Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2005, 21:41
R_U_KIDDING_ME
R_U_KIDDING_ME is offline
Hoe vertel je je vriend dat je de seks niet fijn meer vind? Dat je meer voorspel enzo nodig hebt? Meer strelen voor en tijdens de seks?

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:44
Verwijderd
'ik wil eigenlijk liever wat meer voorspel, voortaan, meer strelen tijdens de seks, meer zoenen'
(hij: doe ik het niet goed dan?
jij: nee, het zou beter kunnen
als hij iets niet goed doet, mag je dat best zeggen)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:44
Shitonya
Shitonya is offline
Hoe je het verteld? Met je mond of via je toetsenbord d.m.v een mail schriftelijk zou ook altijd kunnen.

Als dat niet werkt: ga in staking. Je laat je niet meer neuken totdat hij je begrijpt en erover wil praten. Gegarandeerd dat het in de toekomst beter gaat. Als hij boos wordt of het niet begrijpt... tja. Dan is hij al je moeite niet meer waard
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:46
Anaïs
Anaïs is offline
Hmm, als je de seks niet leuk vindt, dan moet je daar iets aan doen! Vertel hem wat je fijn vindt, waar je graag wil aangeraakt worden, ... In vele gevallen willen jongens ook wel dat hun vriendin geniet, dus het zou me verwonderen als hij dit echt niet begrijpt.

Als je te beschaamd bent om het met woorden te zeggen, kan je ook gewoon zijn hand nemen en hem leggen op de plaats waar je aangeraakt wil worden, etc. Ga ook niet over tot de 'daad' (wat een woord) zelf als jij dat nog niet wil. Seks behoort iets te zijn om met 2 van te genieten...

Succes
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:51
Astraea
Astraea is offline
Hmm ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben, maar ik neem aan dat je over dit soort dingen wel kunt praten met elkaar. Het is geen gezonde relatie als dat niet kan, in ieder geval. Gewoon eerlijk toegeven waar je mee zit. Op een moment dat jullie niet bezig zijn met seks. Kies een rustig moment uit en hij zal het echt wel begrijpen hoor. Bovendien lijkt het mij dat hij ook wil dat jij geniet.

Gewoon eerlijk zijn
Oud 15-05-2005, 22:47
Verwijderd
Idd, gewoon erover praten.
Hij zal je echt niet uitlachen of gek vinden ofzo en ik neem aan dat hij inderdaad zelf ook wil dat jij ervan geniet als je met hem vrijt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 10:17
Denkie
Denkie is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 15-05-2005 @ 23:47 :
Idd, gewoon erover praten.
Hij zal je echt niet uitlachen of gek vinden ofzo en ik neem aan dat hij inderdaad zelf ook wil dat jij ervan geniet als je met hem vrijt.
Inderdaad, daarbij kan een langer voorspel ook veel meer plezier opleveren en meer romantiek en intimiteit en wordt de echte sex misschien alleen maar leuker door...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 11:16
Qimm
Qimm is offline
Wat Sarah zei, ik neem aan dat jullie ook wel kunnen praten.
Oud 16-05-2005, 12:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik neem aan dat je daar gewoon over kan praten, toch? op de manier: "Lieverd, ik zou het wel fijn vinden als we voortaan iets meer aan voorspel doen." Zoals Sarah dus ookal zei. Anders kan je ook gewoon zijn hand pakken, en neerleggen op de plek waar jij dat fijn vind. Praten lijkt me overigens een betere optie.
Oud 16-05-2005, 17:22
juno
juno is offline
Als hij weer veel te snel gaat naar jouw zin: "lieverd, rustig aan, ik ben nog niet zover. Je vrijt met me alsof je de trein moet halen, ik doe het liever lekker langzaam.."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:05
MB
MB is offline
Citaat:
juno schreef op 16-05-2005 @ 18:22 :
Als hij weer veel te snel gaat naar jouw zin: "lieverd, rustig aan, ik ben nog niet zover. Je vrijt met me alsof je de trein moet halen, ik doe het liever lekker langzaam.."
Nee, dat is niet tactisch. Dan verwijt je hem echt iets, je zegt dat hij het fout doet en daar kan hij best wel eens onzeker van worden. Je kan beter gewoon zeggen dat je het nog niet wilt of dat gewoon doorgaan waar je mee bezig bent. Maar geen opmerking maken dat hij te snel gaat en alsof het lijkt dat hij de trein moet halen oid, komt lullig over.
Oud 16-05-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 16-05-2005 @ 19:05 :
Nee, dat is niet tactisch. Dan verwijt je hem echt iets, je zegt dat hij het fout doet en daar kan hij best wel eens onzeker van worden. Je kan beter gewoon zeggen dat je het nog niet wilt of dat gewoon doorgaan waar je mee bezig bent. Maar geen opmerking maken dat hij te snel gaat en alsof het lijkt dat hij de trein moet halen oid, komt lullig over.
Hij dóet ook iets fout. Waarom mag je dan niet zeggen dat hij het fout doet?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 19:23
juno
juno is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-05-2005 @ 20:11 :
Hij dóet ook iets fout. Waarom mag je dan niet zeggen dat hij het fout doet?
Precies, anders luistert hij niet.

Als je tegen een jongen zegt dat je liever hebt dat hij zus doet, dan denkt hij dat zo ook wel goed is, alleen minder goed dan zus.. Terwijl wij bedoelen dat zo echt ontzettend fout is en dat hij dat niet meer moet doen!

Jongens moeten duidelijkheid hebben, geen tact.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 21:20
esprit-chick
esprit-chick is offline
idd zal je een teder voorspel wil moet je dat met de harde hand voor elkander zien te krijgen

(niet sarcastisch, werkt uitstekend bij mannen)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 23:47
waves
waves is offline
als hij naar jou zin wat te snel gaat even alles loslaten en lekker knuffelen .
Oud 17-05-2005, 05:30
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 16-05-2005 @ 20:23 :

spreekt de prof.....

en owee als jongens eens duidelijk zijn, is het tranen met tuiten..

pffft
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 11:57
MB
MB is offline
Citaat:

Als je tegen een jongen zegt dat je liever hebt dat hij zus doet, dan denkt hij dat zo ook wel goed is, alleen minder goed dan zus.. Terwijl wij bedoelen dat zo echt ontzettend fout is en dat hij dat niet meer moet doen!

Duidelijkheid mag wel, maar niet zo lomp. Hij hoeft zich toch niet kut te voelen?
Oud 17-05-2005, 12:08
Verwijderd
Citaat:
R_U_KIDDING_ME schreef op 15-05-2005 @ 22:41 :
Hoe vertel je je vriend dat je de seks niet fijn meer vind? Dat je meer voorspel enzo nodig hebt? Meer strelen voor en tijdens de seks?
Dat klinkt alsof je wel meer dan "iets" mist, je mist het belangrijkste! Dit is iets wat je al eerder had moeten zeggen, denk ik.. want je hebt nu dus al een tijdje sex met hem op een manier die jij helemaal niet fijn vindt.

Dus: praat erover! Vertel duidelijk wat je bedoelt en wat je mist, en waarom. Gewoon eerlijk zijn. Het moet voor jou ook fijn zijn om sex met hem te hebben, je wil ervan genieten en niet het gevoel hebben dat hij ff snel iets af wil maken.
Stop dus ook meteen met op die manier sex te hebben.. je hebt het zelf in de hand. Je mag best halverwege stoppen als je het niet meer fijn vindt.. gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 12:14
twain4me
twain4me is offline
Citaat:

ik weet niet met wat voor mongolen jij je bed deeld (no offence) maar zo werkt het echt niet bij iedereen. leer ze gewoon naar jou en vooral je lichaam luisteren.Iedereen maakt misstapjes.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 16:55
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-05-2005 @ 06:30 :
spreekt de prof.....

en owee als jongens eens duidelijk zijn, is het tranen met tuiten..

pffft
Ja dus als jullie je iets aanpassen aan ons, passen wij ons iets aan aan jullie. Klinkt als een prima compromis dus.

Je zal het inderdaad duidelijk moeten zeggen dat je meer voorspel wilt, subtiele hints tijdens de seks snappen ze meestal niet.

Dus probeer het er een keer over te hebben
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 18:02
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-05-2005 @ 22:44 :
Als dat niet werkt: ga in staking.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 18:18
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-05-2005 @ 19:02 :

En Louis: wat heb jij voor stereo type beeld van vrouwen. Tegenwoordig valt het wel mee met de brakke popjes hoor. Je mag en kan gerust duidelijk zijn als man zonder dat je vriendin meteen in huilen uitbarst Ik wil niet weten hoe gevoelig jouw vriendin is OF hoe lomp jij bent
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 20-05-2005 @ 19:18 :

En Louis: wat heb jij voor stereo type beeld van vrouwen. Tegenwoordig valt het wel mee met de brakke popjes hoor. Je mag en kan gerust duidelijk zijn als man zonder dat je vriendin meteen in huilen uitbarst Ik wil niet weten hoe gevoelig jouw vriendin is OF hoe lomp jij bent
ik heb op dit moment ff niks.

en ik ben lomp.

het generaliserende toontje, met name van juno, in dit topic bevalt me niet. Dus ik blijf verder weg, voor ik me op krassere wijze uitdruk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 00:30
Verwijderd
Citaat:

Misschien moeten 'jullie' dan eens wat duidelijker zijn, in plaats van op het moment zelf de kaken op elkaar te houden en dan achteraf op een internetforum te gaan mekkeren dat er onvoldoende tact tentoon wordt gespreid.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 00:32
Mephi
Mephi is offline
[sarcasme]
Gelukkig hebben vrouwen wel de wijsheid in pacht qua sex!
[/sarcasme]
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 09:09
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 21-05-2005 @ 21:21 :
ik heb op dit moment ff niks.

en ik ben lomp.

het generaliserende toontje, met name van juno, in dit topic bevalt me niet. Dus ik blijf verder weg, voor ik me op krassere wijze uitdruk
mensen generaliseren nu eenmaal vaak, live with it
Ik probeer ook meer het woord " veel/vaak" te gebruiken, omdat er altijd uitzonderingen zijn in een groep. Maar ikzelf maak me er onbewust toch soms nog wel eens schuldig aan om alles over 1 kam te scheren. Maar ja, gebeurt bij iedereen wel eens, terwijl ze het niet zo bedoelen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 22-05-2005 @ 10:09 :
mensen generaliseren nu eenmaal vaak, live with it
Ik probeer ook meer het woord " veel/vaak" te gebruiken, omdat er altijd uitzonderingen zijn in een groep. Maar ikzelf maak me er onbewust toch soms nog wel eens schuldig aan om alles over 1 kam te scheren. Maar ja, gebeurt bij iedereen wel eens, terwijl ze het niet zo bedoelen.
zie commentaar van nare man
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 09:33
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 22-05-2005 @ 10:28 :
zie commentaar van nare man
Ik vertelde over generaliseren, niet over duidelijkheid of tact. En trouwens, ik ben vrijwel altijd duidelijk, dus op mij is die uitspraak niet van toepassing
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 11:17
ShadowLady
ShadowLady is offline
De heren zijn een beetje op de teentjes getrapt geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 12:47
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ShadowLady schreef op 22-05-2005 @ 12:17 :
De heren zijn een beetje op de teentjes getrapt geloof ik...
Tsjah, dat had je kunnen raden natuurlijk Maar mannen troost je, er zijn ook genoeg vrouwen die iets niet goed doen in bed
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 22-05-2005 @ 13:47 :
Tsjah, dat had je kunnen raden natuurlijk Maar mannen troost je, er zijn ook genoeg vrouwen die iets niet goed doen in bed
ja, en het punt is nu, dat als wij daar iets van zeggen, is hysterie alom aanwezig....
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 13:48
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
R_U_KIDDING_ME schreef op 15-05-2005 @ 22:41 :
Nou gewoon hoe je het hier neerzet Gewoon zeggen en niet eromheen gaan draaien ofzo, zeggen waar het op staat.
Oud 22-05-2005, 17:27
dingo
dingo is offline
lijkt me makkelijker he, om hem egwoon eens een goede pijpbeurt te geven.. dan gaat ie vanzelf ook wel bij jou wat doen... want als er weinig voorspel is, ligt dat waarschijnlijk ook aan jou!!! enne, gewoon zeggen hoor, wat hij verkeerd doet!! oe ik ook
Oud 24-05-2005, 10:29
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 22-05-2005 @ 14:08 :
ja, en het punt is nu, dat als wij daar iets van zeggen, is hysterie alom aanwezig....
Niet generaliseren jij! Er zijn een aantal vrouwen die zo doen, niet alle vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:33
evanescence
evanescence is offline
uuuh gewoon zeggen? wat houdt je tegen??? ik snap niet waarom je daar niet eerlijk over kan zijn...gewoon doen joh...is je recht..
Oud 02-06-2005, 21:34
Sténnis
Sténnis is offline
Pff, als je in een relatie zulke dingen al niet gewoon kan zeggen? Wij zeggen altijd alles of het nu fijn of niet is.. daarvoor heb je een relatie toch ?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 23:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2005 @ 01:30 :
Misschien moeten 'jullie' dan eens wat duidelijker zijn, in plaats van op het moment zelf de kaken op elkaar te houden en dan achteraf op een internetforum te gaan mekkeren dat er onvoldoende tact tentoon wordt gespreid.
Precies! Niet lullen maar DOEN.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten