Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 11-05-2005 @ 16:19 :
Btw, succes Leonoor, ik hoop voor je dat er deze week in elk geval weer wat af gaat, dat motiveert dan tenminste ook weer een beetje.
Hmm, dank je wel.
Oud 11-05-2005, 15:23
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-05-2005 @ 16:21 :

Als je met kleren 58 kilo weegt, dan is dat bij jou lengte dus gewoon al behoorlijk laag. Wat je ook aan je bmi ziet. Meer afvallen lijkt me erg onverstandig.
Was ik ook niet van plan, ben mijn kcal aan het opbouwen, deze week 1700, als dat goed gaat volgende week 1800, en dan zie ik wel waar ik uit kom. Ik wilde het opbouwen tot 1900 omdat dat telkens weer eruit komt als ik mijn behoefte bereken, maar als ik meer kan eten zonder aan te komen bouw ik het verder op
Oud 11-05-2005, 15:26
kliwie
kliwie is offline
pff zo stom heb net 6 boterhammen pindakaas met appelstroop gegeten... gewoon uit verveling! nouja gewoon is het niet maar ik kan me absoluut niet concentreren op het leren en dan ga ik dus eten. echt balen het ging vandaag juist weer een keer zo goed.
Oud 11-05-2005, 15:30
Verwijderd
Citaat:
kliwie schreef op 11-05-2005 @ 16:26 :
pff zo stom heb net 6 boterhammen pindakaas met appelstroop gegeten... gewoon uit verveling! nouja gewoon is het niet maar ik kan me absoluut niet concentreren op het leren en dan ga ik dus eten. echt balen het ging vandaag juist weer een keer zo goed.
Probeer dan wat anders te gaan doen ipv eten als je je verveelt.

En pindakaas met appelstroop...is dat te eten?

@Bloem:
Oud 11-05-2005, 15:37
kliwie
kliwie is offline
tja das het probleem het is echt superlekker
Oud 11-05-2005, 15:40
Mara
Mara is offline
Ben koekjes aan 't bakken, volgens oud kookboek hier. 160g bloem, 120g boter/margarine, 80 suiker, 1 ei en mespunt suiker.

Precies zo gedaan, maar als ik in de oven kijk dan loopt 't vet er gewoon uit

Ik was al niet van plan ze te eten (bak gewoon omdat ik 't leuk vind ) maar nu helemáál niet meer.
Oud 11-05-2005, 15:44
cerys
cerys is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-05-2005 @ 16:40 :
Ben koekjes aan 't bakken, volgens oud kookboek hier. 160g bloem, 120g boter/margarine, 80 suiker, 1 ei en mespunt suiker.

Precies zo gedaan, maar als ik in de oven kijk dan loopt 't vet er gewoon uit

Ik was al niet van plan ze te eten (bak gewoon omdat ik 't leuk vind ) maar nu helemáál niet meer.
haha apart, als ik koekjes bak wil ik ze gelijk ALLEMAAL opeten

en ik neem aan dat je een mespuntje zout bedoelt
Oud 11-05-2005, 15:45
Mara
Mara is offline
Citaat:
cerys schreef op 11-05-2005 @ 16:44 :
haha apart, als ik koekjes bak wil ik ze gelijk ALLEMAAL opeten

en ik neem aan dat je een mespuntje zout bedoelt
Euh ja. Vaag dat ik suiker neerzette

Ik wil dat normaal ook, maar dit ziet er best vies uit dus ik voer ze wel aan de familie op
Oud 11-05-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-05-2005 @ 16:45 :
Euh ja. Vaag dat ik suiker neerzette

Ik wil dat normaal ook, maar dit ziet er best vies uit dus ik voer ze wel aan de familie op
Ik heb dat ook een keer gehad met zo'n ovenpizza; als je hem scheef hield drupte er allemaal vet vanaf, zo smerig .

En als je koekjes wilt bakken, bak dan die havermoutkoekjes!
Oud 11-05-2005, 15:48
cerys
cerys is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 11-05-2005 @ 16:46 :
Ik heb dat ook een keer gehad met zo'n ovenpizza; als je hem scheef hield drupte er allemaal vet vanaf, zo smerig .

recept? en hoeveel kcal zitten daar ongeveer in dan?
ik hou zo van koekjes gewoon
Mara
Mara is offline
Citaat:

We hebben geen havermout in huis. Daar komt bij dat de rest dat veeeel te gezond vindt, dan moet ik dus alles opeten. Nu eten zij lekker alles op
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik vaak...brr... Ik dep pizza's ed altijd even af met keukenpapier.
Oud 11-05-2005, 15:49
Mara
Mara is offline
Met pizza's heb ik dat nooit. Welk merk hebben jullie daar dan van?
Oud 11-05-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-05-2005 @ 16:49 :
Het maakt niet uit welk merk (ik heb meestal pizza funghi, die is geloof ik van Dr. Oetker of van die minidingen (vier in een rood doosje van weet-ik-ff-niet-wat) of ik maak er zelf één), ik heb het eigenlijk altijd. (Maar ik doe ze in de combimagnetron, misschien dat het daar aan ligt.)
Oud 11-05-2005, 15:54
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-05-2005 @ 16:03 :
Zonnatura? (Gele zak?)
Nee, het komt uit een pak met daarin gewoon een wittige zak... misschien is t ook wel het huismerk van de Hoogvliet hoor, dan kennen jullie het waarschijnlijk niet

Verder heb ik gisteravond echt te weinig gegeten, wegens de hele avond bij iemand op bezoek Waardoor ik dus vanochtend om 7 uur wakker werd van de honger (en een smsje) en ik de hele dag al veel eet.

- 7:00: 2 bb met vetarm kaassmeersel
- 8:00: banaan
- 10:30: schaaltje muesli met yoghurt
- 12:00: bb met 20+kaas en zo'n pakje Sultana YoFruit
- 14:15: bb met 20+kaas
- 15:30: twee lange vingers en een Fruitshot
- 16:30: bb met vetarm kaassmeersel
Oud 11-05-2005, 16:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-05-2005 @ 16:49 :
Ik heb het ook nooit. Is het niet gewoon vocht wat vrij komt van bijvoorbeeld tomaat en ham?
Oud 11-05-2005, 16:46
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-05-2005 @ 16:51 :
Het maakt niet uit welk merk (ik heb meestal pizza funghi, die is geloof ik van Dr. Oetker of van die minidingen (vier in een rood doosje van weet-ik-ff-niet-wat) of ik maak er zelf één), ik heb het eigenlijk altijd. (Maar ik doe ze in de combimagnetron, misschien dat het daar aan ligt.)
idd, ik heb er ook last van en de pizza's van de pizzaria hier in de buurt drijft het vet gewoon op

Ik had ene vraagje. Ik heb toenet huttenkase gekocht en ik dacht altijd dat ik het heel vies vond maar het is echt lekker . ik heb het net gegeten met wat komkommer erop en ik kan me voorstellen dat het ook lekker is met tomaat of sla. Maar wat voor een combinaties weten jullie nog? Ik vind het namelijk leuk om mijn eten op te fleuren dan ben ik er langer mee bezig en heb ik er plezier in Dusss lekkere tips?
Oud 11-05-2005, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 11-05-2005 @ 17:45 :
Ik heb het ook nooit. Is het niet gewoon vocht wat vrij komt van bijvoorbeeld tomaat en ham?
Volgens mij niet...iig niet alleen.
Oud 11-05-2005, 16:51
Verwijderd
huttenkase met bieslook andere tuinkruiden kunnen vast ook wel, peterselie of basilicum ofzo.
Gecombineerd met roze ham is het ook érg lekker

Of op een half hard broodje met een flinke klodder jam, héérlijk, maargoed, dat is niet echt lijn-voedsel he
Oud 11-05-2005, 16:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-05-2005 @ 17:50 :
Volgens mij niet...iig niet alleen.
hmm, misschien ligt het dan aan de stand van je (combi) oven ofzo. Geen idee waar het anders aan kan liggen dat de één het wel heeft en de ander niet.
Oud 11-05-2005, 16:54
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-05-2005 @ 17:51 :
huttenkase met bieslook andere tuinkruiden kunnen vast ook wel, peterselie of basilicum ofzo.
Gecombineerd met roze ham is het ook érg lekker

Of op een half hard broodje met een flinke klodder jam, héérlijk, maargoed, dat is niet echt lijn-voedsel he
ach alles valt in te passen in het dieet he maar bedankt. met bieslook lijkt me lekker ja en met ham klinkt ook goed. ga eens wat proberen. Iemand nog meer suggesties?

Mijn dag begon vrij slecht want ik voel me niet super
ochtend:
grote boterham cervelaat

middag
yoghurt, schep cruesli en halve perzik
boterham jam

tussendoor
breaker light
3 boterhammen, 2 met philadelphia light en 1 met huttenkase

nu ga ik zo nog avondeten en vanavond nog eren verjaardag
Oud 11-05-2005, 17:04
IkLisanne
IkLisanne is offline
Mag ik even mijn blijheid uiten? ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht en het is een gewone replay en de maat is 26x32
Oud 11-05-2005, 17:04
Mara
Mara is offline
Citaat:
IkLisanne schreef op 11-05-2005 @ 18:04 :
Mag ik even mijn blijheid uiten? ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht en het is een gewone replay en de maat is 26x32
Wat is jouw lengte + gewicht dan?
Oud 11-05-2005, 17:06
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
IkLisanne schreef op 11-05-2005 @ 18:04 :
dat is een maat 34 normale damesmaat? ben je blij omdat je bent aangekomen of wat?
Oud 11-05-2005, 17:10
Verwijderd
nee, zij was degene die zichzelf niet dik vond maar ging afvallen omdat iemand had gezegd dat weer iemand anders had gezegd dat ze dik was, oid
Oud 11-05-2005, 17:13
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-05-2005 @ 18:10 :
nee, zij was degene die zichzelf niet dik vond maar ging afvallen omdat iemand had gezegd dat weer iemand anders had gezegd dat ze dik was, oid
Dat je dat onthoudt
Oud 11-05-2005, 17:18
cerys
cerys is offline
Citaat:
lekker dom
Oud 11-05-2005, 17:18
gewoonik
gewoonik is offline
Citaat:
kliwie schreef op 11-05-2005 @ 14:45 :
had je honger of uit verveling of was je boos ofzo?
hm k denk een combinatie.. eerst honger toen had ik geen zin om te leren en wel om te eten en verveelde ik me en toen werd ik boos dat ik niet normaal kon omgaan met eten en toen dacht ik ja laat ook maar.. nu ben ik toch al bezig...t is ook niet bij die boterhammen gebleven..
echt vervelend...
mja nu dus nog 1,5 week vrij om te leren en dan examens en dan vrij en als ik geen echte structuur heb en ergens anders ben waar ik dan voor zorg dat ik genoeg eten mee heb.. ga ik dus vaak teveel eten.. daardioor zie ik dan ook steeds meer op tegen die weken vrij.. terwijl dat eigenlijk heel leuk moet worden...

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 17:29.
Oud 11-05-2005, 17:31
blurred
blurred is offline
Citaat:
Dat klopt ja
Oud 11-05-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
gewoonik schreef op 11-05-2005 @ 18:18 :
hm k denk een combinatie.. eerst honger toen had ik geen zin om te leren en wel om te eten en verveelde ik me en toen werd ik boos dat ik niet normaal kon omgaan met eten en toen dacht ik ja laat ook maar.. nu ben ik toch al bezig...t is ook niet bij die boterhammen gebleven..
echt vervelend...
mja nu dus nog 1,5 week vrij om te leren en dan examens en dan vrij en als ik geen echte structuur heb en ergens anders ben waar ik dan voor zorg dat ik genoeg eten mee heb.. ga ik dus vaak teveel eten.. daardioor zie ik dan ook steeds meer op tegen die weken vrij.. terwijl dat eigenlijk heel leuk moet worden...
Zoek je een bijbaantje? Of je probeert het op een andere manier op te lossen, zodat je wel structuur hebt en zodat je wel/niet genoeg eten mee hebt (ik snap die zin even niet, dus daarom wel/niet, mag je zelf invullen wat je bedoeld )?
Oud 11-05-2005, 17:37
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
blergh, ben ziek aan het worden , heel mn hoofd lijkt vol snot te zitten
Eten gaat slecht vandaag, alles staat me tegen:
Heb met moeite 2 bb gegeten, 1tje met halvajam en eentje met kipfilet.
dalijk kijken of ik misschien nog wat yoghurt met fruit naar binnen krijg..
heb sindsdien nog yoghurt met rabarbercompote en als avondeten kipfilet met nieuwe aardappeltjes en bleekselderij. Als 'toetje' een banaan.

zit nu op +-1250 kcal

vanavond nog wat roggebrood of een boterham en fruit, dan vind ik het wel weer goed geweest
Oud 11-05-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 11-05-2005 @ 18:37 :
dan vind ik het wel weer goed geweest
Omdat je niet lekker bent dan, want het is gewoon veel te weinig.
Oud 11-05-2005, 17:43
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-05-2005 @ 18:39 :
Omdat je niet lekker bent dan, want het is gewoon veel te weinig.
ja, vooral ook omdat ik alles dat ik eet echt met tegenzin naar binnen moet werken, dus dan vind ik +- 1500 kcal nog best oke. voor normaal is het idd wel weinig.
Oud 11-05-2005, 17:43
gewoonik
gewoonik is offline
ik bedoelde dat als ik structuur heb dat ik dan zorg dat ik genoegt eten mee heb dus niet teveel en niet te weinig en dat t dan dus wel lukt...
mja ik zoek al heel lang een bijbaantje maar t lukt maar niet...en heb t dus ook wel een beetje opgegeven nu...
ik vind t ook vervelend dat t fietsen wat ik elke dag naar school deed wegvalt.. nu voel ik me meteen lui .. en met dit weer vind ik sporten niet aantrekkelijk.. als t mooi weer is zou ik wel een stuk gaan fietsen of skeeleren of wandelen ofzo.. mja
bah ik baal dr wel van..dat ik niet gewoon normaal met eten om kan gaan..
Oud 11-05-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
gewoonik schreef op 11-05-2005 @ 18:43 :
ik bedoelde dat als ik structuur heb dat ik dan zorg dat ik genoegt eten mee heb dus niet teveel en niet te weinig en dat t dan dus wel lukt...
Dan snap ik het nu. Maar dus zorgen dat je die structuur krijgt. Naar een bijbaantje gewoon blijven zoeken, wie weet vind je nog wat, als je niet zoekt zal dat minder snel gebeuren.
En anders misschien een schema maken en je dan daar aan houden?

Ik denk dat het maar heel weinig mensen lukt om normaal met eten om te gaan. De meeste mensen houden zich er alleen niet mee bezig en maken zich er niet zo druk om. Als ik zie wat mensen om me heen soms eten...dan weet ik dat ik een heel stuk gezonder eet, ondanks dat ik misschien ook wel eens een dag niet zo gezond eet.
Oud 11-05-2005, 17:51
Bloem
Bloem is offline
Ik heb helemaal geen school of werk, en had in het begin inderdaad heel veel moeite om qua eten structuur in mijn dag te brengen, temeer omdat dat vaak de enige 'hoogtepunten' van mijn dag zijn/waren, en ik dus van eetmoment naar eetmoment leefde. Toch proberen om tijden te plannen waarop je gaat eten, en je daaraan houden, proberen om niet meer dan een half uur daar vanaf te wijken, dat hielp mij althans wel.
Oud 11-05-2005, 17:52
IkLisanne
IkLisanne is offline
Citaat:
cerys schreef op 11-05-2005 @ 18:18 :
lekker dom
Dankje? Ik voelde me alleen onzeker en dacht dat mensen me hier wel konden helpen of het ten eerste normaal was dat je je soms zo voelt en ten tweede wat je dan moet eten op dagen dat ik eigenlijk überhaupt niets wil eten.
Oud 11-05-2005, 17:52
gewoonik
gewoonik is offline
hm ja maak dus ook wel een schema (in mn hoofd dan) maar jah lukt niet echt om me daar aan te houden..
vrijdag en zaterdag en maandag ging goed.. maar zondag dinsdag en woensdag dus niet..
nouja morgen weer opnieuw proberen..

t is misschien ook wel dat ik eerst echt aan moest komen en dus veel ging eten en om t nu weer om te zetten naar genoeg lukt nog niet echt...
mja gewoon blijven proberen..
en bedankt voor de tips
Oud 11-05-2005, 17:59
Verwijderd
Citaat:
IkLisanne schreef op 11-05-2005 @ 18:52 :
Dankje? Ik voelde me alleen onzeker en dacht dat mensen me hier wel konden helpen of het ten eerste normaal was dat je je soms zo voelt en ten tweede wat je dan moet eten op dagen dat ik eigenlijk überhaupt niets wil eten.
En dat kunnen ze hier ook, toch? (Daar had je toch al reacties op gehad?)

@gewoonik: Misschien helpt het om het schema op papier te zetten en bv. je moeder te vragen je er bij te helpen als het je in je eentje niet lukt? En idd blijven proberen.
Oud 11-05-2005, 18:06
gewoonik
gewoonik is offline
vanwege mijn eerdere probleem met eten (veel te weinig tot ernstig ondergewicht )..durf ik niet echt iets aan mn moeder te vragen en zij eet zelf ook niet zo gezond.. maar 3 boterhammen op n dag en als ik jullie moet geloven is dat te weinig.. maar ik ga t voor me zelf proberen op papier te zetten dan en me echt aan de tijden en hoeveelheden proberen et houden... misschien ook gewoon elke dag ongeveer tzelfde op brood eten..zodat ik niet alles ga eten en dan ook alle combinaties.. zoals bv pindakaas en appelstroop zoals ik net ergens las...
en misschien hier iets minder kijken t wordt beetje hm.. obsessie ofzo.. dan post ik over een tijdje wel weer hoe t gaat..
bedankt voor de tips iig
5 boterhammen
2 stuks fruit
avondeten en toetje.. is dus ongeveer goed?
probeer ik me daar aan te houden.. misschien 1 boterham of fruit of yoghurt meer als ik nog honger heb....
Oud 11-05-2005, 18:12
IkLisanne
IkLisanne is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-05-2005 @ 18:59 :
En dat kunnen ze hier ook, toch? (Daar had je toch al reacties op gehad?)

@gewoonik: Misschien helpt het om het schema op papier te zetten en bv. je moeder te vragen je er bij te helpen als het je in je eentje niet lukt? En idd blijven proberen.
jaa heb ik ook het sloeg eigenlijk ook meer op de lekker dom, het kwam een beetje vervelend over. maar ok
Oud 11-05-2005, 18:24
Verwijderd
Het gaat goed Ik kan me goed aan mn schema houden

10.00 2 boterhammen
12.30 2 boterhammen
15.00 2 boterhammen
17.30 diner
20.00 vla of yoghurt
Met ergens op de dag nog 2 stuks fruit

Ik wil ook wat kwark gaan eten aangezien dat meer eiwitten bevat dan yoghurt (toch?)... Ik vind dat er nogal verschil zit in prijs en smaak van verschillende merken (naturel) kwark... welk merk vinden jullie lekker (en goedkoop)?
Oud 11-05-2005, 18:26
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Hagel schreef op 11-05-2005 @ 17:46 :
Ik had ene vraagje. Ik heb toenet huttenkase gekocht en ik dacht altijd dat ik het heel vies vond maar het is echt lekker . ik heb het net gegeten met wat komkommer erop en ik kan me voorstellen dat het ook lekker is met tomaat of sla. Maar wat voor een combinaties weten jullie nog? Ik vind het namelijk leuk om mijn eten op te fleuren dan ben ik er langer mee bezig en heb ik er plezier in Dusss lekkere tips?
Huttenkase met gerookte zalm is ook erg lekker of idd met kruiden... en mn moeder doet er muesli door, maar ik weet niet of dat lekker is, nooit uitgeprobeerd Verder zijn er natuurlijk ook allemaal lekkere gerechten mee, groentetaart enzo maar ik neem aan dat je bedoelde voor gewoon tussendoor ofzo
Oud 11-05-2005, 18:28
Martine1986
Martine1986 is offline
voor mensen die net als ik moeite hebben met beslissen wat ze 's avonds moeten eten is dit misschien een handige site. Weet niet of hij al eens genoemd is, maar je kunt iig kiezen voor calorie-arme recepten of vegetarische of colesterol-arm etc. Of op soort recept of op ingredient. Vind em zelf iig wel practisch!
Oud 11-05-2005, 18:31
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Koel schreef op 11-05-2005 @ 19:24 :
Het gaat goed Ik kan me goed aan mn schema houden

10.00 2 boterhammen
12.30 2 boterhammen
15.00 2 boterhammen
17.30 diner
20.00 vla of yoghurt
Met ergens op de dag nog 2 stuks fruit

ohja, dit is vast een hele domme vraag hoor; maar als je het over boterhammen hebt bedoel je dan sneeen of echt boterhammen, als in twee sneeen op elkaar met iets ertussen..
en deze vraag is vast nog dommer: Moet je dan dus 5/6 sneeen brood eten op een dag, of 5/6 boterhammen, ik ging zelf nmlk uit van het laatste..
pff verwarrend
Oud 11-05-2005, 18:32
blurred
blurred is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 11-05-2005 @ 19:31 :
en deze vraag is vast nog dommer: Moet je dan dus 5/6 sneeen brood eten op een dag, of 5/6 boterhammen, ik ging zelf nmlk uit van het laatste..
pff verwarrend
5/6 sneeën brood.
Een snee brood is een boterham.
Oud 11-05-2005, 18:39
Bloem
Bloem is offline
Ik eet altijd magere kwark van de Lidl, iets van 50 cent per bakje en ik vind 'm héél erg lekker. Die MeelFriek eet, van Konings ofzo, vind ik minder lekker. Al die Franse kwarken vind ik ook vies, en de magere milde kwark van Melkan is wel lekker, maar ook 2 keer zo duur als die van de Lidl
Oud 11-05-2005, 18:41
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
blurred schreef op 11-05-2005 @ 19:32 :
5/6 sneeën brood.
Een snee brood is een boterham.
Pff, ik dacht echt 5/6 boterhammen, alsin 10/12 sneeen. Gelukkig maar, dat haal ik bij lange na ook niet op één dag.. hm, maar soms wel 8, is dat dan teveel?
Oud 11-05-2005, 18:42
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 11-05-2005 @ 19:41 :
Pff, ik dacht echt 5/6 boterhammen, alsin 10/12 sneeen. Gelukkig maar, dat haal ik bij lange na ook niet op één dag.. hm, maar soms wel 8, is dat dan teveel?
Nee, 5 tot 8 wordt aanbevolen door het voedingscentrum, maar als jij graag 8 boterhammen eet is daar niks mis mee
Oud 11-05-2005, 18:44
cerys
cerys is offline
Citaat:
IkLisanne schreef op 11-05-2005 @ 18:52 :
sorry hoor het klinkt harder dan dat ik het bedoel

maar ik bedoel.. het slaat toch nergens op dat je af gaat vallen omdat anderen zeggen dat je 'dik' bent, terwijl je zelf tevreden bent? dat klinkt net zoals dat je andere kleren gaat dragen omdat anderen de kleding die jij leuk vindt stom vinden

maar ik snap dat je je door opmerkingen van anderen onzeker gaat voelen hoor.. heb ik zelf ook.. het verschil is dat ik mezelf 'ook' 'dik' vind

Regels voor berichten