![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar met een beetje verzorging is niets mis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: ik probeer mijn vriend altijd over te halen. Hij houdt er zelf niet van, maar af en toe (gisteren bijvoorbeeld) mag ik hem scrubben en dagcreme op doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een beetje vent een beetje ?? een beetje ?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb in mn hele leven misschien 5 puistjes gehad waarvan maar 1 op mn gezicht... zal wel meevallen allemaal. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() vind ik ook hoor! ik zou het niet echt sexy vinden als ik mijn vriend een of ander cremetje zag smeren! en dan moet ik zeker naast hem staan en mijn creme opsmeren? nee sorry sommige dingen vind ik ladies only je kan dan gaan praten over droge huid en dergelijke maar een vent hoort een ruwere huid te hebben! Barbiehuidjes zijn nou eenmaal voor Barbie's --> vrouwen dus! ik wil hier niemand mee beledigen ofzo hoor, maar das gewoon mijn mening. als je het fijn vindt om te smeren ed, moet je het echt vooral doen. geen dingen wel of juist niet doen omdat anderen het goed of fout vinden (zo dat was mijn boodschap van vandaag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus alle mannelijke modellen/zangers/acteurs/... zijn ziek en walgelijk in jou ogen? Want JA deze mannen hebben make-up op. Stel je nu geen roze lipgloss en oogschaduw voor he ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|