Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2005, 15:05
rare kwast
rare kwast is offline
kijk eens naar mij!!!!!

ik maak overal een grote POKKUH zooi van

knap he...nu graag applaus
Oud 14-05-2005, 15:13
coopergirl
coopergirl is offline
'ze (lees; ik) was een beetje dom'..! Heb zonder toestemming van mijn ouders de auto aan een vriend van me beloofd voor het pinksterweekend Au fond hebben m'n ouders en ik net zoveel recht op 'de auto'.. Maar, hij staat (nog) op hun naam.. M'n stiefpa leent z'n auto's niet eens uit aan z'n eigen vader of broer.. Aaargh, koehoofd!
Bluh, zie er tegenop morgen uiterlijk al om 6.00 uur 's ochtends richting werk te moeten gaan.
Oud 14-05-2005, 15:46
Verwijderd
Ghehe, ik praat mezelf nu aan dan het allemaal goed komt en dat hij uiteindelijk toch weer bij mij terecht komt. Damn, ik weet donders goed dat dit niet zo is, maar schijt aan de waarheid ik voel me iig weer even een stukkie beter
Oud 14-05-2005, 16:27
Verwijderd
blegh............ jammer dat ze zo twijfelt ze is zooooo leuk
Oud 14-05-2005, 16:30
Old Deuteronomy
Old Deuteronomy is offline
Kut, heeft ze het gezien? Ik weet bijna zeker van wel, maar ze zei niets. Niet zo gek ook, ik zou me ook kapot schrikken. Argh kut kut kut, hoe kon ik nou zo stom zijn, ik had haar de trap toch op kunnen horen lopen. Maar nee hoor, ik was zo bezig met m'n eigen verdriet dat ik niks van de buitenwereld hoorde. Fuck, ik durf niet eens naar beneden, geen idee hoe ik haar nu aan moet kijken.
Oud 14-05-2005, 16:49
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb weer gereageerd op een kamer in díé straat Ik hoop zo dat ik hem nu wel krijg Het zijn zulke mooie kamers in een gezellig studentencomplex, oooh laat mij die kamer krijgen

Maandagavond mag ik er heen!

(sorry ik mag me niet teveel verheugen)
Oud 14-05-2005, 17:32
Nijn*
Nijn* is offline
De volgende keer dat ik me kut voel, ga ik gewoon hardlopen!
Oud 14-05-2005, 17:37
Dolores
Dolores is offline
le·vens·moe (bn.)
1 genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend

Zou dat kunnen op je 17e?
Oud 14-05-2005, 18:21
Verwijderd
pfff, stom internet. valt om de haverklap uit. daar word ik moe van. ik voel me een beetje, tsja, wat zal ik zeggen: raar. allereerst om hem. hij had een feestje gisteren, en ik maak me daar druk om. moet ik niet doen, het is verleden tijd. vanavond ga ik lekker weg, en voel me daar schuldig om. stom hè? ik vind het zo stom van mezelf. dat het hem nog steeds allemaal niets doet. dat doet me het meest pijn. en ja, stiekem zou ik hem wel willen knuffelen ofzo, maar ja. wie ben ik....ik doe zo mijn best om het gezellig te houden. doe daar dan aan mee, knul.

verder had opa een slechte dag. hij wilde niemand zien, en hij lag weer de hele dag op bed. nieuwe morfinepleisters maar aan hem gegeven. hij wazs vandaag heel erg bezig met zijn testament, een teken voor mij dat hij zelf voelt hoe hard hij eigenlijk gaat. pap moest vliegensvlug een en ander van hem regelen.

Mushu, ben je boos op mij?
Oud 14-05-2005, 18:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dolores schreef op 14-05-2005 @ 18:37 :
le·vens·moe (bn.)

Reken maar van yes.
Oud 14-05-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 14-05-2005 @ 18:37 :
le·vens·moe (bn.)

yup..
Al veel eerder zelfs

GVD 1 opmerking, 1 opmerking.. en mijn hele avond is verpest. Gezellig, moet zo naar een verjaardag. En ik wil eigenlijk mijn bedje induiken, maar niet alleen..
Oud 14-05-2005, 19:49
Stefanie
Stefanie is offline
Tussen papieren naast de prullenmand
Vind ik een foto van ons samen op het strand
Ik voel de zee zacht langs m'n voeten gaan
'T is net alsof we daar weer staan

En al is het lang geleden
Dat je hier nog naast me lag
Ik herleef al die momenten
Toch zo'n 1000 keer per dag

Elke dag zie ik je voor me
Wat ik doe: je bent erbij

lalalaaa...
Oud 14-05-2005, 20:36
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-05-2005 @ 20:30 :

GVD 1 opmerking, 1 opmerking.. en mijn hele avond is verpest. Gezellig, moet zo naar een verjaardag. En ik wil eigenlijk mijn bedje induiken, maar niet alleen..
had ik gister ook... 1 opmerking en ik heb maar een halve film gezien...zat ineens weer zooooveel zooi in mn hoofd
Oud 14-05-2005, 20:39
Verwijderd
Ik wil niet meer eten. Gewoon helemaal niet meer.
Oud 14-05-2005, 22:35
rare kwast
rare kwast is offline
kommmaaar met dat gesprek...
moeten er toch aan geloven
kommaar...en laat me dan meteen niet meer meegaan naar dat pretpark...
scheeld mij weer een dag klote gedachtes in mn hoofd
maar ja als ik dat zeg....snappen jullie dat toch niet
damn fucking confusing
Oud 14-05-2005, 22:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Luister nu naar '15 miljoen mensen'... Het lijkt wel alsof dit land in een paar jaar tijd helemaal naar de knoppen is gegaan. Maar dat zal wel 'vroegah'-denken zijn...

Het gaat door morgen! Aan de ene kant super-veel zin! Aan de andere kant kan het ook wel moeilijk worden.
Oud 14-05-2005, 22:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ineens voel ik me weer kut. Heel vaag, en ik wil er vanaf.. Afijn morgen maar weer samen met een vriend een rondje bos te paard, blegh.
Oud 14-05-2005, 23:12
Verwijderd
Laat me nou verdomme gewoon met rust en laat me lekker janken en lach me ervoor uit, of bemoei je met mijn leven en behandel me gemeend net zoals ik jou behandel. Ga er iig niet schijnheilig tussen hangen.
Wat hou ik toch van dieren.

Vandaag weer keuring gehad, alleen gediskwalificeerd omdat mn beestje de moord stikte en ik mn dier verkoos boven een achterlijk keuringsrapportje.
Oud 14-05-2005, 23:13
Verwijderd
Wat ben ik ook een vervelend stuk vreten.
Oud 14-05-2005, 23:26
M@rco
M@rco is offline
Dit... dit kan toch niet?
Oud 14-05-2005, 23:55
Verwijderd
Waarom kwel ik mezelf door het kijken van foto's van hem? Let's cry again.
Oud 15-05-2005, 00:13
Balance
Balance is offline
Het leven is niet eerlijk
Ik kom net van een super leuk, gezellig avondje terug en bekijk nog even mijn mail. Lees ik daar dat de moeder van een oudklasgenootje is overleden. Die moeder heeft verdomme 2 jaar lang als een gek gevochten voor haar leven en dan nog verliest ze het.
Hoe oneerlijk kan het zijn..
Oud 15-05-2005, 00:23
Verwijderd
pff eigenlijk best een goede dag.. heb mn opa sinds lange tijd, dus eigenlijk maanden nadat hij in het verpleegtehuis is gaan wonen, weer eens gelukkig gezien. En dat door een simpele wandeling in het park. Toch maar vaker doen nu het nog kan.
Oud 15-05-2005, 07:58
Verwijderd
Gisteren een verslag van meer dan 6 kantjes getypt.. Pfff..
Vandaag werken. Weet niet of ik daar zin in heb .
Oud 15-05-2005, 08:43
farai
farai is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 15-05-2005 @ 09:21 :
O, en is er soms iets met 15 mei Het voelt zo, maar ik kan even nergens opkomen.
pinksteren maybe...

ik had het gister ook....ik sloeg ineens een week over ofzo. 't zijn weer teveel "feest"dagen bij elkaar denk ik

OT: ik ging net even lezen op het pestforum. reactietje gegeven op iemand en mn eigen story ff trug gelezen, waarvan ik het laatste deel op 14 maart ofzo gepost heb. We zijn nu dus een goeie 2 maanden verder. Ik besefte mij dat het verhaal daar neerzetten een hele stap voor me is geweest. En nog belangrijker: ik fleurde op van mn eigen laatste stukje ipv flashbacks te krijgen en down te worden. Ik weet, herrinneringen gaan er altijd zijn en ja soms gaan ze even pijn doen maar ze beheersen mn leven niet meer. oftewel: I did it, the past is a part of me but it's the past and I moved on. whoehoew Denk dat ik daar toch wel ff fier op mag zijn. .
Oud 15-05-2005, 08:52
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me wat beter, hoop dat ik vandaag minder in bed blijf. Rotgriep.
Oud 15-05-2005, 08:55
farai
farai is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-05-2005 @ 09:52 :
Ik voel me wat beter, hoop dat ik vandaag minder in bed blijf. Rotgriep.
euhm tis mss een tip maar: ziek is uit dit x .

doe het zelf ook ni ze. eigen raad opvolgen is nooit mn sterkste kant geweest.
Oud 15-05-2005, 09:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gadverdamme, vandaag zijn we ziek; misselijk, koppijn, nergens geen zin in, buikkrampen die zo erg zijn dat lopen bijna onmogelijk is, hell no. Zometeen een pijnstiller en dan toch maar weer naar training. Afijn we overleven het wel
Oud 15-05-2005, 10:00
Verwijderd
Argh, ik durf niet eens op de weegschaal te staan nu, normaal weeg ik me elke dag.. maar ik ben zo veel aangekomen de laatste paar dagen, niet leuk meer
Oud 15-05-2005, 10:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jeej, verjaardag vieren.

Ik ga heel veel taart eten en er niet bij nadenken en gewoon vrolijk zijn en niet denken aan eten en zelfs niet aan leren. Gewoon een fijne dag hebben
Oud 15-05-2005, 10:46
Isiyanka
Isiyanka is offline
We gingen het makkelijk doen, niet teveel gezeur, maar nou pieker ik me er nog rot over. Dit moet toch wel de eerste keer zijn dat ik hoop dat het weekend snel voorbij is. Maar ja, dan moet ik ook eens gaan beginnen met leren.
Oud 15-05-2005, 11:15
Stefanie
Stefanie is offline
Vandaag ga ik wat leuks doen met m'n vriend en z'n oma Klinkt suf, lijkt me echt gezellig
Oud 15-05-2005, 11:26
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 14-05-2005 @ 21:36 :
had ik gister ook... 1 opmerking en ik heb maar een halve film gezien...zat ineens weer zooooveel zooi in mn hoofd
*knuff*

Life sucks big time als je beste vriend out of town is. Ik mis hem zó. En hij maar denken dat niemand hem mist hier. GVD, lul, ik mis je! Ik kan gewoon niet drie weekenden achter elkaar zonder je. Snap dan dat ik je nodig heb.
Hij snapt me met een half woordje. Één blik en hij weet hoe ik me voel.

Weer een klote nacht gehad. Weer een nacht zonder antwoorden. Zeggen dat je moe bent is een geweldig excuus. Ja, ik was ook moe, maar ik was nog wakker. Ik was ook om 8 uur uit bed gisteren. Het was voor mij ook 6 uur vanochtend. Ik heb ook hard gewerkt, veel gedaan, veel gereisd gisteren. Ik had met hem willen praten, alles willen vertellen en zijn mening willen weten. Maar nee hoor, meneer is moe.
Waarom val ik toch op types die het niet interesseren hoe ik me voel? Types die zo ontzettend anders lijken dan dat ze zijn.

Still, life sucks big time
Oud 15-05-2005, 11:29
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-05-2005 @ 19:45 :
Reken maar van yes.
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-05-2005 @ 20:30 :
yup..
Al veel eerder zelfs
Pfff
Ach ja, komt wel weer goed ofzo.
Oud 15-05-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 15-05-2005 @ 12:29 :
Pfff
Ach ja, komt wel weer goed ofzo.
Nja, dat weet ik nog niet. Maar ik ken genoeg mensen bij wie het wel goed is gekomen. Nu ik nog..
Oud 15-05-2005, 11:58
Gothic
Gothic is offline
Waarom voel ik me altijd zo rot als ik naar m'n kamer ga? Waarom kan ik elk moment in huilen uitbarsten? Waarom heb ik er totaal geen last van als ik 2 weken weg ben van huis op vakantie ofzo?
Oud 15-05-2005, 12:00
Verwijderd
Binnenkort bega ik de grootste fout van mijn leven, oh well... als ik het niet probeer zal ik de gevolgen er nooit van ervaren.
Oud 15-05-2005, 12:00
Nijn*
Nijn* is offline
Ik moet keuzes maken die ik niet wil. De tegenstrijdigheid in mijn hoofd is weer eens veel te groot. Ik wil zo graag opnieuw beginnen, alles oppakken en aan de andere kant zo door blijven gaan, alleen al omdat ik bang ben voor 't nieuwe dat ik zal tegenkomen.. waarom bestaat mijn hele leven uit keuzes maken en ben ik juíst de persoon die daar ontzettend slecht in is?
Oud 15-05-2005, 13:36
ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 15-05-2005 @ 12:53 :
Nja, dat weet ik nog niet. Maar ik ken genoeg mensen bij wie het wel goed is gekomen. Nu ik nog..
gaat wel lukken meis..

