Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2005, 23:33
Verwijderd
Drink jij veel? Gebruik je drugs? Wat drink je het liefst? Past je drank-/drugsgebruik bij je lifestyle?
Doe je vaak domme dingen (zo ja, wat) als je gedronken hebt en krijg je daar dan spijt van? Ben jij een ander mens als je veel gezopen hebt?
Geef je veel geld uit aan drank of drugs?
Erger je je snel aan bezopen mensen?

Ik wil ook weten welke drank en drugs je voorkeur hebben of juist niet, en wat je ergste non-lifestylische blunders onder invloed zijn

Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 00:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2005, 23:35
Apomes
Apomes is offline
Ik drink niet veel, aangezien ik na één glas wijn al zat ben.
Drugs? nouja af en toe een joint, poppers en mss binnenkort eens paddo's.
Ik erger me zat aan niemand enkel aan bekrompen geesten. En als ik zat ben, ben ik gewoon geiler en nog meer flapuit.
Oud 25-05-2005, 23:35
snuggles
snuggles is offline
TS begint
Oud 25-05-2005, 23:37
Verwijderd
ik drink wijn en wodka...af en toe bier
i rook, to bad en ik ga stoppen. want ik walg ervan
en drugs: sorry maar datis voor zwakke mensen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 23:38
Maharani
Maharani is offline
ik drink weinig en ik doe geen drugs.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 23:39
Verwijderd
Oke.

Ik drink wel eens wat maar nooit meer echt veel, dat komt denk ik ook omdat ik geen wijn en bier lust. Toen ik jonger was dronk ik meer alchohol en nu gebruik ik naar verhouding meer drugs. Ik rook jointjes maar meestal alleen in het weekend en nooit in mn eentje.
In de zomer blow ik altijd meer dan in de winter, op het strand en op feestjes. Ik heb ook wel eens xtc gebruikt en paddo's maar dat was allebei niet zo heel erg geweldig. Ik heb niet echt experimenteerdrang en ik hou er ook niet meer van om heel erg wasted te worden want dan weet ik niet meer zo goed wat ik doe en zeg.
Verder veroordeel ik niets maar sommige mensen kunnen beter niet blowen of drinken.. een goede vriendin van mij maakt zichzelf vaak volkomen belachelijk als ze geblowd heeft en zo ver wil ik het zelf nooit laten komen dus let ik op wat ik doe.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 23:43
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik had vanochtend vier bier op en toen kon ik geen eten vinden dus toen ging ik maar weer slapen
Drugs doe ik niet, want dat vind ik niet zo jolig
Oud 25-05-2005, 23:51
Otis
Otis is offline
ik drink veel bij vlagen en dan ben ik volgens mij gezellig dronken en huppel ik.
drugs doe ik soms.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:11
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 26-05-2005 @ 00:37 :
drank is net zozeer drugs meid. je bent alleen zwak als je er niet mee kunt omgaan.

ik doe het wanneer ik er zin in heb. of nouja.
in de weekenden.
want zin heb ik altijd wel.
je weet tochhhhh.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:12
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
Ik drink redelijk vaak. En dan praat ik heel veel en houd ik niet meer op met praten. Drugs doe ik soms. Hoort wel bij mijn lifestyle denk ik ja.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:13
Verwijderd
oh en dronken mensen zijn irritant
toch ben ik er van overtuigd dat ik het zelf niet ben

illusiessss.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:25
LostInTime
LostInTime is offline
Drink in de weekenden, meestal zaterdagavond/-nacht. Niet veel, maar heb ook niet veel nodig (geef er dus ook niet veel geld aan uit). Meestal Hoegaarden in het begin van de avond, 1 of 2 vodka-redbull aan het eind. Ben wel heel anders als ik aangeschoten ben, veel opener ook naar onbekenden, vrolijker en actiever. Ga vaak ook spontaan mensen knuffelen, hoewel ik dat anders nooit zou doen. De kans dat ik vreemd zou gaan is dus het grootst als ik zat ben Erger me alleen aan dronken mensen als ik zelf nuchter ben
Gebruik nauwelijks drugs (blow hooguit 1 x per jaar).
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:26
Joe Carioca
Joe Carioca is offline
Ik ben geheelonthouder!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:27
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
ik drink nu heel weinig, omdat ik in het weekend bijna altijd aan het werk ben. thuis drink ik eigenlijk ook haast nooit. drugs is denk ik wel minimaal een jaartje geleden, verder dan blowen is het eigenlijk nooit gegaan. vroeger ( toen ik 17-19 was) dronk ik veel meer, omdat ik vaak door de weeks in een cafe zat, en omdat ik een tijd in een cafe heb gewerkt waar je achter de bar (matig) alcohol mocht drinken. maar nu bob ik altijd dus ben het niet meer zo gewend
Oud 26-05-2005, 00:28
ATR_soundsytem
he kom je ook bij mn bob club. ik bob ook . bob jij of bob ik ?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:30
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
Citaat:
ATR_soundsytem schreef op 26-05-2005 @ 01:28 :
he kom je ook bij mn bob club. ik bob ook . bob jij of bob ik ?
ik ben de bob, en als ik de bob niet ben is de bob zo dronken dat we uiteindelijk 10 km moeten lopen
Oud 26-05-2005, 00:31
Verwijderd
ik heb maar één keer xtc gebruikt en ik vond het heel leuk maar ik denk dat als ik het vaker zou doen ik er heel snel verslaafd aan zou raken dus ik doe het maar niet nog een keer (voorlopig).
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:32
ATR_soundsytem
Citaat:
ikbenLINDA schreef op 26-05-2005 @ 01:30 :
ik ben de bob, en als ik de bob niet ben is de bob zo dronken dat we uiteindelijk 10 km moeten lopen
kenser ik bob zo graag
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 00:33
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
Citaat:
ATR_soundsytem schreef op 26-05-2005 @ 01:32 :
kenser ik bob zo graag
ik heb 1x niet gebobt vorige week zaterdag en vorige week zondag ochtend op m'n werk had ik daar ernstig spijt van...
Oud 26-05-2005, 00:42
Metal
Metal is offline
Ja ik drink 'af en toe'

drugs doe ik ook 'zo af en toe'
Oud 26-05-2005, 02:14
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
jah ik drink vaak, elke avond wel wat.
doe ook drugs, alleen geen cocaine meer, paar keer gedaan maar niet zo super goed bevallen.
nu vaker xtc en lsd
Oud 26-05-2005, 07:27
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 26-05-2005 @ 00:37 :
doe eens niet zo hypocriet, zo lang je zegt dat drugs voor zwakke mensen zijn maar ondertussen nog niet hebt kunnen stoppen met roken moet je echt niet zo uit de hoogte doen. probeer nou eerst maar eens te stoppen met roken meid want als er iets zwak is is het wel iemand die maanden vol blijft houden dat ie gaat stoppen met roken en ondertussen geen peuk minder gaat roken. stoppen met roken is iets dat je moet doen en niet over moet praten.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 08:35
crook
crook is offline
roken vind ik zwakker dan af en toe in de zoveel tijd een joint op steken of een pil slikken

maar goed, over mijn verslaving...

ik drink vaak, maar niet te veel, ik drink zeker iedere dag, dat wel, maar nooit meer dan een paar glazen wijn en af en toe te veel als ik uit ga... drugs? ik heb veel geblowd.. een periode 2 a 3 keer in de week, dat was echt te veel, ik heb veel soorten drugs gebruikt, blowen tijdens het uitgaan vind ik a-relaxt, daar word ik para van, weed is stom en hash is beter, poppers zijn geil tijdens seks, maar je krijgt er hoofdpijn van en van pillen ben je twee dagen dood en dood op en van coke word ik agressief. Wat betreft drugs ben ik een stuk verstandiger geworden
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 08:36
Back Door Man
Back Door Man is offline
ja, roken doe ik niet echt meer, drank en drugs wel
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 08:38
Verwijderd
Ik drink vrij weinig maar blow des te meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2005, 08:39
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb ook een tijd gehad dat ik elke dag wel blowde, en dan de hele dag door eigenlijk.. dat is eigenlijk overgegaan toen ik een baantje kreeg, nu ben ik meer een genieterrrr
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 08:51
Haligh
Haligh is offline
Ik drink weinig en blowen nog minder.
Oud 26-05-2005, 08:57
ZerO
ZerO is offline
Ik drink graag en soms teveel en ik besef pas op het laatst dat ik teveel op heb als alles begint te draaien en ik niet meer uit mijn woorden kom en dan ga ik over op water, heel verstandig maar soms is het te laat en dan ga ik kotsen :/
Oh en ik gebruik geen drugs meer.
Oud 26-05-2005, 08:58
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 26-05-2005 @ 01:11 :
drank is net zozeer drugs meid. je bent alleen zwak als je er niet mee kunt omgaan.

ik doe het wanneer ik er zin in heb. of nouja.
in de weekenden.
want zin heb ik altijd wel.
je weet tochhhhh.

sorry maar ik heb al wel weer genoeg mensen gezien die niet met drugs overweg konden en daar door behoorlijk de mist in zijn gegaan, en daar hoef je geen cokesneuiver voor te zijn, dat kan ook gewoon met wiet en hasj.
dus vandaar dat ik daar mijn oordeel over drugs heb, en daar blijf ik ook bij.
ik had het over drugs in het algemeen....kijk als iemand zo af en toe iets rookt: ja nou dat is niet zo erg. maar mensen die dagelijks meer dan 1 oproken...tsja daar heb ik gewoon mijn bedenkingen bij. misschien is zwak nog wat hard uitgedrukt...dus sorry voor iedereen die zich beledigd voelt.

@ lepra: ik kan heus wel stoppen hoor, ik rook nu net weer 4 maanden na een rookpauze van 3 jaar. en ik kan zo weer stoppen . dat weet ik gewoon.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:09
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik vind elke dag een paar bier drinken even erg als elke dag een jointje of meer roken eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:25
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Genoeg om constant mijn ego te strelen ..
Oud 26-05-2005, 09:29
655321
655321 is offline
Ik drink als ik uitga en ik ga best vaak uit dus ik drink best veel.
Ik heb al meerdere keren als ik wasted was hele rare mailtjes naar mensen zitten sturen waarin ik heel eerlijk ga zijn (vind ik op zo'n moment) maar als ik het dan teruglees is dr geen touw meer aan vast te knopen. Verder vind ik mezelf wel gezellig als ik lam ben.. en ik denk ook dat andere mensen me heel naar kunnen vinden omdat ik heel aanhankelijk ben en mezelf heel enorm hilarisch vind.
Ik rook soms maar daar ben ik nu ook mee opgehouden, ik wil het geen verslaving laten worden (wat het stiekem toch al een beetje is)
Blowen heb ik al een hele tijd niet meer gedaan omdat ik daar zo achterlijk suf van word. Andere drugs doe ik nu al een tijdje niet meer omdat het gewoon hel is voor je lichaam. Met mate my ass, slecht is slecht.
Oud 26-05-2005, 09:30
Back Door Man
Back Door Man is offline
en drank is goed ? Het ligt er natuurlijk aan over wat voor drugs je het hebt...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:37
655321
655321 is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 26-05-2005 @ 10:30 :
en drank is goed ? Het ligt er natuurlijk aan over wat voor drugs je het hebt...
Drank is ook niet goed nee maar daar kan je een stuk beter in doseren dan met drugs.
Oud 26-05-2005, 09:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
over wat voor drugs heb je het ?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:39
655321
655321 is offline
speed, coke, xtc
Oud 26-05-2005, 09:40
Back Door Man
Back Door Man is offline
daar heb je dan wel gelijk in ja.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:41
655321
655321 is offline
Bij welke drugs had je gevonden dat ik geen gelijk had dan?
Oud 26-05-2005, 09:42
Back Door Man
Back Door Man is offline
gewoon, ik vind de meeste softdrugs op dezelfde lijn als alcohol.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:46
ShitVisjes
ShitVisjes is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 26-05-2005 @ 09:58 :
sorry maar ik heb al wel weer genoeg mensen gezien die niet met drugs overweg konden en daar door behoorlijk de mist in zijn gegaan, en daar hoef je geen cokesneuiver voor te zijn, dat kan ook gewoon met wiet en hasj.
dus vandaar dat ik daar mijn oordeel over drugs heb, en daar blijf ik ook bij.
ik had het over drugs in het algemeen....kijk als iemand zo af en toe iets rookt: ja nou dat is niet zo erg. maar mensen die dagelijks meer dan 1 oproken...tsja daar heb ik gewoon mijn bedenkingen bij. misschien is zwak nog wat hard uitgedrukt...dus sorry voor iedereen die zich beledigd voelt.

@ lepra: ik kan heus wel stoppen hoor, ik rook nu net weer 4 maanden na een rookpauze van 3 jaar. en ik kan zo weer stoppen . dat weet ik gewoon.
ken je ook mensen die wel functioneren als ze geblowd hebben? die ken ik er dan weer veel meer als mensen die ontsporen door t blowen.

Maar ach, niet studeren en weinig werken brengt de nodige vrije tijd met zich mee, en in mijn vrije tijd geniet ik regelmatig van n jointje
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:48
nps
nps is offline
over het algemeen drink ik alleen als ik uitga en meestal ook niet echt bloedstollende hoeveelheden, alleen soms wil ik nog wel is over de schreef gaan. "vroeger" was ik standaard lam op feestjes, nu niet standaard meer. gelukkig val ik in slaap of ga ik kotsen als ik dronken ben zodat ik nooit ga lallen ofzo. ik ben heel erg experimenteel aangelegd, dus hd heb ik ook wel eens geprobeerd, en paddo's. en nu doe ik nog wel ns xtc, in hele kleine hoeveelheden.
blowen heb ik ooit ook veel gedaan, dat doe ik nu nog afentoe. mijn lifestyle is wel druginduced, de mensen waarmee ik uitga gaan standaard aan de pep/xtc op feestjes en meestal ben ik dan de enige "nuchtere" die aan het eind gewoon wil slapen terwijl de rest nog gaat afterpartyén. en ik bob ook afentoe en dan bob ik ook echt.

Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 09:52.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:49
Verwijderd
Drank: Jep Ik word er wat losser van. Sla makkelijker n arm om iemand heen enzo, maar eg dronken ben k nog nooit gwees, en doe voor zover ik weet, ook geen stomme dingen als k gedronken heb.

Drugs: Nope, helemaal niet....
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:49
suikerprinses
suikerprinses is offline
drinken doe ik met regelmaat. het liefst rosé&wodka. als ik uit ben, ga ik ook regelmatig dronken naar huis.
blowen doe ik heel af en toe, maar daar word ik suf van.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 09:54
Kaps
Kaps is offline
Ik drink bijna niet.
Maar als ik nog moet rijden, krijg ik teringveel zin om te zuipen
Mja, hier en daar een uitschietert, natuurlijk...

Ik doe heul af en toe paddo's
En nog heuler af en toe een jointje
Voor de rest geen drugs voor mij.
Leuk, he?
Daag
Oud 26-05-2005, 09:58
11568
11568 is offline
Ik rook maar steeds minder. Blow niet meer nadat het de laatste paar keren goed fout is gegaan, jammer want het effect wat ik daarvoor altijd bereikte was cool Drinken...als ik uitga, en dan hou ik nooit echt maat. Thuis drink ik whisky-cola, maar lang niet elke dag/week.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 10:58
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 26-05-2005 @ 10:48 :
. en nu doe ik nog wel ns xtc, in hele kleine hoeveelheden.
wat voor effect heeft het dan? gewoon hetzelfde maar dan 'minder'? Of duurt het korter? en wat bedoel je met in hele kleine hoeveelheden?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 11:05
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik drink niet zo heel váák, maar als ik uitga dan drink ik meestal heel veel maarja t gaat meestal wel gewoon goed.
Drugs doe ik niet zo vaak meer, ik word net als Crook agressief van coke (he dat rijmt), en van speed ben ik de volgende dag(en) kapot dus dat doe ik ook niet meer.
XTC nog wel s af en toe, als ik er zin in heb. Maar niet te vaak gewoon af en toe, ik probeer het bij 4 keer per jaar te houden dat is genoeg .
Oh en blowen vind ik niet zo veel aan, vroeger kreeg ik de slappe lach dat is leuk maar nu nooit meer ik word er para van .
En paddo's zijn cool, laatste keer was 3 of 2 jaar geleden ofzo. Maar het was toen zo heftig dat ik het daarom nooit meer heb gedaan, misschien na mijn examens nog n keertje doen in de zomer.

Oh en ik wil dolgraag DMT doen, maar dat is zo zeldzaam dat het haast nooit te krijgen is.
Oud 26-05-2005, 11:09
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik drink, wordt enorm cynisch als ik lam ben. Daarnaast blow ik af en toe, wat leidt tot lange stiltes en af en toe eens een hersenspinsel. Paddo's heb ik nu een aantal keren gehad, erg vermakelijk als er wezens uit de tv komen struinen.
Oud 26-05-2005, 11:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik drink altijd wel een paar glaasjes, voornamelijk wijn (want dat is goedkoop), meestal niet zoveel dat ik echt dronken of heel erg aangeschoten word, alleen dat ik ietsje blijer ben dan normaal. Heel zelden ben ik echt dronken en dan praat ik heel veel en zeg ik allemaal dingen die ik beter voor mezelf kan houden.
Bezopen mensen irriteren mij meestal niet echt, ze kunnen best lachwekkend zijn. Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Drugs doe ik niet aan.
Oud 26-05-2005, 11:58
Verwijderd
Ik drink veel. Ik rook veel.
Drugs niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten