|
|
|
Kom maar op!
|
|
Mini gehaktballetjes/hamburgertjes en daar dan een stukje kaas in doen
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
MTpower schreef op 10-05-2005 @ 22:58 :
Mini gehaktballetjes/hamburgertjes en daar dan een stukje kaas in doen
|
![]() geitenkaas kan ook, of gewoon jonge kaas Je moet er wel voor zorgen dan dat de kaas echt IN het gehakt zit, anders loopt het er uit en krijg je aangebrandde kaas. |
|
|
|
MTpower schreef op 11-05-2005 @ 15:00 :
Hoeft niet perse ![]() geitenkaas kan ook, of gewoon jonge kaas Je moet er wel voor zorgen dan dat de kaas echt IN het gehakt zit, anders loopt het er uit en krijg je aangebrandde kaas.
|
![]() tis echt lekker. Je moet gewoon kleine blokjes snijden en daar gehakt omheen doen. |
|
|
|
Sarah schreef op 10-05-2005 @ 22:38 :
brooddeeg! dan kunnen mensen pizza'tjes maken (blikje tomtanepuree en wat gemalen kaas erbij)
|
|
wizkid schreef op 11-05-2005 @ 15:26 :
Leg je dat dan bovenop of in een pannetje? ![]() Anders is het grillen... als je zo'n electrisch ding hebt... Ik heb zelf een hekel aan al die electrische kookapparaten (elec. BBQ, elec. gourmetstel, elec. gril, elec kookplaat enz.) Liever of gas, spiritus of houtskool, zijn de smaken ook veel beter vind ik |
|
|
|
Verwijderd
wizkid schreef op 11-05-2005 @ 15:26 :
Leg je dat dan bovenop of in een pannetje? En de meeste gourmetstellen die ik gezien heb, hebben bovenop een grillplaat en onderop plaats voor pannetjes |
|
|
|
Sarah schreef op 11-05-2005 @ 15:48 :
kan allebei, maar het is wel een handig iets voor bovenop want het gourmetstel wordt er niet echt vies van En de meeste gourmetstellen die ik gezien heb, hebben bovenop een grillplaat en onderop plaats voor pannetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haal zoiezo de dipsausjes van Duyvis (paté royal en carnaval zijn mijn favo's), echt heerlijk bij het vlees
!!
|
|
banaan met kokos
|
|
Mozarella! Dat is super lekker op vlees.
Verder is stokbrood ook erg lekker.