Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en die zit in rotterdam |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet niet wat jij mooi vindt: maar je kunt heel het jaar avondjurken huren. Ook zitten er in de grote steden veel van die Bollywood-jurken-winkels, daar hebben ze hele lelijke, maar ook hele mooie jurken (moet je even goed speuren en veel dingen passen).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 20:27. |
![]() |
|
Ik ben op zoek naar loodpolsbandjes om te trainen. De conventionele bandjes in de winkel zijn altijd gevuld met zand waardoor ze groot en niet confortabel aanvoelen. Lood neemt daarintegen veel minder ruimte in.
Wie weet een winkel waar ik ze kan halen? Plaats maakt niets uit ![]() Alvast bedankt!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben op zoek naar mooie/leuke poppetjes... Geen poppen om mee te spelen en ook geen porseleinen poppen...maar gewoon 'mensfiguren' van een centimeter of acht. Ze moeten er wel een beetje realistisch uit zien. Iemand een idee of wil ik iets onmogelijks?
![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 21:02. |
![]() |
|
![]() |
Ik zoek zo'n dingetje met een balkje boven, daaraan hangen 5 metalen balletjes op een rijtje aan touwtjes. Als je dan een van de buitenste optilt en weer laat vallen (in richting van andere balletjes) blijven die middelste 3 stil hangen, maar gaat de buitenste van de ander kant op en neer. Ik heb al bij de Expo gekeken, daar hadden ze ze een paar aar geleden, maar nu niet meer. Wie o wie weet waar ik dat kan vinden?
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Weet trouwens iemand of dat ding een naam heeft? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb een leuk shirtje op tv gezien die een presentatrice aan had en ik wil het ook! De kleur maakt niet uit. Er staat een geel kuikentje op een skateboard op en eronder staat SKATE CHICK. Graag in de buurt van Rotterdam.
||
![]() |
Citaat:
ik heb ze op 2 verschillende winkels in dordt gezien, bij de expo en een of ander diddlewinkeltje |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Waar vind ik informatie voor mijn PO Gesch.: Verhoudingen tussen Apple en Microsoft THE_F0RCE | 5 | 31-12-2015 18:17 | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[nederlands, literatuur] waar vind ik de uittreksels en recenties? prinses eowyn | 4 | 23-05-2003 18:50 | |
Liefde & Relatie |
Waar vind ik meisjes van mijn type? Rerisen Phoenix | 52 | 27-10-2002 08:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Verdronken & ¿Waar? (2 gedichten) Lekker Belangrijk | 5 | 19-03-2002 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar Secreet | 0 | 04-03-2002 22:25 |