Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2005, 13:30
Verwijderd
Dit topic is bedoeld voor al je vragen van dingen die je wil kopen in de winkel, maar waarvan je niet weet in welke winkel je het kan vinden.

Antwoord dan ook met een specifieke winkel, dus niet "een platenwinkel", maar "de FRS."
Advertentie
Oud 12-05-2005, 18:29
Sithan
Sithan is offline
Ik ben op zoek naar de volgende Vans schoen, tot nu toe heb ik ze alleen in Haarlem bij de Britain kunnen ontdekken, waar ze 40.5 hadden en verder niks en ik moet 43.5 of 44 hebben

Tony Trujillo TNT : Earthhiker/tan/Illinois/black

Als iemand ze gezien heeft, please respond
Internet bestellen kan niet, want ik heb geen creditcard...

Britain in haarlem is outlet, dus er werd mij verteld dat andere britains ze niet meer hebben omdat zij alle 'oude' dingen krijgen en ze ook niet meer te bestellen zijn.
Oud 12-05-2005, 18:36
sjefke
sjefke is offline
Hoe veel kosten ze wil die ook hebben
Oud 17-05-2005, 01:22
aero
aero is offline
In Den Haag Centrum heb je 2 skatewinkels, 1 dichtbij de bart smit en de andere dichtbij de mac dat dichtbij de bart smit ligt
Oud 17-05-2005, 11:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
aero schreef op 17-05-2005 @ 02:22 :
In Den Haag Centrum heb je 2 skatewinkels, 1 dichtbij de bart smit en de andere dichtbij de mac dat dichtbij de bart smit ligt
Ben ik al langs geweest...hadden ze niet
Oud 19-05-2005, 12:41
Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
Ik zoek een zonneklep met van dat doorschijnende plastic. Zo'n jaren 80 , 90 ding. Weet iemand waar je die kan kopen?
Oud 21-05-2005, 10:37
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
Stamping Zhanz schreef op 19-05-2005 @ 13:41 :
Ik zoek een zonneklep met van dat doorschijnende plastic. Zo'n jaren 80 , 90 ding. Weet iemand waar je die kan kopen?
Heb je al eens bij de EXPO gekeken. Weet niet of ze ze hebben maar daar zou t wel kunnen worden verkocht
Oud 23-05-2005, 11:21
Supersaw
Supersaw is offline
...

Laatst gewijzigd op 28-05-2005 om 17:03.
Oud 26-05-2005, 16:12
K-elli-e
K-elli-e is offline
Hey die schoenen heb ik in het zwart met roze! Vans off the wall is het niet
Oud 29-05-2005, 23:51
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik ben op zoek naar van die 'respect'-bandjes, een zwarte en een witte door elkaar heen alla Livestrong... (volgens mij staat er wat anders op, maar je weet wel, z.o. alle voetballers dragen ze ook).

Hier in de geweldige stad Zutphen kan ik ze gewoon NIET vinden.

Mijn vraag is: iemand die ze bij hun in de plaatselijke sportwinkel heeft liggen; kan je me PM'en ?
Ik betaal vooraf incl. de verzendkosten, ik wil graag 2 van die setjes !

Of, als iemand een internetadres weet waar ik ze kan bestellen, is dat ook goed !!

Please help / pm me als je ze weet te vinden en ze voor me op wilt sturen ! Thnx !
Oud 02-06-2005, 17:19
Breg
Breg is offline
Ik ben op zoek naar zo'n apparaat waar je zelf buttons mee kan maken. Heeft iemand een idee waar je zoiets (even tweede hands) kan kopen en hoe duur het ongeveer is?
Oud 03-06-2005, 18:44
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 30-05-2005 @ 00:51 :
Ik ben op zoek naar van die 'respect'-bandjes, een zwarte en een witte door elkaar heen alla Livestrong... (volgens mij staat er wat anders op, maar je weet wel, z.o. alle voetballers dragen ze ook).

Mijn vraag is: iemand die ze bij hun in de plaatselijke sportwinkel heeft liggen; kan je me PM'en ?

Of, als iemand een internetadres weet waar ik ze kan bestellen, is dat ook goed !!

Please help / pm me als je ze weet te vinden en ze voor me op wilt sturen ! Thnx !
dat zijn de bandjes tegen racsime die je geloof ik bedoeld. En dan heb ik slecht nieuws voor je, die kan je volgens mij alleen krijgen in de officiele 'nike' winkel
en die zit in rotterdam
Oud 04-06-2005, 09:51
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Breg schreef op 02-06-2005 @ 18:19 :
Ik ben op zoek naar zo'n apparaat waar je zelf buttons mee kan maken. Heeft iemand een idee waar je zoiets (even tweede hands) kan kopen en hoe duur het ongeveer is?
Ebay, die dingen zijn wel best prijzig, rond de 100 euro. Maar dan krijg je wel 100 buttons erbij.
Oud 05-06-2005, 11:36
Breg
Breg is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 04-06-2005 @ 10:51 :
Ebay, die dingen zijn wel best prijzig, rond de 100 euro. Maar dan krijg je wel 100 buttons erbij.
ja daar had ik al gekeken, ze verkopen ook wel van die dingen die een stuk goedkoper zijn maar die zijn allemaal in het buitenland en dan betaal je weer een vermogen aan verzendkosten. Ik zoek dus eigenlijk gewoon iets redelijk goedkoops in Nederland.
Oud 07-06-2005, 01:54
malibukitty
malibukitty is offline
waar vindt ik MOOIE avondjurken voor een redelijke prijs.??
Oud 07-06-2005, 13:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
malibukitty schreef op 07-06-2005 @ 02:54 :
De winkels hangen vol met kerstmis: dus je zit in een lastige tijd van het jaar.

Ik weet niet wat jij mooi vindt: maar je kunt heel het jaar avondjurken huren.

Ook zitten er in de grote steden veel van die Bollywood-jurken-winkels, daar hebben ze hele lelijke, maar ook hele mooie jurken (moet je even goed speuren en veel dingen passen).
Oud 09-06-2005, 13:32
Weylyn
Weylyn is offline
Ik ben op zoek naar een goeie skatezaak in de buurt. Tussen Eindhoven en Roermond of zo, bij voorkeur niet verder weg.

Skatezaken zijn er wel, maar ik ben op zoek naar een paar K2-skates, en die zijn zwaar lastig te vinden. (Kinetic 8.0 of 10.0 als iemand er verstand van heeft)
Oud 16-06-2005, 12:50
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Weylyn schreef op 09-06-2005 @ 14:32 :
Ik ben op zoek naar een goeie skatezaak in de buurt. Tussen Eindhoven en Roermond of zo, bij voorkeur niet verder weg.

Skatezaken zijn er wel, maar ik ben op zoek naar een paar K2-skates, en die zijn zwaar lastig te vinden. (Kinetic 8.0 of 10.0 als iemand er verstand van heeft)
zou ik daarvoor eerder bij sportzaken kijken... Perry en Sportshop enzo..
Oud 16-06-2005, 20:24
Robjee
Robjee is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-06-2005 @ 19:44 :
dat zijn de bandjes tegen racsime die je geloof ik bedoeld. En dan heb ik slecht nieuws voor je, die kan je volgens mij alleen krijgen in de officiele 'nike' winkel
en die zit in rotterdam
Intersport? Daar heb ik ze vandaan, zijn er nog genoeg, iig hier in eindhoven dan. Moet je ze nog hebben? kan wel gaan kijken of ze er nog zijn voor je.

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 20:27.
Oud 16-06-2005, 20:25
Robjee
Robjee is offline
foutje :x
Oud 28-06-2005, 22:17
saturday
saturday is offline
bordeaux rode all stars?!
Oud 29-06-2005, 08:50
NIRV
NIRV is offline
Citaat:

Oud 29-06-2005, 08:51
NIRV
NIRV is offline
die vin je overal hoor!
Oud 29-06-2005, 08:51
NIRV
NIRV is offline
en de bordeaux all-stars vind je ook erg veel!
Oud 05-07-2005, 18:49
Porcelain
Porcelain is offline
Ik ben op zoek naar een parapluutje met kant, roze of blauw of wit, of met stippels, maar in ieder geval dus afgewerkt met kant aan de rand.
Ik kan ze nergens vinden, maar weet dat ze bestaan want ik zie ze wel eens en ik ben er echt gek op<3!
Advertentie
Oud 07-07-2005, 17:41
Verwijderd
Wie weet er waar ik originele nieuwe controllers voor de N64 kan kopen? De kleur maakt me niet zoveel uit; ze moeten echter niet belachelijk duur zijn.
Oud 21-07-2005, 19:53
Periodiek
Periodiek is offline
Ik ben op zoek naar loodpolsbandjes om te trainen. De conventionele bandjes in de winkel zijn altijd gevuld met zand waardoor ze groot en niet confortabel aanvoelen. Lood neemt daarintegen veel minder ruimte in.

Wie weet een winkel waar ik ze kan halen? Plaats maakt niets uit

Alvast bedankt!
Oud 24-07-2005, 12:20
Toedeledokie
Toedeledokie is offline
ik zoek witte adidas schoenen met (donker)rode strepen.
Heb al veel zaken bekeken maar die hebben ze alleen in het wit met zwarte strepen. Dus weet iemand waar ik ze kan vinden?
Oud 27-07-2005, 21:29
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
ik zoek soort sandalen/slippers met dikke plateau eronder van soort riet gemaakt met mooi bloemen printje ofzo iemand ergens gezien? of heeft iemand die thuis staan?
groetjes
Oud 27-07-2005, 21:31
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Citaat:

die heb ik laatst nog op de markt gezien 3 bandjes voor 1 euro geloof ik zijn wel leuk! ze hadden allemaal verschillende kleuren en teksten; markt in wormeveer = zaanstad = links boven amsterdam
Oud 06-08-2005, 14:02
Verwijderd
Ik zoek :

Voor mijn vader een CD waar je Frans mee kan leren . Voor gevorderden .
Geen CDrom , bandje etc , maar gewoon een cd dat je na kan praten etc .

Weet iemand toevallig waar je dat kan vinden ?
Oud 06-08-2005, 21:14
Periodiek
Periodiek is offline
Loi, nti?
Oud 09-08-2005, 20:11
El Kim
El Kim is offline
Een goedkope kast, slaapbank en elektrische kookplaat (2pits)? Ik ga verhuizen en heb niet zo heel veel geld, dus ja...
Oud 15-08-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
El Kim schreef op 09-08-2005 @ 21:11 :
Een goedkope kast, slaapbank en elektrische kookplaat (2pits)? Ik ga verhuizen en heb niet zo heel veel geld, dus ja...
Ikea, Kwantum, Leen Bakker, tweedehandswinkels, Marktplaats en soortgelijke sites?
Oud 15-08-2005, 20:59
Verwijderd
Ik ben op zoek naar mooie/leuke poppetjes... Geen poppen om mee te spelen en ook geen porseleinen poppen...maar gewoon 'mensfiguren' van een centimeter of acht. Ze moeten er wel een beetje realistisch uit zien. Iemand een idee of wil ik iets onmogelijks?

Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 21:02.
Oud 17-08-2005, 17:15
Footprint
Footprint is offline
misschien bij treinwinkels, voor die speelgoedtreinen dingen, geen idee of die 8 cm halen trouwens
Oud 07-09-2005, 15:02
Jinte
Jinte is offline
Ik zoek zo'n dingetje met een balkje boven, daaraan hangen 5 metalen balletjes op een rijtje aan touwtjes. Als je dan een van de buitenste optilt en weer laat vallen (in richting van andere balletjes) blijven die middelste 3 stil hangen, maar gaat de buitenste van de ander kant op en neer. Ik heb al bij de Expo gekeken, daar hadden ze ze een paar aar geleden, maar nu niet meer. Wie o wie weet waar ik dat kan vinden?
Oud 07-09-2005, 21:51
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Jinte schreef op 07-09-2005 @ 16:02 :
Ik zoek zo'n dingetje met een balkje boven, daaraan hangen 5 metalen balletjes op een rijtje aan touwtjes. Als je dan een van de buitenste optilt en weer laat vallen (in richting van andere balletjes) blijven die middelste 3 stil hangen, maar gaat de buitenste van de ander kant op en neer. Ik heb al bij de Expo gekeken, daar hadden ze ze een paar aar geleden, maar nu niet meer. Wie o wie weet waar ik dat kan vinden?
Ja daar ben ik ook zeer benieuwd naar!
Oud 08-09-2005, 15:28
Rooster
Rooster is offline
Expo
Oud 08-09-2005, 21:09
Jinte
Jinte is offline
Citaat:
Rooster schreef op 08-09-2005 @ 16:28 :
Expo
Daar hebben ze het niet volgens mij, in ieder geval de laatste 10 keer dat ik er was niet.

Weet trouwens iemand of dat ding een naam heeft?
Oud 08-09-2005, 21:16
antaflu
antaflu is offline
Expo in groningen heeft van die dingen wel(week geleden)
Oud 14-09-2005, 12:13
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
malibukitty schreef op 07-06-2005 @ 02:54 :
Laura Dols in Amsterdam! Daar hebben ze echt het hele jaar door de mooiste en apartste jurken hangen, prijs variërend van €5,- (met scheuren ) tot €85,-.
Oud 21-09-2005, 14:30
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
antaflu schreef op 08-09-2005 @ 22:16 :
Expo in groningen heeft van die dingen wel(week geleden)
expo Eindhoven en Veldhoven en Amsterdam en Rotterdam ook
Oud 21-09-2005, 22:27
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Jinte schreef op 07-09-2005 @ 16:02 :
Ik heb ze in Den Bosch in een winkeltje gezien.
Oud 09-10-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 12-05-2005 @ 19:29 :
Ik ben op zoek naar de volgende Vans schoen, tot nu toe heb ik ze alleen in Haarlem bij de Britain kunnen ontdekken, waar ze 40.5 hadden en verder niks en ik moet 43.5 of 44 hebben

Tony Trujillo TNT : Earthhiker/tan/Illinois/black

[afbeelding]

Als iemand ze gezien heeft, please respond
Internet bestellen kan niet, want ik heb geen creditcard...

Britain in haarlem is outlet, dus er werd mij verteld dat andere britains ze niet meer hebben omdat zij alle 'oude' dingen krijgen en ze ook niet meer te bestellen zijn.
Probeer het eens bij de VANS Outlet Store in het Outlet Centre van Roermond. Daar hebben ze vaak nog een grote collectie liggen voor een lagere prijs!
Oud 10-10-2005, 12:00
EXBO
EXBO is offline
Ik heb een leuk shirtje op tv gezien die een presentatrice aan had en ik wil het ook! De kleur maakt niet uit. Er staat een geel kuikentje op een skateboard op en eronder staat SKATE CHICK. Graag in de buurt van Rotterdam.
Oud 10-10-2005, 14:26
Anno2007
Anno2007 is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 21-09-2005 @ 23:27 :
Ik heb ze in Den Bosch in een winkeltje gezien.

ik heb ze op 2 verschillende winkels in dordt gezien, bij de expo en een of ander diddlewinkeltje
Oud 12-10-2005, 09:09
martetjuh
martetjuh is offline
ik zoek een posterhanger voor een poster van 118.5 cm breed en 175 lang. Bij de expo waren de langste hangers een meter, oftewel te kort....
en als je geen posterhanger-winkel weet dan misschien een creatieve manier om em dan op te hangen??
thnxx
Oud 12-10-2005, 16:26
Anno2007
Anno2007 is offline
met van die kneedgummie? punaises?
Oud 22-10-2005, 11:07
Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik zoek een S-vormig haakje om aan mijn keukenrek te hangen zodat ik daar mijn handdoeken en theedoeken aan kan hangen. Mijn rek is van Lundia en daar heb je die haakjes ook, maar die zijn duur en het kan vast goedkoper.

Weet iemand waar ik die kan krijgen?
Advertentie

Regels voor berichten