Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 20:08
HiddenDoe
HiddenDoe is offline
Wat vinden jongens nou eigenlijk aantrekkelijker (jaja ik weet dat dat voor iedereen verschillend is, maar ik ben toch nieuwschierig) Een meisje dat heel smal is en amper heupen heeft, of zijn rondingen (lees brede heupen en smalle taile) mooier?

X
Oud 29-07-2002, 20:11
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn maakt het me niet bijzonder veel uit. Ze moet natuurlijk niet ongezond mager of extreem dik zijn, maar verder is alles daartussenin prima ... als ik gek ben op een meisje, wat primair afhangt van hoe goed ik met haar kan opschieten (iets wat weinig met uiterlijk te maken heeft), dan kan ik ook geil van haar worden, ook al heeft ze niet een perfect figuur...(tenminste, ik neem even aan dat het je om de seksuele betekenis ervan gaat, aangezien deze op Seks staat).
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 20:52
ganralph
ganralph is offline
uiterlijk is voor mij alleen belangrijk wat betreft dingen waar je (meestal, grotendeels) invloed op hebt: verzorging; kleding; evt kapsel

voor de rest echt, serieus geen voorkeur
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 21:32
Verwijderd
ik heb t meeste gehoord dat ze vrouwlijke rondingen wilden, omdat ze geen vrouwelijke rondingen net een uitgehongert iets leken(sorry als ik mensen beledig maar zo zeiden ze t)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik heb t meeste gehoord dat ze vrouwlijke rondingen wilden, omdat ze geen vrouwelijke rondingen net een uitgehongert iets leken(sorry als ik mensen beledig maar zo zeiden ze t)
Ik vind het imho rondingen mooier ja; het heeft wat sexiers, dan dat een meisje gewoon meer um, recht is. Ik word er sneller opgewonden van.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:57
AtHell
AtHell is offline
maak me echt niet zoveel uit, ok 't moet natuurlijk geen uiterste zijn van dik of dun ofzo en sja meestal kan ik toch wel van elk meisje (lees: met een "normaal" figuur) geil worden mits ze de juiste dingen doet, dus in mate van "aantrekkelijkheid" vind ik het niet dusdanig belangrijk dat ik er een meisje op af zou rekenen
Oud 30-07-2002, 00:07
Verwijderd
Mh... Ik ga voor de rondingen, voor zover ik dat kan zeggen Tenminste, wat mijn ex en broertje en zo zeiden/zeggen... ze hebben liever figuur dan recht. Maar hoeveel figuur maakt denk ik niet zoveel uit...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 00:58
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Voor ieder anders... De enen willen iemand met eetje "vlees" aan, anderen hebben liever magerdere meiden.
Wat doet het er eigelijk toe... Ik kijk alleen naar gezicht en ogen, en als die rond zijn is alles ok voor mij (en verzorgd natuurlijk, haar dat 2 maand niet gewassen is ofzo is ook niet zo lekker - alhoewel dreads wel leuk zijn, maar die kan je wassen...)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 11:17
verbal-violence
verbal-violence is offline
Het ligt maar net aan de persoon , ik bedoel iedereen wilt echt anders. Ik ga eiglijk nooit voor lichaam doe mij maar mooie ogen+haar ( jaja ikw ee thet klinkt dom maar eoke )

Wat ik wel MOET hebben in een meisje is ehm , kijk als ik dr knuffel moet het niet voelen als ik niks in me armen heb... get my drift ?

Oud 30-07-2002, 11:26
CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Volgens mij vinden de meeste jongens rondingen ook beter.. *Zegt mn neef en mn buurjongen*
Maar als je dan vraagt wie is de lekkerste vrouw op aarde dan zeggen ze Britney Spear of Jlo
Nou Britney Spears heeft ok niet veel.. En die van Jlo zijn ook niet echt groot.. *moet je naar bikinifotos van haar kijken*
Oud 30-07-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
CurLyGuRLy schreef:
Volgens mij vinden de meeste jongens rondingen ook beter.. *Zegt mn neef en mn buurjongen*
Maar als je dan vraagt wie is de lekkerste vrouw op aarde dan zeggen ze Britney Spear of Jlo
Nou Britney Spears heeft ok niet veel.. En die van Jlo zijn ook niet echt groot.. *moet je naar bikinifotos van haar kijken*
We hebben het niet alleen over borsten... heupen, middel, kont, benen, allemaal rondingen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 11:59
LM
LM is offline
Slank, maar wel gevormt... (Moeilijke combinatie meestal)
Oud 30-07-2002, 12:20
verbal-violence
Ohja,

Borste maakt mij niks uit ze mag zo plat zijn als een surfplank als ze maar tepels heeft
Oud 30-07-2002, 12:25
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
kan gewoon allebei mooi zijn
Oud 30-07-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
LoveMaster schreef:
Slank, maar wel gevormt... (Moeilijke combinatie meestal)
wat versta je hier onder?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:45
Verwijderd

Zo'n figuur vind ik erg mooi Maar iedereen is anders dus bij iedereen is wel wat aantrekkelijk, een beetje zoals nare man het dus beschreef.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:52
verbal-violence
Citaat:
halve banaan schreef:
http://jeffp.endoria.net/upload/stool.jpeg

Zo'n figuur vind ik erg mooi Maar iedereen is anders dus bij iedereen is wel wat aantrekkelijk, een beetje zoals nare man het dus beschreef.
IK VID DIT NIE MOOI
Oud 30-07-2002, 14:09
Kratje_Bier
Kratje_Bier is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

alleen jammer dat het een computer rendering is en geen echt vrouwtje.
Oud 30-07-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Kratje_Bier schreef:

alleen jammer dat het een computer rendering is en geen echt vrouwtje.

Nou en, het ging hier om het figuur wijsneus.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 14:59
Stevill
Stevill is offline
ik let toch meer op de ogen benen billen en de hals waarom weet ik niet
Oud 30-07-2002, 20:18
Kratje_Bier
Kratje_Bier is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Nou en, het ging hier om het figuur wijsneus.
bite my shiny metal ass
Oud 30-07-2002, 21:01
verbal-violence
Citaat:
Kratje_Bier schreef:

bite my shiny metal ass
Tssk , jij kijkt teveel Futurama
Oud 30-07-2002, 21:33
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

IK VID DIT NIE MOOI
why not?
Oud 30-07-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik let toch meer op de ogen benen billen en de hals waarom weet ik niet
ogen is inderdaad het eerste waar je naar kijkt, en tevens het mooiste. Maar is dat een onderdeel van het figuur?

Onzinnige vraag
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Kratje_Bier schreef:

bite my shiny metal ass
Hij kan Engels!

Dat je ingaat op een etterig 16-jarig jochie wil toch wel wat zeggen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:42
gorgeousgirl
gorgeousgirl is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

ogen is inderdaad het eerste waar je naar kijkt, en tevens het mooiste. Maar is dat een onderdeel van het figuur?

Onzinnige vraag
De ogen zijn geen onderdeel van het figuur misschien, maar somige mensen mensen vinden ogen ook een bepaalde aantrekkingskracht hebben! Een stralende blik, of een *ik heb n klote leven, t regent en k wil naar huis*- soort van blik...
Oud 30-07-2002, 22:56
Verwijderd
Citaat:
gorgeousgirl schreef:

De ogen zijn geen onderdeel van het figuur misschien, maar somige mensen mensen vinden ogen ook een bepaalde aantrekkingskracht hebben! Een stralende blik, of een *ik heb n klote leven, t regent en k wil naar huis*- soort van blik...
bedoel je uitstraling?, hmmz ik kan natuurlijk niet voor andere spreken. Maar je hebt van die mensen (vooral vrouwen ) die je vaak niet knap vindt maar wel verschrikkelijk mooi door iets wat ze uitstralen. Heel raar is dat, knap in een ander opzicht dus.

Lekker vaag
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 23:20
gorgeousgirl
gorgeousgirl is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

bedoel je uitstraling?, hmmz ik kan natuurlijk niet voor andere spreken. Maar je hebt van die mensen (vooral vrouwen ) die je vaak niet knap vindt maar wel verschrikkelijk mooi door iets wat ze uitstralen. Heel raar is dat, knap in een ander opzicht dus.

Lekker vaag
Met uitstraling bedoel ik het gene wat je van binnen denkt en voelt. Als je je diep ongelukkig voelt dan zullen je ogen niet zo geluk uitstralen dan als je gelukkig ben.
Ik heb een tijd gehad dat ik heel depri was, en gebeurde n hoor shit om me heen! K kreeg opeens n uitnodeging van een goede vriendin die k al jaren niet meer had gezien voor haar feestje. K voelde me opeens gewaardeerd, omdat r iemand aan me dacht. Dus k voelde me al wat beter. en k heb op dat feestje mijn ware liefde ontdekt! Dit maakte me diep gelukkig, en mensen begonnen direct nadat we verkering kregen te zeggen dat ik er opeens anders uit zag (als in uitstaling van mn ogen, meer lachen etc. . Veel blijer!
Einde Vb! Lang verhaal! maar k wil hier mee zeggen wat uitstraling betekend.
Het zijn de gevoelens en gedachten die in je leven. Je karakter.

Regels voor berichten