Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() entja.. lijkt mij ook geiligheid dan idd |
Advertentie |
|
![]() |
|
mij boeit et eigenlijk geen f*ck of ze een teken van liefde zijn of niet, ik HAAT ze gewoon ENORM
![]() dan krijg k ook nog altijd overal commentaar derop. en me vriend maakt ze ook nog altijd in de zomer >> geen koltrui. en hij houdt me in een houtgreep, dus et is niet zo dattik et tegen kan houden ![]()
|
![]() |
ik vind het wel iets van de liefde
![]() niet zo zeer omdat ik er meej moet showen ofzo maar gwoon omdat ik het fijn vind.. alleen die rode plekken zijn minder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hehe, vind het altijd wel cool om er een te maken, ook wel om er een te hebben, ligt er alleen aan waar, maar goed. Zuigzoenen maak ik alleen maar om hem te pesten, en om een excuus te hebben om 'm aan te raken
![]()
|
misschien voor sommige maar niet voor mij ... ik vindt het gewoon leuk om er 1 te zetten ... en o mer 1 te hebbe boeit me ook niet zoveel .. alleen in me nek mag er wel 1 maar niet zo'n gerote ..voor mij is het dus gewoon voor de lol niet door geiligheid of whatever
|
![]() |
Ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Waarom nou een zuigzoen? Als ik geil ben doe ik wel wat anders dan een zuigzoen plaatsen...
![]() ![]() Heb ze dus nooit geplaatst en zal het ook nooit doen. Mijn vriend denkt er gelukkig hetzelfde over. Hij vindt het ook niks. ![]() Mijn ex heeft me wel een paar keer een zuigzoen gegeven. Het leek wel of die krengen meteen nooit meer weg wilden! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Zuigzoen.. rodina | 86 | 16-05-2003 10:43 | |
Seksualiteit |