Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Koop of maak een witte broek, en laat je vrienden, familie of huisdieren wat opschrijven. Totdat ie vol is.
![]() Of neem een insteekhoesje, knip hem af totdat hij net zo groot is als een ansichtkaart en naai de afgeknipte delen vast, totdat er nog maar een opening inzit. Die insteekhoes naai je weer op een truitje. En zo kun je er elke week (of dag) een andere ansichtkaart indoen.
||
Citaat:
![]()
|
een vriendin van mij (doen we met hokjes??
![]() je kunt ouder truitjes die er saai uitzien voorzien van zelf gemaakt ruches (natuurlijk alleen als je ruches leuk vind) zelf doe ik geen van beide trouwens ![]()
|
weetje wat ook leuk is?? (nee, want dat ga ik je nu vertellen
![]() ik had een geel tshirt gevonden en als je de voorkant diagonaal helemaal openknipt (bijvoorbeeld van je rechterschouder tot de onderkant links) en em weer dichtmaakt met veiligheidsspelden, dat is heel grappig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en wat je ook kan doen..Je hebt van die mini wasknijpers, en ik doe wel eens 2 staartjes maken (ja, dat doe ik wel eens ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
als je niet al te groot bent, hebben ze bij de c&a en h&m kindershirtjes die gestreept zijn, (ook lange mouwen) of wil je diagonaal gestreept?
|
knip van een oude spijkerbroek 2 kontzakken eraf en naar de zijranden (behalve de bovenkant) aan elkaar en zet in de bovenkan een rits en maar van je broekspijp een lang sliert en naai dat eraan en tadaa je hebt een tasje!!!!!
![]() maak van een paar oude lappen een rok! dan heb je een lapjesrok! vink zelf echt supaaaaaaa kewl!!!! ![]() |
![]() |
|
-Koop een hempje bij de H&m of zo.
-Rijg een hele lange draad vol met kraaltjes, verschillende kleurtjes, of zo. -Stik (met de hand, machine pakt 't niet) de draad met kraaltjes op 't hempje in een of ander slingerig motief. -Met een dikke draad grove steken er overheen maken, voor de sier dus. -Knip de bandjes er af (tis het mooist als je zo'n hempje hebt met brede bandjes, geen spaghetti troepdus). -Koop lint van ongeveer 1cm breed -Zet de linten met speldjes vast op de goede lengte, en rag dr over heen met de naaimachine. Het leukste is om de bandjes kriskras neer te zetten, dus degene aan de voorkant links te laten beginnen en rechtsachter te laten eindigen und soweiter. -Koop drukknoopjes, haal ze los, en gebruik de kant met het grootste 'piefeltje' pak een dikke felgekleurde draad en zet ze vast op 't hempje. En zo kan je nog uren door knoeien ![]()
|
![]() |
Vraag bij een winkel waar ze Only en/of Vero Moda truien/vesten verkopen of je de stukken stof die daar bij zitten mag hebben. Dat is een stuk stof met elastiek die je kunt gebruiken als rokje, als bandeautopje, met een sliert stof eraan als tas, als muts, als hoofddoek, als zakdoek, WEETIKHET, ze zijn iig erg handig
![]() Ik heb een zwarte, felblauwe, felrode, (lange) bordeauxrode, (lange) zwarte, beige-achtige, donkerbruine en donkerblauwe... ![]() [toevoegsel] De meeste winkels gooien die dingen gewoon weg, omdat niemand echt weet waar ze voor zijn. Andere winkels verkopen ze tijdens de uitverkoop voor 1 euro ofzo... Vraag het maar eens ![]()
Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 21:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar ik heb geen riem weet je ![]() en die broeken van mij die kan je niet gewoon dubbelvouwen en dat hij dan blijft zitten
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Laatst heb ik mijn klerenkast opgeruimd en kwam ik nog broeken tegen van tig jaar geleden. Ik ga nou één broek open knippen. Van een andere broek haal ik bijv. de achterkant van de linkerpijp af en die zet ik dan tussen die opengeknipte broek en aan de andere kant de achterkant vd rechterpijp... Daarna ga ik hem zwart verven zodat je het kleurverschil niet meer zo ziet. Nja, het is heel erg vaag uitgelegd, maar in mijn hoofd is het wel een koel idee
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hulp? Website bouwen ?? wazafit | 10 | 06-03-2017 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Nationale gedichtendag: 27 januari Dingaantouwtje | 10 | 29-01-2011 14:52 | |
Lifestyle |
Dreadtopic, deel 18! Qamra | 500 | 29-10-2006 19:40 | |