![]() |
|
maak me echt niet zoveel uit, ok 't moet natuurlijk geen uiterste zijn van dik of dun ofzo en sja meestal kan ik toch wel van elk meisje (lees: met een "normaal" figuur) geil worden mits ze de juiste dingen doet, dus in mate van "aantrekkelijkheid" vind ik het niet dusdanig belangrijk dat ik er een meisje op af zou rekenen
|
Voor ieder anders... De enen willen iemand met eetje "vlees" aan, anderen hebben liever magerdere meiden.
Wat doet het er eigelijk toe... Ik kijk alleen naar gezicht en ogen, en als die rond zijn is alles ok voor mij ![]() |
![]() |
|
Het ligt maar net aan de persoon , ik bedoel iedereen wilt echt anders. Ik ga eiglijk nooit voor lichaam doe mij maar mooie ogen+haar
![]() ![]() Wat ik wel MOET hebben in een meisje is ehm , kijk als ik dr knuffel moet het niet voelen als ik niks in me armen heb... get my drift ? ![]()
|
Volgens mij vinden de meeste jongens rondingen ook beter.. *Zegt mn neef en mn buurjongen*
Maar als je dan vraagt wie is de lekkerste vrouw op aarde dan zeggen ze Britney Spear of Jlo Nou Britney Spears heeft ok niet veel.. En die van Jlo zijn ook niet echt groot.. *moet je naar bikinifotos van haar kijken*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lekker vaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een tijd gehad dat ik heel depri was, en gebeurde n hoor shit om me heen! K kreeg opeens n uitnodeging van een goede vriendin die k al jaren niet meer had gezien voor haar feestje. K voelde me opeens gewaardeerd, omdat r iemand aan me dacht. Dus k voelde me al wat beter. en k heb op dat feestje mijn ware liefde ontdekt! Dit maakte me diep gelukkig, en mensen begonnen direct nadat we verkering kregen te zeggen dat ik er opeens anders uit zag (als in uitstaling van mn ogen, meer lachen etc. . Veel blijer! Einde Vb! Lang verhaal! maar k wil hier mee zeggen wat uitstraling betekend. Het zijn de gevoelens en gedachten die in je leven. Je karakter.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
buurmeisje iguana | 65 | 30-04-2003 00:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe wordt je dikker als je heel dun bent?? **~yvie~** | 26 | 12-09-2002 17:53 | |
Psychologie |
Mijn ouders en hun drang naar perfectie. Verwijderd | 44 | 27-07-2002 18:00 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |