Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tenenkaas zegt: ajb tenenkaas] zegt: kom op carmen tenenkaas zegt: ik wil echt niet met die gast geassocieerd worden! Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 00:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar Otis, heb je zelf ook wel eens geforumsekst? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het zijn er, als ik niemand vergeten ben, 17. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb haar wel eens gezoend en bepoteld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hey, maar we gaan offtopic hoor!
Ik zal dan wel even een anekdote oprakelen. Ik had eens een meeting met Pyres. Het grappige was dat haar kamer verbouwd werd en we moesten forumseksen op het bed van haar broertje. Hij had hetzelfde dekbedovertrek als ik vroeger tot mijn 6e had, dit tot groot plezier van Piertje. Ze vertelde me niet op zijn bed te morsen bij het klaarkomen, maar, zoet als verboden vruchten zijn, spoot ik volledigd de verkeerde richting op met als gevolg dat zijn hele kussen onderlag met liefdesdrap. Pyres heeft me de deur gewezen, mij uit haar telefoonlijst gewist, geblokkeerd op MSN en mij vriendelijk doch dringend verzocht geen contact meer met haar op te nemen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik ben ook een forummernakker
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is de raarste plek waar je 't ooit gedaan hebt? franky_86 | 391 | 27-05-2009 19:59 | |
De Kantine |
Forum-ABC trophus | 40 | 19-11-2007 12:58 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #61 Jones | 500 | 06-05-2007 20:52 | |
De Kantine |
[Story,Weekend,Prive]Verzin een roddel over bovenstaande forummer... hasseltboy | 303 | 29-05-2005 19:09 | |
De Kantine |
woordenketting 1lotte4 | 500 | 16-12-2004 18:47 |