Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2005, 12:06
Wandering
Wandering is offline
Van vrijen enzo word ik niet echt geil, wel iets meer als het echt spontaan en onverwachts begint, maar dat is zelden. Als ik seks heb met mijn vriendin, vind ik het wel fijn, maar niet echt geweldig. Ik zou er eigenlijk net zo goed gewoon bij kunnen liggen. Ze kan me aanraken waar ze wil, er is nergens een plekje waar ik "gek van word". Ook heeft ze me nog nooit tot een orgasme gebracht.
Nu kan ik niet zeggen dat dit aan mijn vriendin ligt, want bij vorige sekspartners was dit net hetzelfde. Ik kwam enkel klaar door penetratie (met een jongen dus), ook hij kon met zijn handen en tong doen wat ie wilde, ver kwam ik er niet mee.
Aangezien ik nu dus een vriendin heb, valt er niet veel te penetreren... (en een voorbinddildo zie ik niet echt zitten nee ) en dus niets te "orgasmeren". Dit heeft het gevolg dat ik me niet graag laat verwennen, omdat zij dan moeite zit te doen, maar er eigenlijk niets van komt en dat vind ik vervelend voor haar.
Ik breng veel liever haar tot een hoogtepunt, en ik geniet er ook meer van dan dat zij bij mij probeert. Je zou maar stop hoeven te zeggen en ik draai me om en kan gaan slapen, als ik met haar bezig ben, zou ik het wel willen afmaken voor haar.
Ik heb er met haar nog niet over gesproken, of ze weet dat ik nooit klaarkom weet ik niet, ik veronderstel dat ze dat ook wel merkt... Wel weet ze dat ik liever "geef" dan "neem", maar ze weet de reden dus niet...
Iemand die dit enigzins herkent of een idee heeft? Ik moet erbij zeggen dat ik het niet erg vind om niet tot een orgasme te komen, ik vind het wel een vervelende situatie, ook voor haar.
Oud 14-05-2005, 12:22
Verwijderd
Je kunt toch ook gepenetreerd worden zonder voorbinddildo? Laat je vriendin haar vingers gebruiken of koop (samen) een dildo of vibrator.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 12:31
Thee Muts
Thee Muts is offline
Kun je van masturbatie wel klaarkomen? Misschien eens een idee om dat samen met je vriendin te doen.

Heb je trouwens enig idee hoe het komt dat je er verder niet zoveel aanvindt? Is het alleen lichamelijk niet genoeg stimulatie voor jou, of kun je je er sowieso niet aan overgeven? Nouja, ik zou er in ieder geval eens over praten met je vriendin, want ik denk dat zij ook wel in de gaten heeft dat jij er niet optimaal van geniet. Misschien dat jullie samen tot nieuwe dingen kunnen komen
Oud 14-05-2005, 12:36
Wandering
Wandering is offline
Hand -en mondwerk wordt al toegepast. Zoals ik al zei, vingers doen het niet... Daar komt nog eens bij dat zij nogal kleine handen heeft, dus veel penetratie is er niet.
Een dildo heb ik al aan gedacht, maar ergens denk ik dat zij daar niet zo veel voor voelt en mij spreekt het ook niet meteen aan.
Maar ik snap niet dat ik bijna nergens van opgewonden raak, wie weet ben ik wel een tikkeltje aseksueel ofzo .
Oud 14-05-2005, 12:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Wandering schreef op 14-05-2005 @ 13:36 :
Hand -en mondwerk wordt al toegepast. Zoals ik al zei, vingers doen het niet... Daar komt nog eens bij dat zij nogal kleine handen heeft, dus veel penetratie is er niet.
Een dildo heb ik al aan gedacht, maar ergens denk ik dat zij daar niet zo veel voor voelt en mij spreekt het ook niet meteen aan.
Maar ik snap niet dat ik bijna nergens van opgewonden raak, wie weet ben ik wel een tikkeltje aseksueel ofzo .
Je zei net dat het je wel lukt als je seks hebt met een man. Raak je daar ook meer opgewonden van, betekend seks voor jou dan meer?

Want ik kom zelf ook het makkelijkste en fijnste door penetratie, makkelijker dan bij hand of mondwerk. Maar dat komt door de band die ik met mijn partner heb tijdens de penetratie, dan is er vaak meer lichaamscontact wat voor mij heel belangrijk is om tot een orgasme te komen. Tijdens hand of mondwerk is er voor mij (letterlijk en figuurlijk) meer afstand, en dus vind ik het een stuk moeilijker om klaar te komen.
Oud 14-05-2005, 12:48
Wandering
Wandering is offline
Helaas, als ik er zelf aan begin ook niet, enkel met dildo of vibrator ofzo.

Het zal er inderdaad ook wel iets mee te maken hebben dat ik me er niet aan kan overgeven, doordat ik er mee zit dat het toch nergens op uitdraait. Het is niet zo dat we nog nieuw voor elkaar zijn, dus zenuwen of schaamte is er niet.
Maar ik zou toch wel iets moeten voelen van haar aanrakingen? Dat vind ik zo vreemd.
Zij denkt wel dat ik geil ben, omdat ik dan veel aan haar zit, maar dan ben ik het dus totaal niet. Dit zei ik haar dan ook, maar zij dacht dan dat het aan haar lag, wat dus helemaal niet zo is. Dus vervolgens kon ik vlug gaan uitleggen dat ik gewoon een moeilijke ben...
Oud 14-05-2005, 12:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 14-05-2005 @ 13:40 :
Je zei net dat het je wel lukt als je seks hebt met een man. Raak je daar ook meer opgewonden van, betekend seks voor jou dan meer?

Want ik kom zelf ook het makkelijkste en fijnste door penetratie, makkelijker dan bij hand of mondwerk. Maar dat komt door de band die ik met mijn partner heb tijdens de penetratie, dan is er vaak meer lichaamscontact wat voor mij heel belangrijk is om tot een orgasme te komen. Tijdens hand of mondwerk is er voor mij (letterlijk en figuurlijk) meer afstand, en dus vind ik het een stuk moeilijker om klaar te komen.
Juist ja.

Ik zou het er gewoon eens met je vriendin over hebben, en anders misschien toch eens wat speeltjes of dergelijke in overweging nemen, ondanks dat het idee je niet echt aanspreekt, proberen kan altijd.
Oud 14-05-2005, 12:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Misschien kun je eens (samen met haar of alleen) uitzoeken welke dingen jou wel op kunnen winden. Waarschijnlijk hecht je ook veel meer betekenis aan haar aanrakingen, op het moment dat jij opgewonden bent. Als je als helemaal niet opgewonden bent, kan ik me voorstellen dat haar aanrakingen je ook weinig doen. Wat echter niet hoeft te betekenen natuurlijk dat je niet opgewonden kunt raken van haar aanrakingen. Maar daar moet je je dan wel voor openstellen inderdaad, en dat lukt niet met de instelling dat het toch op niks uitdraait. Dus probeer die gedachte van je af te zetten en betekenis te geven aan haar aanrakingen. Probeer te genieten van kleine simpele dingetjes, zonder je te focussen op het klaarkomen. Dan ben je waarschijnlijk ook veel relaxter tijdens de seks en kun je je aandacht daar op richten.
Oud 14-05-2005, 15:44
Wandering
Wandering is offline
Seks met een man of vrouw betekent voor mij hetzelfde. Alleen heeft een man dus geschikter gereedschap . En dan gaat het puur daarom, want ook dan maken die andere aanrakingen niets uit.
Inderdaad, het contact helpt ook wel. Dat merk ik in het verschil bij beffen en vingeren. Vingeren is intiemer enzo.
De keren dat ik opgewonden was is als het dus meer spontaan komt, het vrijen. Maar daar is niet veel kans toe.
Bij aanrakingen van de zogenaamde erogene zones, die je toch zouden moeten opwinden?, vind ik dat die zones niet zo erogeen zijn. Mijn nek voelt net zoveel als mijn borst, buik,... als het haar op mijn hoofd bij wijze van spreken.
Zij daarentegen begint al te kronkelen als ik nog maar haar borsten aanraak, soms is het zelfs zo heftig dat ik er van af moet blijven.
Moest ik het tegen haar zeggen hoe het allemaal zit, zou ik dan ook zeggen dat ik nog nooit ben klaargekomen bij haar? Want ik weet dat mn laatste ex (een jongen) hier nogal mee in zat en zich echt slecht voelde hierdoor en ook wel onzeker.
Oud 14-05-2005, 20:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Wandering schreef op 14-05-2005 @ 16:44 :
Moest ik het tegen haar zeggen hoe het allemaal zit, zou ik dan ook zeggen dat ik nog nooit ben klaargekomen bij haar? Want ik weet dat mn laatste ex (een jongen) hier nogal mee in zat en zich echt slecht voelde hierdoor en ook wel onzeker.
Euh... het lijkt me toch eigenlijk wel dat zij merkt of je wel of niet klaarkomt? Jij merkt het tcoh ook op het moment dat zij klaarkomt? En aangezien dat bij jou nog niet gebeurd is, zal zij dat ook wel opgemerkt hebben dus ik denk niet dat je haar daar wat nieuws over verteld...

En of ze zich daar onzeker door gaat voelen, ligt er natuurlijk een beetje aan hoe zij in elkaar zit. Maarja, je kan haar gewoon uitleggen waar het door komt. Daarom is het ook belangrijk om over dat soort dingen te praten, dan is er tenminste duidelijkheid.
Oud 14-05-2005, 22:22
Wandering
Wandering is offline
Lijkt me ook wel inderdaad ja, maar daar ben ik niet zeker van eigenlijk, mn ex wist het niet... en hij had toch al enkele jaren ervaring. En ik ben nogal ingetogen dusja.
Denk dat ik nog even afwacht met er iets van te zeggen omdat ik het geen ramp vind, maar omdat ik erover nadacht vond ik het vreemd dat ik eigenlijk bijna nergens echt op reageer.
Wie weet slaat bij mezelf de knop vanavond wel om, nu het een keer eruit is.
Oud 15-05-2005, 00:40
Verwijderd
Misschien ben je toch niet bi.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 08:47
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-05-2005 @ 01:40 :
Misschien ben je toch niet bi.
..en anders zou ik alsnog voor een jongen gaan aangezien je penetratie kennelijk een stuk leuker vindt
Oud 15-05-2005, 09:22
Verwijderd
Als je naast de geestelijk ook lichaamlijke voldoening wil zou je toch meer uit de kast moeten halen, zeker bij vrouw-vrouw en al helemaal als je een blokje ijs bent. Mondwerk is misschien minder intiem (dat is ook maar wat je ervan maakt) voor jou, maar is het niet alsnog beter? Een dildo is misschien wat nep, koud en levenloos rubber maar je kunt er zeker wel een geil iets van maken. Dat is maar hoe je het doet.

Gewoon over gaan praten. Ze moet het toch weten en pas als ze het weet kan er wérkelijk wat aan veranderd worden. Dan kom je er ook gelijk achter of ze het evetueel anders zou willen proberen en dan ben je iig alweer een heel eind verder. Wel of niet 'dildo aantrekkelijk klinken', je kunt het altijd een tijdje proberen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 09:30
Wandering
Wandering is offline
Hmmz, niet bi... Zou ik dan voor de 2e keer een langdurige relatie met haar hebben? En een gevoel krijgen van haar wat ik nog nooit had ervaren? Zij is mijn eerste echte liefde, ...
Met een jongen geldt trouwens hetzelfde probleem, zoals ik al zei: - Alleen heeft een man dus geschikter gereedschap. En dan gaat het puur daarom, want ook dan maken die andere aanrakingen niets uit. -
Het is natuurlijk niet zo dat ik haar nu ga dumpen en voor een jongen ga gaan, ik heb nog wel wat tijd om mn eventueel uiteindelijke levenspartner te vinden.
Oud 15-05-2005, 09:40
Wandering
Wandering is offline
Mja, inderdaad, praten en proberen kan nooit kwaad natuurlijk.
Ik merkte gisteren wel dat ik zin had om haar te verwennen (we zijn gewoon gaan slapen trouwens, maar de zin was er toch ) en dat doe ik ook graag maar wanneer zij erna naar mij komt, vind ik het al een stuk minder fijn.
Misschien toch een onbewust gevoel van onzekerheid over mezelf wat me helemaal meesleurd.
Oud 15-05-2005, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Wandering schreef op 15-05-2005 @ 10:30 :
En een gevoel krijgen van haar wat ik nog nooit had ervaren? Zij is mijn eerste echte liefde, ...
een vrouw voelt hoe dan ook anders
Citaat:
Wandering schreef op 15-05-2005 @ 10:40 :
Misschien toch een onbewust gevoel van onzekerheid over mezelf wat me helemaal meesleurd.
Als je vantevoren al een idee in je hoofd heb dat het toch niet gaat lukken gebeurt het meestal juist (dat het dus werkelijk niet lukt), dus dat is ook een optie ja.

Maar succes iig.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 09:56
Wandering
Wandering is offline
Zonder twijfel dat een vrouw anders voelt, aanvoelt, maar dat buiten beschouwing gelaten. Met dat gevoel bedoel ik een soort van bevrijding na meer dan 2 jaar niet meer echt gelukkig te zijn geweest, bij haar heb ik het begrip "verliefdheid" ontdekt, wat ik bij niemand daarvoor ooit had ervaren.

Self fulfilling prophecies zijn soms best vervelend... Verstand op 0 in het vervolg en laten gaan dus. Proberen althans.
Dankje
Oud 15-05-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Wandering schreef op 15-05-2005 @ 10:30 :
Hmmz, niet bi... Zou ik dan voor de 2e keer een langdurige relatie met haar hebben? En een gevoel krijgen van haar wat ik nog nooit had ervaren? Zij is mijn eerste echte liefde, ...
Met een jongen geldt trouwens hetzelfde probleem, zoals ik al zei: - Alleen heeft een man dus geschikter gereedschap. En dan gaat het puur daarom, want ook dan maken die andere aanrakingen niets uit. -
Het is natuurlijk niet zo dat ik haar nu ga dumpen en voor een jongen ga gaan, ik heb nog wel wat tijd om mn eventueel uiteindelijke levenspartner te vinden.
Mja, ik kan me voorstellen dat je 'geestelijk' helemaal verliefd op iemand kan zijn, terwijl je je er toch niet zo lichamelijk tot aangetrokken voelt. Ik kan 'gewone' vriendinnen (of zelfs mensen die ik minder goed ken) ook echt gigantisch leuk vinden, ook helemaal 'vol' van ze zijn, maar seksueel is dat niet. Ze zijn gewoon gigantisch leuke mensen. In zo'n geval zou ik toch niet zeggen dat ik op die persoon vál. Zulke gevoelens zijn wel gemakkelijk te verwarren met verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:21
juno
juno is offline
Als jij denkt: het zal wel weer niks worden, maar het moet, want zij wil het, dan ben je geremd en dan word het ook niks.

Spreek af dat je een tijdlang alleen voor haar genot gaat, dat jij niets "hoeft". Dan kun je van dat gevoel dat het een verplichting is afkomen.

En ik zou die dildo absoluut aanschaffen, als ik jou was. Blijkbaar heb jij veel gevoel van binnen, en heb je dat nodig als trigger om echt opgewonden te kunnen worden. Als dat toch helpt, waarom zou je jezelf dat ontzeggen? Zoek hem lekker samen uit, en gebruik hem desnoods ook allebei op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 11:51
Wandering
Wandering is offline
Hmm, dat lijkt me wel een goed idee ja, van af te spreken dat het enkel om haar gaat voor een tijdje. Want daar kan ik dus meer van genieten.
Oud 16-05-2005, 14:24
Verwijderd
Pff gaat iedereen er haar nou van proberen te overtuigen dat ze niet bi is?

Ontopic: What Juno said. En kijk eens naar (eventuele) oorzaken? Hoeft niet meteen zo ernstig als seksueel misbruik te zijn, misschien een opvoeding waarin seks als vies werd gezien, ik noem maar ff wat. Of misschien ben je inderdaad simpelweg een beetje aseksueel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 16-05-2005 @ 15:24 :
Pff gaat iedereen er haar nou van proberen te overtuigen dat ze niet bi is?

Ontopic: What Juno said. En kijk eens naar (eventuele) oorzaken? Hoeft niet meteen zo ernstig als seksueel misbruik te zijn, misschien een opvoeding waarin seks als vies werd gezien, ik noem maar ff wat. Of misschien ben je inderdaad simpelweg een beetje aseksueel.
Nee, het wordt alleen geopperd als mogelijkheid.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten