen op de bijbel, en is dus niet te verdedigen tegenover iemand die de bijbel niet als autoriteit ziet. Als dat je echter koud laat (wat voor vele christenen geld) dan is er geen enkel probleem.

@zwart-wit: de gemeente kan wel standpunten opleggen. Vrijwel elke kerk heeft een geloofsbelijdenis. Bovendien is een goede gemeente een groep met een band. Men kent elkaar en door het kennen is er sociale controle die mensen beperkt in hun vrijheid als ze bij de gemeente willen blijven. (een trouw cgk-er moet niet plots naakt op de voorpagina van het nederlands dagblad verschijnen) Dat is niet kwalijk, sociale controle is wat deze seculiere samenleving mist, maar het is ook niet zo dat wanneer de kerk bepaalde dingen verplicht of verbiedt je als gelovige iets misdoet.

@makelville: Denk je nou werkelijk dat nare niet wist wat er in zijn eigen bron stond? Hij wilde even aantonen dat moslims weldegelijk een eigen mening hadden en postte een pro-moslim artikel. Jij snapt er geen drol van en gaat voorbarige conclusies trekken zodat je onzinnig post op m&m. Dan pas lees je het artikel waarna je HEM beschuldigt in plaats van je fout toegeeft. *schud het hoofd*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 01:02
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Aishiteru schreef op 10-05-2005 @ 22:35 :
discriminerend en onrechtvaardig zijn subjectief.
maar aangezien minstens 51% van Nederland het met me eens is dat verminking en lijfstraffen barbaars zijn heb ik gelijk.
Oud 11-05-2005, 07:58
Verwijderd
Citaat:
cartman666 schreef op 11-05-2005 @ 01:30 :

@makelville: Denk je nou werkelijk dat nare niet wist wat er in zijn eigen bron stond? Hij wilde even aantonen dat moslims weldegelijk een eigen mening hadden en postte een pro-moslim artikel. Jij snapt er geen drol van en gaat voorbarige conclusies trekken zodat je onzinnig post op m&m. Dan pas lees je het artikel waarna je HEM beschuldigt in plaats van je fout toegeeft. *schud het hoofd*
Blijkbaar heb je de toon van zijn bericht gemis dus leg ik het nog maar eens even voor je uit.

Primo: nare komt met de suggestieve titel kunnen moslims denken? secondo: ik open daar een topic over , hij reageert als een gebeten hond en ipv van het artikel toe te lichten, geeft hij te kennen dat ik let wel als moslim zijnde het niet kan hebben er ook artikelen zijn die mijn bekrompen visie weerleggen. (Ik heb hem nadrukkelijk gevraagd om het artikel toe te lichten maar hij zwijgt in alle talen en laat zijn vriendjes hier voor hem de kolen uit het vuur te halen. Kun je ook eens gewoon voorjezelf spreken? dat zou wel zo mooi zijn. )
Tertio: nare man en pro moslim hahahaha, laatst zei hij het nog een achterlijke woestijn cultuur te vinden. Niets zo ergelijk als mensen die er twee gezichten erop nahouden, nichtwahr?

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:47
Verwijderd
Er is natuurlijk een verschil tussen een religie en de mensen die haar belijden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 09:30
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
S. schreef op 16-04-2005 @ 18:40 :
Ik heb geen eigen mening. Dat blijkt wel weer uit een aantal posts hier hé. Ik zal me daar maar bij neer gaan leggen.
Echt he.

Het blijkt ook maar eens in hoeverre niet-gelovigen begiftigd zijn met een denkvermogen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:23
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-05-2005 @ 08:58 :

Tertio: nare man en pro moslim hahahaha, laatst zij hij het nog een achterlijke woestijn cultuur te vinden. Niets zo ergelijk als mensen die er twee gezichten erop nahouden, nichtwahr?
zei
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:23
haplo
haplo is offline
Citaat:
Aishiteru schreef op 10-05-2005 @ 18:34 :
Idd, dat moeten we niet hebben, gaat altijd mis
Ja, dat zal het zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:27
Aishiteru
Aishiteru is offline
Citaat:
haplo schreef op 11-05-2005 @ 11:23 :
Ja, dat zal het zijn.
Meningen vormen stromingen, stromingen vormt verdeeldheid. En verdeelheid is
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Aishiteru schreef op 11-05-2005 @ 11:27 :
Meningen vormen stromingen, stromingen vormt verdeeldheid. En verdeelheid is
Je hebt hier wel een punt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 11:00
Aishiteru
Aishiteru is offline
Citaat:
S. schreef op 11-05-2005 @ 11:32 :
Je hebt hier wel een punt.
De term ratio is mensen naar hun bol gestegen. Laat ons moslims daarin niet naar verleidt worden. De 'liberale' moslims zijn al 'verpest'
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Aishiteru schreef op 11-05-2005 @ 12:00 :
De term ratio is mensen naar hun bol gestegen. Laat ons moslims daarin niet naar verleidt worden. De 'liberale' moslims zijn al 'verpest'
Inderdaad, die vieze wetenschap heeft ons alleen slechte dingen gebracht, zoals welvaart.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:02
Aishiteru
Aishiteru is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-05-2005 @ 12:57 :
Inderdaad, die vieze wetenschap heeft ons alleen slechte dingen gebracht, zoals welvaart.
Met wetenschap is niets mis mee hoor Het laat ons alleen maar meer zien hoe groots Allah is.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Aishiteru schreef op 11-05-2005 @ 13:02 :
Met wetenschap is niets mis mee hoor Het laat ons alleen maar meer zien hoe groots Allah is.
Evolutie, onzekerheidsrelatie van Heisenberg, theorema van Bell, heliocentrisch wereldbeeld, ...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:09
Aishiteru
Aishiteru is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-05-2005 @ 13:03 :
Evolutie, onzekerheidsrelatie van Heisenberg, theorema van Bell, heliocentrisch wereldbeeld, ...
Grappig, dat er nog mensen zijn die in de evolutie geloven , maar als je je zo graag verbonden wilt voelen met king kong, be my guest

die andere theorieen kenk niet, maar heliocentrisch wereldbeeld ?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:20
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-05-2005 @ 08:58 :
Blijkbaar heb je de toon van zijn bericht gemis dus leg ik het nog maar eens even voor je uit.

Primo: nare komt met de suggestieve titel kunnen moslims denken? secondo: ik open daar een topic over , hij reageert als een gebeten hond en ipv van het artikel toe te lichten, geeft hij te kennen dat ik let wel als moslim zijnde het niet kan hebben er ook artikelen zijn die mijn bekrompen visie weerleggen. (Ik heb hem nadrukkelijk gevraagd om het artikel toe te lichten maar hij zwijgt in alle talen en laat zijn vriendjes hier voor hem de kolen uit het vuur te halen. Kun je ook eens gewoon voorjezelf spreken? dat zou wel zo mooi zijn. )
Tertio: nare man en pro moslim hahahaha, laatst zei hij het nog een achterlijke woestijn cultuur te vinden. Niets zo ergelijk als mensen die er twee gezichten erop nahouden, nichtwahr?
En zoals gebruikelijk is de secundo weer foutief. Je zou eerst eens moeten lezen voor je als een gillende zeug naar meldpunt en mededelingen rent.
Verder is nare's reactie absoluut niet haatdragend jegens moslims. Enkel vijandig tegen jou, en terecht, jij opent zonder kennis een topic op m&m.

Probeer eens inhoudelijk mee te praten inplaats van als een bloedhond naar anti-moslim posts te zoeken.

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:22
Aishiteru
Aishiteru is offline
cartman666 en makelville blijf eens on topic

Pm of mail elkaar, maar ga hier nou niet off topic
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:23
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Aishiteru schreef op 11-05-2005 @ 13:09 :
Grappig, dat er nog mensen zijn die in de evolutie geloven , maar als je je zo graag verbonden wilt voelen met king kong, be my guest

die andere theorieen kenk niet, maar heliocentrisch wereldbeeld ?
Och, als God de mens geschapen heeft zowel als de gorilla ben je net zo goed verwant
Oud 11-05-2005, 12:24
Aishiteru
Aishiteru is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-05-2005 @ 13:23 :
Och, als God de mens geschapen heeft zowel als de gorilla ben je net zo goed verwant
Slim opgemerkt idd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten