Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
in liefde en oorlog is toch alles geoorloofd? Dan telt dat limiet ook niet dus ![]() Jij bent mijn geheime wapen dan ![]()
||
Citaat:
*glimt van trots* ![]()
|
de Abt -> vervelend doen
Mathfreak -> slimme natuur/wiskundige actie Secreet -> ogen uit te krabben Talon -> die werpen we Fruitmand -> die gooit met fruit
||
Citaat:
![]() Shit, nu kan ik die (en jou) niet meer in m'n team... Hmm... Ik denk er ever over ![]() |
![]() |
|
Havock - goed in allerlei handige boostingtechnieken
Unexplained - ik bedenk met zijn onmisbare hulp een stiekeme aanvalsroute via de 4e dimensie Just Johan - berekeningen voor alle ballistische projectielen de abt van sion - sturen we vooruit om tegenpartij te saboteren met irritant doch goed onderbouwt (negatief) commentaar op alles Ki Fighter - afleidingsmaneuvres wapens: Havock - kiest hij zelf maar Unexplained - laptop en dimensionale vervormer + een goed wapen Just Johan - laptop (ingehackt op Amerikaanse Nuke Netwerk) + een goed wapen de abt van sion - luidspreker en PDA Ki Fighter - hallucinaitieve drugs, gelooft hij nog meer in wat hij zegt. Ziet hij zijn ki-ballen zelfs EN uiteraard krijgt iedereen van mij HEV's (hostile enviroment suits) die tegen antitankwapens kunnen + je kunt ermee met 200 km/u rennen + je kunt ermee 500 kg dragen (en er zitten kernfusiebatterijtjes in die een paar millenia mee gaan)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bikkel: Scheet iedereen om ver Mommen: Glas bier, drinkt iedereen er uit Tox: Praat de tegenstander stil Knutselsmurfie: Heel sterk ![]() Pardonme: Hehe als iemand eef slaat komt Thijs ![]()
|
Verwijderd
|
Leader: MegaManX = granaatwerper
SiniX = heeft al wat enige kennis bij de marine..pak maar een wapen die je fijn vindt ![]() ******** = zn vechtkunsten is altijd wel handig dus heeft geen wapen nodig ![]() Bazz = speel maar lekker met de bazooka ![]() Vork = mag wel in een tank ![]() flowgirl = tegenstanders afleiden ![]() sterk team ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mavie - Leader van het team: Nun-chaku (??)
Kez - 1st General - Met z'n ijzersterke brein vind hij z'n eigen wapens uit ![]() *Sneeuwmuts* - Medic - D'r schoondheid is genoeg (*eist op*) Piccola - Diversion Peon - Met haar uiterlijk en snelheid rent ze door de flanken van de vijandelijke linie's-machine gun Bazz - Die-Hard-Rambo - met z'n kloppende spieren en brede schouder schrikt hij iedereen af. - 2 bazooka's en een paar raketwerpers ik vind dat ik mezelf wel mag gebruiken als ik al es ben genoemd ![]() |
![]() |
|
|