nog 8 dagen...

pfff tis moeilijk vol te houden tot die tijd, maar hou me er maar aan vast dat het bijna is.
Oud 15-05-2005, 14:21
Verwijderd
Gelogen, bedrogen omg, respectloos.
Oud 15-05-2005, 16:18
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Ik word zo agressief van al jouw gelieg en gezeur en er-omheen-gedraai en vluchtgedrag en bindingsangst en onverschilligheid en vooral je algemene KLOOTZAKKERIGHEID maar het allerergste vind ik nog dat ik je mis terwijl daar helemaal geen reden voor is en jij altijd maar vindt dat je gelijk hebt en nooit eens nadenkt over hoe andere mensen zich voelen of hoe een normaal leven eruit ziet en dat alles maar een spelletje is dat het om macht gaat en jezelf zoveel mogelijk verliezen en ik mis je ik mis je zo erg.
Oud 15-05-2005, 17:44
ANGE
ANGE is offline
Ik wil niet meer. Nooit meer. Nooit meer eten. Nooit meer ademhalen. Nooit meer leven...
Oud 15-05-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 15-05-2005 @ 18:44 :
Ik wil niet meer. Nooit meer. Nooit meer eten. Nooit meer ademhalen. Nooit meer leven...
Nooit meer eten, inderdaad. Maar dat kan ik niet.
Oud 15-05-2005, 17:51
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 15-05-2005 @ 18:48 :
Nooit meer eten, inderdaad. Maar dat kan ik niet.
Als je het maar uit je hoofd laat...
Oud 15-05-2005, 18:10
Verwijderd
*gromt* en wie is er weer ziek? in 16 jaar 3 keer ziek geweest, en nu in 1 jaar minstens 4 keer. daar wordt een mens toch moe van? ik wel in ieder geval. mijn weerstand is niet goed ofzo, denk ik. Toch maar in de gaten houden, en dan even naar de dokter toe. Ik heb eigenlijk een hele hoop te vertellen, maar ik wil in bad.
Oud 15-05-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 15-05-2005 @ 18:51 :
Als je het maar uit je hoofd laat...
Niets eten kan ik niet, dat hou ik niet vol. Maar ik heb 3 a 4 maanden lang op 1000 kcal/dag geleefd (met af en toe een uitschieter) terwijl ik heel intensief sportte. Dat hield ik makkelijk vol, en ik voelde me toen kiplekker.
Oud 15-05-2005, 18:26
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 15-05-2005 @ 19:15 :
Niets eten kan ik niet, dat hou ik niet vol. Maar ik heb 3 a 4 maanden lang op 1000 kcal/dag geleefd (met af en toe een uitschieter) terwijl ik heel intensief sportte. Dat hield ik makkelijk vol, en ik voelde me toen kiplekker.
Ik weet het. Maar jij weet ook dat je dat niet moet doen. Doe dat dan alsjeblieft ook niet.
Oud 15-05-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 15-05-2005 @ 19:26 :
Ik weet het. Maar jij weet ook dat je dat niet moet doen. Doe dat dan alsjeblieft ook niet.
Jij weet ook dat je het niet moet doen, maar toch doe je het.
Oud 15-05-2005, 18:30
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 15-05-2005 @ 19:27 :
Jij weet ook dat je het niet moet doen, maar toch doe je het.
Ja. Wat niet wegneemt dat ik wil dat het goed gaat met iedereen. Ook al ken ik jou niet, toch wil ik dat het goed gaat met je. En dat je dus ook gewoon eet.
Oud 15-05-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 15-05-2005 @ 19:30 :
Ja. Wat niet wegneemt dat ik wil dat het goed gaat met iedereen. Ook al ken ik jou niet, toch wil ik dat het goed gaat met je. En dat je dus ook gewoon eet.
Het gaat goed met me,als ik me lekker in mijn vel zit. Als ik blij ben met mijzelf en met mijn lichaam. En dat gevoel gaat momenteel niet samen met (veel) eten.

De afgelopen 2 dagen heb ik vrij weinig gegeten en het gaat opeens veel beter met me. Het helpt dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten