![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je tegen een jongen zegt dat je liever hebt dat hij zus doet, dan denkt hij dat zo ook wel goed is, alleen minder goed dan zus.. Terwijl wij bedoelen dat zo echt ontzettend fout is en dat hij dat niet meer moet doen! Jongens moeten duidelijkheid hebben, geen tact. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en owee als jongens eens duidelijk zijn, is het tranen met tuiten.. pffft |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus: praat erover! Vertel duidelijk wat je bedoelt en wat je mist, en waarom. Gewoon eerlijk zijn. Het moet voor jou ook fijn zijn om sex met hem te hebben, je wil ervan genieten en niet het gevoel hebben dat hij ff snel iets af wil maken. Stop dus ook meteen met op die manier sex te hebben.. je hebt het zelf in de hand. Je mag best halverwege stoppen als je het niet meer fijn vindt.. gewoon doen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zal het inderdaad duidelijk moeten zeggen dat je meer voorspel wilt, subtiele hints tijdens de seks snappen ze meestal niet. Dus probeer het er een keer over te hebben |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Louis: wat heb jij voor stereo type beeld van vrouwen. Tegenwoordig valt het wel mee met de brakke popjes hoor. Je mag en kan gerust duidelijk zijn als man zonder dat je vriendin meteen in huilen uitbarst ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik ben lomp. het generaliserende toontje, met name van juno, in dit topic bevalt me niet. Dus ik blijf verder weg, voor ik me op krassere wijze uitdruk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik probeer ook meer het woord " veel/vaak" te gebruiken, omdat er altijd uitzonderingen zijn in een groep. Maar ikzelf maak me er onbewust toch soms nog wel eens schuldig aan om alles over 1 kam te scheren. Maar ja, gebeurt bij iedereen wel eens, terwijl ze het niet zo bedoelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gesloten boek & alles wat ik mis Dinootje | 1 | 16-07-2004 15:41 | |
Psychologie |
Ik mis iets in m'n leven Vice | 20 | 22-05-2004 21:03 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis een vriendje...en iedereen lijkt er een te hebben stinkdiertje | 34 | 01-06-2003 23:28 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis iets.. sweet dreams | 10 | 12-02-2003 16:41 | |
Psychologie |
ik mis niets, maar ik mis wat... flopje | 5 | 03-11-2002 18:29 | |
ARTistiek |
[verhaal] Ik mis iets. KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 24-09-2002 16:31 |