Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al veel eerder zelfs ![]() GVD 1 opmerking, 1 opmerking.. en mijn hele avond is verpest. Gezellig, moet zo naar een verjaardag. En ik wil eigenlijk mijn bedje induiken, maar niet alleen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik had het gister ook....ik sloeg ineens een week over ofzo. 't zijn weer teveel "feest"dagen bij elkaar denk ik ![]() OT: ik ging net even lezen op het pestforum. reactietje gegeven op iemand en mn eigen story ff trug gelezen, waarvan ik het laatste deel op 14 maart ofzo gepost heb. We zijn nu dus een goeie 2 maanden verder. Ik besefte mij dat het verhaal daar neerzetten een hele stap voor me is geweest. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() doe het zelf ook ni ze. eigen raad opvolgen is nooit mn sterkste kant geweest. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Life sucks big time als je beste vriend out of town is. Ik mis hem zó. En hij maar denken dat niemand hem mist hier. GVD, lul, ik mis je! Ik kan gewoon niet drie weekenden achter elkaar zonder je. Snap dan dat ik je nodig heb. Hij snapt me met een half woordje. Één blik en hij weet hoe ik me voel. Weer een klote nacht gehad. Weer een nacht zonder antwoorden. Zeggen dat je moe bent is een geweldig excuus. Ja, ik was ook moe, maar ik was nog wakker. Ik was ook om 8 uur uit bed gisteren. Het was voor mij ook 6 uur vanochtend. Ik heb ook hard gewerkt, veel gedaan, veel gereisd gisteren. Ik had met hem willen praten, alles willen vertellen en zijn mening willen weten. Maar nee hoor, meneer is moe. Waarom val ik toch op types die het niet interesseren hoe ik me voel? Types die zo ontzettend anders lijken dan dat ze zijn. Still, life sucks big time |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ach ja, komt wel weer goed ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nog 8 dagen... ![]() pfff tis moeilijk vol te houden tot die tijd, maar hou me er maar aan vast dat het bijna is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De afgelopen 2 dagen heb ik vrij weinig gegeten en het gaat opeens veel beter met me. Het helpt dus. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |