Advertentie | |
|
![]() |
|
euhm, vandaag ga ik uit, dus ff speciaal:
- vans-schoentjes met bloemetjessokken - halflange jeansrok met schuin overslag deel (stel je maar iets voor) - bloemetjesslinger als riem - rood-wit-gestreept riempje - limoengeel shirtje met bloem en glitters - spike-halsband - zwart polsbandje - 6 ringetjes oorbellen + 1 stekelpiercing - werchterbandje - bloem in haartjes ![]() --> Was heel fleurig vandaag ![]() |
![]() |
|
lichte spijkerbroek Diesel
felroze riem Gap wit shirtje Kookai felroze omslagvestje Benetton felroze instappers Bloomingdale's donkerblauwe trui Pringle om m'n schouders voor de kou op de fiets zo haar in een soort staartje, nog geen sieraden/horloge om, geen make-up op op wat lippenbalsem na |
![]() |
|
Straks laat fuifje, dus:
-zwart topje -daarboven paars corset voor onder borsten -felroze mouwtjes (maar die gooi ik vlug af wegens te warm...bijna wollig) -zwarte satijnen halflange rok met onderaan frutseltjes -daarboven een rood kanten rokje -net-drakenpanty's -mijn hoge punkschoentjes en beenwarmers (tenzij het warm is buiten, dan doe ik ze af) -kanten 'handversieringen' gheh. -bordeaux bh & zwarte slip -veel schmink en haren los en beetje wild ![]() |
![]() |
|
ik draag nu
grijze pyama broek wit hemdje inwear wit blousje inwear slippers zilveren ketting om, met bijpassende oorbellen haar netjes in een knotje ben nog niet zo heel lang terug van mijn werk bij de bijenkorf, maar wilde heel graag mijn broek en schoenen uit....pijnlijk hele dag staan. En ga zo meteen toch douchen vandaar deze rare combinatie
||
Citaat:
Waar zijn die vrouwelijke dockers broeken te koop? Roozie
||
Citaat:
![]() Nieuwe collectie kun je onder andere kopen in Haarlem-Differenza Den Haag- Dockers winkel Utrecht- Rode (nog iets) winkel ofzo ![]() uhmm volgens mij ook in A'dam bij de dockers winkel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb aan: slippers Adidas, lichtblauw truitje Hampton Bays, lichtgeel rokje Mango tot op de knie, bruin (beetje 'jungle-achtig' stofje ![]() en een witte trui van Ralph die ik dan weer aan doe, en dan weer uit..... Ik weetn iet of het hier koud of warm is namelijk ![]() Sieraden: als altijd: fossil horloge, Symbols ketting en armband en esprit oorbellen |
![]() |
|
![]() |
*blote voeten
*diagonaal rood/roze/beige ![]() * zwart met rode bloemtjes spannend truitje met driekwart mouwen en op het einde zo uitlopend en gekarteld(ik kan het niet uitleggen,wel heel mooi) *hema ondergoed(lichtroze en appelblauwzeegroen)
|
Nu dit:
beige dockers wit mouwloos shirtje met col Hilfiger bruine gevlochten riem bruine suede instappers Zucht.. zo maar weer omkleden.. toch maar een rokje aan. Heb vanavond een etentje en ik weet het écht niet.. donkerbruin linnen rokje wit mouwloos shirtje met col en bruine instappers/riem of donkerbruin linnen rokje donkerbruin hemdje, lichtblauwe blouse en instappers of een lichtroze rokje toch maar.. Arghh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
On-topic, - Timberland bootschoenen - donkerblauwe G-starbroek - wit / blauwgestreept Diesel-overhemd - witte CK-boxer
||
Citaat:
![]() Ik heb aan: babyblauw strak polo'tje RL matching blauwe schoenen DKNY rood rokje Hampton Bays tot op de knie haar los en superwild met allemaal krullen tot ongeveer op mn schouder lipgloss van Bourjois en een lichtblauw oogschaduw potlood onder mn oog (klinkt vreemd, maar is wel leuk ![]() fossil horloge, symbols ketting en armband en esprit oorbellen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |